Зміст
Станом на вересень 2023 року сайтом з найвищим трафіком став Google – з 95 млрд відвідувань на місяць. За ним слідують YouTube (83 млрд), Facebook (11,5 млрд), Twitter (7,8 млрд) та Wikipedia (6,6 млрд). Згідно з даними CRM платформи HubSpot, веб-трафік – один із найвагоміших показників успішності стратегії eMarketing та брендингу. З його допомогою можна дізнатися охоплення аудиторії, оцінити ступінь її зацікавленості у продукті та визначити роботи з просування. Докладніше про те, що таке трафік сайту, чому важливо виконувати аналіз відвідуваності конкурентів та вивчати трафік свого веб-ресурсу, читайте у новій статті студії iFish.
Трафік сайту: що це і який буває
Трафіком сайту називають кількість відвідувань, часто на місяць чи рік. Це є ключовим показником ефективності веб-ресурсу. Він показує, наскільки люди зацікавлені у продукті, чи подобається їм сайт та контент, чи відображаються веб-сторінки у пошуковій видачі. Тобто трафік – це увага та інтерес цільової аудиторії, а також можливості для розвитку бізнесу. Трафік відрізняється за типами, якістю, географічним розподілом та каналами надходження. Зокрема, можна виділити інформаційний трафік (користувачі хочуть щось дізнатися, отримати відповідь на своє запитання), транзакційний (роблять покупку або завантажують файл, наприклад) та навігаційний (шукають конкретний веб-ресурс), високоякісний (зацікавлені у продукті та схильні до замовлення люди) та низькоякісний (не схильні до цільової дії), локальний (з певного міста) та міжнародний (з різних країн). Вивчення трафіку допомагає визначити, звідки відвідувачі приходять і що їх цікавить. Це необхідно знати, щоб розробити більш ефективну маркетингову стратегію та покращити показники ефективності.
Джерела трафіку сайту
Джерелами трафіку є будь-які сайти та платформи, з яких користувачі переходять за посиланнями на ваш ресурс. Вони бувають платними та безкоштовними. Прямий трафік Прямий трафік – це користувачі, які заходять на сайт безпосередньо, а не через пошукові системи. Прямим трафіком Google Analytics вважає такі випадки:
- відвідувач вводить URL-адресу безпосередньо у браузері;
- URL-адреса додана до закладок браузера;
- посилання на сайт міститься в автономних документах, таких як PDF або MS Word, а також електронних листах;
- соцмережа або десктопна програма, на яку клікнув користувач, не містить даних відстеження або реферальних посилань.
Більшість прямого трафіку надходить від поточних користувачів та клієнтів, які вже знайомі з компанією. У цьому його основна цінність і тому її необхідно розвивати. Для покращення прямого трафіку створюйте контент, який змушуватиме людей регулярно повертатися на ваш сайт. Щоб збільшити прямі відвідування, використовуйте ще й такі методи:
- дотримуйтесь графіка оновлення блогу, щоб користувачі знали дні публікації нового контенту;
- використовуйте привабливі візуальні ефекти та інфографіку;
- для технічних сайтів або сайтів бізнесів у вузьких нішах створіть словник термінів, гайди та навчальні відеоролики;
- направляйте людей на сайт, використовуючи офлайн-просування (білборди, нетворкінг тощо);
- стимулюйте користувачів підписуватись на email-розсилку.
Залучаючи прямий трафік, ви підвищуєте лояльність ЦА та впізнаваність свого бізнесу.
Органічний трафік
Пошуковий або органічний — це відвідування сайту через пошукові системи без кліків на платну рекламу. Високий пошуковий трафік є результатом ефективної SEO стратегії, яка забезпечує довгострокові результати та повернення інвестицій (ROI). Щоб нарощувати органічний трафік, необхідно зосередитись на:
- розробці та SEO (просування в пошукових системах);
- аналізі та грамотному застосуванні ключових слів;
- створення актуального та корисного контенту.
Пошуковий трафік – найпродуктивніший. З його допомогою можна максимально збільшити загальну кількість зацікавлених, лояльних користувачів, які можуть стати клієнтами. Залучення органічного трафіку має бути довготривалою стратегією, яка допоможе суттєво підвищити ефективність сайту та його видимість у пошукових системах.
Реферальний трафік
Реферальний трафік – відвідування сайту за посиланнями з інших веб-ресурсів. Як правило, це результат правильної побудови стратегії лінкбілдингу та публікації якісного контенту. Для пошукових сервісів високий реферальний трафік означає, що ваші матеріали є цінними для користувачів. Для підвищення реферального трафіку можна використовувати такі інструменти:
- гестпости (фактично – статті) на подібних за тематикою сайтах;
- розсилання прес-релізів;
- стратегічні коментарі у блогах на подібну тематику;
- публікації високоякісного контенту, завдяки чому інші сайти будуть посилатися на вас.
Реферальний трафік суттєво підвищує впізнаваність бренду, результати SEO та, відповідно, кількість потенційних клієнтів.
Соціальний трафік
Соціальний трафік – це переходи користувачів на сайт із соцмереж. Топові бренди дійшли розуміння важливості соціальних медіа у маркетингу — про це свідчить кількість офіційних профілів компаній у соцмережах та обсяг контенту, який вони публікують на різних платформах. Для підвищення соціального трафіку використовують такі стратегії:
- оптимізація профілів у соцмережах, регулярне оновлення bio та контенту;
- публікація постів під час доби, коли ЦА найактивніша;
- взаємодія з передплатниками, своєчасні відповіді на коментарі та питання;
- публікація вірального контенту;
- додавання хештегів;
- розміщення залучає контенту (опитування, вікторини, конкурси, ігри та ін.).
Для створення ефективного контенту аналізуйте та визначайте публікації, які отримали найбільшу кількість реакцій – лайки, репости та коментарі.
Рекламний трафік
Рекламний, або покупний трафік – відвідування, при яких власник оплачує контекстну та банерну рекламу на інших сайтах, а також у пошукових системах та соцмережах. Для залучення такого трафіку потрібні витрати, проте це допоможе швидко збільшити відвідуваність сайту, особливо на початкових етапах бізнесу. Серед популярних способів залучення рекламного трафіку:
- контекстна реклама на різних платформах, у тому числі Google Ads;
- таргетована реклама в соцмережах, яку можна налаштувати відповідно до інтересів, демографічних та поведінкових даних потенційних клієнтів;
- ремаркетинг – реклама, орієнтована на користувачів, які вже заходили на ваш сайт.
Залучаючи рекламний трафік, ретельно плануйте бюджет, чітко визначте налаштування та систематично виконуйте дослідження ефективності кампаній.
Як трафік сайту впливає на ефективність бізнесу
Число відвідувань сайту відіграє велику роль у розвитку бізнесу, оскільки дозволяє оцінити його успішність, зрозуміти поведінку ЦА та визначити, які розділи/сторінки працюють добре, а які треба доопрацювати. Ось деякі з причин працювати над підвищенням трафіку:
- більше користувачів дізнається про ваші продукти чи послуги;
- вище ймовірність, що необхідна інформація дійде до ЦА;
- збільшиться конверсія та кількість замовлень;
- сайт краще ранжуватися в пошукових системах;
- сайт приноситиме більше доходів, особливо якщо його монетизація безпосередньо залежить від кількості відвідувань;
- зі зростанням трафіку збільшиться база для аналізу користувачів, оптимізації контенту та розробки стратегії розвитку.
Аналіз відвідуваності допомагає визначити найбільш ефективні джерела трафіку, дізнатися, скільки часу користувачі перебувають на сайті та які сторінки переглядають, а також дозволяє виявити проблеми у роботі ресурсу та перевірити його позиції у пошуковій видачі. Трафік сайту варто розглядати як можливість зростання та дані для аналізу, у тому числі відвідувань конкуруючих веб-ресурсів. Вивчати трафіку конкурентів важливо для розробки власної успішної стратегії залучення клієнтів.
Які показники трафіку важливо моніторити
Аналіз трафіку сайту допомагає знайти слабкі місця у стратегії просування, усунути недоробки та підвищити ефективність. Важливо регулярно відстежувати кількість та джерела відвідувань, щоб отримувати інформацію про відвідувачів, їх дії, якість оптимізації та функціонування ресурсу. Зосередьте увагу на таких показниках:
- Кількість відмов або кількість користувачів, які відвідують одну сторінку та йдуть, не переглянувши інші сторінки.
- Середня кількість сторінок, які відвідувачі переглядають за сеанс.
- Середній час відвідування, який допоможе визначити рівень інтересу та залучення аудиторії.
- Кількість відвідувань за певний період.
- Органічний пошуковий трафік – кількість користувачів, які перейшли на сайт через пошукові системи.
- Конверсії — кількість відвідувачів, які виконали корисні дії (наприклад, придбали, відправили e-mail або завантажили лід-магніт).
- Види та джерела трафіку – ця інформація допоможе зрозуміти, звідки приходять користувачі.
- Розташування відвідувача – допоможе виконати налаштування геотаргетингу та адаптувати контент під конкретні регіони.
- Тип пристрою — робочий стіл або мобільні пристрої, з яких користувачі заходять на веб-ресурс.
- Нові користувачі, що повернулися, — ця інформація дозволяє оцінити, наскільки ефективні ваші маркетингові кампанії і на чому потрібно зосередити основні зусилля.
- Позиції сайту у пошуковій видачі.
- Клікабельність елементів на сторінках веб-ресурсу – дає уявлення, як люди взаємодіють із кнопками та посиланнями.
- Карта скролінгу – аналіз глибини перегляду сайту, необхідний для розробки дизайну та розставляння акцентів, щоб розміщувати важливе на видимих місцях.
- Ефективність платної реклами – необхідна для вибору оптимальних каналів просування та створення релевантних оголошень з використанням ключових слів, які відповідають запитам аудиторії.
Систематичний аналіз показників допоможе оптимізувати сайт, покращити його роботу та підвищити ефективність просування.
5 інструментів для аналізу трафіку та поведінки користувачів
Практично кожен сервіс з перевірки трафіку сайтів складає звіти про активність та поведінку відвідувачів, включаючи відвідуваність, кліки користувачів, продуктивність та коефіцієнт конверсії. Деякі надають розширені функції.
Google Analytics
Google Analytics – найпопулярніший інструмент веб-аналітики. Поточна версія GA4 дозволяє відстежувати різні показники, у тому числі загальний трафік, кількість нових користувачів, що повернулися, залучення, дохід, утримання, демографічні дані, конверсії та події. Сервіс формує звіти у вигляді графіків, схем та діаграм за певний проміжок часу. Блок розширених сегментів дозволяє порівнювати різні періоди, вивчати відвідування за місцем розташування відвідувачів, країн, регіонів та міст, а також визначати джерела трафіку. Ціна: доступна безкоштовна версія з обмеженими функціями. Платна версія Google 360 обійдеться вам у $12,500 на міс.
Adobe Analytics
Adobe Analytics – інструмент аналізу трафіку та багатоканального збору даних, який в основному призначений для досвідчених корпоративних користувачів. Сервіс фіксує всі активності відвідувачів та видає звіти у вигляді зручних таблиць Excel. На інтерактивних інформаційних панелях відображаються докладні дані про користувачів, їх кроки та покупки, у тому числі в режимі реального часу. Інтерфейс аналітики дозволяє вибирати дані для показу та обліку, а непотрібну інформацію можна приховати. Детальний аналіз із широким набором показників допомагає вибудовувати успішну маркетингову стратегію. Ціна: $2,000-2,500 на міс.
Matomo Analytics
Matomo Analytics — інструмент аналізу веб-трафіку з відкритим кодом. Розробник програми позиціонує її як альтернативу №1 для Google Analytics. Сервіс надає широкий набір функцій для покращення сайту та відбудови від конкурентів. Matomo дозволяє «дізнатися» своїх користувачів та їхні інтереси, з’ясувати ступінь ефективності контенту та залученості аудиторії, визначити маркетингові канали з найвищим ROI, знаходити bottleneck і ефективно усувати «болі» незадоволених клієнтів. Безкоштовна версія включає функції:
- збір статистики та відстеження дій відвідувачів;
- перегляд картки кліків;
- відстеження рекламних кампаній, конверсії та популярності посилань;
- аналіз ключових запитів, переходів та джерел трафіку;
- націлення та сегментація клієнтів;
- звіти у реальному часі;
- експорт звітів.
Преміум-версія включає теплові карти, аналіз воронок продажів і потоку відвідувачів, ранжування ключових слів, звіти користувача та інші додаткові функції. Ціна: безкоштовно при встановленні на власний сервер. Ціна хмарної версії – від €19.
Clicky
Clicky – Сервіс аналізу трафіку веб-сайту в режимі реального часу. Базова версія дозволяє сегментувати відвідувачів та відстежувати їх дії, реакції на контент, відвідування сторінок, різні події та інші метрики. Також у Clicky ви можете переглянути джерела трафіку сайту. Платні версії пропонують розширену сегментацію, аналіз рекламних кампаній, вирв продажів, відеоаналітику, звіти та інші функції. Ціна: безкоштовно до 3 тис. грн. переглядів на день, платні версії — від $10 на міс. Search Console Search Console – це сервіс від Google, який дозволяє вивчати веб-ресурс з погляду пошукової оптимізації та його функціонування. Цей інструмент дозволяє побачити, як сайт представлений у пошуковій видачі, які є помилки, технічні недоліки та проблеми у роботі. Сервіс дозволяє дізнатися:
- які сайти посилаються на ваш ресурс;
- які веб-сторінки проіндексовані, а які ні;
- як сайт працює на різних пристроях;
- як оптимізувати швидкість завантаження;
- як ранжується веб-ресурс;
- за якими ключовими запитами користувачі приходять на сайт.
Тут ви можете отримати звіти про споживчі запити, клікабельність, сторінки входу, місцезнаходження та інші показники. Ціна: інструмент безкоштовний.
Навіщо потрібний аналіз трафіку конкурентів
Трафік конкурентів є одним із важливих показників, що входять до аналітичної діяльності, яку ведуть власники сайтів, маркетологи та інші фахівці. За допомогою такого аналізу можна протестувати нішу, прогнозувати обсяги продажів у певній галузі, позначити ЦА, знайти оптимальні рішення для просування, виявити сильні та слабкі сторони конкурентів, зрозуміти інтереси та потреби аудиторії. Вивчаючи відвідуваність сайтів конкурентів, ви дізнаєтеся, наскільки вони потрібні і які сторінки частіше переглядають користувачі. Це важливо задля розробки власної стратегії розкручування. Аналіз трафіку конкурентів допомагає виявити:
- який обсяг трафіку отримує ваш конкурент, чи зростає його аудиторія;
- які пристрої – десктопні чи мобільні – дають більше переглядів;
- які канали приваблюють більше трафіку на їхні сайти;
- завдяки яким стратегіям – рекламі, зворотним посиланням чи публікаціям у соцмережах – відбувається більше переходів;
- демографічні та географічні дані користувачів, які генерують найбільшу кількість переглядів;
- показники відмов, які характеризують якість трафіку та наскільки успішно веб-сайт конкурента конвертує відвідувачів у клієнтів;
- скільки часу витрачено на сайті;
- ключові слова, SEO, якість контенту та інші показники.
Всі ці дані допоможуть вам оцінити трафік конкурента, вивчити цільову аудиторію, зрозуміти, наскільки успішно він взаємодіє зі своїми відвідувачами, а також які стратегії можна використовувати на своєму сайті.
Як виконати аналіз відвідуваності конкурентів
Перш ніж приступати до аналізу, необхідно обчислити прямих конкурентів у своїй ніші, переглянути сайти основних з них та зібрати статистику. Вивчити слід кількість відвідувань за вибраний період, особливості ЦА, ключові запити, найзатребуваніший контент та ін. Що допоможе в аналізі:
- лічильники – показують кількість переглядів та відвідувачів, можуть бути у футері сайту або бічній колонці;
- вкладка “реклама на сайті” – серед даних для рекламодавців містяться відомості про ЦА;
- особистий запит – можна звернутися як рекламодавець і попросити надати відомості про відвідуваність;
- реакції користувачів на контент у блозі та соцмережах;
- сервіси вивчення статистики.
Також, варто провести аналіз видимості в пошукових системах і зібрати дані про семантичне ядро, масу посилань і ключові запити на сайтах конкурентів.
Сервіси аналізу трафіку сайтів конкурентів
Аналіз відвідуваності свого сайту та сайтів конкурентів потрібно проводити регулярно, щоб покращити свої позиції порівняно з іншими гравцями ринку. Інструментів, які допомагають відстежити трафік конкурентів дуже багато. Перегляньте особливості різних сервісів та виберіть для себе найбільш оптимальний варіант.
Semrush
Semrush — один із найпопулярніших сервісів із перевірки трафіку сайтів. Функціонал дозволяє виконувати аналіз продуктивності сторонніх ресурсів, аналізувати кількість та тривалість візитів, поділ трафіку з мобільних та десктоп-пристроїв, рівень залучення користувачів. Ви можете вивчити аудиторію конкурентів, дізнатися, які сторінки та який контент віддають перевагу користувачам, визначити найпопулярніші теми, товари та послуги. Крім того, ви отримаєте дані про поточні маркетингові кампанії конкурентів, їх тактики і стратегії, а також найефективніші канали просування. Ціна: Базовий тариф – $120 на місяць. Для нових користувачів доступна безкоштовна версія 14 днів.
Sitechecker
З Sitechecker у вас не виникатиме питання, як дізнатися джерела трафіку конкурента. Сервіс дозволяє збирати статистику відвідувань веб-ресурсів конкурентів за будь-який період та по всіх каналах, вибирати сайти-лідери рейтингу пошукових систем та визначати співвідношення трафіку з різних джерел. За допомогою Sitechecker ви зможете скласти списки конкурентів, які використовують платну рекламу, порівняти показники відмов та тривалість сеансів, дізнатися ключові слова, які залучають найбільшу кількість відвідувачів. Також сервіс формує звіти про динаміку відвідувань ресурсів конкурентів за необхідний період. Ціна: від $29 на місяць.
Similarweb
Similarweb — сервіс аналітики для бізнесу, за допомогою якого можна зібрати статистику про обсяги трафіку конкурентів та його джерела, проаналізувати ключові слова, отримати дані про час знаходження користувачів на сайтах, перегляди сторінок та показники відмов. Similarweb за запитом видає інформацію про кількість та час відвідування будь-якого сайту та середню кількість переглядів сторінок за візит, показники відмов, динаміку змін трафіку, географічні, гендерні та вікові характеристики користувачів. Ціна: багато інструментів аналізу доступні безкоштовно, вартість розширених функцій – від $125 на місяць. SerpStat SerpStat є великим сервісом, який використовує понад 200 баз даних Google для аудиту. З його допомогою ви дізнаєтесь, який вік сайтів конкурентів, які сторінки проіндексовані, які позиції займають у пошуковій видачі, яка у сайтів структура, швидкість завантаження тощо. Сервіс підходить для вивчення трафіку конкурентів у інших країнах. Зокрема, дозволяє дізнатися кількість відвідувачів та частотних запитів, чи є зростання відвідуваності з результатів пошуку Google, чи використовується контекстна реклама. Ціна: від $50 на місяць, залежно від тарифного плану. Alexa Alexa підходить для аналізу свого сайту та ресурсів конкурентів, працює по всьому світу та надає дані про відвідуваність із різних джерел. Дозволяє вивчити ефективність SEO, SMM та контекстної реклами, що вигідно використовувати при розробці та коригуванні стратегії просування, а також для моніторингу змін трендів на ринку. Сервіс дозволяє отримати таку інформацію:
- відсоток користувачів у країнах;
- видимість у пошукових системах;
- відсоток відмов;
- глибина переглядів сторінок;
- час знаходження на сайті;
- ключові слова;
- ресурси, що посилаються на сайт.
Сервіс доступний англійською мовою та розрахований переважно на маркетологів та SEO фахівців. Ціна: залежно від обраного тарифу, що відрізняються функціональними особливостями.
Як збільшити трафік сайту
Найчастіше буває, що сайт якісно розроблений та наповнений контентом, а відвідуваність все одно низька. Що робити у таких випадках?
SEO (пошукове просування)
SEO допомагає сайту потрапити до топ пошукової видачі. Щоб отримати більше відвідувань із пошуку, необхідно зробити ресурс корисним та оптимізувати його під стандарти пошукових систем. Для цього:
- виберіть кілька найкращих сайтів конкурентів, вивчіть їх структуру, ключові слова, швидкість завантаження та інші показники;
- застосуйте дані конкурентного аналізу для покращення свого сайту;
- позбавтеся дублів сторінок і зайвого контенту;
- оптимізуйте сайт під мобільні пристрої;
- зберіть семантичне ядро, об’єднавши ключові запити кластерів, і заповніть теги опису сторінок;
- перевірте якість зовнішніх посилань та збільште їхню масу.
Також проаналізуйте, наскільки зручно користуватися вашим веб-ресурсом. Низьке юзабіліті підвищує кількість відмов, а це є підставою для зниження позиції сайту у пошуковій видачі. Користувачі повинні легко орієнтуватися на сайті та знаходити потрібні продукти, сторінки та контент, швидко та без проблем оформлювати покупку.
Контент-маркетинг
Захоплюючий та корисний контент утримує старих та приваблює нових відвідувачів сайту. Щоб створювати цікавий та актуальний контент:
- вибирайте релевантні теми та використовуйте ключові слова;
- відстежуйте тренди;
- утримуйте відвідувачів за допомогою розділу “Топ публікації”;
- лінкуйте статті – пропонуйте в тексті або закінченні матеріали на тему;
- вивчайте статистику;
- створюйте різні формати контенту, зокрема чек-листи, інфографіку, відеогайди;
- стимулюйте користувачів до створення контенту користувача (UGC).
Якісний контент не лише приваблює аудиторію, а й допомагає вибудувати з нею довгострокові відносини, підвищити її лояльність та залученість.
SMM (маркетинг у соцмережах)
Соціальні мережі стали одним із ключових інструментів нарощування трафіку. Розміщуючи цікаві, що залучають пости та використовуючи правильний націлення на свою цільову аудиторію, можна успішно залучати та утримувати відвідувачів. Для цього:
- створюйте корисні пости;
- розміщуйте оригінальні фото та відеоматеріали;
- ставте запитання і просіть читачів поділитися своєю думкою;
- використовуйте метод сторітелінгу;
- Створюйте вірусний контент.
Ведення сторінок у соціальних медіа дозволяє бізнесу просувати бренд, збільшувати впізнаваність, розширювати аудиторію та залучати трафік на сайт, що сприяє зростанню продажів. Реклама Можна використовувати різні види реклами просування товарів чи послуг. Серед найпопулярніших методів:
- контекстна реклама – покази оголошень у пошукових системах та на сайтах-партнерах пошукових систем;
- таргетована реклама – оголошення в соцмережах, що настроюються на певну аудиторію за заданими параметрами, які маскуються під звичайний пост;
- нативна реклама – зливається з текстом інших сайтах;
- різні колаборації – співпраця з лідерами думок, зірками шоу-бізнесу та блогерами, яких любить ваша ЦА.
При виборі оптимальних каналів розкручування слід враховувати поставлені бізнес-завдання, бюджет та особливості цільової аудиторії. Також важливо моніторити ефективність кампаній для поліпшення маркетингової стратегії.
Офлайн-стратегія
Для збільшення кількості відвідувачів веб-ресурсу можна використовувати офлайн-методи. Для цього інформацію про сайт розміщують на зовнішніх рекламних носіях, таких як:
- рекламні щити та світлові установки;
- банерна реклама у торгових точках;
- фірмове впакування.
Щоб полегшити користувачам перехід на сайт, розміщуйте на носіях посилання QR-коду. Можна також використовувати способи гейміфікації, проводити майстер-класи та роздавати сувенірну продукцію.
Як пов’язані трафік сайту та ваш дохід
Сайти створюються для отримання прибутку, тому відвідуваність тісно пов’язана з монетизацією. Спочатку ви залучаєте трафік на свій ресурс, а потім перетворюєте звичайних відвідувачів на покупців. Крім стандартного продажу, сайт дозволяє заробити й іншими способами. Серед найпопулярніших:
- розміщення реклами на вашому сайті;
- аффіліат-маркетинг – якщо користувачі переходять за розміщеними вами посиланнями та роблять замовлення, ви отримуєте комісію від продажу;
- платні підписки та доступ до преміум-матеріалів;
- спонсорство – пожертвування на підтримку веб-проекту;
- освіта – експерти можуть створювати платні курси, вебінари та відеоуроки, а також проводити професійні консультації.
Важливо адаптувати стратегію монетизації до ваших бізнес-цілей та потреб цільової аудиторії. Тоді залучений трафік допоможе збільшити прибуток. Якщо ви випробували різні способи залучення трафіку на сайт, а кількість відвідувань все одно низька – зверніться до професіоналів. Експерти студії iFish проведуть аудит, знайдуть слабкі місця, вивчать конкурентів та підберуть для вашого бізнесу дієві методи просування. Для отримання консультації та уточнення вартості послуги, зв’яжіться з нами по телефону, напишіть у месенджер або залиште запит на сайті.
Оцініть матеріал
Натисніть на зірку, щоб оцінити!
Немає голосів
Кількість голосів:
Середня оцінка / 5