Зміст
Щорічно у світі продається близько 1,2 мільярда годин, щодня – 3,3 мільйона. Чому люди купують годинник? Одним подобається, як вони виглядають на зап’ястя. Для когось це символ достатку та успіху. Для багатьох годинник — це вершина інженерної думки та витвір мистецтва, який можна носити із собою. Для fashion-аматорів – частина стильного образу. Для спортсменів, дайверів, альпіністів та льотчиків обов’язковий елемент екіпірування, а для прихильників здорового способу життя можливість моніторити стан організму. Ви можете продавати наручний годинник як модний аксесуар і як практичний пристрій для спортсменів. Часовий сегмент представлений класичними та польовими моделями, смарт-годинником, годинником для дайвінгу та для авіаторів. Окрема група годинників — настінні, настільні та підлогові. Часовий бізнес можна розширити, додавши супутні товари – запонки, прикраси, сонцезахисні окуляри, ремені та інші аксесуари. Як продавати аксесуари онлайн поділилися фахівці веб-студії iFish.
Інтернет магазин Watch hub №1
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — watchhub
Огляд та перспективи ринку: лідерство смарт-годин та e-commerce
До другої половини 2024 року ринок годинника постійно розвивався. Пізніше по групі годин стався спад, проте продажі «розумного» і наручного годинника вартістю вище $550 продовжували зростати. Нині ринок стабілізується. За прогнозами експертів, після закінчення пандемії настане суттєве зростання продажів у всіх категоріях. Збільшення попиту на смарт-годинник прогнозує і в найближчій, і у віддаленій перспективі. Так, у 2025 році продажі смарт-годин виросли на 14,9%, склавши 164,5 мільйона штук. Популярність «розумного» годинника пояснюють підвищеною увагою до здоров’я та розвитком технологій, які дозволяють контролювати показники фізичного стану організму. Експерти відзначають зростання конкуренції у всіх сегментах ринку та цінових категоріях. Ще одна тенденція, яка позначилася близько п’яти років тому, і надаватиме на ринок годинника істотний вплив — постійне збільшення частки електронної торгівлі в загальній структурі продажів.
Чому продавцеві годин потрібен інтернет-магазин: 9 аргументів на користь онлайн-продажів
Ще нещодавно провідні виробники годинників преміального цінового сегменту відмовлялися продавати продукцію в інтернеті, стверджуючи, що інтернет-магазин не може відтворити магію відвідування елітних годинникових салонів. Крім того, вони побоювалися, що продаж дорогого годинника в інтернеті буде на руку торговцям підробок. Згодом їхня позиція змінилася — сьогодні у фірмових та дилерських інтернет-магазинах можна купити годинник таких люксових брендів, як Rolex та Omega ціною кількох сотень тисяч доларів. Завдяки онлайн-продажам ви зможете:
- отримати нові конкурентні переваги;
- збільшити охоплення аудиторії;
- розширити територію присутності, не відкриваючи нових торгових точок;
- економити на оренді приміщень;
- не залежати від торгового персоналу;
- розширити асортименти;
- доповнити основну пропозицію супутніми товарами, збільшивши суму чека;
- збільшити ефективність реклами;
- автоматизувати торговельний процес.
У той час як частина продавців годинника тільки планує виходити в інтернет, деякі представники бізнесу в цій ніші поступово відмовляються від офлайн-продажів з високими витратами та ризиками.
Інтернет магазин Luxur №2
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — OPC02
Доменне ім’я для магазину годинника: як правильно вибрати домен для сайту
Ім’я домену — літерне позначення адреси сайту в інтернеті. Вибір домену – одне з найвідповідальніших рішень на початковому етапі розробки інтернет-магазину. Що потрібно враховувати при виборі оптимізованого під пошукові системи доменного імені, а також як доменне ім’я впливає на SEO-просування та рейтинг сайту, розповіли веб-майстри студії iFish. Чому доменне ім’я має значення Найчастіше доменне ім’я розглядають з погляду впізнаваності бренду та бізнесу. Оптимізований для SEO домен доносить меседж, про що веб-сайт, які продукти чи послуги він пропонує. Щоб переконатися в важливості домену в пошуковому просуванні, достатньо подивитися на будь-який спам-сайт, наприклад, get-rich-fast.info або buy-cheap-rolex.biz. Спамери купують домени, які містять цільові ключові слова – так вони отримують більше кліків та високий рейтинг у пошукових системах. Правильне доменне ім’я допоможе залучити ЦА та ефективно просувати сайт. Як вибрати доменне ім’я Домен впливає на SEO та пошуковий рейтинг через брендинг та ключові слова. Вибирайте доменне ім’я, співзвучне назві компанії, щоб користувачі легко знаходили сайт та запам’ятовували вашу компанію. Альтернативний підхід – вибір доменного імені за ключовим словом, яке асоціюється з бізнес-годинником. Наприклад, для просування інтернет-магазину «розумного» годинника можна вибрати домен smartwatch.com.ua. Інші рекомендації щодо вибору доменного імені:
- використовуйте лише літери латинського алфавіту в домені;
- вибирайте короткі, прості домени, що запам’ятовуються, з мінімальною кількістю піддоменів;
- відмовтеся від складних поєднань приголосних;
- уникайте доменів, співзвучних торговим маркам та назвам інтернет-магазинів конкурентів;
- вибирайте домен, який ще не зайнятий іншою компанією.
Вибравши доменне ім’я, пропишіть назву в рядку пошуку. Чим менше буде результатів у видачі, тим легше вам просуватиме сайт з такою назвою у «топ».
Свій інтернет- магазин VS маркетплейси: який варіант вибрати
Маркетплейси – це торгові майданчики в інтернеті, які надають можливість компаніям або приватним підприємцям публікувати та продавати товари. Головна особливість маркетплейсів – широка популярність та висока відвідуваність. За грудень 2024 року на Olx зайшло 64,7 мільйона людей, на Prom – 43 мільйони. А на Wildberries за 2020 рік користувачі здійснили 40 мільйонів покупок. Серед плюсів маркетплейсів — можливість швидко та недорого розпочати продаж, безпеку угод, налагоджену логістику, ефективні інструменти аналізу та напрацьовану роками довіру покупців. Головні мінуси маркетплейсів — залежність від іміджу, цінової та маркетингової політики майданчиків, велика кількість подібних товарів, а також обов’язкова участь в акціях та сезонних розпродажах. Для продавців годинників та аксесуарів додатковим мінусом може бути висока (до 15% і більше) комісія. Торгівля на маркетплейсі стане вдалим стартом чи додатковим каналом продажу товарів за помірними цінами.
Продавцям годинників та аксесуарів середньої, високої та преміальної цінової категорії потрібен повноцінний інтернет-магазин, де вони зможуть продемонструвати цінності продукції та УТП.
Структура інтернет-магазину годинників: must-have сторінки та блоки
Структуру інтернет-магазину годинника продумують на етапі проектування веб-ресурсу. Такий підхід дозволяє створити привабливий та зручний сайт. При розробці структури онлайн-магазину годинника переконайтеся, що ви продумали дизайн і контент головної сторінки, хедера, футера, а також плануєте створити зручну фільтрацію. Home page Головна сторінка – візитна картка сайту. З неї починають знайомство з ресурсом і здійснюють переходи у необхідні розділи. Хедер Шапка сайту (хедер) — ключовий блок угорі головної сторінки та основний елемент навігації, який частково чи повністю дублюється на всіх сторінках. Від дизайну хедера безпосередньо залежить usability (зручність користування). Шапку можна порівняти з дорожньою картою, якою визначають подальші дії. У хедері розміщують логотип компанії, короткий опис діяльності або УТП (унікальна торгова пропозиція), меню сайту, посилання на сторінки контактів, акцій, відгуків, кнопки для переходу до кошика та вибору мов. Фільтрація У годинникових магазинах застосовують стандартну схему з категоріями та фільтрами товарів. Каталог розбивають на категорії:
- за призначенням: для чоловіків, жінок, дітей, інтер’єру, аксесуари та комплектуючі;
- за брендами;
- по країні виробництва;
- за типом механізму;
- з набору функцій;
- по матеріалу корпусу та захисного скла;
- формою корпусу;
- за кольором;
- щодо стійкості до впливів зовнішніх факторів.
