Перегляньте відео та дізнайтеся, як настроювати рекламу в Google
З прикладами наших робіт можна ознайомитись у розділі Портфоліо .
Перед безпосереднім запуском реклами сайту, вивчається продукт і аналізуються конкуренти для веб-ресурсу замовника і групуються ключові слова для написання оголошення. Якщо вони збігаються з побажаннями клієнта, реклама запускається до Google.
Бажаєте рекламувати свій сайт тільки зацікавленим користувачам та прямий ЦА? Веб-студія iFish запустить ефективну контекстну рекламу. Результати ви помітите наступного дня. Ми створимо кампанію в Google Ads, яка залучатиме нових клієнтів, готових вчинити певні дії на вашому сайті. До того ж, грамотне планування реклами нашими фахівцями не вимагатиме від вас значних фінансових витрат.
Веб-студія «iFish» має багаторічний досвід у розробці, покращенні та просуванні інтернет-проектів будь-якої складності. Замовивши налаштування реклами вашого сайту у нас, ви отримаєте:
Веб-студія «Ай-Фіш» включає рекламні оголошення Google до сайтів будь-якої тематичної спрямованості та інтегрується з системами:
Якщо хочете, щоб був постійний приплив відвідувачів, які готові купити ваш товар або замовити послугу, залишайте заявку на налаштування Google Адвордс на нашому сайті. Досвідчені фахівці веб-студії iFish визначать відповідний вид рекламних оголошень саме для вашої цільової аудиторії та специфіки бізнесу.
Замовник надсилає інформацію на сайті. Вивчається товар, ніша, проводиться аналіз конкурентів.
Пишеться технічне завдання та узгоджується із замовником.
У замовника забирається матеріал за товарами, фото, текстовий опис, переваги, спеціальні пропозиції тощо.
Підписується технічне завдання та вноситься 50% передоплата.
Визначаються цілі рекламної кампанії Google Ads: підвищення впізнаваності бренду або збільшення обсягу продажів і залучення покупців.
Добираються ключові слова.
Створюється обліковий запис Google AdWords і налаштовується кампанії. Вибирається тип, мережа, допустимі пристрої, місцезнаходження, мови, ставки та бюджет.
Розбиваються ключові слова на семантичні групи, розподіляються по кампаніям та групам оголошень.
Складаються кілька текстів оголошень з ключовими словами, вказівками переваг, закликом до дії.
Налаштовуються розширення оголошень: додаткові посилання, мобільні програми, відгуки, функція «тільки дзвонити» та ін.
Зв'язується обліковий запис Google Ads та Google Analytics.
Налаштовується Google Merchant Center.
Вмикається автоматична позначка тегами.
Налаштовуються розширення Google Ads.
Відповідальний менеджер перевіряє результат та порівнює його з поставленими завданнями.
Готовий результат надсилається замовнику на узгодження. Якщо все влаштовує, закриваємо оплату за налаштування рекламних оголошень та передаємо всі паролі від створених облікових записів.
Після завершення проекту здійснюється контроль ефективності рекламних оголошень, надсилаються щомісячні звіти замовнику. Внесення доопрацювань, не зазначених у ТЗ, оплачується окремо.
Коли користувач хоче щось купити, він звертається до Google. Якщо у вас є те, що він шукає, дуже важливо допомогти знайти ваш сайт. Рекламні оголошення Google Ads надають таку можливість. Вони розміщуються над органічною видачею та працюють як прямі посилання, які одразу переправляють вашого потенційного клієнта на сайт, де представлений продукт, який йому потрібен. Тут важливо враховувати як технічну складову, а й використовувати «больові точки», заклики до дії, знати психологію покупця, вміти його зацікавити, щоб він зробив клік. Ось чому, перш ніж замовляти рекламу Google Advords, потрібно вивчити приклади робіт виконавця і переконатися, що він врахує всі нюанси при складанні оголошення.
Ваші оголошення з'являтимуться тільки в тому випадку, якщо користувачі вводять у пошуковий рядок Google відповідні ключові запити. у вас в асортименті. Грамотно налаштовані фільтри в Google Adwords дозволяють виділити вашого клієнта з усього трафіку. Тому важливо найняти команду професіоналів, яка розуміється на інтернет-маркетингу.
Контекстна реклама дозволяє збільшити кількість потенційних клієнтів за рахунок показів сайту не лише у пошуку, але й на Google Картах. Особливо це актуально для тих підприємців, які мають магазин чи офіс крім представництва в інтернеті. Крім того, налаштування показу об'яв не тільки на стаціонарному комп'ютері, але й на різних гаджетах (смартфонах, планшетах, ноутбуках тощо) може залучити користувачів цих пристроїв. Увімкніть цю опцію лише у тому випадку, якщо вони є вашою цільовою аудиторією. При бажанні можна настроїти оголошення таким чином, щоб вони не відображалися на мобільних пристроях.
Для збільшення продажів із сайту обов'язково включіть в оголошення слова із закликом «купити», «замовити», «оформити заявку» тощо. Так ваш потенційний клієнт побачити, що ви можете купити те, що йому потрібно. Показ номера телефону в рекламному повідомленні або функції «Зателефонувати» зіграє вам подвійно. Покупець зможе одразу зв'язатися з менеджером та зробити замовлення, а вам не доведеться платити за його перехід на сайт.
Коли покупець робить замовлення, він залишає дані про себе на сайті. За наданою інформацією, можна припустити, що він, можливо, захоче купити надалі або що може його ще зацікавити. Наприклад, той, хто замовив мобільний телефон, захоче чохол, утримувач чи штатив тощо. Продумайте такі сценарії заздалегідь. Їхнє використання допоможе залучити лояльну аудиторію. Крім того, можна налаштувати нагадування про товар у кошику, якщо відвідувач пішов з вашого сайту. Також ви можете використовувати банер зі знижкою або акцію як бонус, якщо він здійснить повторну покупку у вас.
Є багато способів просувати свій веб-ресурс в Інтернеті. Проте часто дуже затратні. Реклама сайту може коштувати дорожче за саму його розробку. Також, щоб розкрутити інтернет-магазин чи корпоративний ресурс, знадобиться тривалий час. Наприклад, один SEO-просування може тривати кілька місяців. Якщо вам потрібен швидкий результат, реклама Google Adwords надасть його протягом декількох днів. До того ж, це ефективний спосіб залучити тих клієнтів, які готові купувати. Тому послуга контекстної реклами так популярна серед власників сайтів, що особливо продають майданчиків.
Коли ви починаєте працювати з Google рекламою, то знадобиться встановити кампанію і визначити її мету. Існує п'ять різновидів:
Якщо брати до уваги контекстно-медійну мережу, тут можна налаштувати кампанію для пошти Google, Youtube, для мобільних додатків. Ви можете замовити цю послугу на веб-студії «Ай-Фіш». Фахівці нашої студії підберуть той тип рекламної кампанії, який підійде до специфіки вашого бізнесу.
Відсутня оголошення може з двох причин:
Команда рекламного проекту «Ай-Фіш» надасть вам звітні дані, щоб ви змогли оцінити ефективність об'яв.
Вартість контекстної реклами для замовника завіситиме від кількості користувачів, які її побачили та перейшли на сайт. До її запуску виконується налаштування, а також визначаються особливості рекламної кампанії та ціна за кожен клік на оголошення. Чим вище вартість за один клік, тим частіше ваше оголошення показуватиметься користувачам. Також на ціну впливає доба, тип продукту, конкуренція та ін. У веб-студії iFish можна замовити налаштування реклами Google Ads з високими показниками ефективності за оптимальними цінами.
Щоб оголошення Google AdWords приносили прибуток, наводили реальних клієнтів, покупців і не витрачали весь рекламний бюджет, потрібно їх правильно налаштувати. Якісно це зможуть зробити професіонали з досвідом у такій роботі, оскільки налаштування Google Ads має деякі особливості. Замовити рекламу сайту в Google ви можете у фахівців веб-студії «iFish» у Києві, Дніпрі, Харкові, Одесі та інших містах України . Ми налаштуємо рекламу Google Ads з урахуванням ваших вимог та переваг користувачів. Для цього залиште заявку на нашому сайті ifish.com.ua, зв'яжіться по телефону або напишіть онлайн-чат. Наші менеджери з вами зв'яжуться та обговорять усі нюанси.
Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved