Інтернет-магазин спортивних товарів: як збільшити продаж і бути попереду конкурента

Здоровий спосіб життя та заняття спортом вже давно стали модним трендом. Люди захоплюються бігом, спортивною та скандинавською ходьбою, записуються до тренажерних залів та фітнес-центрів. Так, зростає попит на спортивний одяг, взуття, аксесуари та інвентар. Спортом займається найактивніша частина суспільства — молодь та люди середнього віку. Одночасно це також користувачі інтернету, які найчастіше купують спортивні товари онлайн. Щоб бути попереду конкурентів, надавати зручне та швидке замовлення товарів, компаніям потрібен інтернет-магазин. Про основні формули його створення розповіли фахівці iFish.

Сайт для інтернет магазину спортивних товарів №1

Сайт для Sporsis

Сподобався сайт? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 285988

Онлайн-продаж спорттоварів: підсумки та прогнози

Згідно зі звітом FedEx про тренди на 2021 рік, світова торгівля поточного року зросте на 5,3%. Окремі галузі розвиваються навіть інтенсивніше, ніж очікувалося. Насамперед це сфери fashion, побутової електроніки, товарів для дому та спорту. Ці тренди безпосередньо пов’язані з пандемією та тривалим часом, який споживачі проводять вдома. У США продаж велотренажерів майже втричі перевищив рівень 2019 року. У Великій Британії кількість інтернет-запитів за ключовими словами «гирі 32 кг» та «штанги» злетіли на 21175% та 3361%. Очікується, що до 2025-го прибуток від онлайн-торгівлі спортивними товарами та приладдям для активного відпочинку зросте на 46%. Українські експерти також відзначають зростання попиту на спорттовари, причому не лише вузьке призначення, а й sport casual. Спортивний одяг та взуття використовують сьогодні і для занять, прогулянок та пікніків, і навіть як елемент офісного look-а. Частка електронної торгівлі у Східній Європі зросла у 2020 році до 10% від загального обсягу роздрібного продажу. Найбільше зростання e-commerce зафіксовано в Україні приблизно на 45%, за даними дослідження британської компанії Euromonitor International. Фахівці прогнозують інтенсивний розвиток інтернет-продажів, особливо у найближчі 5–7 років.

Сайт для інтернет магазину спортивних товарів №2

Сайт для Sportlabs

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 61158

Навіщо вам інтернет-магазин: 8 переваг у порівнянні з фізичними магазинами

Збільшення обсягів продажу спортивних товарів загалом, а також зростання електронної торгівлі стимулюють компанії розвивати онлайн-сегмент. І якщо нещодавно в інтернеті продавали лише великі торгові мережі, а також імениті бренди, сьогодні відсутність веб-сайту та соцмереж означає відставання від лідерів. Інтернет магазин спорттоварів має низку переваг, наприклад:

  1. Розширення зони діяльності. Зона діяльності фізичного магазину, залежно від його розмірів та асортименту – район чи населений пункт. У той же час, в інтернет-магазині відвідувачі можуть купити товар із будь-якої точки на карті, якщо туди можлива доставка.
  2. Продаж 24/7. Якщо на сайті магазину доступні функції автоматичного замовлення та оплати, покупець здійснює покупки у будь-який зручний час.
  3. Відсутність потреби відкривати нові торгові точки. Відкриття нового офлайн-магазину пов’язане з фінансовими та енергетичними витратами. Інтернет-магазин відкривають один раз, а доступний він у будь-якій локації.
  4. Відсутність обмежень щодо асортименту. Асортимент та товарні групи на сайті обмежені лише бажанням власника та можливостями постачальників.

Сайт для інтернет магазину спортивних товарів №3

Сайт для Flyride

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 233311

  1. Мінімізація витрат. За наявності інтернет-магазину немає необхідності орендувати, ремонтувати та обладнати приміщення у дорогих торгових центрах та людних місцях. Складські приміщення завжди дешевші, розміщувати їх можна у передмістях чи навіть райцентрах. Витрати на складський персонал також помітно нижчі.
  2. Додаткові джерела прибутків. Можна організувати на сайті партнерські системи, які дозволяють продавцям спорттоварів зареєструватися як партнер і продавати свої товари. Також можна отримувати доходи від розміщення платної реклами супутніх товарів, наприклад здорового та спортивного харчування, туристичного спорядження та інших.
  3. Прямий контакт із покупцем. Запропонувавши покупцям бонус за реєстрацію або підписку на email-розсилку, продавець отримує можливість сповіщати клієнта про нові товари та акції, стимулюючи до купівлі та нагадуючи про себе.
  4. Відсутність видатків на касове обслуговування. Під час продажу товарів гроші зараховуються на банківський рахунок. Так, відсутня необхідність купувати та обслуговувати касові апарати, утримувати штат касирів та оплачувати інкасацію.

Онлайн-магазини також є зручними для покупців. Це той випадок, коли сходяться інтереси продавця та покупця. Тому інтернет-продаж — це гарне поле для інвестицій з гарантією перспектив для продавців спортивних товарів.

Сайт для інтернет магазину спортивних товарів №4

Сайт для Starspo

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 119816

Доменне ім’я та хостинг для онлайн магазину: як правильно вибрати

Вибір доменного імені та хостингу – важливі етапи на початковій стадії створення сайту інтернет-магазину. Хороше доменне ім’я забезпечить впізнаваність сайту, а вдалий хостинг – якісну та безперебійну роботу. Доменне ім’я Домен – це ідентифікатор сайту в інтернеті, його адреса, яку користувачі вводять у пошуковому рядку. Головні критерії успіху доменного імені – простота та запам’ятовуваність. Крім того, домен – це маркетинговий інструмент та важлива складова SEO-просування. Якщо домен відповідає назві або роду діяльності компанії, сайт займає вищі позиції в пошукових системах.

Сайт для інтернет магазину спортивних товарів №5

Сайт для Sports Nutrition

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 188786

Маркетологи студії iFish підготували кілька порад щодо вибору доменного імені:

  • Співзвучність назві компанії. Хороший домен повторює назву компанії, офлайн-магазину або бренду, якщо сайт монобрендовий. У цьому випадку пошукові роботи знаходять взаємозв’язок між запитами, доменом та контентом на сайті, і виводять інтернет-магазин у верхні рядки пошуку.
  • Короткість. Доменне ім’я має бути максимально коротким. Зверніть увагу на топові сайти. Кількість знаків у їхньому домені рідко перевищує 6–9 знаків.
  • Регіон діяльності. Доменна зона має відображати географічну приналежність та регіон діяльності сайту. Для України це .com та .com.ua.
  • Оригінальність. Чим оригінальніший домен, тим легше буде виводити сайт у топ пошукових систем. Перевірити оригінальність назви можна її написанням у пошуковому рядку. Не намагайтеся копіювати назви чужих брендів, щоб уникнути судових позовів!
  • Приналежність до торгівлі. Добре, якщо в назві сайту буде слово, яке вказує на приналежність до продажу, наприклад, shop або mart.
  • Асоціації. Якщо складно підібрати прямий домен, зупиніться на словах, що асоціюються з назвою магазину. Також можна застосувати поєднання слів.
  • Графічні знаки. Дефіси, цифри та спеціальні знаки припустимі лише у випадку, якщо вони застосовуються і в назві магазину.

Ефективний домен – результат комбінації теорії та креативу. Не менш важливий при розробці та просуванні сайту правильний вибір хостингу та хостинг-провайдера.