Вибравши модель за низкою показників, покупець переходить на сторінку товару з докладним описом, фотографіями, способами замовлення, оплати та доставки, питаннями та відгуками. Футер У «підвалі» сайту розміщують інформацію про продавця та гарантійні умови, переходи на сторінки контактів, доставки, оплати та повернення товару, гарантії, у блог, розділ відгуків, соцмережі та на інші сторінки.
Інтернет магазин Timen №3
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — OPC02
8 функцій та «фішок»: без чого не обійтися онлайн-магазину годинників
Існує набір функцій, без якого неможлива повноцінна робота інтернет-магазину. Зібрали функцій та «фішки», які прокачають магазин годинників та аксесуарів. User-friendly дизайн Інвестуйте в інтуїтивно зрозумілий, мінімалістичний та трендовий дизайн онлайн-магазину. Навчіться у Apple: колишній CEO компанії, Стів Джобс, завжди наголошував на простоті продуктів: дизайн і функціонал розробляли такими, щоб кожен новий клієнт бренду міг швидко розібратися, як користуватися смартфонами, планшетами та ноутбуками «яблучної» компанії. Адаптивна версія сайту Надайте можливість вибирати годинник та аксесуари з мобільних пристроїв – для цього створіть мобільну версію веб-сайту. Якісні зображення Покажіть годинник так, щоб покупець захотів його купити. Для цього замовте послуги професійного фотографа, розміщуйте фото у високому розширенні та додайте функцію збільшення зображення. Відгуки та питання, що часто ставляться (FAQ) Заохочуйте написання коментарів, відгуків і питань — так ви підвищите довіру до інтернет-магазину. Завжди відповідайте на відгуки, обробляйте негативні відгуки та усувайте причини невдоволення. Розмістіть в окремому розділі відповіді на найактуальніші питання та надайте максимум інформації про продукцію в асортименті. Спеціальні пропозиції Розміщуйте банери із спеціальними пропозиціями на центральному місці головної сторінки. Надсилайте персоналізовані пропозиції електронною поштою, а також поділіться інформацією про акції в соцмережах. Сертифікати виробників Сертифікати – це додаткова можливість підтвердити справжність та легальність продукції онлайн-магазину. Функції безпеки Захищайте онлайн-транзакції, інформацію про клієнтів та забезпечуйте конфіденційність покупок. Підтвердіть безпеку сайту сертифікатом SSL, встановіть двофакторну автентифікацію та розмістіть посилання на політику конфіденційності у футері (нижній частині) сайту. Інформація щодо способів доставки та політики повернення Вкажіть можливі види доставки та її приблизну вартість. Докладно розпишіть правила та способи повернення. Відповідно до закону України «Про захист прав споживачів», покупець може протягом 14 днів з моменту купівлі повернути або обміняти товар за умови виконання норм, передбачених законом.
Інтернет магазин Watch shop №4
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — OPC032
Типові помилки у розробці інтернет-магазину
Підприємці та засновники брендів частини розглядають e-commerce як можливість «зробити та забути, швидко розбагатівши». Такий підхід далекий від істини — успіху в онлайн-продажах досягає той, хто постійно навчається, виправляє помилки веб-проекту та регулярно інвестує гроші у його покращення. Ми зібрали поширені помилки у розробці інтернет-магазинів, які знижують ефективність подальшого просування веб-ресурсу. Неправильний вибір системи управління контентом (CMS) На старті розробки сайту важко визначити оптимальну CMS з урахуванням потенційного масштабування бізнесу та майбутніх потреб у функціоналі. Зверніться до фахівців, які допоможуть вибрати найбільш підходящу та перспективну платформу. Відсутність чіткого УТП Користувачі не розуміють у чому цінність вашої пропозиції? Швидше за все, частина з них вже натиснула кнопку «Назад» і шукає те, що їм потрібно, в іншому місці. Говоріть мовою цільової аудиторії. Повідомте, чим ви відрізняєтесь від конкурентів, які проблеми можете вирішити, у чому особливість вашої пропозиції. Погана навігація Заплутана навігація викликає бажання залишити сайт. Спростіть переміщення по веб-сторінках та вибір потрібного продукту, щоб не втрачати клієнтів. Технічні збої Переконайтеся, що посилання сайту працюють та надсилають відвідувачів на потрібну сторінку. Оптимізуйте швидкість завантаження сайту на мобільних пристроях та в десктопній версії. Час завантаження не повинен перевищувати 5 секунд. Низька якість фото товарів Використовуйте високоякісні детальні фотографії годинників – як студійні, так і в дії. Додайте також зображення та відео у форматі 360 градусів, вони підвищують бажання натиснути кнопку «Купити». Відсутність сертифікатів безпеки Користувачі не можуть бути впевненими у збереженні персональних даних, паролів та даних платіжної картки, якщо безпека не підтверджена SSL-сертифікатом. “Зелений рядок” у браузері значно підвищить довіру до веб-сайту. Відмова від інвестицій у контент-маркетинг Контент-маркетинг на 62% дешевший від традиційної реклами та збільшує кількість потенційних клієнтів у 3 рази. Створюйте цінний, корисний, релевантний контент, щоб залучити та утримати користувачів. Акцент на продажу, а не на цінності Розкажіть, які цінності покупці отримають, купивши годинник: престиж, вигідну інвестицію, причетність до традицій та клубу обраних, точність, надійність та довговічність. В УТП на сайті годинника можна відобразити: характеристики продукту; проблему, яку вирішує годинник; переваги перед аналогами; гарантію якості. Наприклад, на лендингу сервісу вивчення іноземних мов Duolingo відразу зчитується УТП — на відміну конкурентів, які мають лише безкоштовний тестовий період, цей сервіс безкоштовний завжди. Унікальна пропозиція на landing page бренду Apple – “Все, як ви любите”. Розробники впевнені, що продукт компанії – найкращий, тому на сайті смартфонів створюють особливу атмосферу та впливають на емоції. А в кав’ярнях Starbucks кава дорожча, ніж в інших. Команді вдалося створити правильну ауру навколо бренду: затишний інтер’єр, приємне обслуговування, нейтральна музика на фоні. Компанія вселяла споживачам, що посидіти в Starbucks – це більше, ніж просто випити каву. Незнання своєї ЦА Можна створити унікальний продукт, але не проаналізувати цільову аудиторію. У результаті — «злив» бюджету на рекламні кампанії та використання «болів» чи тригерів, які не «чіпляють» потенційного клієнта. Закон Мерфі говорить: “Все, що може піти не так, піде не так”. Помилки можуть відрізнятися залежно від сфери бізнесу та специфіки вашої компанії. Щоб застрахуватися від провалу та отримати очікуваний результат, делегуйте створення сайту досвідченим фахівцям.
Інтернет магазин Moxo №5
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — MT02
Приклади найкращих онлайн-магазинів годинників
Один з ефективних способів створити сайт, що продає, — «піддивитися», як оформлюють і просувають веб-ресурс лідери у сфері. Ми зібрали найкращі приклади в ніші годин, на яких варто повчитися. Vacheron-Constantin Історія люксового швейцарського бренду годинника Vacheron Constantin налічує 260 років. Клієнтами знаменитої марки були імператор Франції Наполеон Бонапарт, а також його дружини Жозефіна та Марія Луїза. Офіційні бутіки представлені у всіх великих містах світу. Купити годинник бренду можна також в офіційному інтернет-магазині. Сайт компанії виконаний у мінімалістичному стилі. Домінують зображення, а також приглушені холодні відтінки сірого, блакитного та бежевого кольорів. Годинник можна вибирати за колекцією, призначенням, видом механізму та матеріалами виготовлення. Tagheuer TAG Heuer – один з найвідоміших брендів годинників зі 160-річними традиціями. Компанія відома люксовим годинником і точними хронометрами для автомобільного спорту, льотчиків та яхтсменів. Нещодавно TAG Heuer почав виробляти смарт-годинник, який поєднує в собі розкіш, точність і функціональність. Інтернет-магазин компанії виділяють сучасний дизайн, який підкреслює технічні інновації та лідерські устремління. На фотографіях годинника можна розглянути кожну деталь. На сайті впроваджено інтерактивні функції – наприклад, ви можете “запустити” секундомір хронографа TAG HEUER MONACO. Лаконічні картки годинника містять всю необхідну інформацію. Каталог налічує понад 200 найменувань. Для зручності вибору інтегровані фільтри за призначенням та колекціями. Потрібну модель можна знайти через пошук. Доставка та повернення доступні за рахунок компанії.
Інтернет магазин Edox №6
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 414
Інтернет магазин Eclock №7
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — OPC02
Створити інтернет-магазин годинника: скільки коштує розробка і де її замовити
На вартість розробки інтернет-магазину «з нуля» впливає обрана система управління, функціонал, кількість сторінок та розділів, обсяги робіт, дизайн та інші критерії. Формують ціну також:
- доменне ім’я;
- хостинг;
- вимоги до верстки сторінок;
- інтеграція додаткових сервісів чи функцій.
Ціна готової крамниці на шаблоні без інтеграції додаткових сервісів стартує з 25 тисяч гривень. Індивідуальні рішення «під ключ» на 1С Бітрікс з великою кількістю товарних позицій коштуватимуть 80 тисяч гривень та більше.
Інтернет магазин Justbuy №8
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — OPC01
Дружба починається з посмішки, розробка – з брифу: яку інформацію підготувати замовнику
Чим більше інформації та побажань щодо розробки інтернет-магазину ви надасте, тим сильніше готовий проект буде відповідати вашим очікуванням. Крім того, розробити онлайн-проект із чіткого ТЗ можна набагато швидше. Вся інформація щодо веб-проекту ділиться на:
- загальну – найменування підприємства, завдання та цілі, сфера діяльності, основні конкуренти;
- технічну – кількість розділів, сторінок, товарних позицій, очікувана структура, способи масштабування;
- функціональну – краща CMS, можливості редагування, необхідність інтеграції з 1С, сервісами, інструментами та агрегаторами;
- графічну – логотип, фірмові шрифти та кольори.
Підготуйте пропозиції щодо дизайну та наведіть приклади сайтів у вашій сфері, які вам подобаються. Якщо у вас вже є онлайн магазин, поясніть, що ви хотіли б у ньому поліпшити. Назвіть очікувані витрати та терміни здачі проекту – це допоможе фахівцям зробити пропозиції в рамках бюджету та дедлайнів.
Інтернет магазин Watchin №9
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – wordpress (woocommerce) ПО ПОСИЛАННІ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — watchin
Самостійно, у фрілансера або в агенції: плюси та мінуси виконавців
Замовити розробку магазину можна у фрілансера та у спеціалізованій студії. Перевага замовлення у фрілансера – відносно невеликі витрати на створення сайту. Слід пам’ятати, що інтернет-магазин — один із найскладніших веб-проектів, що потребує координованої співпраці UI/UX- та графічних дизайнерів, digital-маркетологів, копірайтерів, SEO-фахівців та верстальників. До початку співпраці із фрілансером вивчіть його готові роботи. Постарайтеся знайти відгуки про виконавця на зовнішніх ресурсах, фріланс-порталах та в соцмережах. Створити інтернет-магазин «під ключ» у веб-студії iFish означає отримати повний комплекс послуг. У процесі розробки магазину ми:
- аналізуємо сайти конкурентів та найкращі магазини у сфері;
- розробляємо оптимальну структуру;
- встановлюємо та налаштовуємо CMS;
- наповнюємо сайт контентом, включаємо вартість наповнення 10-15 сторінок;
- розміщуємо готовий сайт на хостингу;
- виконуємо тестування та усуваємо проблеми, перш ніж вони вплинуть на прибуток бізнесу.
Спеціалісти студії iFish у веб-дизайні вже понад 10 років. За цей час розробили понад 300 проектів . Ми використовуємо лише безпечні технології. Досвід та знання фахівців підтверджено відповідними сертифікатами. Щоб дізнатися про приблизну вартість розробки інтернет-магазину, спробуйте «Калькулятор вартості сайту» або замовте прорахунок в онлайн-формі. Менеджер зв’яжеться з вами та надасть усю необхідну інформацію. Будьте попереду конкурентів та підвищуйте прибутковість бізнесу з ефективним інструментом продажу!
Інтернет магазин Watrix №10
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 24427
Оцініть матеріал
Натисніть на зірку, щоб оцінити!
Немає голосів
Кількість голосів:
Середня оцінка / 5