Зміст
Обсяг світового ринку окулярів та оптики в 2024 році склав $147,6 мільярда замість очікуваних $136 мільярдів. Очікується, що протягом наступних семи років середньорічні темпи приросту становитимуть не менше 8,5%, і до 2028 року ринок оптики досягне $279 мільярдів. Потреба окулярах постійно зростає. Споживачі прискорюють цикли заміни, а популярність fast fashion серед мільйонів спонукає виробників розробляти доступні привабливі моделі сонцезахисних окулярів та оправ. Модні тренди змінюють один одного та стимулюють появу нових дизайнерських рішень, сприяючи збільшенню прибутку компаній.
Перспективи ринку очок: нові гравці, e-commerce, онлайн-примірка та real-time перевірка зору
На стан та перспективи українського ринку оптики впливають багато чинників. Розглянемо основні їх. Потреби у корекції зору Близько 30–35% населення України потребує корекції зору. З них 20% ще не користуються окулярами чи контактними лінзами. За даними ВООЗ, до 2050 року частка людей із проблемами зору сягне 50%. Фріланс, віддалена робота та комп’ютерний зоровий синдром. Тривала робота за комп’ютером найбільше «б’є» по спині та очах. Офтальмологи позначають комплекс симптомів людини, яка щодня і тривалий час працює за монітором, як «комп’ютерний зоровий синдром». Кількість фрілансерів та віддалених співробітників, яким потрібні окуляри, збільшуватиметься і після пандемії. Повернутися до життя і слідувати моді Після тривалих обмежень люди прагнуть повернутися до звичного способу життя — більше часу проводити поза приміщеннями, зустрічатися та гуляти на свіжому повітрі. Потреба виглядати стильно та сучасно, а також швидкі зміни у трендах стимулюють покупку нових очок. Ще один новий тренд – очок має бути багато, і носити їх потрібно під образ та настрій.
Сайт для інтернет магазину окулярів №1
Сподобався сайт? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 280237
Захистити очі Люди приходять до розуміння важливості захисту очей від ультрафіолетового випромінювання. Тепер покупці приділяють увагу не лише зовнішньому вигляду, але також якості та UV-захисту. Глобальне старіння Старіння – важливий демографічний фактор, який впливає на ринок очок. У 2017 році близько 29% населення перебувало у віці 45 років (початки вікових змін зору). Зростання цієї частини населення до 33% до 2030 року відкриває нові можливості для продавців засобів корекції зору. Нові онлайн-можливості Розвиток інтернет-технологій дозволяє перевірити зір, підібрати та приміряти окуляри, не виходячи з дому. Онлайн-перспективи У 2020 році на ринку очок сегмент офлайн-каналів займав 79% загального обороту. Експерти ринку прогнозують постійне збільшення онлайн-продажів очок у зв’язку з розвитком онлайн-технологій та зміною навичок споживачів.
Сайт для інтернет магазину окулярів №2
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 248003
Навіщо продавцю оптики інтернет-магазин: скористайтесь перевагами e-commerce
Існує багато способів продавати товари. Основна перевага електронної торгівлі – можливість зустрітися зі споживачами у будь-якому місці та у будь-який час. Скрізь, де є доступ до інтернету, вони можуть вибрати та купити окуляри в онлайн-магазині. Скористайтеся його перевагами для більш ефективного продажу оптики без обмежень. Швидкий старт На відміну від фізичного магазину почати продавати в онлайн-магазині або маркетплейсі можна вже протягом декількох днів після запуску сайту. Багато платформ e-commerce використовують готові шаблони для створення інтернет-магазину. Вони забезпечують хостинг та дотримання вимог безпеки PCI. Зниження фінансових витрат Роздрібні продавці змушені сплачувати значні суми за оренду приміщень. На старті доводиться оплачувати виготовлення вивіски, розробку дизайну та проведення ремонту, купувати торгове обладнання. Власник магазину повинен наймати персонал для роботи та управління кожною торговою точкою, платити за послуги служби безпеки та сигналізацію. Запуск продажів на маркетплейсі не вимагає великих стартових витрат, а створення невеликого інтернет-магазину обійдеться не дорожче за 30 тисяч гривень. Співробітників можна наймати зі зростанням бізнесу. Електронний логотип магазину найчастіше дешевше, ніж вартість фізичної вивіски. Заробіток 24/7 Інтернет-магазин завжди відкритий – це ваша конкурентна перевага. Все, що потрібно зробити, щоб продавати цілодобово — автоматизувати систему замовлень. Персоналізована комунікація та підвищення лояльності клієнтів Ви можете створювати персоналізовані цільові сторінки для різних аудиторій та спонукати споживачів до покупок. Підвищуйте продаж та рівень лояльності клієнтів за допомогою email-кампаній, ділитесь новинами та новинками у SMS та інших маркетингових каналах.
Сайт для інтернет магазину окулярів №3
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 201486
Економія на персоналі В онлайн-бізнесі потрібно менше співробітників, ніж у традиційному магазині, а штат переважно обмежується менеджерами та представниками digital-професій. Вам не потрібно наймати повний штат під час запуску, включно з онлайн-консультантами — починайте з меншого та будуйте команду за необхідності. Стимуляція імпульсних покупок Користувачі інтернету більш схильні до імпульсних покупок. Використовуйте тактики дефіциту – таймери зворотного відліку та демонстрацію обмеженої кількості товару. Анонсуйте лімітовані колекції чи моделі, щоб підвищити продажі. Доступ до даних клієнтів Отримайте доступ до аналітики сайту для аналізу поведінки клієнтів. Які товари купують найкраще, а які варто зняти з виробництва? Визначте також, які маркетингові тактики працюють ефективно, які варто поліпшити. Так ви почнете випускати актуальну продукцію, не «зливати» гроші на те, що клієнтів не цікавить, а також зможете максимально використовувати бюджет на маркетинг. Масштабування бізнесу Онлайн бізнес легко розвивати. Фізичному магазину важко розширити лінійку продуктів чи збільшити кількість кас. Перейшовши в онлайн-продаж, ви зможете збільшувати асортимент без необхідності оренди точок продажу та складів великих розмірів.
Сайт для інтернет магазину окулярів №4
Сподобався сайт? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 8505
Доменне ім’я для сайту окулярів: як вибрати, щоб клієнти вас запам’ятали, а Google полюбив
Доменне ім’я — набір літер, цифр і графічних символів, які ви вводите в пошуковому рядку, щоб знайти веб-сайт. Щоб домен працював на бізнес та допомагав ефективно просувати інтернет-магазин у пошуковій системі, важливо дотримуватись кількох рекомендацій. Яких – радять веб-майстри студії iFish. Чому домен важливий Доменне ім’я відображає репутацію, місію, цінності та впливає на те, як люди запам’ятовують та сприймають бізнес. Зрозумілий, орієнтований на компанію та сферу бізнесу домен справляє на користувачів потрібне перше враження, описує бізнес, формує асоціації та сприяє пошуковому просуванню інтернет-магазину. Правильно підібране доменне ім’я:
- Відбудовує компанію від конкурентів.
- Забезпечує впізнаваність бренду. Як вітрина магазину, гарний домен працює на обізнаність та приваблює клієнтів.
- Підвищує рейтинг сайту у пошуку.
- Сприяє конкурентоспроможності бренду у регіоні.
Ефективний домен – унікальний, короткий, легкий у написанні, запам’ятовуванні та вимові. Згадайте будь-який відомий бренд та перегляньте його домен. Google, Nike, Apple – кожен домен унікальний, містить менше десяти знаків і легко пишеться. Доменне ім’я має відображати рід діяльності компанії до того, як клієнт перейде на ваш веб-сайт. Хороші приклади у сфері продажів оптики – eyeglasses.com та glasses.com.
Сайт для інтернет магазину окулярів №5
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 35219
Поради щодо підбору доменного імені Як вибрати домен, який працюватиме на ваш бізнес і підвищуватиме ефективність веб-сайту – поділилися фахівці веб-студії iFish. Розробте меседж Домен – не просто набір букв. Сфокусуйтеся на ключовій особливості продукту, його конкурентній перевагі чи цінності бренду. Використовуйте ключові слова Білл Гейтс: «Якщо вашого бізнесу немає в інтернеті, тоді вас немає в бізнесі». Постарайтеся підібрати унікальний домен, а також використовуйте ключові слова, пов’язані зі сферою бізнесу, щоб підвищити рейтинг сайту в Google та інших пошукових системах. Уникайте обмежень, щоб було простіше розвиватися Щоб зі зростанням бізнесу не довелося змінювати домен, не обмежуйтесь назвою одного продукту чи регіоном. Відмовтеся від неоднозначних назв Найчастіше за ім’ям бренду та доменом стоїть багато роботи. Використовуйте домени, які мають одне значення, і зрозумілі потенційним клієнтам. Особливо важливо зважати на це правило при виході на нові ринки. Проведіть опитування потенційної ЦА, поговоріть зі знайомими, які до неї вписуються. Наприклад, фундатори київського салону краси Pod fenom про двозначність назви не подумали. Адже фен — ще й сленгова назва амфетаміну. А назва американського ресторанчика Sam & Ella’s Chicken Palace здається звичайною, поки не замислишся, що Sam & Ella співзвучна з сальмонелою. Явно не найкраща назва для кафе, чия спеціалізація – страви з курки. Уникайте цифр і спеціальних знаків у домені Виняток допустимо лише в тому випадку, якщо цифри та знаки є в назві компанії. Робіть ставку на унікальність Пам’ятайте про авторські права та бізнес-етики. Уточніть, чи не зайняте доменне ім’я, яке ви обрали. Це можна зробити за допомогою сервісу Instant Domain Search. Це лише частина рекомендацій щодо вибору доменного імені, які підвищать ефективність вашого онлайн-бізнесу. Якщо у вас недостатньо досвіду у виборі домену або розробці веб-сайтів, делегуйте завдання створення інтернет-магазину фахівцям. Збільшуйте продажі з професіоналами iFish!
Сайт для інтернет магазину окулярів №6
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 231878
Фірмовий інтернет-магазин VS маркетплейс Rozetka та Prom: що вибрати
«Інтернет-магазин чи маркетплейс?» — з такою дилемою стикаються багато підприємців. З особливостями, специфікою роботи, перевагами та недоліками кожного варіанта розібралися експерти веб-студії iFish. Що таке маркетплейс і в чому його особливість? Вона відкрита всім, хто хоче продавати товари в інтернеті. Головна перевага маркетплейсів – велика аудиторія, яку приваблює широкий вибір товарів і можливість замовлення продукції, що цікавить, в одному місці. Оскільки покупці приходять на торгові майданчики вже «підігрітими», продавець лише має надати інформацію про товари чи послуги. На відміну від торгового майданчика, товари в інтернет магазині представляє власник бізнесу. Використання веб-сайту для онлайн-продажів є типовим для великих продавців і брендів, які хочуть персонально взаємодіяти зі споживачами. Відмінності між маркетплейсами та інтернет-магазинами Торговий майданчик виступає в ролі посередника та збирає в одному місці тисячі продавців. Здійснюючи вибір між маркетплейсом та власним магазином, врахуйте особливості кожного з цих каналів продажу. Переваги маркетплейсів:
- Висока відвідуваність. Маркетплейс збирають сотні тисяч потенційних клієнтів. Ви отримуєте доступ до великої кількості зацікавлених людей та можете заробляти з першого дня після заходу на платформу.
- Довіра клієнтів. Торгові майданчики – ефективне рішення для молодих брендів. Маркетплейси користуються довірою покупців, що переноситься на продавців. Цьому сприяють жорсткі правила та постійний контроль з боку модераторів майданчиків.
- Ефективна логістика. Після завантаження товарів на майданчику, вам не потрібно керувати ланцюжком логістики, думати про доставку та інвентаризацію.
- Швидкий запуск. Для інтеграції бізнесу з торговим майданчиком не потрібно багато часу — достатньо створити обліковий запис та виставити товари.
- Відсутність потреби у обслуговуванні. Майданчик забезпечує безпеку та усунення багів у коді. Ви звільняєтеся від витрат на розробку та супровід сайту, користуєтеся безпечною системою оплати.
Сайт для інтернет магазину окулярів №7
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 246350
Незважаючи на перелічені плюси, багато компаній скорочують або припиняють співпрацю з маркетплейсами. Основна причина — для торгового майданчика важливим є загальний продаж, а не інтереси продавця. Серед мінусів маркетплейс виділяють такі:
- Високий рівень конкуренції. Важко виділитися на ринку, що об’єднує сотні продавців та аналогічні товари. Найбільше цей недолік маркетплейсів б’є з продажу товарів у висококонкурентній ніші.
- Наявність комісії. Більшість торгових майданчиків стягує плату в діапазоні 5–25% від кожного продажу. Найвищі комісійні платежі стягуються з продажу подарунків, окулярів та аксесуарів.
- Відсутність можливості розвитку бренду та персоналізації. Розміщуючи товари на торгових майданчиках, ви не можете просувати власний бренд, безпосередньо спілкуватися з аудиторією та влаштовувати маркетингові кампанії. Покупці навряд чи повернуться до вас у майбутньому – вони не запам’ятовують продавців на Rozetka та Prom.
Багатьох підприємців не влаштовує диктат із боку маркетплейсів. Майданчик змінює умови в односторонньому порядку — вам залишається лише погоджуватися чи йти. В той же час, свій інтернет-магазин забезпечує:
- Взаємодія із клієнтами. Ви отримуєте прямі канали зв’язку з ЦА та підвищуєте впізнаваність бренду чи торгової марки.
- Маркетингові кампанії. За допомогою аналітики ви отримуєте уявлення про демографічні дані аудиторії, можете розробити портрет цільового покупця та адаптувати пропозиції під очікування клієнтів.
- Лояльність покупців . Клієнти, задоволені рівнем обслуговування, пам’ятатимуть компанію та повертатимуться до вас у майбутньому.
- Відсутність комісії. Ви не ділитиметеся частиною доходу з посередниками. Це особливо важливо, коли ваші продажі зростуть.
До мінусів свого інтернет-магазину відносять витрати на створення, просування та адміністрування веб-ресурсу. Висновок: рішення для e-commerce має відповідати потребам бізнесу. Якщо ви починаєте продавати товари в інтернеті, швидше за все буде ефективно використовувати переваги торгових майданчиків. Якщо ви пропонуєте брендову продукцію середньої та високої цінової категорії, сусідство з дешевими «ноунеймами» негативно впливатиме на імідж товарів. Запуск фірмового сайту дозволить розвивати бренд, взаємодіяти з покупцями, вибудовувати власну маркетингову політику підвищення лояльності покупців.
Сайт для інтернет магазину окулярів №8
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 12481
Онлайн-перевірка зору та VR: «фішки» для ефективних продажів оптики
Must-have сайту оптики — вибір варіантів оплати та доставки, мобільна верстка, пошук в офлайн-магазині, списки бажань, схожі товари, відгуки та блог. Важливо робити ставку на якісні фотографії та можливість віртуальної «примірки» аксесуара. Пам’ятайте: окуляри – важлива складова іміджу. Відомі випадки, коли нова форма очок допомагала політикам кардинально змінити імідж та вигравати вибори. Окуляри надають образу інтелектуала людині з «простим» обличчям. Демократи обирають окуляри в тонкій оправі, а диктатори – масивні «телевізори». Відсутність можливості приміряти окуляри – основний бар’єр для покупки в Інтернеті. Технологія VR допомагає його обійти. Важливими є також рекомендації щодо вибору виду оправи в залежності від форми обличчя – їх можна публікувати в блозі компанії.
Запропонуйте покупцям ще одну корисну опцію – онлайн-перевірку зору за трьома показниками: гостротою зору, ступенем контрасту та колірним сприйняттям.
Обов’язково поясніть, що перевірка на гостроту зору може давати похибки і не є підставою визначення діоптрій в окулярах і контактних лінзах.
Сайт для інтернет магазину окулярів №9
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 13141
Як вибрати CMS для інтернет-магазину: базові поради
Вибираючи двигун для сайту, сформулюйте вимоги до онлайн-магазину, та розділіть їх на головні, важливі та другорядні. Вивчіть функціонал та можливості масштабування. Зіставте вартість двигуна і виділений бюджет. Зібрали основні критерії вибору CMS:
- Ступінь відкритості коду. Вона впливає можливості розширення функціоналу і інтеграцій з різними сервісами.
- Рівень захисту адміністративної частини. Архітектура платформи повинна забезпечувати безпеку даних, а також захист від помилок та втручань.
- Зручність інтерфейсу. Основні операції мають бути доступні користувачам із мінімальною підготовкою.
- Можливість масштабування. Найкраща CMS дозволяє створювати проекти різного рівня складності – від простого магазину з невеликою кількістю розділів до великого ресурсу із кількома тисячами позицій. Зверніть увагу на можливості розвитку сайту: чи зможете ви при необхідності «прокачати» онлайн-магазин?
- Інтеграція із додатковими сервісами. Слідкуйте, щоб до інтернет-магазину можна було підключити різноманітні сервіси та інструменти: аналітики, оплати, доставки, CRM тощо.
- Надійність та стабільність. Платформа та сервіси повинні працювати швидко та стійко при різному навантаженні. Сайт не повинен «падати» під час розпродажів.
- Ціна . Враховуйте при виборі CMS базову ціну, вартість додаткових модулів та вартість роботи спеціалістів. Чим CMS популярніший, тим більше фахівців може з нею працювати, а, відповідно, вартість їхніх послуг буде нижчою.
- Швидкість роботи. CMS має забезпечувати швидке завантаження сторінок інтернет-магазину. Максимальний час завантаження не повинен перевищувати трьох секунд.
Згідно з рейтингом аналітичного порталу CMS Magazine, найкращі з 900 движків для інтернет-магазину – 1С-Бітрікс та UMI.CMS. Обидві CMS ефективно працюють при високому навантаженні, зручні та безпечні. Їх легко оптимізувати під пошукові системи, підключити інтеграцію із додатковими сервісами. Обидві CMS платні, до них також потрібно ретельно підбирати хостинг та спеціалістів для розробки онлайн-магазину.
Сайт для інтернет магазину окулярів №10
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 6902
Вартість розробки інтернет-магазину
Ціни на розробку інтернет-магазину окулярів на шаблоні суттєво відрізняються від вартості індивідуального проекту. Готовий магазин на шаблоні коштуватиме від 25 тисяч гривень. Щоб розробити веб-ресурс, що продає, з унікальним дизайном, доведеться витратити не менше 80 тисяч гривень. За ці гроші ви отримаєте магазин з повним функціоналом: фільтрами, розподілом на категорії, інтеграцією з 1С, службами доставки, платіжними системами та іншими сервісами. Крім того, вартість створення магазину «з нуля» залежить від CMS та її версії, кількості та виду модулів, розділів та сторінок, складності контенту, домену та хостингу.
Яку інформацію підготувати для розробки онлайн-магазину
Щоб розробники змогли створити якісний та відповідний стандартам компанії інтернет-магазин, підготуйте таку інформацію: найменування компанії, брендбук, категорії та найменування товарів, контактні дані, вимоги до дизайну та функціоналу, дані про передбачуване масштабування бізнесу. Відомості про головних конкурентів допоможуть зробити магазин яскравішим, а приклади найкращих сайтів у сфері стати ближче до лідерів. Виділений бюджет допоможе визначити відповідність масштабів проекту вашим очікуванням.
Сайт для інтернет магазину окулярів №11
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 25243
Створення інтернет-магазину оптики «під ключ» у веб-студії iFish
Над створенням інтернет-магазину працює команда фахівців: веб-дизайнер, маркетолог, копірайтер, верстальник, програміст, контент-менеджер, спеціаліст з SEO та PPC. Співробітники веб-студії iFish розробляють веб-проекти 10 років. За цей час створили понад 300 сайтів, вивчити які можна у нашому портфоліо. При створенні інтернет-магазину ми:
- аналізуємо кращі сайти конкурентів;
- розробляємо технічне завдання зі структурою та особливостями веб-проекту;
- опрацьовуємо веб-дизайн;
- встановлюємо та налаштовуємо систему управління;
- виконуємо верстку та програмування;
- створюємо унікальний контент відповідно до вимог пошукових систем та вносимо його на сайт;
- переносимо сайт на хостинг.
Додатково розробляємо доменне ім’я, навчаємо персонал замовника роботі із сайтом. Щоб отримати додаткову інформацію або замовити прорахунок вартості розробки інтернет магазину, заповніть форму зворотного зв’язку на сайті . Створюйте ефективний інструмент продажу та збільшуйте прибутковість бізнесу з iFish!
Оцініть матеріал
Натисніть на зірку, щоб оцінити!
Немає голосів
Кількість голосів:
Середня оцінка / 5