Сайт для інтернет магазину спортивних товарів №6

Сайт для store

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 76370

Хостинг Хостинг – місце зберігання вмісту сайту, хостинг-провайдер – компанія, яка надає ці послуги. Розрізняють чотири основні види хостингів: віртуальний хостинг, хмарний, VPS-хостинг та виділені сервери. Головні їхні відмінності – обсяг інформації, яку надає оператор, та ціна послуги. Віртуальний хостинг – вид сховища, ресурси якого розподіляються між різними користувачами. Таке рішення має безліч недоліків: обмежений обсяг пам’яті, низька швидкість завантаження та роботи сайту, підвищений ризик втрати даних та зараження вірусами. Для складного та об’ємного програмного продукту, як інтернет-магазин, такий хостинг не підходить.

Сайт для інтернет магазину спортивних товарів №7

Сайт для Cross

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 76371

Хмарний хостинг надає більший обсяг пам’яті та перелік послуг. Завдяки використанню кількох серверів оператор гарантує збереження файлів та стабільну роботу. Такий хостинг можна використовувати для роботи невеликих та середніх інтернет-магазинів. Основний недолік – користувачу не надають права адміністратора. Переваги VPS-хостингу – великий обсяг сховища та можливість адміністрування, а також висока швидкість та надійність роботи сайту. Це оптимальний варіант для інтернет-магазину з тисячами товарних позицій, автоматичною оплатою, вибором способу доставки, віртуальною приміркою та іншими фішками. Виділений сервер – таке рішення гарантує наявність окремого фізичного сервера. Виділений сервер використовують для важливих об’ємних завдань та програм. Такий хостинг забезпечує найвищий рівень швидкості роботи сайту та збереження даних, а також повний доступ до апаратного та програмного забезпечення. Нестача виділеного сервера – висока вартість. При виборі провайдера радимо врахувати розташування data-центру. Наприклад, якщо цільова аудиторія сайту знаходиться в Україні, тоді оператора краще обрати українця.

Сайт для інтернет магазину спортивних товарів №8

Сайт для Strem

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 78384

Особистий інтернет магазин VS маркетплейс: що краще?

Одні роздрібні продавці створюють власні веб-сайти, інші використовують готові майданчики в Інтернеті. Розібрали плюси та мінуси обох варіантів продажу.

Маркетплейси

Маркетплейс – торговий майданчик-посередник, який пов’язує покупця та онлайн-продавця. Це Uber в онлайн-продажах, оскільки маркетплейс переважно немає складів і своїх товарів. Усі доступні на маркетплейсі товари пропонують сторонні підприємці. Переваги маркетплейсів:

  • Висока відвідуваність. Статистика відвідувань Rozetka.ua – понад 49 мільйонів на місяць. Протягом одного дня на сайт заходить більше відвідувачів, ніж до десяти найбільших українських торгових центрів. А кількість відвідувань Prom.ua – приблизно 56,5 мільйонів на місяць.
  • Швидкий та недорогий старт. На відміну від розробки веб-сайту з нуля, створення облікового запису продавця на маркетплейсі не потребує багато часу та вкладень.
  • Довіра покупців. На продавців маркетплейсів переноситься довірче ставлення до всієї платформи. Цьому сприяє система суворих перевірок та контролю з боку адміністрації онлайн-торговельних майданчиків.
  • Відсутність потреби у досвіді розробки. Алгоритм відкриття магазину та додавання товарів досить прості, немає необхідності залучати спеціалістів.
  • Масштабні рекламні кампанії. Маркетплейси акумулюють та вкладають у рекламу значні кошти. Завдяки цьому їх знають активні юзери вебу.

Сайт для інтернет магазину спортивних товарів №9

Сайт для Athletic

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 61271

Хоч як парадоксально, сильні сторони маркетплейсів — одночасно їхні мінуси для користувачів майданчиків. Так, на Prom.ua 230 тисяч продавців представляють понад 104 мільйони товарів. Одне й те саме найменування можуть пропонувати десятки виробників. У разі жорсткої конкуренції складно досягти прийнятного рівня прибутку. Окрім обов’язкового місячного внеску маркетплейси стягують комісію за кожен проданий товар. Залежно від групи товарів, сума становить 2–25%. Деякі майданчики стягують плату за лістинг продукту тому продавцям доводиться вносити плату ще до здійснення продажів, щоб збільшити кількість переходів по оголошеннях, клієнти Prom.ua змушені оплачувати ProSale – внутрішню рекламу в товарному каталозі.

Істотний недолік маркетплейсів у порівнянні з інтернет-магазинами – відсутність можливості персоналізувати профіль, розвивати свої сайт та бренд, а також формувати базу лояльних клієнтів.

Навіть покупка товарів у вас не означає, що користувачі стануть постійними покупцями. не використовуючи переваги минулих покупок.

Сайт для інтернет магазину спортивних товарів №10

Сайт для Sportsway

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ ?

Свій інтернет-магазин

Інтернет-магазин забезпечує повний контроль над бізнесом на всіх етапах.

  • розвиток свого бренду та сайту;
  • можливість розробляти індивідуальний дизайн;
  • прямий контакт із покупцями;
  • можливість проведення маркетингових досліджень;
  • застосування необхідного функціоналу;
  • відсутність комісійних платежів із продажу.

Паралельні продажі у двох каналах — з інтернет-магазину та торгового майданчика — дозволяють порівнювати їхню ефективність та дії покупців.

Сайт для інтернет магазину спортивних товарів №11

Сайт для Sportify

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ ?

Продаюча структура сайту магазину: must-have елементи та сторінки

Грамотна та логічна побудова сайту забезпечує зручність використання, сприяє ефективному просуванню, підвищує конверсії та збільшує прибуток власника бізнесу. блогів.Знайомство з сайтом починається з головної сторінки (home page) . вирішує, чи варто заходити на такі сторінки. Вони ж ділять спортивні товари на чоловічі, жіночі та дитячі. бічній панелі. Сторінка або картка товару містить фотографії, опис, доступні кольори та розмірну сітку. На кожній картці розміщують кнопки CTA «Додати до обраного». “Оплата”, “Доставка”, “Гарантія”, “Повернення”, “Політика конфіденційності» та інші. У розділі «Статті» або «Блог» розміщують корисні статті про спортивні досягнення та цікаві події, біографії видатних спортсменів, приклади тренувань. його можна збільшувати або скорочувати. Потрібно пам’ятати, що кількість сторінок впливає на вартість готового сайту.

Сайт для інтернет магазину спортивних товарів №12

Сайт для Azury

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ ?

6 «фішок» сайту спортивного магазину: що додасть очок інтернет-магазину

Продаж – основний критерій оцінки ефективності та якості сайту Щоб відповідати трендам, не відставати від конкурентів і формувати лояльність у користувачів, фахівці компанії iFish рекомендують додати на веб-ресурс такі функції:

  • віртуальна примірка спортивного одягу (забезпечується за допомогою VR/AR-технологій);
  • список бажань;
  • пошук товарів в офлайн-магазині для тих, хто хоче оглянути річ перед покупкою або не готовий чекати на доставку;
  • порівняння показників;
  • особистий кабінет;
  • оповіщення про появу товару у наявності;

Крім того, важливий захист особистої інформації та функції безпечної оплати: сертифікат SSL, двофакторна автентифікація, використання брандмауера, посилання на політику конфіденційності. .

Сайт для інтернет магазину спортивних товарів №13

Сайт для Runnr

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ ?

WordPress VS Bitrix: чому віддати перевагу?

Від вибору CMS безпосередньо залежить швидкість і надійність роботи сайту, можливість реалізації необхідних функцій, а також інтеграція з іншими сервісами та інструментами. Затребуваним безкоштовним CMS відносяться WordPress, Joomla, Opencart, Prestashop, osCommerce та Magento. Загалом використовують WordPress і Bitrix. До переваг WordPress можна віднести: безкоштовне користування, великий вибір готових шаблонів, можливість створити індивідуальний дизайн, швидку установку, доступні розширення, інтуїтивну панель керування. сервер. Крім того, дублювання сторінок ускладнює SEO-просування, а пошукові системи. ранжують сайти на безкоштовних системах управління нижче за платні.

Сайт для інтернет магазину спортивних товарів №14

Сайт для Weaponce

Сподобався сайт?

Bitrix Головні переваги Bitrix: інтуїтивний інтерфейс, комплексний захист та високий рівень безпеки, можливості оптимізації та прискорення роботи сайту, глибока інтеграція з 1С, цілодобова техпідтримка. знайомих з особливостями Bitrix. Недоліків, «Бітрікс» використовують для інтернет-магазинів найчастіше. Ціни з 1С. Наявність модуля обміну дозволяє системі обмінюватися даними з 1С в режимі реального часу. якості роблять CMS Bitrix оптимальним рішенням для інтернет-магазину із широкою лінійкою товарів та великою кількістю товарних груп.

Сайт для інтернет магазину спортивних товарів №15

Сайт для FitX - Gym

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ ?

Продаюча картка товару: як оформити

Картка товару — сторінка на сайті з його описом, зображенням та функцією купівлі.

  • Назва товару. Це заголовок картки, який містить повну назву товару, його виробника, артикул.
  • Ціна Найчастіше ціна – вирішальний фактор рішення про покупку. Рекомендуємо виділяти ціну великим шрифтом.
  • Фотографії. Це суттєвий фактор у продажах спортивного одягу і «краще один раз побачити, ніж сто разів почути». , обов’язковою є функція масштабування.
  • Розміри та розмірна сітка Розміри одягу та взуття у виробників відрізняються, тому в картці має бути таблиця розмірів.
  • Кольори. Якщо один і той же товар доступний у кількох кольорах, розмістіть у картці всі доступні.
  • Кнопки заклику до дії: “Купити в один клік”, “Додати в кошик”, “Перейти в кошик”, “Порівняти з…”, “Додати до списку бажань”.
  • Опис та характеристики Рекомендуємо розміщувати окремо короткий опис товару з характерними деталями та окремо – розширені
  • Показники.
  • Це важливий елемент довірчого ставлення до товару та інтернет-магазину в цілому.

Головні елементи робіть великими та контрастними. Оптимізуйте картку товару для пошукових систем.

Сайт для інтернет магазину спортивних товарів №16

Сайт для Everyday

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ ?

Топ помилок у розробці магазину: як не викинути гроші «на вітер»

Найчастіше підприємці, які змогли створити успішний фізичний магазин спортивних товарів, стикаються з проблемами запуску онлайн-продажів. Розібрали типові помилки у розробці та просуванні інтернет-магазинів спорттоварів. маркетингову стратегію, розробити план продажу та просування. Неправильний вибір платформи Платформа не тільки визначає можливості демонстрації та продажу товарів. Від виду платформи залежить успішне залучення користувачів та перспективи зростання бізнесу.

Сайт для інтернет магазину спортивних товарів №17

Сайт для Trinity

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ ?

Складна, заплутана навігація Продає веб-сайт повинен поєднувати функціональність і привабливий дизайн Складна і нелогічна навігація змушує потенційних покупців йти на сайт конкурента. онлайн. Частка покупок зі смартфонів чи планшетів щорічно Збільшується на 23%. Крім того, пошукова система Google знижує рейтинг сайтів без адаптивної версії. виділитеся серед конкурентів.

Сайт для інтернет магазину спортивних товарів №18

Сайт для Adventigo

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ ?

Сайт інтернет-магазину « під ключ »: де створити та скільки коштує

Сайт інтернет-магазину спорттоварів – складний програмний продукт. та хостингу, кількості сторінок, функціоналу та складності дизайну. системи фільтрів, інтеграції зі службами доставки, платіжними системами та 1С коштує від 25 000 гривень. покупців, а суттєві помилки – до закриття готового інтернет-магазину Фахівці веб-студії iFish вже 10 років розробляють продають сайти та інтернет -магазини. ринку спортивних товарів.

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved