Інтернет-магазин одягу: як зайти в e-commerce та не пошкодувати про це

Ви — молодий бренд одягу, і виставляєте свою продукцію у Facebook, Instagram, а також у шоурумі чи мультибрендовому магазині? Хтось із стилістів, дизайнерів чи підприємців пішов далі — їхній товар продається у великих інтернет-магазинах. З чого розпочати електронну торгівлю, а також як продавати свій продукт онлайн, масштабувати бізнес із малого в середній чи великий і, нарешті, як з нуля створити інтернет-магазин, поділилися спеціалісти веб-студії iFish із досвідом у розробці понад 10 років. Дізнайтеся, як не обпектися, запускаючи свій сайт для продажу.

Сайт для інтернет магазину одягу №1

Сайт для Juana

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 245196

Переклад продажів в онлайн: як пандемія вплинула на fashion-рітейл – і що буде далі

Сьогодні індустрія моди – друга у світі споживча сфера після продуктів харчування. Щороку у всьому світі продається понад 80 мільярдів елементів одягу, а зростання ринку fashion-індустрії становить 10–15%. 2020 став періодом випробувань для більшості сфер — закриті точки продажу, заклади громадського харчування та фітнес-центри, обмежений туризм, масовий перехід освітніх закладів на «віддалення». Не менше постраждала сфера fashion. Щоб продовжувати роботу та отримувати прибуток, власники малого та середнього бізнесів, а також гіганти ринку почали розвивати нові напрямки: доставку додому, онлайн-продаж, а також робили ставку на лояльність клієнтів та намагалися оперативно підлаштовуватись під сучасні реалії в умовах VUCA (акронім, який означає нестабільність, невизначеність, складність та неоднозначність).

Сайт для інтернет магазину одягу №2

Сайт для Eva

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 245195

Рітейл у 2020 році зіткнувся з такими проблемами:

  • орендна плата — про поступки та знижки домовилися переважно власники бізнесу у сферах одягу та взуття, електроніки та побутової техніки;
  • виплата зарплат — рівень заробітної плати знизився, що пов’язано з відходом колективу до «вимушеної відпустки» або звільнення співробітників.

Сайт для інтернет магазину одягу №3

Сайт для Favas

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 245194

Одним із ключових трендів 2020 року став розвиток e-commerce. Власники бізнесу в період першого локдауну активно розвивали цю нішу або розширювали її. Найсильніше від запровадження карантинних обмежень постраждав fashion-рітейл у зв’язку з низьким розвитком онлайн-продажів у цьому сегменті.

Сайт для інтернет магазину одягу №4

Сайт для Valentina

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 245193

Спочатку люди з побоюванням поставилися до онлайн-покупок одягу, взуття та аксесуарів — боялися купити товар, який не відповідає розміру та очікуванням, сумнівалися через можливі труднощі із поверненням замовлення. Крім того, знизилася потреба у новому одязі та взутті — під час локдауну люди рідко виходили з дому та не відвідували вечірки чи фестивалі. Попит зріс переважно лише на спортивний одяг, оскільки збільшилася популярність домашніх тренувань. Після активного впровадження опції доставки – особливо безконтактної – fashion-рітейлерам вдалося частково відновити продажі. Так, покупці навіть після закінчення жорсткого карантину продовжили купувати онлайн із доставкою до поштових відділень або кур’єром додому.

Наразі покупці роблять ставку на економію часу та особисту безпеку, а тому вони з більшою ймовірністю ознайомляться з асортиментом та цінами магазину в інтернеті до його відвідин.

Таким чином, споживачі прийдуть в офлайн-магазин для перевірки якості предметів одягу, що сподобалися, і купівлі конкретного товару. Пандемія навчила власників бізнесу у fashion-індустрії бути більш гнучкими та адаптивними. Основний тренд наступних років закріпиться саме за онлайн-продажами. Відсутність вашого магазину одягу та взуття в інтернеті може сильно вплинути на бізнес та його прибуток. Ще одним орієнтиром для підприємців стануть маркетплейси, які полюбили за «зручність» — так, користувачі можуть відвідати лише один сайт або встановити одну мобільну програму, щоб знайти, порівняти товари та оформити замовлення. Сприяє зростанню цього сегмента розвиток франшиз Rozetka: відділення компанії з’являються у багатьох містах.

Сайт для інтернет магазину одягу №5

Сайт для Elaxo

Сподобався сайт? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 8485

8 переваг онлайн-магазину для власників бізнесу у fashion-рітейлі

Як системно отримувати від 10 до 50 клієнтів щодня через сайт? Довірте розробку інтернет-магазину професіоналам! Онлайн-продаж – це сучасне рішення для підприємців, яке допоможе підвищити рівень обслуговування клієнтів і сформувати імідж компанії. Фахівці веб-студії iFish поділилися головними перевагами інтернет-магазину для бізнес-оунерів та приватних підприємців:

  1. Низький поріг входу у сферу. На відкриття онлайн-магазину одягу та взуття потрібні відносно невеликі витрати. Наприклад, робота фізичних точок продажу передбачає оренду приміщення, закупівлі товарів, вітрин, вивісок та найму співробітників. Для запуску інтернет-магазину потрібна лише оплата хостингу, платформи для створення сайтів та роботи фахівців: розробників, дизайнерів, копірайтерів та контент-мейкерів.
  2. Швидкий запуск. Швидкість запуску інтернет-магазину на шаблоні складає 1-2 місяці. Створення сайту з нуля займе близько трьох місяців, з яких більшість часу піде на заповнення онлайн-магазину товарами.
  3. Цілодобова робота. Інтернет-магазин доступний для перегляду продукції та оформлення замовлень 24/7, що значно збільшує ефективність бізнесу порівняно з офлайн-магазинами.
  4. Великий асортимент. В інтернет-магазин можна завантажувати великий асортимент товарів, тоді як обсяги продукції фізичних точок продажу обмежуються наявністю вільного місця на складі чи шоурумі.

Сайт для інтернет магазину одягу №6

Сайт для Medelin

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 259345

  1. Низькі витрати на утримання магазину. Для стабільної роботи онлайн-магазину потрібне доменне ім’я та хостинг. Їхня вартість мінімальна порівняно з витратами на обслуговування фізичного магазину. Розробивши веб-сайт, ви заощаджуєте бюджет на оренду приміщення, роботу співробітників, обладнання, вивіски та зовнішню рекламу.
  2. Вибір товарів-бестселерів. Завдяки інструментам аналітики ви можете відбирати та публікувати на головній сторінці сайту товари, які продаються найкраще. Їх також можна використовувати в рекламі, наводячи в інтернет-магазин цільовий трафік.
  3. Низька вартість розкручування. Просувайте онлайн-магазин за допомогою SEO та контекстної реклами! Використовуйте цільові запити та домагайтеся низької вартості ліда.
  4. Повна аналітика. Інструменти аналітики допомагають відстежувати обсяг трафіку, популярні розділи та товари, а також кількість покупок за добу, місяць чи рік. Яндекс.Метрика, Google Analytics та інші сервіси аналітики допоможуть також пропонувати користувачам релевантні товари для збільшення середнього чека.

Важливо: підготувавши компанію та співробітників до роботи з e-commerce, ви виведете бізнес на якісно новий рівень: зростатимете і більше зароблятимете. Онлайн-продаж локального бренду можна буде збільшити до національного рівня, а після — до міжнародного. Спочатку ви продаватимете за рахунок якості, потім до якості додасться масштаб, а після цього вам вдасться вибудувати бренд. Пройшовши цей ланцюжок, можна заробляти великі гроші.

Сайт для інтернет магазину одягу №7

Сайт для Clotrend

Сподобався сайт? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 264134

Інтернет магазин VS маркетплейси: що вибрати?

Найпопулярніші варіанти для виходу онлайн серед власників малого та середнього бізнесу — запуск власного інтернет-магазину або великий маркетплейс. Розбираємось у перевагах та недоліках кожного з варіантів. Свій інтернет-магазин: плюси та мінуси Запустити свій інтернет-магазин або мобільний додаток досить просто: достатньо вибрати бюджетне рішення на кшталт конструкторів Tilda, Wix, WordPress та Insales або найняти кваліфікованих фахівців, які розроблять сайт з індивідуальним дизайном.

Сайт для інтернет магазину одягу №8

Сайт для Umart

Сподобався сайт? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 245780

Переваги свого інтернет-магазину:

  • Повний доступ до даних клієнтів. Розробити власний онлайн магазин означає отримати доступ до повної інформації про покупців. Дані з CRM-системи та сервісів веб-аналітики дозволяють швидко змінювати стратегію продажу, встановлювати знижки та програми лояльності, керувати залученням та довірою клієнтів. Ви можете запропонувати знижку користувачеві, який додав товари в кошик, запустити бонусну програму, розраховану на повторні покупки, запропонувати безкоштовну доставку на суму від n гривень або зробити подарунок при оформленні першого замовлення на сайті.
  • Підвищення впізнаваності бренду. Понад 50% покупців вважають довіру до бренду чи компанії другим за значимістю чинником, який впливає рішення про замовлення. При продажах на маркетплейс бренд залишається в тіні платформи, на якій здійснюється покупка. І навпаки, якщо замовлення оформлено у вашому інтернет-магазині, процес від вибору товару, його додавання до кошика та до отримання замовлення асоціюватиметься у користувача з вашою компанією.
  • Можливість встановлювати ціни та знижки. Власний онлайн-магазин – це можливість самостійно контролювати ціни, не підлаштовуючись під посередників. Особливо актуально це для виробників одягу та взуття. Ви можете значно підвищити прибутковість бізнесу, безпосередньо продаючи кінцевому споживачеві, без необхідності ділити дохід із рітейлерами, дилерами та іншими посередниками. До стратегії прямих продажів вдаються як великі світові бренди, наприклад Philips, Splat або Sony, так і малий або середній бізнес.

Сайт для інтернет магазину одягу №9

Сайт для New Fashion

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 217514

Серед основних мінусів фірмового інтернет-магазину – великі витрати на розкручування та можливі перебої у роботі веб-сайту. Так, якщо спочатку не оптимізувати інтернет-магазин під пошукові системи, продаж залежатиме від обсягу рекламного бюджету. Важливо також правильно вибрати хостинг-провайдера, щоб уникнути збоїв у роботі веб-ресурсу. Крім того, під час запуску інтернет-магазину відповідальність за доставку замовлень несе власник бізнесу, а не адміністрація маркетплейсу. Втрачені посилки, довгий термін доставки замовлень, відсутність альтернативних способів отримання товару — потрібно створити максимально комфортні умови для потенційних покупців, якщо ви хочете досягти стабільного та прибуткового продажу.

Сайт для інтернет магазину одягу №10

Сайт для Wholesale Store

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 245429

Маркетплейс: переваги та недоліки Відкриття магазину на торговому майданчику не потребує великих грошових інвестицій, а також дає доступ до великої аудиторії зацікавлених клієнтів. Великі маркетплейси на кшталт Rozetka та Prom за останні кілька років подвоїли постачальників, більшість яких — власники середнього бізнесу, стартапи та приватні підприємці.

Сайт для інтернет магазину одягу №11

Сайт для Fashilo

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 204491

Головні плюси маркетплейсів – це:

  • Велика цільова аудиторія. 48% користувачів відразу заходять на сайти-агрегатори або на великий маркетплейс, ігноруючи пошукові системи та локальні бренди. Для молодого бізнесу розміщення товарів на майданчиках-посередниках гарантує моментальне охоплення теплої (зацікавленої купівлі) аудиторії.
  • Високий рівень довіри навіть для нових продавців. Великі маркетплейс забезпечують високий кредит довіри — такі майданчики вже зарекомендували себе серед споживачів. Довіра до майданчиків переноситься на продавців. Це хороша можливість для нових брендів без напрацьованої репутації та відгуків у пошукових системах чи соцмережах.
  • Зняття відповідальності за технічні несправності та клієнтську підтримку. Маркетплейс переважно беруть на себе повну відповідальність за обслуговування клієнтів з моменту їх входу на сайт до видачі замовлення. Якщо посилка загубиться, товар пошкодиться або час доставки не відповідатиме заявленому, відповідальність візьме на себе маркетплейс. Саме майданчик-посередник запропонує покупцеві бонуси чи знижки на повторні замовлення, підприємець у цьому випадку нічого не втрачає.

Сайт для інтернет магазину одягу №12

Сайт для Boom

Сподобався сайт? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 186776

Недоліки продажу на маркетплейсах теж є. Вибираючи продажі на платформах-посередниках, будьте готові грати за чужими правилами: виплачувати комісії, публікувати фото та інформацію згідно із заявленими правилами маркетплейсу. Ще один значний мінус розміщення товарів на маркетплейсах – висока конкуренція з аналогічною продукцією, а в результаті – необхідність впровадження знижок. Крім того, маркетплейс не передають підприємцям дані про клієнтів. Ви фактично не знаєте свою ЦА в обличчя, а тому не можете пропонувати потенційним покупцям персоналізовані пропозиції, підвищувати їхню лояльність та поінформованість про ваш бренд. Найефективніша стратегія — продаж на кількох платформах. Це дозволить охопити максимальну кількість потенційних клієнтів, зніме з власників бізнесу частину обов’язків з обслуговування покупців, а також дозволить швидше зайти на ринок підприємцям з обмеженим бюджетом.

Сайт для інтернет магазину одягу №13

Сайт для Sophia

Сподобався сайт? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 43041

Структура магазину: must-have елементи та сторінки

Що потрібно включити до структури онлайн-магазину, щоб забезпечити його зручність для покупців та ефективність для власників бізнесу? Спеціалісти веб-студії iFish розібрали must-have елементи та сторінки. Головна сторінку home page користувачі переглядають найчастіше. Це також перша сторінка, куди переходять люди із пошуковика. Щоб привернути увагу користувача до вашої компанії та стимулювати його залишитися на сайті, розмістіть на головній сторінці цікаві елементи та тригери – наприклад, новинки чи бестселери, а також яскраві кнопки CTA (call-to-action). Крім того, розкажіть про переваги свого інтернет-магазину або опублікуйте кнопку переходу в розділ із товарами за зниженою ціною. Бонус за першу покупку Знижка, безкоштовна доставка або видача бонусної картки клієнта при першій покупці стане додатковим стимулом для оформлення замовлення.

Сайт для інтернет магазину одягу №14

Сайт для Thome

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 26391

Підписка на email-розсилку Залишіть на сайті яскраву кнопку «Підписатися на розсилку», запропонувавши користувачам першими дізнаватися про новинки або вигідні пропозиції компанії. В результаті ви зберете базу цільових email-адрес, зможете надсилати персоналізовані листи та збільшувати прибуток бізнесу. Категорії товарів та зручні фільтри Якщо ви продаєте кілька видів товарів (одяг, взуття, аксесуари), розділіть їх за категоріями – так користувачам буде простіше знайти потрібне. Наприклад, сукні, топи, лонгсліви, босоніжки, головні убори, ремені та сонцезахисні окуляри – це різні категорії. Крім того, додайте можливість фільтрації товарів, наприклад, за розміром, кольором та матеріалом. Пошуковий рядок Користувачі не завжди хочуть користуватися каталогом, тому краще додати на сайт пошуковий рядок із підказками. Оптимальний варіант — список, що випадає з релевантними підказками при введенні запиту в пошуку. Такий елемент підвищить відвідуваність окремих сторінок та збільшує ймовірність оформлення замовлення.

Сайт для інтернет магазину одягу №15

Сайт для Fashgarb

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 29227

Картка товару Картка товару передбачає наявність якісних фото предметів одягу з різних ракурсів, опис, технічні характеристики (склад, розмір, колір). Опис може бути коротким або докладним – другий варіант краще розміщувати з можливістю розгортання на кліку «Докладніше» або «Показати більше». Передбачте можливість швидкої купівлі – оформлення замовлення після введення контактного номера з наступним дзвінком менеджера без реєстрації на сайті. Обов’язково додайте назву бренду чи виробника, а також карусель зі схожими товарами чи продуктами, якими можна доповнити образ. Додайте відгуки – вони впливають на ухвалення рішення про покупку. Кошик Розмістіть кошик у верхній частині сайту, щоб його не довелося шукати по всій веб-сторінці. Оптимальне розташування – у правому верхньому кутку.

Сайт для інтернет магазину одягу №16

Сайт для Xmall

Сподобався сайт? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 8482

Вибір способу оплати Забезпечте можливість кількох способів оплати. Підключіть популярні платіжні системи та надсилайте електронного листа з чеком після оформлення замовлення на сайті. Персональний кабінет Реєстрація користувачів допоможе вести облік клієнтів, використовувати їхню інформацію для аналізу ЦА та побудови вирви продажів. Для покупців це можливість відстежувати статус замовлень, отримувати бонуси та персоналізовані пропозиції. Це лише частина рекомендованих сторінок та елементів інтернет-магазину одягу. Щоб розробити логічну структуру сайту, визначити необхідну кількість сторінок та потрібних елементів, довірте розробку професіоналам! Фахівці iFish вже понад 10 років створюють інтернет-магазини на шаблоні та з індивідуальним дизайном, допомагаючи діджиталізувати бізнес та збільшуючи прибуток підприємцям по всьому світу.

Сайт для інтернет магазину одягу №17

Сайт для Boutique

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 4592

Тренди в дизайні : яким має бути інтернет-магазин

Як за допомогою дизайну полегшити користувачеві знаходження на сайті та стимулювати його здійснити покупку? Ретельно підійдіть до розробки дизайну інтернет-магазину. Зібрали головні рекомендації для власників бізнесу. Продуманий каталог із категоріями товарів Каталог товарів на сайті може бути, наприклад, вертикальним або захованим у бургер. Онлайн-магазини eBay та Wildberries «ховають» вертикальний каталог у бургер, а MyToolShed врахував можливий інтерес потенційних покупців до конкретної компанії, тому пропонує пошук за брендами з алфавітним покажчиком. «Липка» кнопка «Додати до кошика» На мобільному сайті Ozon велика кнопка «Додати до кошика» липка: користувач скроить картку товару, а вона залишається на тому ж місці, підвищуючи конверсію на 8%.

Сайт для інтернет магазину одягу №18

Сайт для Ula

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 202262

Mobile-first Пошукові системи надають перевагу веб-ресурсам, оптимізованим під мобільні пристрої. На смартфонах та планшетах ваш інтернет-магазин має бути швидким, безпечним, зручним у використанні, з адаптованим дизайном. Золотий переріз Відповідно до правила золотого перерізу, пропорції предмета чи зображення становлять 3/2, 5/3 тощо. Дане правило добре застосовувати у побудові блоків на сайті, підборі картинок, поєднанні тексту та фотографій, розрахунку розміру заголовків та тексту. Правило третій Представте сторінку інтернет-магазину з текстом та фотографіями. Поділіть її на три однакові частини та позначте точки перетину. Це найголовніші місця на сторінці, куди падає погляд відвідувача сайту. Саме тут ефективно розміщувати ключову інформацію: кнопку «Купити», інформацію про знижки та акції, хіти продажу.

Сайт для інтернет магазину одягу №19

Сайт для Cavani

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 177963

Топ-3 помилки у розробці магазину

З активним розвитком електронної комерції може сформуватися неправдиве враження про легкість ведення онлайн-бізнесу. Запустив інтернет-магазин, завантажив товари, налаштував форму замовлення і клієнти разом із прибутком потечуть річкою. Насправді щохвилини у світі залишається один інтернет-магазин, а десяток інших закриваються у статусі початківців. Чому так? Швидше за все вони припускаються однієї з цих помилок.

Сайт для інтернет магазину одягу №20

Сайт для Fashion Art

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 99738

Помилка №1: відмова від послуг професіоналів Підприємець не може бути водночас хорошим менеджером, просунутим дизайнером, кваліфікованим SMM-фахівцем, сучасним копірайтером тощо. Для грамотної пріорітизації завдань та ефективного ведення бізнесу важливо навчитися делегувати та довіряти фахівцям. Все, що потрібно від власника інтернет-магазину, — скласти технічне завдання з вимогами до сайту, а також надати необхідну інформацію (адресу офісу компанії, її офіційну назву, категорії товарів та інше). Переглядаючи сайти з вашої ніші, збирайте також елементи, які вам найбільше сподобалися. Один сайт може залучити дизайном, другий текстами, третій кнопками CTA (закликів до дії). Візьміть на себе пріоритетні завдання: пошук надійних постачальників, визначення нових варіантів доставки та оплати товару. Розробку інтернет-магазину довірте спеціалістам з досвідом та сильним портфоліо.

Сайт для інтернет магазину одягу №21

Сайт для Lucia

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 12545

Помилка №2: ігнорування просування Ви сплатили за домен, хостинг, розробили дизайн і запустили сайт? Це не означає, що план із освоєння e-commerce на 100% спрацює. Після запуску інтернет-магазину необхідно його оптимізувати під пошукові системи, а також взяти курс на просування за допомогою SEM та SMO. Пошукове просування передбачає технічну оптимізацію, роботу з тегами, вдосконалення можливості та контенту, нарощування посилальної маси. SMO – це залучення клієнтів, які перейшли в інтернет-магазин із соцмереж. SEM – це комплексне розкручування сайту. Важливо: взявшись самостійно вивчати просування та впроваджувати маркетингові дії, ви ризикуєте витратити бюджет компанії марно. При цьому гарантії результату немає. У той же час, фахівець розкрутить інтернет-магазин швидше та ефективніше.

Сайт для інтернет магазину одягу №22

Сайт для Away

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 9415

Помилка №3: низька якість контенту Опублікуйте на сайті корисну, потрібну та розважальну (при необхідності) інформацію. Зверніть увагу, що фотографії товарів мають бути якісними. Для розважального контенту можна запроваджувати на сайт опитування. Надлишок інформації в інтернеті сформував у інтернет-користувачів кліпове мислення. Люди швидко швидко скролять сайти, а якщо ті не привертають увагу — закривають вкладку в браузері, не дійшовши до асортименту магазину. Часи «рідких» текстів, знімків низької якості та застарілого дизайну в стилі 90-х давно минули.

Сайт для інтернет магазину одягу №23

Сайт для Fashion Feel

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 97944

Створення інтернет-магазину « під ключ » в iFish

Онлайн-магазин – це не розкіш, а must-have для власників бізнесу у fashion-індустрії 2021-го. Якщо ви бажаєте продавати товари навіть в економічно нестабільній ситуації, замовте готовий сайт на шаблоні або розробіть інтернет-магазин з нуля. Спеціалісти веб-студії iFish під час безкоштовної консультації визначають орієнтовну ціну за проект, а також дають рекомендації щодо фішок та трендів у вашій сфері бізнесу. Хочете, щоб бізнес приносив прибуток, а невдалі маркетингові стратегії не з’їдали весь бюджет? Зв’яжіться з нами , щоб замовити безкоштовну консультацію! Використовуйте перевірені практики. Впроваджуйте нові технології. Опирайтеся на знання цільової аудиторії та досягайте результату.

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved