Зміст
Дитячі товари – одна з провідних сфер в e-commerce, тому конкуренція тут дуже висока. Онлайн-магазин дитячих товарів продає без прив’язки до пори року. та інших компаній. Купувати для дітей приємно та легко з психологічної точки зору: батьки швидше візьмуть кілька стильних футболок та милу. Часто підприємці перед запуском інтернет-магазину не замислюються, що у користувачів немає часу розбиратися в заплутаних каталогах і фільтрах сайтів. сайт конкурента. Таким чином, незручний сайт знижує конкурентоспроможність бізнесу, збільшує відсоток відмов та «гальмує» ваші продажі. Клієнту не потрібні складні технологічні рішення, він чекає на простоту і практичність.
Рішення для інтернет магазину дитячих товарів №1
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ ?
Рентабельність інтернет-магазину дитячих товарів
Середній щомісячний прибуток розкрученого інтернет-магазину з широким асортиментом може становити близько 1,6 тисяч доларів, а оборот — 12 тисяч. Рентабельність цього бізнесу становить 20–40%, а іноді навіть 40%. та платформи, на якій створено онлайн-магазин, від наявності складів та інших факторів. дитячими товарами може бути різна рентабельність : є продукти, які можна продавати з націнкою в 70–100%. складності проекту, структури та функціональності сайту, кількості сторінок, необхідності інтеграції сторонніх сервісів, додаткових послуг тощо далі.
Рішення для інтернет магазину дитячих товарів №2
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ ?
Кому продавати дитячі товари – і як це робити
Найчастіше ви продаєте продукцію мамам, переважно заміжнім жінкам у віці 19-40 років. буде середньої цінової категорії. Затребуваною продукцією. Інтернет-магазинів дитячих товарів багато, у сфері працюють великі бренди, маркетплейси та сервіси на кшталт AliExpress.
Ваше завдання – виділитися на тлі конкурентів та привернути увагу споживачів до свого магазину.
Ви можете вибрати запуск універсального або нішевого магазину.
- покупці можуть вибрати різні види товарів на одному веб-ресурсі та заощадити на доставці;
- ймовірність покупки збільшується за рахунок великого вибору;
- просувати сайт можна за великою кількістю ключових запитів (але за більшої конкуренції).
Рішення для інтернет магазину дитячих товарів №3
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ ?
Переваги нішевого інтернет-магазину:
- низькі витрати часу та фінансів на наповнення сайту контентом;
- просувати магазин простіше за рахунок нижчої конкуренції;
- ефективність SEO-просування вище, ніж при розкручуванні універсальних інтернет-магазинів — пошукові системи «люблять» вузькоспеціалізовані сайти, вважаючи їх більш експертними та «трастовими».
Фахівці веб-студії iFish до запуску інтернет-магазину рекомендують визначити концепцію та «голос» бренду (Tone of Voice) – особливостей комунікації компанії з клієнтами, партнерами та постачальниками.
Рішення для інтернет магазину дитячих товарів №4
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ ?
Як відкрити інтернет-магазин дитячих товарів з нуля: з чого почати
Найвищий попит в онлайн-магазинах на дитяче харчування та засоби гігієни. автокрісел та дитячих меблів, менша — у сегменті розвиваючих ігор та м’яких іграшок. У сфері продажу одягу фіксують високий відсоток повернень — покупці не можуть приміряти одяг та взуття, відповідно, бувають проблеми з підбором потрібного розміру.
Рішення для інтернет магазину дитячих товарів №5
Сподобався сайт?
- Розробка бізнес-плану
Якщо ви замислюєтеся про запуск продажів дитячих товарів, почніть з розробки бізнес-плану з урахуванням специфіки бізнесу, а також визначте категорії товарів, які мають намір продавати. Основних конкурентів у ніші, знайдіть надійних постачальників і орендуйте склад зберігання товарів.
- Вивчення ринку та конкурентів
Моніторуйте онлайн-магазини конкурентів та збирайте хороші ідеї. Виберіть розкручені сайти, які давно та ефективно працюють у сегменті дитячих товарів , оформлення карток товарів, умови оплати та доставки на сайтах провідних компаній
Рішення для інтернет магазину дитячих товарів №6
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ ?
- Розробка концепції
Визначтеся, що ви продаватимете і на чому варто робити акцент. спосіб визначення концепції компанії – обмежитися віковою категорією: діти до року, школярі чи підлітки.
- Визначення цільової аудиторії
Чому б не переключити свою увагу і зусилля на другу категорію цільових споживачів? отримати точне уявлення про людей, які купують ваші товари, а також публікувати статті в блозі, відправляти листи по e-mail або створювати лендинги з більш високим коефіцієнтом конверсії.
Рішення для інтернет магазину дитячих товарів №7
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ ?
- Розробка назви
Назва для сайту дитячих товарів вигадуйте з опису цільової аудиторії. Відобразити в назві необхідно дитячу тематику: «Все для малюків», «Дитячий рай»; : «Дочки-синочки», а ще дитяче ім’я: «Антошка»
- Вибір постачальників
Шукайте надійних постачальників, які забезпечать якісні товари з безпечних матеріалів. Ви підхопите тренд на еко-товари. -Завдання спеціалістам iFish! Ми працюємо над створенням веб-сайтів вже більше десяти років Просувайте свій бізнес та збільшуйте його прибутковість з командою кваліфікованих фахівців!
Рішення для інтернет магазину дитячих товарів №8
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ ?
Структура магазину: must-have елементи, сторінки та блоки
Чим більше товарів продається у вашому магазині, тим важливіше те, як ваш сайт організований і як пов’язані між собою його сторінки. по інтернет-магазину, знаходити потрібний контент та товари, а також просувати сайт у пошукових системах. веб-студії iFish зібрали список елементів, сторінок і розділів, які підвищать конверсії сайту. Розробити унікальний дизайн з нуля або підібрати готовий шаблон можна, звернувшись до спеціалізованої студії. .
Рішення для інтернет магазину дитячих товарів №9
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ ?
- Картка товару
Розпишіть максимум деталей у картці товару: його характеристики, матеріали виготовлення та колір розмістіть фото високої якості з різних ракурсів або покажіть товар у дії за допомогою відеороликів або gif-зображень. буде розміщення розділу FAQ (запитань-відповідей).
- Розділ «Про нас»
Розкажіть про компанію, чому ви почали бізнес. Якщо у вас є діти, напишіть про це. Такі історії — в саме серце. а у конкретних людей. Більшість успішних проектів були засновані на історіях та різних сюжетах.
Рішення для інтернет магазину дитячих товарів №10
ДИВІТЬСЯ САЙТЗА ПОСИЛАННЯМ ?
- Відгуки клієнтів
Відгуки допомагають підвищити довіру користувачів до вашого магазину. Додайте на сайт коментарі реальних покупців з фото куплених товарів. вони будуть відразу впадати в очі потенційному покупцеві. проханням залишити відгук про покупку.
- Фільтри
Розробте систему фільтрів, щоб користувачі цілеспрямовано шукали товари і могли знайти потрібне в 2–3 кліки: за ціною, популярністю та віком дитини.
Рішення для інтернет магазину дитячих товарів №11
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ ?
- Статті у блозі
Заведіть блог і розповідайте, що хвилює батьків: про вибір іграшок та одягу, рецепти смачних та корисних страв, еко-матеріали тощо. У статті включайте посилання на згадані товари. Важливо: уникайте сленгу та «мамської» мови на кшталт «годовасики» та «покакульки». Натомість робіть ставку на користь та експертність.
- Розділ FAQ
У простій і зрозумілій формі дайте відповідь на поширені запитання клієнтів: вкажіть умови повернення товарів, варіанти доставки, гарантійні терміни та іншу корисну інформацію.
Рішення для інтернет магазину дитячих товарів №12
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ ?
Дизайн сайту дитячих товарів: яким він має бути
Головне правило, яким потрібно керуватися при розробці дизайну інтернет-магазину дитячих товарів: ніяких сірих відтінків. елементам сайту Щоб візуально виділити категорії товарів, використовуйте унікальні іконки, виконані у фірмових кольорах. Крім того, подбайте про адаптивний дизайн сайту. дотримуйтесь принципу mobile first – оптимізуйте сайт під смартфони та планшети У мобільній версії повинні зберігатися особливості дизайну інтернет-магазину: зручний пошук, каталог, адаптовані банера з актуальними акціями та інше. Ціна дизайну сайту залежить від кількості сторінок та варіантів елементів інтерфейсу в роботі дизайнера.
Рішення для інтернет магазину дитячих товарів №13
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ ?
Як просувати онлайн-магазин: в інтернеті та офлайн
Для успішного просування інтернет-магазину дитячих товарів використовують контекстну рекламу, оптимізацію сайту під пошукові системи, а також таргетовану рекламу в соцмережах. Ви також можете розміщувати продукцію на великих маркетплейсах.
- Оптимізація сайту під пошукові системи (SEO)
SEO-просування передбачає оптимізацію веб-ресурсу під алгоритми пошукових систем: роботу з метатегами, зворотними посиланнями, ключовими словами та контентом. запити, щоб уникнути надмірно високої конкуренції.
Рішення для інтернет магазину дитячих товарів №14
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ ?
- Контекстна реклама
Контекстна реклама допоможе закріпитися на верхніх позиціях пошукової системи. Вона відображається у відповідь на пошуковий запит користувача.
- Реклама у соціальних мережах
Таргетована реклама показується певній аудиторії, у випадку з інтернет-магазином дитячих товарів — жінкам віком 19–40 років з прив’язкою до певної геолокації. можете рекламувати онлайн-магазин на дитячих офлайн-заходах: шоу, ярмарках, фестивалях. Зареєструйтесь в якості спікера та влаштуйте презентацію, проведіть майстер-клас або дитячий конкурс із призами та візитками з посиланнями на сайт та соцмережі.
Рішення для інтернет магазину дитячих товарів №15
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ ?
Створення інтернет-магазину «під ключ» у веб-студії iFish
Розробка «дитячого» онлайн-магазину може виявитися більш серйозним процесом, ніж створення «дорослих» сайтів. Підприємцям необхідно врахувати законодавчі норми та психологічні моменти продажу товарів для дітей. , вводити нові категорії товарів, публікувати нові статті у блозі. інтернет-магазинів дитячих товарів дотримуються принципу «на першому місці – турбота про клієнта» Не знаєте, з чого почати? сайту електронної торгівлі та актуальні «фішки» для свого бізнесу!
Оцініть матеріал
Натисніть на зірку, щоб оцінити!
Немає голосів
Кількість голосів:
Середня оцінка / 5