Зміст
Хоч би які кризи відбувалися в економіці, як би не змінювалися fashion-тренди — попит на косметичні товари та парфуми залишиться завжди. Приємний зовнішній вигляд має значення на співбесіді, в офісі та на вечірці, він підкреслює соціальний статус та допомагає заводити нові знайомства. Статистика показує, що на покупку косметики та парфумерії жінки готові витрачати 12% від щомісячного заробітку. При грамотному просуванні продаж косметики та парфумерії принесе прибуток навіть у турбулентні часи. Фахівці веб-студії iFish розповіли, як почати заробляти на e-commerce: розробити та вивести на перші позиції пошукової видачі інтернет-магазин косметичної продукції, а також яким принципам має відповідати сайт, який конвертуватиме прибуток. Дізнайтеся, як вибирати товари для розміщення, залучати клієнтів та продавати не гірше, ніж найбільші конкуренти у сфері.
Сайт для інтернет магазину косметики та парфумерії №1
Сподобався сайт? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 98545
Переваги інтернет-магазину: чому не бутік чи соцмережі?
Декоративна косметика, парфуми та доглядові засоби завжди залишаються затребуваними. Виробники у сфері beauty регулярно оновлюють асортимент, а споживачі відстежують новинки в усіх напрямках, щоб купувати актуальні товари для догляду та краси від улюблених брендів. Перед створенням інтернет-магазину подумайте, яку продукцію ви хочете продавати: доглядову косметичну (маски для обличчя та волосся, креми та сироватки для шкіри, шампуні та гелі для душу, помади, тіні, туш та інше) або парфумерію (елітну, селективні парфуми відомих) брендів, недорогі позиції тощо). Виділяють три варіанти розвитку електронної торгівлі:
- Для виробників. Ви самі робите косметику, володієте власним заводом або виготовляєте косметичні засоби в домашніх умовах. Своє виробництво спрощує завдання відкриття онлайн-магазину: вам не потрібно взаємодіяти з постачальниками, ви можете самостійно формувати асортимент, запускати новинки та акційні пропозиції.
Сайт для інтернет магазину косметики та парфумерії №2
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 8453
- Для посередників. Це найпоширеніший спосіб ведення онлайн-бізнесу. У цьому випадку ви підтримуєте зв’язок із постачальниками, домовляєтесь про закупівлю товару, оформляєте необхідні документи та наповнюєте сайт новими продуктами. Цей варіант дозволяє заощаджувати на виробництві, обладнанні, матеріалах та компонентах продуктів.
- Для дропшиперів. Цей спосіб не передбачає створення власного інтернет-магазину та закупівлі косметики — достатньо організувати співпрацю постачальників та власників сайтів чи виробників та клієнтів.
Інтернет-магазини надають споживачам досвіду, який не отримаєш у фізичних торгових точках. У традиційному парфумерному бутіку людина не знайде великого асортименту в наявності, простоти пошуку потрібного товару та швидкості оформлення замовлення.
У той же час інтернет-магазин дозволяє розміщувати необмежену кількість категорій і товарів, а за рахунок великого асортименту враховуються практично будь-які переваги покупців.
Крім того, сайт доступний 24/7 і допомагає продавати по всьому світу. Ви заощаджуєте бюджет на оренді приміщень та неефективній рекламі, використовуючи інструменти веб-аналітики, які дозволяють покращувати користувальницький досвід та збільшувати прибутковість бізнесу.
Сайт для інтернет магазину косметики та парфумерії №3
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 211270
Що потрібно, щоб відкрити інтернет-магазин
Фахівці iFish з досвідом 10+ років у веб-розробці склали чек-лист, який допоможе запустити user-friendly, унікальний та продає інтернет-магазин. Головний секрет – розробляйте бізнес-план, аналізуйте цільову аудиторію (ЦА) та моніторте конкурентів. Розповіли про кожен пункт докладніше.
- Розробте бізнес-план
Для відкриття інтернет-магазину вам не знадобиться детальний бізнес-план із розрахунками великої кількості деталей, обліком бюджету на оренду приміщень та витратами на обладнання. Почати продавати в інтернеті можна набагато швидше: необхідно сплатити за оренду складу, хостинг, домен, послуги розробки самого сайту та логістичні витрати. Включіть ці деталі до свого бізнес-плану, щоб орієнтуватися у можливих витратах. Здійснити розрахунки може кожен за повний робочий день.
Сайт для інтернет магазину косметики та парфумерії №4
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 217933
- Вивчіть конкурентів
Запускаючи інтернет-магазин, ви позбавляєте себе необхідності ходити по торгових точках конкурентів і перевіряти їх методи продажів через кол-центр. Все, що потрібно, це ввести в пошуковий рядок адресу сайту або доменне ім’я сайту конкурента. Якщо ви не знаєте своїх прямих конкурентів, скористайтесь пошуком за релевантними запитами (Косметика Україна, Косметика купити Україна і так далі). Проаналізуйте сайти конкурентів та запишіть вдалі ідеї, які можна запозичити для свого сайту. Однак не варто сліпо копіювати інші компанії з вашої сфери — створіть особливість, яка виділить вас серед інших інтернет-магазинів.
- Проаналізуйте ЦА
З чого розпочати оформлення та наповнення сайту контентом? Насамперед — із вивчення цільової аудиторії. Розпізнайте справжню потребу потенційного клієнта. Визначте, як ЦА спілкується у повсякденному житті, чи використовує сленг, куди ходить і які у неї хобі. Важливо визначити: місце розташування ЦА, вік, стать та рівень доходів. Розібравши ці моменти ви зможете скласти портрет потенційного клієнта, щоб генерувати контент, орієнтований на нього. Ваше завдання – достукатися, зацікавити та продати.
Сайт для інтернет магазину косметики та парфумерії №5
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 220023
- Виберіть платформу (CMS)
Існує безліч двигунів для роботи інтернет-ресурсу, у тому числі безкоштовні, але з більш обмеженим функціоналом. Одна з найкращих CMS – WordPress. На платформі можна реалізувати практично будь-які комерційні стартапи. Інші популярні движки для інтернет-магазинів – 1C-Bitrix та UMI.CMS. Вони більше підійдуть для багатофункціональних сайтів з великим асортиментом та високою відвідуваністю. WordPress використовують для маленьких магазинів. Платформа підійде для новачків, оскільки веб-сайт на WordPress просто налаштувати без допомоги веб-фахівців. Для спрощення процесу розробки дизайну можна вибрати готовий шаблон із бібліотеки WordPress. Веб-студія iFish за доступною ціною створює та налаштовує сайти для молодих компаній, а також середнього та великого бізнесу з орієнтацією на worldwide. Ми використовуємо платформи та інструменти, які допоможуть у вирішенні ваших бізнес-завдань без безладних експериментів та «зливу» бюджету.
Сайт для інтернет магазину косметики та парфумерії №6
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 201852
- Організуйте онлайн-оплату
Підключіть інтернет-магазин до кількох платіжних систем — чим більше, тим краще. Потенційна угода може зірватися, якщо оплата виявиться незручною або користувач не знайде відповідного способу оплати. Популярні та надійні міжнародні платіжні системи – Google Pay, Android Pay, Apple Pay, а також Visa та MasterCard.
- Визначте способи доставки
Доставка – невід’ємна частина онлайн-шопінгу. Оптимальний варіант для підприємців – співпраця з існуючою компанією доставки на вигідних умовах. На ранньому етапі розвитку бізнесу таке рішення буде більш ефективним та бюджетним, ніж організація власної доставки.
- Просувайте сайт в інтернеті
Заявіть свою компанію з перших днів після запуску інтернет-магазину! Контекстна реклама в пошукових системах, націлення в соцмережах, реклама в інфлюєнсерів – перелічені методи показують високий результат для бізнесу. Щоб підібрати ефективні інструменти та канали просування, які будуть працювати для вашої компанії, зверніться до професіоналів.
Сайт для інтернет магазину косметики та парфумерії №7
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 200745
Актуальні тренди у веб- дизайні 2025
Для ухвалення рішення – залишитися або залишити інтернет-магазин, йде в середньому не більше 8 секунд. За цей час користувач повинен помітити на сайті щось чіпляюче, що буде стимулом продовжити моніторити веб-ресурс або повернутися на нього в майбутньому. Якщо ви вивчили ЦА, знаєте причину відмов, а також знаєтеся на трендах веб-дизайну — у вас є шанс «зачепити» потенційного клієнта. Ми в студії iFish регулярно відстежуємо зміни у дизайні сайтів та часто звертаємось до досвіду зарубіжних колег. Розбираємось, які тренди «вистрілять» у 2025 році та допоможуть виділитися на тлі конкурентів.
- Паралакс
Паралакс-ефект – це оптична ілюзія, яка виникає, коли здається, що об’єкти поряд з користувачем рухаються швидше, ніж об’єкти на дальньому плані. Цей ефект можна спостерігати, наприклад, коли ви їдете автомобілем і розглядаєте пейзажі за вікном. Паралакс додає сайтам косметики та парфумерії глибину, а також збільшує залучення користувачів, продовжуючи середній час відвідування веб-сторінки.
Сайт для інтернет магазину косметики та парфумерії №8
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 197999
- Нейтральна кольорова гама
Диджиталізація та офісна робота за комп’ютером викликає у більшості людей напругу очей. Веб-дизайнери врахували це навантаження, створивши колірні схеми, які полегшують сприйняття і дозволяють очам «відпочивати». Крім того, спостерігається відхід від сайтів із білими написами на темному тлі. Застосування нейтральних відтінків у веб-дизайні – це ознака того, що дизайнери надають більшого значення доступності та комфорту, ніж радикальним інноваціям. В інтернет-магазинах косметики та парфумерії можна використовувати природні зелені, блакитні пастельні відтінки, теплі коричневі або світло-рожеві тони. Використання ніжних та прохолодних відтінків стимулює користувачів проводити більше часу, розглядаючи сайт компанії.
Сайт для інтернет магазину косметики та парфумерії №9
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 194415
- Відео як елемент дизайну
Розвиток технологій дозволило використовувати відеоролики як обкладинку для головного екрану та як самостійний елемент дизайну веб-сайту. Ефективність відео в маркетингу доведена статистикою: кожен другий користувач віддає перевагу відеороликам іншому контенту. За допомогою відеоформату компанія може заявити про себе залучити потенційного клієнта до тестування продукту. За допомогою відео також найлегше викликати у користувачів відчуття, що вони добре знають бренд.
Сайт для інтернет магазину косметики та парфумерії №10
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 98530
- Векторна графіка
Застосування векторної графіки дозволить «оживити» сайт, додати настрої чи просто прикрасити home page та картку товару. Фахівці студії iFish рекомендують використовувати векторну графіку сучасним брендам косметики та парфумерії, які орієнтуються на мільйонів чи «зумерів». З обережністю варто використати цей тренд великим компаніям, чия цільова – люди 35+.
- Анімація
Анімовані елементи, такі як заголовок, логотип, кнопка CTA (заклику до дії) або фон привертають увагу відвідувача, продовжують перебування на сторінці і звертають увагу. Простий приклад ефективної анімації – зміна кольору або форми кнопки, що допомагає зрозуміти, що користувач ось-ось здійснить цільову дію. Анімація може супроводжувати відвідувача сайту під час прокручування сторінки, підвищуючи взаємодію. Важливо: анімації знижують швидкість завантаження веб-ресурсу.
Сайт для інтернет магазину косметики та парфумерії №11
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 96628
Чому відвідувачі йдуть із сайту: топ помилок у розробці магазину
Цілком уникнути проблем та невдач у веб-розробці неможливо, але можна мінімізувати ризики та ймовірність «зливу» бюджету. Цікавіться досвідом у інших підприємців у своїй сфері, а також читайте книги про компанії-гіганти. І, нарешті, довірте розробку інтернет-магазину фахівцям. Основні помилки при відкритті онлайн-магазину:
- Економія фінансів. Не варто заощаджувати на послугах розробників, веб-дизайнерів та SEO-фахівців, а також на просуванні. Раціонально вкладайте фінанси, щоб усі витрати у майбутньому принесли позитивний результат та прибуток.
- Величезний асортимент. Не намагайтеся розмістити на сайті всі косметичні продукти – інакше вам доведеться взаємодіяти з великою кількістю постачальників, орендувати просторі склади для зберігання товарів, а також постійно перевіряти якість продукції.
Сайт для інтернет магазину косметики та парфумерії №12
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 12895
- Повільне завантаження сайту. Оптимальна швидкість завантаження сторінки на настільних версіях – до трьох секунд, на мобільних – до п’яти. З кожною наступною секундою ви втрачаєте до 50% відвідувачів сайту.
- Відсутність адаптивної верстки. Смартфонами користуються понад 5 мільярдів людей. З них більше половини читають новини, бронюють житло та авіаквитки, а також здійснюють покупки в інтернеті саме з мобільних пристроїв.
Щоб не втратити ці 50% покупців, оптимізуйте сайт під планшети та смартфони. Обов’язково спростіть меню, щоб вміст містився на екран мобільних пристроїв, а текст можна було прочитати без збільшення масштабу. Окрім того, не забувайте стежити за оновленнями на сайтах конкурентів. Стати Шерлоком Холмсом – і ви зможете робити більше, швидше і краще. Конкурентний аналіз допоможе знайти те, що приваблює користувачів, уникнути помилок в оформленні та оптимізації інтернет-магазину, а також виділитися у пошукових системах.
Сайт для інтернет магазину косметики та парфумерії №13
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 12483
Вартість розробки інтернет-магазину
Розробка інтернет-магазину – це не просто дизайн та код. Створити ефективний сайт, що продає, означає забезпечити простоту і логіку взаємодії, спрямовані на збільшення продажів. Фахівці веб-студії iFish розробляють сучасні інтернет-магазини «під ключ», побудовані на актуальних технологіях та трендах. Вартість багатофункціонального сайту з інтеграцією сторонніх сервісів (оплати, доставки та інших) складає від $1480. Термін реалізації проекту – від 3 тижнів залежно від складності, кількості сторінок та розділів, побажань до дизайну, наявності брендбука та фірмового стилю.
Сайт для інтернет магазину косметики та парфумерії №14
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 5461
Створення інтернет-магазину « під ключ » у веб-студії iFish
За прогнозами, до кінця 2025 року світовий обсяг ринку e-commerce складе близько п’яти трильйонів доларів. Уявіть розмах боротьби за споживачів, особливо в умовах, коли головний трафік та основну частину доходу «забирають» маркетплейси на кшталт Amazon та Aliexpress. За таких умов висока ціна помилки. Якщо використовувати чужі практики, то тільки кращі та перевірені, а якщо впроваджувати щось нове, то тільки спираючись на аналіз поведінки ЦА, специфічні кейси користувача і продуману маркетингову стратегію. Створення інтернет-магазину передбачає, щоб він був швидким, зручним у використанні на різних типах пристроїв та інтуїтивно зрозумілим користувачам.
Сайт для інтернет магазину косметики та парфумерії №15
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 9247
Створення інтернет-магазину у веб-студії iFish включає такі етапи:
- розробка концепції;
- затвердження технічного завдання;
- розробка структури та дизайну;
- написання коду;
- наповнення контентом;
- тестування та передача замовнику.
Ми передаємо замовнику затверджений інтернет-магазин — налаштований на сервері, протестований на відсутність багів та готовий до продажу. Бажаєте дізнатися більше? Отримайте безкоштовну консультацію, зв’язавшись із нами ! Розвивайте свій бізнес в інтернеті із кваліфікованою підтримкою.
Оцініть матеріал
Натисніть на зірку, щоб оцінити!
Немає голосів
Кількість голосів:
Середня оцінка / 5