Сайт барбершопу: як завоювати клієнтів раз і назавжди

Барбершопи стрімко увірвалися на ринок і взяли на себе більшість перукарських послуг для чоловіків. У класичні перукарні після відвідин барбершопу повертається лише 1% відвідувачів, а 75% гостей стають постійними клієнтами.

Барбершопи – це легкий бізнес, який потребує відносно невеликої суми фінансів для старту. Для того, щоб знаходити клієнтів з пошукової системи та витрачати мінімум на друковану рекламу, бізнесу потрібен стильний сайт із структурою, що продає. Головними порадами та формулами щодо розробки такого вебресурсу поділилися фахівці вебстудії iFish.

Сайт барбершопу №1

Сайт для Barber shop

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 189178

 

Чому сайт барбершопу – один із топових інструментів у привабленні клієнтів

Барбершопи з’явилися пізніше за інших учасників індустрії стилю та краси. Але це не завадило їм завоювати значну частку ринку. З 2013 року це найшвидше зростаюча послуга в галузі. Нині лише у Києві працює понад 80 барбершопів, вони ж масово відкриваються в інших великих та середніх містах України. Приблизно 60% займають мережеві заклади.

Зовнішня реклама та креативна вивіска можуть привабити клієнтів з району розташування барбершопу. Набагато більше переваг надає сайт:

  1. Розширює географію відвідувачів.
  2. Допомагає створити особливу клубну атмосферу — те, за чим приходять поціновувачі барбершопів.
  3. Демонструє інтер’єр барбершопу, навички та професіоналізм майстрів.
  4. Показує конкурентні переваги барбершопу.
  5. Збільшує розмір середнього чека, мотивуючи клієнтів до замовлення основних та додаткових послуг.
  6. Заощаджує час адміністратора за рахунок форми онлайн-запису.
  7. Є платформою для продажу засобів догляду за волоссям та шкірою обличчя.
  8. Дозволяє аналізувати дії відвідувачів та покращувати бізнес.

Експерти торгового digital-майданчика Yocale виявили, що можливість онлайн-запису збільшує кількість реєстрацій на 43%. Питання в тому, що ефективніше: профілі у соцмережах, односторінковий лендинг або багатосторінковий сайт.

Сайт барбершопу №2

Сайт для Шуво

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 194276

 

Соціальні мережі

Маркетинг у соціальних мережах стає схожим на зону бойових дій — за клієнтів борються сотні салонів краси, перукарень та барбершопів. Тому перед початком просування у соціальних мережах необхідно визначити цільову аудиторію та ефективні платформи. Які з них найбільше підходять для барбершопу? Де є цільова аудиторія, які соцмережі використовує? Instagram, Facebook та Youtube – найактуальніші соцмережі для просування барбершопів.

Instagram — платформа номер 1 для візуалів. Це ефективний майданчик для демонстрації фотографій та відеороликів вдалих робіт та атмосфери закладу. Instagram також використовують як інструмент онлайн-консультацій клієнтів. Соціальну мережу ефективно застосовувати для розвитку бізнесу на старті: залучення мешканців вашого району, а також підвищення впізнаваності барбершопу. Барбери розглядають мережу як сучасну візитну картку, а Stories — ідеальну можливість ділитися новинами, досягненнями та цікавими подіями.

Розміщення пізнавального контенту у найпопулярнішій мережі Facebook також приваблює людей на сторінку та салон. Результат дає чергування інформаційних та розважальних публікацій, галузевих новин, порад та міні-блогів. Публікація цінного контенту стимулює повертатись на сторінку. Відвідувачі діляться незвичайними фотографіями та відеосюжетами, ставлять лайки, коментують пости та стають учасниками просування послуг салону. Перехід із профілю на сайт барбершопу дає можливість записатися на прийом у два кліки, тому при заповненні сторінки Facebook залиште клікабельне посилання на сайт.

Youtube — ще один ефективний канал просування барбершопів. Платформу створювали для поширення відеороликів. Викладайте у профілі сюжети про барбершоп і кращих барберів, навчальні відео, огляди засобів для догляду за волоссям. Віральними стають сюжети з популярними людьми, тому запрошуйте до барбершопу блогерів та лідерів думки, знімаючи з ними відеоролики.

Сайт барбершопу №3

Сайт для Jericho

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 61382

 

Google My Business

У 2014 році компанія Google запустила безкоштовний онлайн-сервіс для представників середнього та малого бізнесу. При пошуковому запиті поруч із рядком видачі сервіс показує картку Google Бізнес. За допомогою Google My Business власники барбершопів можуть розміщувати інформацію про послуги та продукти з прив’язкою до місця розташування салону, повідомляти адресу барбершопу, графік роботи, контактні дані та коротку інформацію про послуги. Клієнти можуть записуватися на прийом та залишати відгуки.

Цінність картки Google для барбершопу в тому, що на неї можна додати зображення та публікувати спеціальні пропозиції. Це ефективна нагода рекламувати послуги під час створення власного сайту.

Соціальні мережі та картка Google Мій Бізнес привертають увагу до салону, передають його атмосферу, інформують про послуги та діапазон цін. Важливо, щоб пости та відеоролики у соціальних мережах приводили потенційних клієнтів на сайт та стимулювали головну дію – відвідування барбершопу. Мотивувати до здійснення цільової дії може вебсайт із швидким завантаженням, зручною навігацією та трендовим дизайном.

Сайт барбершопу №4

Сайт для Udinou

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 185847/span>

 

Односторінковий лендинг VS повноцінний сайт: «за» та «проти»

Landing page — односторінковий сайт із закликом до дії, який стимулює відвідувачів до певних дій або інформує про подію. Це анонс відкриття нового магазину, акцій та знижок, повідомлення про концерт чи конференцію, пропозиція підписатися на розсилку.

Серед переваг односторінкових лендингів – швидка та відносно недорога розробка, висока швидкість завантаження, концентрація уваги користувача на конкретній події.

За допомогою landing page можна швидко і ефективно донести інформацію про відкриття барбершопу, нового майстра або послуги, проведення майстер-класу. Виділяють таккож такі недоліки односторінкового лендингу:

  • обмежений обсяг інформації, яку можна опублікувати;
  • нижча залученість користувачів;
  • менше довіри до барбершопу;
  • низька ефективність SEO просування.

У яких випадках односторінковий лендинг має максимальний ефект? Якщо потрібний швидкий старт, а повноформатний сайт у стадії розроблення; вам потрібно повідомити про важливу подію або старт акції. Ефективне та довготривале просування барбершопу забезпечує багатосторінковий сайт.

Сайт барбершопу №5

Сайт для Jonathan & co

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 58144

 

Структура сайту барбершопу, що продає: must-have розділи та сторінки

Правильна структура сайту забезпечує простий та зручний перехід на потрібні сторінки. Структура впливає на позицію сайту у пошуковій видачі. Пошуковики також аналізують сайт на швидкість завантаження, зручність читання шрифтів та якість контенту.

Головна сторінка — перше, що бачить відвідувач на сайті. Завдання цієї сторінки – справити перше враження, передати основну інформацію та забезпечити перехід на інші сторінки. Важливо пам’ятати, що цільова аудиторія барбершопів – яскраво виражені візуали. Тому до оформлення головної сторінки потрібно ретельно підходити. Професійна ефектна фотографія модної стрижки з татуйованою шкірою приверне увагу користувача і стимулюватиме бажання познайомитися з послугами і галереєю барбершопу.

У верхній частині головної сторінки розміщують логотип та слоган, адресу, телефон та меню з посиланнями для переходу на інші сторінки барбершопу. Опублікуйте також важливу інформацію, подайте майбутні події, фотографії барберів з кнопками «Записатися» та зображення інтер’єру барбершопу.

Сторінка «Про нас» розповідає історію створення барбершопу та знайомить із його засновниками. Сторінка «Послуги та прайс-лист» знайомить користувачів з переліком послуг та їхньою вартістю. Опис послуг бажано доповнити фотографіями.

Розділ «Наші роботи» дозволяє оцінити якість та креативність роботи майстрів. Сторінка корисна для власників барбершопу та для потенційних клієнтів.

Одне із суттєвих джерел доходу барбершопу — продаж засобів догляду за волоссям та шкірою обличчя. Товари розміщують на сторінці «Наші продукти» або «Магазин». Інтерактивна форма замовлення дозволяє швидко та легко придбати необхідні засоби.

Онлайн-запис – важлива функція сайту барбершопу. Для зручності на кожній сторінці розміщують активні кнопки запису. На сторінці «Наші барбери» потрібно детально представити майстрів, розповісти про їхню кар’єру та хобі, а також показати найкращі роботи.

Сайт повинен забезпечити швидкий зв’язок із барбершопом. Контактні дані мають бути на кожній сторінці та окремій сторінці «Контакти». На сторінці розміщують кнопки переходу на профілі у соціальних мережах.

Календар бронювання дозволяє вибрати зручний час та записатися на прийом. Блог — оцінити компетентність барберів і ознайомитися з трендами у сфері чоловічих стрижок та догляду за бородою. Його ж ефективно використовувати для просування у пошукових системах. А розділ відгуків на окремій сторінці збільшить довіру користувачів.

Сайт барбершопу №6

Сайт для Groomzy

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 155797

 

Тренди у дизайні сайтів барбершопів: стиль, стиль та ще раз стиль

Якщо потрібно вибрати одне слово, яким можна позначити всі ідеї та цінності барбершопу, цим словом буде стиль. Стиль проявляється у всьому: інтер’єрі та айдентиці, іміджі барберів, способі життя та прагненні відвідувачів. Дизайн сайтів має передавати цю атмосферу.

Під час розроблення дизайну сайту барбершопу найчастіше використовують чорний колір, чоловічі голови, вуса та бороди, ножиці та гребінець. У 2021 році у дизайні сайтів барбершопів переважає темна, а найчастіше чорно-біла кольорова гама. Ці кольори нейтральні, добре передають дух і філософію чоловічого простору. Активні червоні відтінки застосовують, щоб передати динамізм. Червоний також використовують для оформлення кнопок CTA. Ще один модний тренд — застосування вінтажних елементів дизайну та «старих» кольорів.

Виразні шрифти — один з найкращих способів донести потрібний настрій та викликати певні асоціації. Особливо потрібна концепція бруталізму в усіх елементах сайту. Актуальна тенденція – художні відеоролики «чоловічої» тематики.

Загальний тренд мінімалізму у дизайні сайтів барбершопів проявляється в активному використанні негативного простору. «Повітряний» дизайн дозволяє наголосити на важливому: подіях, спеціальних пропозиціях і закликах до дії.

Сайт барбершопу №7

Сайт для Barber shop

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 175352

 

Топ-6 помилок у створенні сайту: як безрезультатно витратити гроші

Ви запустили сайт, а потоку клієнтів немає? Навіть за відносно високої відвідуваності середній час перебування на вебресурсі, кількість переглянутих сторінок і онлайн-записів до барбершопу часто залишають бажати кращого. Найчастіше причиною є помилки, яких припустилися під час розроблення сайтів:

  1. Незручна структура. Гарна структура забезпечує простий перехід на потрібні сторінки. Нелогічна структура змушує відвідувача піти на інший сайт, а пошукові системи знижують позиції сайту в результатах видачі.
  2. Відсутність адаптивного верстання. Десктопний трафік займає менше 40%, а 19% користувачів заходять до інтернету виключно з мобільних пристроїв. Це найактивніші користувачі. Google «заохочує» mobile-friendly сайти та підвищує їхній рейтинг.
  3. Помилка у виборі хостингу. Це призводить до незадовільної роботи сайту – збоїв та низької швидкості завантаження.
  4. Нерелевантне доменне ім’я. Доменне ім’я має бути легким для читання та набору у пошуковому рядку, асоціюватись з назвою барбершопу. Складний і нерелевантний домен важко запам’ятовувати та набирати, а також просувати у пошукових системах.
  5. Непривабливе верстання та контент низької якості. Невдалий підбір шрифтів знижує читання текстів, а нецікавий контент низької унікальності, застаріла інформація та відсутність ключових слів негативно впливають на результати просування.
  6. Стокові фотографії. Це позавчорашній день в оформленні сайту. Викладайте лише реальні фотографії клієнтів «до та після», а також професійний контент. Попередньо отримайте згоду клієнтів на публікацію фотографій.

Чи можна уникнути усіх помилок у дизайні сайту? Що вища кваліфікація дизайнерів та маркетологів, яким ви довірите розробити сайт, то якіснішим буде результат. Команда студії iFish за 10 років роботи у web-дизайні створила близько 1200 сайтів, що продають.

Сайт барбершопу №8

Сайт для American Barber shop

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 61206

 

Сайт барбершопу: де створити та скільки коштує

Розробити вебсайт можна самостійно, а також делегувати роботу фрілансеру або спеціалізованому агентству. Самостійне створення ресурсу на готовому шаблоні помітно знижує грошові витрати. До того ж треба відповісти на такі запитання:

  • Чи готові ви присвятити тривалий час вивченню процесу розробки та обслуговування сайту?
  • Чи маєте ви достатні навички для створення сайту, який відрізнятиметься від інших і залучатиме клієнтів?
  • Чи зможете ви створити оригінальні та якісні фотографії, а також написати унікальні тексти, вибрати релевантний домен та надійний хостинг?
  • Чи влаштовує вас шаблонний дизайн та стандартна структура сайту, яку може використати і ваш найближчий конкурент?

Якщо ви сумніваєтеся у власних силах або не маєте достатньо часу, рекомендуємо звернутися до фрілансера або спеціалізованої студії. Плюси співпраці з фрілансером – економія коштів. Вартість створення сайту на готовому шаблоні стартує від 4 тисяч гривень.

Перш ніж замовити вебсайт у фрілансера, вивчіть готові роботи та відгуки клієнтів. Застрахуватися від зриву термінів та низької якості роботи складно. Ретельно прописаний договір та оплата після виконання стимулюватимуть фрілансера сумлінно реалізувати проєкт.

На вартість створення сайту у студії впливають кількість сторінок, дизайн (індивідуальний чи шаблонний), ціна домену та хостингу. Вартість простого сайту – до 15 тисяч гривень, категорії «бізнес» – від 15 до 80 тисяч, «преміум» – 80 тисяч гривень та вище.

Сайт барбершопу №9

Сайт для Hair

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 101474

Дизайнери та маркетологи студії iFish перед створенням сайту вивчають цільову аудиторію, вебресурси конкурентів та провідних світових мереж барбершопів. Команда з 25 фахівців розробляє сайти будь-якої складності — від односторінкових лендингів та сайтів-візиток до повноцінних сайтів. Крім створення сайтів, що продають, займаємося SEO оптимізацією та налаштуванням реклами.

Дізнатися орієнтовну вартість проєкту, отримати детальну консультацію та відповіді на запитання ви можете за телефоном або у чаті на сайті. Запускайте ефективні рішення для розвитку бізнесу разом з iFish!

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved