→ Встигни заробити MemeFi Coin — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Розробка лендінгу або landing page

Бажаєте замовити лендінг? Замовте односторінковий сайт у нас. Розробка лендінгу — оптимальне рішення для продажу одного виду послуг або невеликої групи товарів. Завдяки досвіду розробки лендингів у різних нішах ми знаємо, який сайт необхідний тому чи іншому бізнесу. Для обговорення подробиць створення односторінкового сайту, зв'яжіться з нами.

84 особи замовили
37 відгуків
Строк виконання: 2 тижні
Поставити запитання
Телефонуйте: +38 (096) 808-83-38
Пишіть: info@ifish.com.ua

Відеоогляд

Перегляньте відео про те, як і навіщо створюють landing page (односторінковий сайт)

Створення односторінника

Приклад:
http://dnlsteel.com/,
http://tattooink.com.ua/,
http://vesna-flowers.com.ua/,
http://ekotehnika.dp.ua/,
http://advokat-ivanchik/

Створення односторінкового сайту:

Створення лендингу здійснюється з нуля на вимогу замовника. Спочатку він заповнює бриф і отримує від нас кошторис. Далі ми створюємо унікальну ідею, повністю малюємо дизайн, пишемо текст, що продає, із заголовками, що чіпляють, верстаємо макет, впроваджуємо систему керування сайтом, налаштовуємо рекламну кампанію в Google. Ми розпочинаємо кожен наступний етап роботи після затвердження замовником попереднього.

Лендинг пейдж (односторінник)

Бажаєте привернути увагу потенційних клієнтів до одного чи кількох товарів і послуг, збільшити кількість клієнтів, запустити контекстну рекламу? Вам потрібний лендинг пейдж. Фахівці студії iFish професійно розроблять сучасний сайт-односторінник з урахуванням особливостей вашого бізнесу. Створений лендинг пейдж (лендинг, цільова сторінка, посадкова сторінка, сторінка захоплення, сторінка, що продає, тощо) буде сфокусований на конкретному продукті. Він подаватиме інформацію поступово, щоб спонукати відвідувача до цільової дії: підписатися на розсилку, подати заявку, замовити, завантажити файл, купити. Готовий односторінковий сайт містить оптимальну кількість функцій та інформації, а також він підготовлений до пошукової оптимізації.

Кому потрібний лендинг?

  • Невеликим торговельним компаніям чи підприємцям. Для того, щоб збільшити кількість продажів, не обов’язково створювати дорогий онлайн-магазин. Достатньо запустити сторінку, що продає. Вона направить потік клієнтів, зробить відвідувачів реальними покупцями, збільшить конверсію рекламного каналу, підвищить товарообіг.
  • Виробникам. Посадкова сторінка виробництва допоможе якісно показати товар і привабити нових клієнтів. Тут важливо наголосити на специфіці діяльності і створити УТП (унікальна торгова пропозиція). Довіру замовників можна викликати, якщо додати до лендингу відгуки реальних клієнтів.
  • Сфері послуг. Унікальну торгову пропозицію, розміщену на посадковій сторінці, потрібно подавати без зайвої інформації. З позиції експертності описується користь вашої послуги для відвідувачів. Акцент має бути на компанії, товарі, клієнті. Якщо ви займаєте вузькопрофільну нішу, не обов’язково створювати повноцінний сайт, щоб розповісти про себе. Лендинг пейдж стане інструментом для концентрації уваги на вашій УТП і вигодах замовлення послуги. 

8 аргументів на користь замовлення лендингу

  1. Конкретна пропозиція на посадковій сторінці призначена для певної цільової аудиторії. Використовуючи інструменти, що продають, лендинг плавно, але наполегливо підводить відвідувача до оформлення замовлення або здійснення цільової дії.
  2. Проста і продумана навігація сторінки, що продає, виключає можливість заплутатися у структурі і посиланнях. Увага відвідувача зосереджена лише на вашій спецпропозиції і вивченні її переваг. Його ніщо не відволікає від ухвалення рішення.
  3. Створення односторінкового сайту коштує дешевше, ніж розробка повноцінного багатосторінкового ресурсу. Ви також можете самостійно створити лендинг. Але щоб сторінка, що продає, була підігнана і оформлена під ваш конкретний бізнес, потрібен, як мінімум, досвідчений програміст і копірайтер, а то й команда фахівців, якщо лендинг створюється з нуля.
  4. Односторінники мають невелику вагу порівняно з багатосторінковими сайтами. Лендинг пейдж завантажується швидко, тому відвідувачу не доведеться чекати і переходити на інший ресурс.
  5. Швидкість створення односторінкового сайту вища за багатосторінковий. Якщо є готовий шаблон, запуск сайту може відбутися через день. Якщо потрібний проєкт з нуля, то на створення і запуск може знадобитися у середньому від 5 робочих днів.
  6. Користь від сайту вираховується як кількістю продажів, так і чисельністю бази потенційних клієнтів. Їх можна в подальшому переконувати у купівлі товару чи послуги через розсилки чи дзвінки.
  7. Лендинг створюють під окремий товар чи послугу за наявності повноцінного сайту. Водночас два ресурси можуть бути на одному домені.
  8. Наявність лендингу знімає потребу у налаштуванні складної пошукової оптимізації.

Які різновиди landing page можна замовити?

Фахівці нашої вебстудії розробляють ті типи лендингу, які відповідають поставленим вами завданням. У нас ви можете замовити такі види сторінок, що продають:

  • CTR-цільова сторінка – це категорія лендингу, яка має рекламний характер. На сторінках знаходяться заклики, які спонукають відвідувачів негайно зробити цільову дію. Такі односторінкові сайти можна впізнати за такими ознаками: головна вигода розташована на початку лендингу, на сторінці присутні яскраві кнопки, лічильник часу, подана інформація про акцію або спеціальну пропозицію.
  • Цільова лід-сторінка – це різновид сторінки, що продає, яку створили для збирання даних і формування клієнтської бази. Такий лендинг має пряму, зрозумілу анкету, бонусну пропозицію і перелік вигод для потенційного клієнта.
  • Вірусний лендинг пейдж – це вид конверсійної сторінки, де відсутня традиційна реклама, але є відеоролик, анімація чи гра. Їхня мета – підвищити довіру до бренду.

Способи розробки лендингів професіоналами нашої вебстудії

  1. Шаблон. Це готова форма односторінкового сайту, яку потрібно заповнити інформацією.
    Переваги:

    • створюється швидко;
    • не потребує значних фінансових вкладень;
    • не вимагає спеціальних знань і навичок від розробника;
    • є простим і зрозумілим у використанні.

    Недоліки:

    • неунікальний дизайн;
    • має обмежені можливості;
    • забезпечує низьку конверсію;
    • не дозволяє використовувати фірмовий стиль компанії;
    • існують складнощі у доопрацюванні.
  1. Платформа-конструктор. Недорогий, простий і зручний спосіб розроблення лендингу за допомогою одного з найпопулярніших конструкторів. Ми створюємо односторінковий сайт на: Bazium.ru, Landingi.ru, Leadkit.ru, LPgenerator, LPmotor.ru, PlatfornaLP.ru, ru.wix.com. UMI.ru, Tilda, Weebly.
    Переваги:

    • не потребує спеціальних знань і навичок у програмуванні;
    • надає можливість протестувати функції перед купівлею;
    • дозволяє міняти блоки місцями, редагувати текстове і графічне наповнення.

    Недоліки:

    • не можна підключити свій хостинг;
    • потрібне щомісячне внесення абонплати;
    • є обмеження щодо заповнення сторінки.
  1. Індивідуальний проєкт. Лендинг створюється з нуля командою фахівців вебстудії: менеджерами, програмістами, дизайнерами, копірайтерами та іншими фахівцями.
    Переваги:

    • має оригінальний і впізнаваний дизайн;
    • має статусний вигляд;
    • за невеликої ціни заявки забезпечує високу конверсію;
    • збільшує лояльність клієнтів.

    Недоліки:

    • розробка потребує багато часу;
    • дорого коштує.

Технології, які ми застосовуємо для створення односторінника

  1. HTML і CSS без адміністративної панелі. Лендинг, створений з нуля або за шаблоном за допомогою мов програмування, має такі плюси, як висока швидкість роботи і можливість вибрати будь-який дизайн.
  1. WordPress. Може використовуватися для створення сторінки будь-якої тематики.
    Серед переваг цього рушія:

    • широкий асортимент безкоштовних шаблонів і плагінів;
    • немає необхідності у застосуванні спеціальних знань і навичок;
    • просте і зручне керування.

    Серед недоліків WordPress:

    • низькоякісний код;
    • обмеження можливостей сторінки, що продає;
    • зниження швидкості завантаження сайту через те, що збільшується навантаження на сервер.
  1. Bitrix. Є найпопулярнішою платформою серед платних CMS.
    До переваг цієї системи належать:

    • цілодобова і оперативна техпідтримка;
    • висока безпека;
    • широкий функціонал.

    Серед недоліків Бітрікс:

    • вимагає участі програміста для створення лендингу;
    • висока вартість.

Доручіть виготовлення адаптованого під мобільні гаджети landing page фахівцям вебстудії iFish. Тоді ви отримаєте працюючий інструмент для зростання ефективності контекстної реклами і збільшення доходів від продажів.

Переваги

адаптація під
мобільні пристрої
швидкість
створення
відстеження
ефективності
фінансова
доступність
легкість
у доопрацюванні

Схема роботи

Знайомство. Ми вивчаємо бізнес клієнта, його специфіку, товари і послуги, які він пропонує на ринку. На основі наданої інформації рекомендуємо клієнту відповідний сайт. Якщо лендинг – той інструмент продажу, який вам потрібен, ми розпочинаємо роботу.

01 Етап

Замовник надає домен (якщо його немає, то ми підберемо варіанти), структуру і свої побажання щодо оформлення у вільній формі.

02 Етап

Пишеться технічне завдання з нашими рекомендаціями і вартістю. Узгоджуються всі моменти, підписуються документи, вноситься 50% передоплати та окремо розраховується хостинг.

03 Етап

Аналіз бізнесу командою розробників і створення унікальної ідеї, на основі якої будуть розроблятися компоненти лендингу.

04 Етап

Створюється унікальний дизайн. Макет майбутнього сайту узгоджується із замовником. Якщо є коригування, вони вносяться до проєкту.

05 Етап

Написання тексту. Сторінка наповнюється статтею, що продає, з привабливими заголовками, яка підводить читача до здійснення цільової дії. Текст погоджується із замовником.

06 Етап

Верстальник робить сайт. Перевіряє його коректну роботу на різних пристроях та браузерах.

07 Етап

Програмування. До лендингу під’єднується вибрана система керування.

08 Етап

Менеджер перевіряє роботу команди і відповідність результату виданому завданню. Невідповідності коригуються.

09 Етап

Готовий односторінковий сайт надсилається замовнику на затвердження. Якщо є редагування у межах технічного завдання, вони вносяться. Якщо заперечення не були вказані у ТЗ, то закривається оплата за сайт і додаткові виправлення розраховуються окремо.

10 Етап

Налаштовується реклама: контекстна, медійна, у соцмережах. Канали просування визначаються залежно від цілей лендингу.

11 Етап

У вартість входить

  • Наповнення сайту усім наданим контентом.
  • Створення графіки для односторінника.
  • Додавання на сторінку відео, форм для зворотного зв’язку, передплати, карти проїзду, слайдів.
  • Впровадження за потреби анімації необхідних елементів сайту.
  • Передбачений модуль «лайтбокс».
  • Врахування можливості прикріплювати файли для їх завантаження з сайту.
  • Впровадження модуля таймера, якщо для акції на лендингу є обмеження часу.
  • Продумування «Favicon».
  • Під’єднання систем аналітики – Google Analytics і Yandex Metrika.
  • Надання подальших рекомендацій щодо безкоштовного просування односторінкового сайту. Передавання посилання на наші тренінги і навчальні статті.

СКЛАДОВІ УСПІШНОЇ LANDING PAGE

Складові успішного лендингу

Лендинг пейдж є ключовим інтернет-інструментом для залучення клієнтів у сферу торгівлі, виробництва і послуг. До його розробки треба поставитися серйозно, щоб він ефективно досягав поставлених завдань.

Замовляючи виготовлення односторінкового сайту, потрібно пам’ятати, що є фрілансери, які виконуватимуть замовлення недорого, а також кваліфіковані розробники, які ставляться до завдання професійно і відповідально, але це обійдеться дорожче. Однак і результат відрізнятиметься.

Грамотно спроєктована структура сторінки

Бюджетний, шаблонний лендинг, який пропонують часто приватні розробники, навряд чи врахує усі нюанси вашого бізнесу і відобразить необхідну інформацію. Купівля оригінальної верстки індивідуального макету стане правильним рішенням. Таким чином, односторінковий сайт покаже продукт відвідувачу з найвигідніших боків. Грамотно спроєктований онлайн-інструмент плавно, але наполегливо проведе користувача від початку до кінця лендингу для прийняття рішення, потрібного вам. Тут допоможе продуманий порядок розташування графічних елементів цільової сторінки, тобто іконок, кнопок, стрілок та інших елементів.

Оригінальний, продуманий до деталей дизайн

Злагоджена робота зі створення лендингу професійним персональним проєкт-менеджером і маркетологом передбачає детальне вивчення особливостей вашого бізнесу і визначення важливих для певного споживача нюансів. Потім позначені деталі барвисто та зі смаком промальовуються досвідченим дизайнером. Причому вдале оформлення СТА-кнопок закликатиме потенційного клієнта до виконання головної дії. Після цього програміст впроваджує у структуру візуальні ефекти, наприклад паралакс, геотаргетинг та інші тренди в дизайні сайтів.

Текстовий контент, що привертає увагу

Бажання заощадити на копірайті для посадкової сторінки може призвести до отримання матеріалу, у якому властивості заголовків і тексту, що продають, не будуть ефективні. Підготовлений текстовий контент копірайтером спеціалізованої вебстудії iFish покаже відмінні переваги УТП і акцентує увагу на фразах, що підштовхують відвідувача зробити ключову дію на сайті.

Цікавий і зрозумілий заголовок продемонструє потенційному клієнту, що він потрапив на потрібний сайт. Також він допоможе утримати відвідувача на сторінці якнайдовше. Приверне увагу до заголовка великий шрифт і розміщення у верхній частині сторінки.

Яскраві кнопки call-to-action (підписатися, зателефонувати, замовити, забронювати, купити) дають відвідувачеві чітке розуміння того, що йому треба зробити і що він отримає у відповідь.

Стабільне функціонування лендінгу

Виникнення проблем у роботі та обслуговуванні посадкової сторінки, постійна поява багів, проблем, що вимагають усунення досвідченим фахівцем, негативно позначиться на відвідуваності односторінкового та й будь-якого іншого ресурсу.

Успішний лендинг – той, який позбавлений вказаних неприємностей. Він розробляється кваліфікованими фахівцями зі знанням своєї справи. Їхні послуги зі створення лендингу обійдуться дорожче за тарифи фрілансерів, але надалі ви отримаєте більшу фінансову віддачу на стабільно працюючому односторінковому сайті, ніж на лендингу, що «висне».

Ступінь відповідності інформації на сторінці запиту користувача

Унікальна торгова пропозиція, розміщена на лендинг пейдж, повинна повністю відповідати запиту, за яким користувач переходить з пошукової системи або через рекламний банер. Наприклад, відвідувач заходить на сайт, щоб купити весільний торт без цукру, а отже саме цей продукт має бути на сторінці, що продає. Тому справді ефективний лендинг розробляється окремо під кожну конкретну рекламну кампанію.

Застосування динамічних таймерів

Використання лічильників створює ефект дефіциту товару і спонукає відвідувача зателефонувати, заповнити форму, зробити замовлення тощо просто зараз. Ця деталь є обов’язковим атрибутом ефективної landing page. Додатковими мотиваторами до здійснення цільової дії якнайшвидше можуть бути таймери відліку часу до закінчення УТП або лічильники, що показують кількість одиниць товару, що залишилися.

Використання елементів довіри

Використання елементів довіри і доказів якості запропонованого товару допомагає переконати потенційного клієнта у надійності і безпеці роботи з вами. Тому на будь-якому успішному лендингу завжди присутні різні соціальні сервіси: відгуки клієнтів, лічильник угод, кількість замовників, які використовують сервіс, сертифікати якості та інші показники. Пам’ятайте, що надана вами інформація має відповідати дійсності. Саме це дозволяє будувати з клієнтами довгострокові і довірчі відносини.

За перерахованими показниками ви зможете скласти уявлення про успішний, професійний лендинг, що продає. Залишилося тільки замовити послугу розробки у перевіреної вебстудії.

Запитання-відповідь

Що таке лендинг?

Лендинг або landing page – це односторінковий сайт, розроблений під унікальну торгову пропозицію. Сторінка містить інформацію, яка підштовхує користувача до прийняття рішення на користь вашого продукту.

Як здійснюються продажі через односторінник?

Основна мета замовлення лендингу полягає у перетворенні відвідувача на клієнта. Уся структура сторінки побудована таким чином, щоб користувач здійснив необхідну вам дію: купив, залишив заявку або зателефонував. Показник конверсії має велике значення. Саме він допомагає маркетологу отримати інформацію про відсоток відвідувачів, які вчинили цільову дію, і, дізнатися наскільки ефективною була реклама.

Що я отримаю, якщо замовлю у вас лендинг пейдж?

Ви отримаєте дієвий інтернет-інструмент з повним арсеналом прийомів для мотивації покупців, який цілодобово показуватиме ваш продукт з вигідних боків та приводитиме нових клієнтів безперервно. Потрапивши на вашу цільову сторінку, користувач побачить саме той продукт чи послугу, яку шукав.

Лендинг і сайт-візитка: у чому різниця?

Лендинг пейдж і сайт-візитка – односторінкові сайти. Це єдина спільна риса, яка у них є. У сайту-візитки відсутні елементи, властиві лендингам: заклик до дії, УТП, один товар чи послуга, оптимальна кількість інформації. Візитка у застарілій манері подає інформацію про компанію і її продукти в інтернеті та не ефективна без основного повноцінного сайту.

Які складові лендингу збільшать його ефективність?

Основні елементи:

  • простий і зрозумілий заклик до дії;
  • форма або кнопка для надсилання замовлення;
  • яскраві живі фотографії;
  • ефектні заголовки;
  • атрибути довіри.
Коли потрібний лендинг, а коли – корпоративний сайт?

Лендинги використовуються для різних сфер бізнесу – від ремонту побутової техніки до оформлення закордонних паспортів, від продажу автомобілів до оренди будинків на курорті. Однак, коли справа стосується складних або дорогих товарів, замовлення не здійснюється безпосередньо на сторінці, що продає. У разі ремонту побутових приладів цільовою дією стане «виклик майстра для прорахунку вартості обсягу робіт», у разі продажу автомобілів «запис на тест-драйв», а якщо у вас багато товарів, то можете запропонувати «допомогу фахівця у виборі продукту» або «безкоштовну консультацію». Для дуже складних послуг і для ухвалення рішення про їхнє замовлення зазвичай потрібно багато часу. Можливо, вашому бізнесу потрібен корпоративний сайт під ключ, особливо якщо це сфера фінансів або страхування. Замовте консультацію у фахівців вебстудії iFish. Наші менеджери ознайомляться з родом вашої діяльності і визначать, який вид сайту вам розробити.

ЗАМОВИТИ ПРОРАХУНОК САЙТУ

Плануєте замовити сайт? Професійне створення та розробка сайтів будь-якого типу та складності під ключ. Комплекс послуг із просування вашого бізнесу.

Виберіть зручний для вас спосіб комунікації:

Оцінка вашого проекту
Побудова плану робіт
Ціни та терміни

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved