Інтернет-магазин косметики та парфумерії: на що звернути увагу при створенні

Інтернет-магазини є невід’ємною частиною нашого життя. Зараз набагато простіше щось замовити онлайн, ніж годинами ходити торговими центрами та магазинами у пошуках того, що потрібно. Стосується це і товарів у сфері краси та догляду за шкірою. Широкий асортимент, представлений на сайтах, будь-який ціновий сегмент, різні бренди, швидка доставка, в тому числі і кур’єром на вказану адресу, різні помічники з підбору косметичних засобів (зокрема, можливість перевірки онлайн як той чи інший відтінок буде виглядати на губах, повіках). , волосся) – все це приваблює аудиторію та стимулює її робити замовлення, не виходячи з дому. Тобто електронна торгівля полегшує покупцям життя, а власникам сайтів допомагає заробляти гроші без величезних вкладень. Тому й вигідно розробити інтернет-магазин косметики та парфумерії.

Інтернет магазин Beautico №1

ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — beautico

Огляд перспективності ринку косметики в Україні

Косметика та парфумерія не належать до речей першої необхідності, але купують товари цієї категорії досить активно. Згідно зі статистикою, жінки витрачають на косметичні засоби восьму частину свого доходу, тому що стежать за станом шкіри, волосся, хочуть бути доглянутим і красивим.

Чоловіки теж часто купують не тільки парфумерію, а й товари для догляду за шкірою, але основна ставка в цьому бізнесі все ж таки робиться на жінок.

Також останніми роками спостерігається зростання сегмента онлайн-продажів. 42% споживачів вважають за краще замовляти косметичні засоби в інтернеті, тому що це зручно. Особливим попитом користуються майданчики, які пропонують великий вибір продукції та здійснюють безкоштовну доставку (наприклад, MakeUp). Тому створення інтернет-магазину косметики є перспективною справою.

Інтернет магазин Cosiana №2

ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — CS01

Навіщо вам інтернет-магазин косметики та парфумерії

E-commerce швидко розвивається, змінюючи всю сферу торгівлі. Створювати інтернет-магазини зараз стало модно, але мало хто замислюється, наскільки це непросте заняття. Щоб ресурс приносив дохід, недостатньо просто розробити сайт та завантажити на нього товар. Тут слід ретельно продумати структуру, зробити привабливим оформлення сторінок, докладно описати продукти та не забувати просувати свій онлайн-майданчик. Якщо все зробити правильно, з урахуванням потреб цільової аудиторії, інтернет-магазин стане успішним. Головні плюси інтернет-магазину :

  1. Управління часом . Так як це переважно робота онлайн, ви самі вибиратимете, коли працювати і скільки часу приділяти своєму магазину.
  2. Розширення кола партнерів . Ви зможете співпрацювати з іншими власниками бізнесу та укладати різноманітні угоди з питань постачання та реклами. Тож ви виведете свій магазин на новий рівень.
  3. Різні канали отримання трафіку . Інтернет – це можливість залучити клієнтів у різний спосіб (із соціальних мереж, через контекстну рекламу, розсилки, відеоканали тощо).
  4. Цілодобові замовлення . Люди заходять на сайти у зручний для них час, тому заявки будуть надходити не суворо з 8 до 22, як працює багато офлайн-магазинів, але й уночі.
  5. Залучення покупців із різних регіонів . Продавати можна не лише в тому місті, в якому ви фактично перебуваєте, а й по всій Україні та навіть в інші країни за бажанням.
  6. Заробіток без великих вкладень . Під час роботи онлайн немає необхідності орендувати приміщення для торгової точки, наймати персонал, встановлювати сигналізацію та системи відеоспостереження, закуповувати весь товар одразу. Спочатку ви зможете робити все самостійно, а зі зростанням продажів взяти на роботу пару людей для обробки заявок та контролю відвантажень. Тобто немає потреби у великій кількості співробітників, а значить ви заощадите і на зарплаті.

Мінусом інтернет-магазину косметики та парфумерії можна вважати відсутність можливості відчути запах парфумів та побачити наживо колір помади або тіней. Але якщо ви розмістите докладний опис товарів, якісні фото з різних ракурсів, відеоогляди, питань у покупців буде менше, а замовлень більше.

Інтернет магазин Bella’s №3

ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯМ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — MT04

Як вибрати домен та хостинг для інтернет-магазину

Хостинг – це місце, де розміщуються сайти та зберігаються всі дані. Тобто своєрідний «будинок», в якому вони мешкають. Він потрібний для того, щоб люди мали доступ до ресурсу цілодобово, а також щоб ви могли легко ним керувати. А домен – це адреса, за якою можна знайти сайт. Розташовується він в адресному рядку браузера. Особливості домену :

  • Розділений на дві частини: назва та доменна зона. Наприклад, у facebook.com ім’я – це facebook, а доменна зона – .com.
  • Максимальна довжина – 63 символи. Але все-таки не варто перевищувати 10 символів, адже назва сайту має бути незабутньою. Для імені можна використовувати назву компанії чи вид діяльності. Якщо воно занадто довге, можна скоротити або створити абревіатуру.
  • Не впливає на роботу інтернет-магазину з технічного погляду. Тут потрібно враховувати більше фактор привабливості та запам’ятовування для користувачів.

Домен і хостинг є обов’язковими складниками розробки інтернет-магазину, оскільки без них ресурс не зможе існувати. Для безпеки та впевненості домен можна купити, щоб потім не було зайвих проблем.

Інтернет магазин Zivero №4

ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯМ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — MT01

Інтернет-магазин чи продаж на маркетплейсах: у чому різниця?

Маркетплейс – це один канал продажу, а інтернет-магазин – інструмент, за допомогою якого можна використовувати різні способи просування. Маркетплейс є спеціальним майданчиком, де продавати товари однієї і тієї ж групи можуть різні фірми та приватні підприємці, але дотримуючись встановлених правил, а інтернет-магазин належить конкретному власнику та пропонує певну продукцію. Люди, які продають товари лише на маркетплейсах, позбавляють себе можливості розвивати бізнес, адже такі майданчики обмежують можливості продавців. А якщо у вас інтернет-магазин, то можна не тільки вивести його в топ пошукової видачі, а й залучати клієнтів за допомогою інших каналів, щоб про вашу компанію стало відомо якомога більшою кількістю споживачів. Але в цій ніші є й інші популярні майданчики для продажу косметики – Ламода, Leboutique, Nákupка. Особливості роботи з маркетплейсами:

  • Рекламують товар усередині майданчика, тож можна не думати про рекламу.
  • Вкладаючи гроші у просування товару, ви рекламуєте не свій бренд, а маркетплейс.
  • Є складності у створенні бази постійних клієнтів, адже майданчики обмежують доступ до інформації про покупців, а самі клієнти не завжди звертають увагу, у кого саме зробили замовлення, а отже наступного разу можуть звернутися до конкурентів.
  • У маркетплейсах потрібно дотримуватись встановлених правил. Кожен майданчик може мати свої вимоги до контенту, документів та комунікації з клієнтами.

Особливості роботи інтернет-магазину:

  • Можна продавати різні групи товарів, розділивши їх у категорії.
  • Потрібно вчасно оновлювати ціни та наявність продукції. Можна зробити так, щоб дані про товари на сайті змінювалися автоматично.
  • Простіше створити клієнтську базу, оскільки зберігаються дані про людину, яка зробила замовлення.

Порівнювати інтернет-магазин і маркетплейс повністю немає сенсу, адже вони використовуються для різних цілей, тому відрізняється і їх функціонал. Якщо ви плануєте збільшувати продаж та розширювати бізнес, краще створити інтернет-магазин, а якщо збираєтеся продавати малими обсягами, підійде маркетплейс.

Інтернет магазин Sunrise №5

ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — sunrise

Інтернет магазин Coinent №6

ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — OPC03

Зручна структура інтернет-магазину косметики

Будь-який інтернет-магазин має бути орієнтований на цільову аудиторію, її потреби та інтереси. Сайт слід зробити привабливим та зручним у користуванні, тому необхідно продумати структуру та функціонал. Так як це магазин парфумерії та косметики, то товари треба розділити на категорії та підкатегорії. Сам сайт може містити такі розділи:

  • головна з інформацією про продукцію;
  • каталог;
  • акції;
  • новинки;
  • кошик;
  • контакти;
  • блог.

У каталозі слід винести в окремі блоки парфумерію, засоби догляду, декоративну косметику, аксесуари, пристрої та техніку (для гоління, волосся, чищення обличчя і т.д.). Кожен із цих розділів треба розділити на підкатегорії (наприклад, у декоративній косметиці – це макіяж губ, очей, брів). Важливо виділити косметику для чоловіків, жінок, підлітків, а ще обов’язково повинні бути присутніми фільтри за віком, видом, призначенням продукції та сортування. У блозі слід розміщувати інформацію, яка буде цікавою та корисною для користувачів. Це можуть бути унікальні статті (не копіювання текстів з інших сайтів) на тему краси, поради, як правильно робити макіяж, доглядати шкіру, волосся і нігті, лайфхаки, огляди товарів, рейтинги, особливості застосування продуктів, варіанти зачісок і т.д. Не забувайте також про візуальну складову сайту. Професійні чіткі фото, що передають кольори якомога реалістичніше та демонструють переваги товару, відіграють вагому роль при формуванні враження та ухваленні рішення про купівлю.

Інтернет магазин Beautes №7

ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯМ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — OPC01

Інтернет магазин Parlop №8

ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — parlop

Які функції мають бути в інтернет-магазині косметики

Зручний функціонал – це одна з ключових складових розробки інтернет-магазину. Набір функцій, що спрощують пошук та оформлення замовлення, полегшить життя споживачам та стимулюватиме їх залишатися на сайті довше. Функціонал інтернет-магазину косметики включає :

  1. Пошук . Якщо людина знає, який товар їй потрібен, пошукове поле на сайті допоможе швидше знайти бажане. А за її відсутності людина може не захотіти витрачати час на перегляд усього розділу.
  2. Кошик та оформлення замовлення . Важко уявити магазин без цих функцій. Щоб сайт продавав, інтерфейс має бути гранично простим та зрозумілим, а процес оформлення замовлення – легким, щоб покупець не передумав робити покупку.
  3. Товарні картки . Слід розмістити максимум важливої інформації про товар, його властивості та особливості використання. Тут головне – не довгий текст про красу та сяйво, а опис самого продукту, його переваг та вигод для замовника. У картці товару мають бути якісні унікальні фото, щоб покупці могли розглянути продукцію з усіх боків.
  4. Повідомлення . Можуть надсилатися у вигляді повідомлень до месенджерів або електронної пошти. Ця функція важлива для того, щоб клієнт точно знав, що замовлення оформлене, а не втрачене.
  5. Фільтри . Якщо покупець хоче знайти щось бюджетне, то йому допоможе сортування від дешевих до дорогих, а якщо шукає, наприклад, помаду певного кольору, то зручно використовувати відповідний фільтр, щоб не гортати безліч сторінок з товарами різних відтінків.
  6. Оплата та доставка . Покупців однозначно приваблює, коли в магазині є кілька способів оплати та доставки. Адже не всім зручно платити на картку чи отримувати посилку від кур’єра. Варто подумати над тим, щоб працювати з кількома службами доставки та різними банками, пропонувати різні форми оплати, щоб кожен міг вибрати зручний для себе варіант.
  7. Особистий кабінет . Це частина магазину, яка з’являється у кожного клієнта під час реєстрації. Кабінет зручний тим, що кожен може переглянути історію покупок, якщо раптом потрібно замовити щось повторно. Там же можна легко змінити адресу доставки, дані користувача і т.д.
  8. Розділ із корисною інформацією . Це може бути блог, форум, блок відповідь-питання, відгуки та ін. Головне тут – зацікавити аудиторію, підвищити лояльність та довіру до компанії.

Головне завдання інтернет-магазину – продавати, тому він має бути простим, привабливим та з набором функцій, які допомагають користувачам вирішувати їхні проблеми.

Інтернет магазин Looklike №9

ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — OPC07

Яку CMS вибрати для інтернет-магазину косметики

CMS – це основа сайту, адміністративна панель, в якій налаштовуються функції та контент. Існує багато варіантів CMS, які призначені для різних проектів. Безкоштовні CMS для інтернет-магазинів:

  • WordPress

Цю систему керування використовують понад 35% сайтів. Вона зручна та легка у використанні, дозволяє створити сайт, інтернет-магазин чи будь-який інший веб-ресурс.

  • Joomla

Joomla має великий функціонал, тому можна створювати сайти різної складності.

  • OpenCart (OcStore)

Відповідний конструктор для сайтів, які продають онлайн. Входить до Топ-10 популярних CMS у США.

  • PrestaShop

Деякі порівнюють цю CMS із попередньою і вважають, що вона більша для новачків, але близько 300 тисяч інтернет-магазинів побудовано саме на ній.

  • MODX

Цей проект існує понад 10 років та має досить широку аудиторію. Його функціонал дозволяє створювати сайти різної потужності та призначення. Платні CMS:

  • Bitrix

Професійна система керування сайтами. З її допомогою створюють корпоративні сайти, інформаційні портали, інтернет-магазини та багато чого ще.

  • CS-Cart

Дана CMS відрізняється швидкістю роботи та захистом від зломів. Оснащена потужною панеллю управління, що дозволяє якісно працювати з інтернет-магазином.

  • NetCat

Проста у використанні, але при цьому не поступається функціоналом іншим системам. Відмінно підійде для проектів, які технічно складні, але мають обмежений бюджет чи стислий термін виконання.

  • HostCMS

Більше 15 років ця система радує користувачів широким функціоналом та постійними оновленнями можливостей. А найголовніше – вона орієнтована на звичайного користувача і труднощів у роботі з нею ви не зазнаєте. Кожна із систем керування контентом хороша по-своєму, тому при виборі відштовхуйтеся від своїх потреб та завдань.

Інтернет магазин Perfume №11

ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 53123

Інтеграція інтернет-магазину із системами обліку товарів

Є кілька способів додавання товарів на сайт :

  • закидання кожного товару вручну через адміністративну панель;
  • завантаження із файлу;
  • автоматичне завантаження за допомогою програмного забезпечення.

Який спосіб вибрати? Ті, хто в електронній торгівлі нещодавно, починають, як правило, з першого – самостійного додавання продукції на сайт. Але згодом кожен продавець усвідомлює необхідність автоматизації роботи для спрощення бізнес-процесів та позбавлення рутинних справ. Спочатку вони переходять на завантаження із файлу, а потім і на системне забезпечення. Останній варіант, звичайно ж, платний, зате дає перспективу зростання магазину. Що саме вибрати залежить від того, з якою метою ви створюєте сайт і які процеси хочете автоматизувати. Для контролю за операціями, грошовими потоками, залишками складі рекомендується підключити до інтернет-магазину системи обліку товарів. В Україні популярними є 1С: Підприємство, 1С: Торгівля та склад. З їхньою допомогою можна своєчасно оновлювати асортимент, ціни, спростити складський облік, швидко формувати первинні документи при надходженні замовлення, відстежувати надходження коштів, складати звіти та ін.

Інтернет магазин Store Flex №12

ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 263

Інтернет магазин Cat Ba №13

ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 05

Правильне оформлення картки товару

Гарний дизайн картки товару, грамотно складений опис та професійні фото залучатимуть аудиторію. Якщо при вивченні інформації про продукт споживачам буде все зрозуміло, у них не виникне зайвих питань і шанси на замовлення збільшаться. Щоб товарна картка продавала, вона має бути простою, інформативною, яка утримує увагу, викликає емоції, адже основні покупці косметики – жінки. Головні елементи картки товару:

  • Назва . Заголовок повинен впадати у вічі і повідомляти основні дані товар.
  • Ціна . Варто зробити помітною та поставити поруч із назвою, щоб користувачі довго не шукали її.
  • Ілюстрації . Краще один раз побачити, ніж читати довгий текст. Тому зробіть чудові професійні фото, адже від цього залежить позитивне враження клієнта. Краще, щоб знімки були з кількох ракурсів та різного масштабу, щоб можна було розглянути товар у деталях.
  • Кнопка “Купити” . Краще зробити контрастну, щоб її легко було знайти.
  • Опис та характеристики . В описі варто розмістити короткий текст про товар в цілому та про його переваги, а ось властивості зручніше прописати в таблиці нижче.
  • Доставка та гарантія . Якщо людина відразу побачить вартість доставки, термін гарантії та умови повернення, то швидше ухвалить рішення про покупку.

Товарна картка – особа вашого інтернет-магазину. Від того, як вона оформлена та яку інформацію містить, залежить враження користувачів про сайт загалом. Якщо в описі буде просто набір слів або його не буде зовсім, це відштовхне покупців, адже довіру викликають переважно ті майданчики, які опікуються споживачами, забезпечуючи їм комфорт та надаючи необхідні дані. Аналогічно з фотографіями. Один-два знімки, а якщо ще й нечітких, не дозволять нормально розглянути товар та оцінити його. Це викликає сумніви і спонукає користувача перейти на сайти конкурентів. Тим більше, цей нюанс треба враховувати при підготовці фото помад, тіней, тонального крему, рум’ян, олівців для очей, губ, брів – будь-якої продукції, де важливо реалістично передати колір.

Інтернет магазин Biovogue №14

ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯМ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — WCM02

Інтернет магазин Bounty №15

ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – wordpress ЗА ПОСИЛАННЯМ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 32781

Тренди в дизайні: яким має бути інтернет-магазин косметики

Під час створення сайтів часто використовують готовий шаблон. Це призводить до того, що багато інтернет-магазинів схожі один на одного і нічим не виділяються. Щоб відбудуватися від конкурентів та зацікавити аудиторію, треба враховувати її потреби та дотримуватися деяких модних тенденцій при оформленні сторінок веб-ресурсу. Креативний дизайн привертатиме увагу та запам’ятовуватиметься. За посиланням інформація про те, скільки коштує створити сайт з креативним або простим дизайном. Тренди у веб-дизайні 2025:

  1. Простота . Не потрібно складних геометричних форм та достатку деталей, адже це перевантажує сторінку.
  2. Єдиний стиль . Зробіть так, щоб усі розділи та блоки на сайті були виконані відповідно до фірмового стилю, якщо він є, або просто в єдиному ключі за його відсутності. Це покращить сприйняття ресурсу та підкреслить статус компанії.
  3. Спокійні кольори . Відтінки кричать зараз мало кого захоплюють, а ось легка палітра, що складається з пастельних тонів, створює приємне враження. Але яскраві кольори теж можна використовувати – для акценту та виділення важливого.
  4. Кнопки швидкої дії . Так як це інтернет-магазин, то його дизайн має бути «продавцем», тому треба розмістити кнопки «купити в один клік», «замовити зараз», «підписатися» тощо.
  5. Візуальні ефекти . Оскільки зображення сприймаються аудиторією краще за текст, слід зробити ставку на фото, відео та іконки.

При оформленні інтернет-магазину косметики можна використовувати тренди, але не варто сліпо гнатися за модою. Адже найважливіше – це зробити сайт зручним для користувача адаптивним для різних пристроїв.

Інтернет магазин Mascara №16

ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – wordpress (woocommerce) ПО ПОСИЛАННІ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — WCM01

Топ-5 помилок у розробці сайту, які заважають розвитку бізнесу

Якісний інтернет-магазин із зручним інтерфейсом, що дозволяє легко знайти потрібну річ, порівняти різні товари, швидко оформити замовлення, приноситиме дохід. Але для цього необхідно звернутися до досвідчених розробників, адже вони знають, як створити сайт, що продає, який коректно працюватиме і не відлякуватиме клієнтів. Якщо ж людина не знайома з нюансами розробки, то може зробити низку помилок, які позначаться на роботі ресурсу і призведуть до зниження кількості замовлень. Серед поширених помилок :

  1. Неправильна структура сайту

Якщо блоки на сайті нелогічно розташовані, а сторінки дублюються, це негативно вплине не лише на просування сайту, а й на його сприйняття.

  1. Невизначена цільова аудиторія

Потрібно, щоб продукція, яку ви продаєте, та дизайн сайту відповідали запитам аудиторії. Адже якщо потенційна клієнтка шукає декоративну косметику, а сайт оформлений у стилі фанатів футбольної команди, вона навряд чи це оцінить, або якщо хоче купити пудру, а ви їй пропонуєте тональний крем, це викличе лише роздратування.

  1. Чи не адаптивний дизайн

Значну частину часу люди проводять в інтернеті саме зі смартфонів, тому недалекоглядно робити лише комп’ютерну версію інтернет-магазину. Він повинен нормально відкриватись як на екрані стаціонарного комп’ютера, так і на телефоні з невеликою діагоналлю.

  1. Недопрацьований контент

Якщо ви думаєте, що налаштувати кнопки та зробити зручний пошук – це все, що потрібно для успішної роботи, то глибоко помиляєтесь. Неунікальний чи неписьменний контент негативно позначиться на репутації сайту. Тому слідкуйте за актуальністю та якістю інформації, що публікується. А також розміщуйте лише унікальні професійні фото, адже продукт, який сфотографували на камеру 0.3 мегапікселя на тлі килима настінного точно відлякає навіть самого мотивованого покупця.

  1. Відсутність просування

Недостатньо одного лише створення інтернет-магазину. Щоб про нього дізналися покупці, його слід оптимізувати під пошукові системи та просувати за допомогою різних каналів (соціальних мереж, реклами, відеоблогу, майстер-класів та ін.). Якщо ви не знаєте, з чого почати і як зробити правильно, не намагайтеся розробити сайт власноруч. Адже навіть простий шаблон часто потребує доопрацювання під завдання бізнесу. А ця робота потребує певних знань та вмінь.

Інтернет магазин Scin Care №17

ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – wordpress ЗА ПОСИЛАННЯМ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — skincare

5 джерел трафіку для інтернет-магазину косметики

Будь-якому інтернет-магазину потрібні відвідувачі, але не просто відвідувачі, які б побродили сторінками і вийшли, а зацікавлені в продукції покупці. Щоб залучити таких, можна використовувати різні канали. Інструменти для нарощування трафіку :

  1. Пошукове просування (SEO) – покращення видимості сайту у пошукових системах.
  2. Таргетована реклама у соціальних мережах . Facebook має зручний рекламний кабінет, який дозволяє налаштувати рекламу як на його основі, так і в Instagram.
  3. Реклама у блогерів . Аудиторія деяких блогерів перевищує тисячі, а то й мільйони користувачів. Придбати у них рекламу буде вигідною співпрацею.
  4. E-mail розсилка . Цей інструмент просування використовується вже багато років і досі не втрачає популярності. Підписавшись на розсилку, покупець знатиме про кожну знижку, новинки і не пропустить нічого важливого.
  5. Відеоканал на YouTube . Це один із складних способів просування, але якщо використовувати його, це принесе свої плоди. Клієнти люблять дивитися відеоогляди товарів, які хочуть придбати, щоб упевнитись у їх якості.

Ще одним актуальним та ефективним способом залучення покупців на сайт є SMM. Оскільки багато споживачів люблять сидіти у соціальних мережах, презентувати їм свій інтернет-магазин на цих майданчиках буде зручно. Для цього варто створити бізнес-аккаунт і наповнювати його корисним та розважальним контентом. Набираючи передплатників, ви збільшуватимете і кількість клієнтів.

Інтернет магазин Beautalo №18

ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – wordpress (woocomme rce) ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — woo05

Приклади інтернет-магазинів косметики

Щоб створити інтернет-магазин парфумерії та косметики, спочатку треба вивчити конкурентів та особливості ринку. Для натхнення та пошуку свіжої ідеї можна подивитися, які магазини вже існують у цій ніші. Серед популярних ресурсів такі :

  1. Cosmic
  2. MOA
  3. MakeUp
  4. Parfums
  5. LaGrande
  6. Ароматека
  7. Avocado

Інтернет магазин Style Factory №19

ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – wordpress (woocommerce) ПО ПОСИЛАННІ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 2365

Що потрібне для розробки інтернет-магазину?

Чим точніше ви зможете пояснити свої побажання розробнику інтернет-магазину, тим краще отримаєте результат. Але лише вибору кольорової гами замало для успіху, так що необхідно чітко розставити пріоритети, зрозуміти, чого ви хочете досягти, тобто поставити мету. Відповідно, ви зможете надати фахівцеві дані про свій бізнес, щоб сайт відповідав вашим завданням та споживчим запитам. Яка інформація потрібна розробнику :

  • основні відомості про компанію (ідея, місія, назва, цільова аудиторія, конкуренти);
  • які категорії та підкатегорії мають бути на сайті (асортимент, новинки, призначення продукції);
  • CMS, яку хочете використати;
  • особливості дизайну (колірна палітра, шрифти тощо);
  • дедлайн.

Якщо вам складно визначитися з якимсь із пунктів, то можна завжди звернутися до фахівця. На нашому сайті є контактна інформація для зв’язку та отримання консультації.

Інтернет магазин Mackup Guru №20

ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – wordpress (woocommerce) ПО ПОСИЛАННІ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 18642

Скільки коштує розробка інтернет магазину косметики

Ціна створення інтернет-магазину залежить від багатьох факторів. Зокрема, до них відноситься вибір домену, хостингу, системи управління контентом, кількість сторінок та категорій, нюанси дизайну, розробка технічного завдання та ін. Відповідно, чим складніший проект, тим вищою буде ціна. Радимо вам заздалегідь повідомляти запланований бюджет на розробку, щоб розставити пріоритети та визначитися з функціоналом. Подивитися прайс на послуги можна на нашому сайті, а якщо потрібна консультація та розрахунок вартості з урахуванням ваших побажань, замовте зворотний дзвінок або напишіть нам у месенджер.

Створення інтернет-магазину під ключ у веб-студії iFish

Розробка інтернет-магазину передбачає баланс між дизайном та зручністю використання веб-ресурсу. Тут потрібно не тільки розумітися на сучасних техніках, а й враховувати поведінкові чинники, психологію покупця. Веб-студія IFish допоможе створити інтернет-магазин із нуля або доопрацювати сайт на шаблоні. Переваги створення магазину у нас :

  • швидка швидкість роботи;
  • зручна адміністративна панель;
  • готовий для просування інтернет-магазин;
  • адаптовані сторінки для мобільних пристроїв;
  • можливість доопрацювання надалі.

Створення інтернет-магазину – це лише початок шляху до успіху. Щоб про вас дізналися споживачі, а продажі почали зростати, сайт треба просувати, зробити його впізнаваним та привабливим для аудиторії. Якщо ви готові до такої роботи, зателефонуйте нам , напишіть на пошту або месенджери та отримайте консультацію фахівця.

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved