Інтернет магазин ювелірних виробів: як знайти свою платоспроможну аудиторію

Mellerio dits Meller – бренд ювелірних прикрас із більш ніж 400-річною історією. Цей французький ювелірний будинок — один із найстаріших сімейних бізнесів у Європі. Компанією керує вже 14 покоління Меллеріо. Бренд створював прикраси для королівських сімей Іспанії, Італії та Нідерландів, а також для французької знаті, наприклад, Наполеона Бонапарта та всього імператорського двору. Бізнес пережив Велику Французьку революцію і став лідером у ніші — на той час багато ювелірних фабрик збанкрутували. Наприкінці 2020-го року виторг Mellerio dits Meller склав 6,1 мільйонів доларів. Не кожен ювелірний бізнес може стати другим Mellerio dits Meller або Tiffany & Co. Однак ви можете точно збільшити його прибутковість за допомогою онлайн-продажів. Як створити сайт, який залучає, підвищує довіру та продає, поділилися фахівці веб-студії iFish із досвідом понад 10 років.

Сайт для інтернет магазину ювелірних виробів №1

Сайт для Artcraft

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 79796

5 переваг інтернет-магазину прикрас

Електронна торгівля в Україні та у всьому світі динамічно розвивається. Лідирують на українському ринку онлайн-шопінгу жінки — 61% усіх покупців, — а тому переведення ювелірного бізнесу в онлайн стане ефективною стратегією. Думаєте, в інтернеті купує лише молодь? Онлайн-шопінг перестав бути прерогативою винятково молодих людей. Понад 6% усіх покупок в інтернеті роблять українці у віці 55 років, число продовжує зростати. Крім того, біжутерія та ювелірні прикраси увійшли до списку покупок в українському e-commerce топ-10. Які переваги інтернет-магазину вирізняють для власника ювелірного бізнесу?

  1. Економія оренди приміщень. Оренда навіть невеликого шоуруму в торговому центрі коштуватиме власнику кілька сотень або навіть тисяч доларів на місяць. Онлайн-магазин вимагає хіба щомісячної оплати хостингу — це приблизно 10–40 доларів для невеликих веб-платформ. Купити хостинг для сайту із щоденною відвідуваністю у розмірі кількох десятків тисяч унікальних відвідувачів на день можна за 100 доларів на місяць. Економія при переході до онлайн очевидна.
  2. Швидкість запуску. Команда веб-фахівців може створити сайт з нуля за 1-3 місяці, а інтернет-магазин на шаблоні можна розробити ще швидше. На наступний день після запуску власник веб-сайту зможе отримувати прибуток. Перед відкриттям офлайнової торгової точки вам доведеться витратити багато часу на пошуки приміщення, оформлення документів, закупівлю обладнання та підбір персоналу.

Сайт для інтернет магазину ювелірних виробів №2

Сайт для Jewrizo

Сподобався сайт? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 253783

  1. Необмежений асортимент. Чим ширше представлений асортимент товарів у фізичному магазині, тим більша площа потрібна для його розміщення та зберігання. З іншого боку, додаткова площа впливає вартість оренди. Асортимент інтернет-магазину необмежений, все, що вам потрібно – це грамотно розділити товари за категоріями (кафи, сережки, кільця, кільця на фалангу, кольє, підвіси та інше) та створити відповідну кількість сторінок.
  2. Інтерактивність. Інтернет-магазин дозволяє безпосередньо взаємодіяти з потенційними клієнтами, підтримувати зв’язок з ними, а також управляти стратегією продажів залежно від поведінки користувачів на сайті.
  3. Можливості веб-аналітики Сервіси та інструменти веб-аналітики допомагають зрозуміти, які дії виявилися ефективними: залучили на сайт більше відвідувачів та привели до покупки.

Інтернет-магазин – це вигідні інвестиції. Час традиційної реклами минув — люди її ігнорують і менше довіряють їй, тоді як digital-маркетинг відкриває нові можливості розповісти цільовій аудиторії про ваш продукт і продавати worldwide.

Сайт для інтернет магазину ювелірних виробів №3

Сайт для Goldnus

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 234855

Структура магазину: must-have елементи та сторінки

Чим менше часу та сил інтернет-користувач витрачає на роботу з сайтом, тим вища ймовірність, що він знайде потрібний товар та оформить замовлення. Потенційний клієнт сьогодні не терпітиме незручності — йому простіше закрити вкладку і перейти в інтернет-магазин конкурента. Щоб полегшити роботу з сайтом, необхідно розробити правильну структуру. Чому це важливо: уявіть, що ви шукаєте навчальну статтю в інтернеті. Ви натрапили на текст. Він містить безліч корисної інформації та показових прикладів, але відсутність у ньому абзаців і підрозділів приводить вас до смутку. Вам незручно читати “полотно” тексту, ви постійно відволікаєтеся – поки не вирішуєте пошукати інформацію на іншому порталі. Аналогічна ситуація з інтернет-магазинами: нікому не подобаються сайти, що нагадують складний лабіринт із розділів та блоків з інформацією. Категорії товарів Відсутність поділу ювелірних прикрас на категорії (кафи, сережки, обручки, кольє) — груба помилка. Користувач не переглядатиме 20 сторінок з товарами бренду, він хоче за допомогою одного кліка відкрити потрібний розділ і знайти відповідну прикрасу. А тому – поділяйте.

Сайт для інтернет магазину ювелірних виробів №4

Сайт для Glitzely

Сподобався сайт? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 285459

Службові сторінки Службові сторінки — це розділи сайту з інформацією для користувача, яка безпосередньо не стосується товарів. Наприклад, потенційний клієнт знайшов відповідну прикрасу і хоче купити її, але не знаходить в інтернет-магазині інформацію про умови доставки. Він переходить на сайт конкурента, де без проблем купує аналогічний виріб – це простіше, ніж витрачати час на розмову з вашою службою підтримки. Додайте на сайт такі службові сторінки:

  • часті питання (FAQ);
  • умови оплати та доставки;
  • контакти зв’язку;
  • кредитні умови (якщо доступні);
  • адресу шоуруму або точки самовивезення.

Структура сайту – це “компас” клієнта. Без нього користувач може “заблудити” і перейти в інший інтернет-магазин. Структуру сайту важливо розробляти на етапі проектування магазину. Перед запуском веб-ресурсу рекомендуємо проводити тести: наприклад, використовувати фокус-групу, яка оцінить зручність сайту. Опитайте, які категорії цінують її учасники, а яких не вистачає на сайтах улюблених брендів прикрас. Можна також запустити онлайн-форму для опитування, опублікувавши її в соціальних мережах та спеціалізованих ресурсах.

Сайт для інтернет магазину ювелірних виробів №5

Сайт для Royalgold

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 232492

Тренди в дизайні: AR, 3D друк упаковки та спотворення зображень

Бажаєте запустити сучасний сайт згідно з останніми трендами? Розробляючи його дизайн, звертайте увагу на прийоми та принципи, що стосуються поведінки користувачів, залучення та утримання уваги, а також стимулювання до покупки. Крім того, важливо орієнтуватися на загальні для галузі тренди.

  • 3D зображення

3D – один із головних трендів у сфері веб-дизайну. Використання кольору може бути насиченим або пастельним. Об’ємні зображення активно використовують для презентації нових прикрас світові бренди, наприклад Zara. Вони допоможуть виділитися на тлі сайтів із простими «плоськими» фотографіями.

  • Анімація

Анімація — важлива складова дизайну сайту та досвіду користувача. Сьогодні дизайн виглядає незакінченим та статичним, якщо не розбавити його анімацією. Анімованими можуть бути елементи на кшталт кнопки CTA (заклику до дії) або мікро зображення, так і логотип бренду біжутерії або ювелірних виробів.

Сайт для інтернет магазину ювелірних виробів №6

Сайт для Jewellies

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 236855

  • Ефект глибини (Depth Effect)

Застосування у 3D зображеннях градієнта, затемнення та тіньових ефектів створює велику глибину та довше утримує увагу відвідувача сайту. Підвищується залучення користувача, а при правильному розміщенні таких елементів можна збільшити можливість переходу в потрібний розділ або здійснення іншої цільової дії.

  • Спотворення, перешкоди та шум

Реакція на пандемію та нестабільність відбилися у веб-дизайні хаосом: змішаною друкаркою, незвичайними кольоровими рішеннями, ефектами на зразок спотворення, перешкод та шуму. Додайте графічним елементам сайту недосконалості, розмитості та нечіткості.

Сайт для інтернет магазину ювелірних виробів №7

Сайт для Beliez

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 80252

  • Доповнена та віртуальна реальність (AR- та VR-технології)

Під час карантинних обмежень великі компанії активно впроваджували технології AR та VR, щоб продемонструвати товари або показати, як вони виглядатимуть на людині. За прогнозами Gartner очікувалося, що 2020-го мінімум 100 мільйонів користувачів будуть використовувати під час онлайн-шопінгу AR-технології. Сьогодні у сферах від медицини до мистецтва, торгівлі та сфери обслуговування використовується доповнена реальність. Художні галереї використовують доповнену та віртуальну реальність, щоб користувачі могли подивитися картини. За допомогою AR “ОККО” в мобільному додатку “оживляє” малюнки на кавових стаканчиках, Ikea показує, як меблі та предмети декору впишуться в інтер’єр. Loreal дозволяє “приміряти” фарбу для волосся, а Dior – сонцезахисні окуляри та інші аксесуари з нової колекції.

Сайт для інтернет магазину ювелірних виробів №8

Сайт для Cartnov

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 213178

  • Відеопрезентації у швидкому темпі

Аудиторія запам’ятовує 95% меседжів із відеоролика та лише 10% інформації, яку потрібно читати. Хоч би який меседж ви хотіли транслювати — інформаційний, мотиваційний, демонстративний — завантажте на сайт відео, зняте в швидкому темпі.

  • 3D друк упаковки

Після революційної появи 3D принтерів стало можливим упаковка незвичайної форми. Вона підійде для брендів біжутерії, орієнтованої на молодь – мілініалів та зумерів, а також для виробників прикрас, надрукованих на 3D принтері. Лінійку таких у 2020 році випустив, наприклад, бренд Mango. Недоліком цього рішення є все ще висока ціна упаковки, надрукованої на 3D принтері, в порівнянні з класичною.

Сайт для інтернет магазину ювелірних виробів №9

Сайт для Gemstonic

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 70584

Топ помилок у розробці магазину: як злити бюджет марно

Ви розробили дизайн, довірили спеціалістам створення сайту «з нуля», запустили рекламу… а результатів немає? Можливо, під час розробки ви припустилися однієї з цих помилок. Вивчіть їх, щоб вчасно розпізнати та усунути у своєму бізнесі. Низька якість зображень Якщо зображення зроблено невдало, користувачам буде важко визначити реальний колір прикраси, деталі та текстуру (матова, глянсова, з гравіюванням). Крім того, такі фотографії значно знижують кредит довіри. Переконайтеся, що зображення виробу чіткі та відкриваються у зручному форматі. Зробіть кілька фотографій одного товару: вид зверху, збоку, в упаковці. Плюсом буде 3D-зображення. Налаштуйте також мікророзмітку та Open Graph, щоб посилання в Telegram та інших месенджерах показувало прикраси якісно.

Сайт для інтернет магазину ювелірних виробів №10

Сайт для Royalshine

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 211542

Надлишок спливаючих вікон Користувач тільки зайшов на сайт, а його вже «завантажили» величезною кількістю вікон? Якщо серед них ще й з’явилася реклама, то швидше за все ви втратили клієнта. Переконайтеся, що спливаючі вікна правильно налаштовані і не викликають негативу — друге можна визначити за показником відмов. Протестуйте оптимальний час відображення спливаючого вікна, а також не показуйте одну й ту саму інформацію повторно, якщо користувач вперше закрив поп-ап. Ігнорування конкурентів Ще одна поширена помилка серед новачків — ігнорувати сайти конкурентів у ніші, адже «у мене все одно краще буде». Так ви можете пропустити очевидні помилки, які прямо зараз негативно впливають на роботу сайту інших компаній. В результаті — повторення помилок і «злив» бюджету. Ретельно вивчіть п’ять конкурентів у топі пошукової видачі за цільовими запитами. Проаналізуйте, що вам подобається в їхніх сайтах, а що ви покращили б. Знайдіть «неякісні» сайти у сфері ювелірних прикрас. Запишіть основні помилки, які відлякують вас від покупки.

Думайте як користувач – опишіть проблеми, з якими ви особисто стикаєтеся під час роботи з інтернет-магазинами, а також визначте можливі способи їх усунення.

Чи немає часу шукати помилки на сайті? Довірте це фахівцям нашої веб-студії! З досвідом 10+ років вони оптимізують сайт так, щоб він приносив більше прибутку.

Сайт для інтернет магазину ювелірних виробів №11

Сайт для Diamllery

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 202293

Що потрібно зробити перед розробкою інтернет-магазину

Чи плануєте перенесення ювелірного бізнесу в інтернет? Бажаєте зайняти високі позиції у пошуковій видачі? Вивчіть список, що потрібно зробити перед створенням сайту для продажу. Опишіть свою цільову аудиторію В ідеальному світі підприємець починає планувати бізнес із аналізу ЦА. Це допомагає визначити ефективні канали для просування, тональність комунікації (ToV) та розробити дизайн майбутнього сайту. Як проаналізувати цільову аудиторію? Визначте концепцію бізнесу “(ювелірні прикраси з дорогоцінним камінням сегменту люкс для жінок 30+”, “трендова біжутерія з недорогоцінних матеріалів для молоді” тощо). Крім того, наводьте довідки у тих, хто давно працює у вашій сфері. Можна придбати готове дослідження у агентства digital-маркетингу або самостійно провести онлайн-опитування. Після підготовки опису цільової аудиторії ви зрозумієте, які категорії та сторінки потрібно розмістити в інтернет-магазині. Можливо, дійдете висновку про необхідність блогу, в якому пояснюєте, як доглядати ювелірні прикраси, з чим їх поєднувати, а також як відрізнити справжнє срібло та золото від підробленого. З опису також стане зрозуміло, чи потрібні вам відеоролики, AR-технології і так далі.

Сайт для інтернет магазину ювелірних виробів №12

Сайт для Diamanza

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 67398

Проаналізуйте конкурентів Вивчіть інтернет-магазини конкурентів за запитами, пов’язаними з ювелірними прикрасами. Базові запити допоможуть зібрати сервіси Serpstat, “Вордстат” та Keyword Planner. Подивіться, що роблять інші бренди, щоб продавати біжутерію чи ювелірні прикраси. Важливо: кожен недолік конкурентів – ваша точка зростання. У цьому ви можете виділитися, зробивши краще. Подумайте, у що ви можете вкласти ресурси, та дійте за принципом 80/20: використовуйте 20% дій, щоб отримати 80% результату. Не намагайтеся у всьому копіювати конкурентів, навіть якщо бачите, що у них це працює: вони мають YouTube-канал — і ми зробимо; ведуть Instagram ось так – терміново потрібні схожі шаблони постів! Перш ніж повторювати ходи конкурента, запитайте себе «Навіщо?». Наприклад, нам потрібний обліковий запис на YouTube, щоб знімати рекламні ролики в стилі Cartier. А соцмережі ефективно завести, оскільки наша аудиторія знаходиться саме там, завдяки ним можна підвищити лояльність до бренду».

Сайт для інтернет магазину ювелірних виробів №13

Сайт для Glemo

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 75619

Бізнес-вимоги до сайту Бізнес-вимоги – це технічне завдання, яке визначить вартість та критерії розробки майбутнього інтернет-магазину. Наприклад, чи будете ви продавати оптом чи тільки в роздріб, плануєте працювати тільки в одному чи кількох містах. Складіть список завдань, які має вирішувати інтернет-магазин: продаж, фіксація доходу, зберігання та доставка товару. Звідси визначається інфраструктура, яка дозволить обслуговувати ці завдання: логістика, CRM-система, контакт-центр. Щоб розуміти, що необхідно врахувати до старту, необхідно довіряти розробку сайту фахівцям та спілкуватися з власниками бізнесу у вашій сфері. Якщо підприємець не хоче розкривати свої «фішки», поговоріть не із прямим конкурентом, а власником бізнесу із суміжної ніші чи іншої країни. Відвідуйте галузеві конференції, знайомтеся з колегами та «топами» у сфері.

Сайт для інтернет магазину ювелірних виробів №14

Сайт для Novelty

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 90641

Порада веб-студії iFish: складаючи бізнес-вимоги, не потрібно прописувати інструменти. Достатньо уточнити у розробників, який інструмент допоможе вам “вести” клієнтів, після чого докладно опишіть, як ви плануєте це робити. Під опис фахівці підберуть відповідний інструментарій. Бізнес-вимоги можуть змінюватися, тому бажано скласти також список вимог до розвитку бізнесу. Крім того, зверніться до SEO-фахівця. Він підкаже, які вимоги до вашого сайту будуть у пошукової системи, які потрібні фільтри та типи сторінок.

Сайт для інтернет магазину ювелірних виробів №15

Сайт для Sparkum

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 78085

Вартість розробки інтернет-магазину ювелірних виробів з нуля

На запит «Скільки коштує створення інтернет-магазину» можна знайти оголошення від 300 доларів до 3–4 тисяч доларів і вище. Звідки така різниця? Онлайн-магазин – це аналог фізичної точки продажу, тільки в digital-середовищі. При відкритті офлайн-магазину ви орендуєте приміщення, встановлюєте обладнання, наймаєте співробітників, замовляєте вивіску, зовнішню рекламу та інше. Для онлайн-магазину приміщення – це домен, хостинг та рішення з розробки, вітрина – це інтерфейс, а лого замінює зовнішню вивіску. Якщо ви плануєте будувати серйозний бізнес, а ваш ціновий сегмент – люкс, будьте готові інвестувати у розробку унікального інтернет-магазину. Ціна готового онлайн-майданчика для продажу залежить від:

  • дизайну – оригінального чи шаблонного;
  • корпоративного стилю та брендбука – за їх відсутності спеціалістам необхідно буде розробити елементи фірмового стилю;
  • функціоналу сайту – кількості сторінок, розділів та мов;
  • інтеграції зі сторонніми сервісами – інструментами оплати, CRM-системами і так далі;
  • вартості хостингу та доменного імені – вона може відрізнятися залежно від передбачуваного навантаження на сайт, асортименту та інших факторів.

Щоб визначити вартість проекту, замовте безкоштовну консультацію у спеціалістів веб-студії iFish. Ви можете зв’язатися з нами за номером контакту або залишити запит у діалоговому вікні на сайті.

Сайт для інтернет магазину ювелірних виробів №16

Сайт для Menoa

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 245781

Створення інтернет-магазину «під ключ» у веб-студії iFish

Український ринок e-commerce за 2024–25 роки зріс на 65%, що свідчить про перспективність цього напряму бізнесу. Бажаєте почати продавати онлайн? Ми допоможемо вам зі старту зробити все правильно, забезпечивши розробку інтернет-магазину та консалтинг. Створення сайту, що продає, в веб-студії iFish передбачає команду професіоналів під проект, якісний і user-friendly готовий інтернет магазин, підготовку платформи до просування і SEO-оптимізацію. Почніть продавати worldwide 24/7 зараз!

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved