Налаштування реклами Google Ads

Дійсний спосіб швидкого залучення потенційних клієнтів на ваш сайт

90 людей замовили
5 відгуків
Термін виконання: 2 тижні
Телефонуйте: +38 (096) 808-83-38
Пишіть: info@ifish.com.ua

Відеоогляд

Перегляньте відео та дізнайтеся, як настроювати рекламу в Google

З прикладами наших робіт можна ознайомитись у розділі Портфоліо .

Налаштування рекламних оголошень в Google

Перед безпосереднім запуском реклами сайту, вивчається продукт і аналізуються конкуренти для веб-ресурсу замовника і групуються ключові слова для написання оголошення. Якщо вони збігаються з побажаннями клієнта, реклама запускається до Google.

Google Adwords

Бажаєте рекламувати свій сайт тільки зацікавленим користувачам та прямий ЦА? Веб-студія iFish запустить ефективну контекстну рекламу. Результати ви помітите наступного дня. Ми створимо кампанію в Google Ads, яка залучатиме нових клієнтів, готових вчинити певні дії на вашому сайті. До того ж, грамотне планування реклами нашими фахівцями не вимагатиме від вас значних фінансових витрат.

Кому потрібне налаштування реклами в Google?

  • Приватним підприємцям, які працюють у сфері послуг, яким потрібні реальні клієнти вже зараз: дизайнери, майстри манікюру, фотографи, стилісти тощо.
  • Представникам малого та середнього бізнесу у висококонкурентній ніші, які продають через свій сайт товари та послуги.
  • Крупному бізнесу, що створює імідж та репутацію, для максимального охоплення аудиторії.
  • Інтернет-магазини для повідомлень про спеціальні пропозиції або новинки.
  • Підприємцям, яких не влаштовує результати контекстної реклами, замовленої раніше в агентства або за самостійної спроби просування сайту.

8 аргументів на користь замовлення налаштування рекламних оголошень Google Ads

  1. Контекстна реклама в Google дозволяє увійти в топ видачі пошукової системи. Оголошення вашого сайту будуть серед перших за умови, що користувач введе запит про пошук товарів і послуг, які продаються у вас.
  2. Рекламні оголошення, налаштовані в Google Адвордс – це візуально привабливі текстові та графічні повідомлення, які формують імідж вашої компанії і розповідають користувачеві про його пропозицію.
  3. Налаштування рекламної кампанії в Google – це швидкий спосіб заявити про ваші товари та послуги, тому для її запуску достатньо буде кількох днів.
  4. Результати роботи рекламного оголошення помітні через день, два або три дні після старту кампанії. Їх можна оцінити за кількістю користувачів, які відвідують ваш сайт.
  5. Налаштування необхідних параметрів у контекстній рекламі дозволить чітко виділити цільову аудиторію. Повідомлення з'являтиметься у пошуковій видачі в тих регіонах, де знаходяться ваші потенційні клієнти.
  6. Контекстна реклама Google Ads відмінно працює за умов навіть обмеженого бюджету. Наприклад, щоб скоротити витрати, можна прогнозувати добові витрати, коригувати вартість кліку, налаштувати раціональніше витрачання грошей. Такі налаштування в Адвордс найкраще довірити фахівцям, щоб вам не довелося переплачувати.
  7. Ефективність дії реклами можна відстежувати за інформативними та чіткими звітами. Ви зможете порівняти результати кампанії під час дії та після її закінчення.
  8. Точні звіти Google Adwords дозволяють коригувати налаштування реклами в режимі реального часу, щоб збільшити ефективність.

Що ми пропонуємо для налаштування Google Адвордс?

Веб-студія «iFish» має багаторічний досвід у розробці, покращенні та просуванні інтернет-проектів будь-якої складності. Замовивши налаштування реклами вашого сайту у нас, ви отримаєте:

  • Професійний підхід – робота здійснюється командою фахівців після підписання договору та технічного завдання з налаштування Google Ads.
  • Реклама для потенційного клієнта – правильне настроювання приваблює потенційних покупців на ваш сайт за рахунок підвищення рейтингу оголошень, виведення реклами у потрібний час доби, роботи зі ставками тощо.
  • Запуск об'яв того формату, який сприйметься вашою цільовою аудиторією найкраще. Для цього ми до запуску кампанії формуємо портрет потенційного покупця та визначаємо, який вид реклами в Google налаштувати: текст, графіку, анімацію, відео на Youtube, поштову рекламу або підключити Google Shopping.
  • Під час налаштування особистого кабінету на Google Ads ми приєднаємо Google Analytics. Так ви зможете після закінчення проекту самостійно відстежувати результати, налаштовувати базові цілі, передавати події тощо.
  • Детальний звіт щомісяця, у якому вказуємо результати налаштованої нами реклами: динаміка якісного трафіку, виконання завдань із дзвінків, заявок, покупок. Також ми пропонуємо графік робіт та розраховуємо бюджет на 30 днів.
  • Доступ до програми, де в режимі реального часу ви зможете відстежувати нашу роботу і обговорювати питання, що виникли.

З якими CMS працює Google Adwords?

Веб-студія «Ай-Фіш» включає рекламні оголошення Google до сайтів будь-якої тематичної спрямованості та інтегрується з системами:

  • UMI (невеликі інтернет-магазини);
  • Bitrix (великі торговельні майданчики);
  • WordPress (блоги, інформаційні портали).

Якщо хочете, щоб був постійний приплив відвідувачів, які готові купити ваш товар або замовити послугу, залишайте заявку на налаштування Google Адвордс на нашому сайті. Досвідчені фахівці веб-студії iFish визначать відповідний вид рекламних оголошень саме для вашої цільової аудиторії та специфіки бізнесу.

Переваги

Зростання продажів з пошуку
Налаштування контекстної реклами для різного бізнесу
Велике охоплення потенційної аудиторії
Швидкий результат

Схема роботи

Замовник надсилає інформацію на сайті. Вивчається товар, ніша, проводиться аналіз конкурентів.

01 Етап

Пишеться технічне завдання та узгоджується із замовником.

02 Етап

У замовника забирається матеріал за товарами, фото, текстовий опис, переваги, спеціальні пропозиції тощо.

03 Етап

Підписується технічне завдання та вноситься 50% передоплата.

04 Етап

Визначаються цілі рекламної кампанії Google Ads: підвищення впізнаваності бренду або збільшення обсягу продажів і залучення покупців.

05 Етап

Добираються ключові слова.

06 Етап

Створюється обліковий запис Google AdWords і налаштовується кампанії. Вибирається тип, мережа, допустимі пристрої, місцезнаходження, мови, ставки та бюджет.

07 Етап

Розбиваються ключові слова на семантичні групи, розподіляються по кампаніям та групам оголошень.

08 Етап

Складаються кілька текстів оголошень з ключовими словами, вказівками переваг, закликом до дії.

09 Етап

Налаштовуються розширення оголошень: додаткові посилання, мобільні програми, відгуки, функція «тільки дзвонити» та ін.

10 Етап

Зв'язується обліковий запис Google Ads та Google Analytics.

11 Етап

Налаштовується Google Merchant Center.

12 Етап

Вмикається автоматична позначка тегами.

13 Етап

Налаштовуються розширення Google Ads.

14 Етап

Відповідальний менеджер перевіряє результат та порівнює його з поставленими завданнями.

15 Етап

Готовий результат надсилається замовнику на узгодження. Якщо все влаштовує, закриваємо оплату за налаштування рекламних оголошень та передаємо всі паролі від створених облікових записів.

16 Етап

Після завершення проекту здійснюється контроль ефективності рекламних оголошень, надсилаються щомісячні звіти замовнику. Внесення доопрацювань, не зазначених у ТЗ, оплачується окремо.

17 Етап

У вартість входить

  • Визначення цілей бізнесу, аудит сайту, ніші, конкурентів та загалом напрямки.
  • Визначення правильної цільової аудиторії, основних її характеристик та орієнтування.
  • Створення облікового запису в Google Ads, Google Analytics, Google Merchant Center.
  • Складання семантичного ядра.
  • Налаштування Google Analytics та Google Merchant Center.
  • Тестування, перевірка, моніторинг результатів та ефективності.
  • Редагування реклами під час її дії.

СКЛАДНІ УСПІШНОГО САЙТУ З ГУГЛ РЕКЛАМОЮ

Складові успішного сайту з Google рекламою

Коли користувач хоче щось купити, він звертається до Google. Якщо у вас є те, що він шукає, дуже важливо допомогти знайти ваш сайт. Рекламні оголошення Google Ads надають таку можливість. Вони розміщуються над органічною видачею та працюють як прямі посилання, які одразу переправляють вашого потенційного клієнта на сайт, де представлений продукт, який йому потрібен. Тут важливо враховувати як технічну складову, а й використовувати «больові точки», заклики до дії, знати психологію покупця, вміти його зацікавити, щоб він зробив клік. Ось чому, перш ніж замовляти рекламу Google Advords, потрібно вивчити приклади робіт виконавця і переконатися, що він врахує всі нюанси при складанні оголошення.

Корисна реклама

Ваші оголошення з'являтимуться тільки в тому випадку, якщо користувачі вводять у пошуковий рядок Google відповідні ключові запити. у вас в асортименті. Грамотно налаштовані фільтри в Google Adwords дозволяють виділити вашого клієнта з усього трафіку. Тому важливо найняти команду професіоналів, яка розуміється на інтернет-маркетингу.

Збільшення цільової аудиторії

Контекстна реклама дозволяє збільшити кількість потенційних клієнтів за рахунок показів сайту не лише у пошуку, але й на Google Картах. Особливо це актуально для тих підприємців, які мають магазин чи офіс крім представництва в інтернеті. Крім того, налаштування показу об'яв не тільки на стаціонарному комп'ютері, але й на різних гаджетах (смартфонах, планшетах, ноутбуках тощо) може залучити користувачів цих пристроїв. Увімкніть цю опцію лише у тому випадку, якщо вони є вашою цільовою аудиторією. При бажанні можна настроїти оголошення таким чином, щоб вони не відображалися на мобільних пристроях.

Гарячі клієнти

Для збільшення продажів із сайту обов'язково включіть в оголошення слова із закликом «купити», «замовити», «оформити заявку» тощо. Так ваш потенційний клієнт побачити, що ви можете купити те, що йому потрібно. Показ номера телефону в рекламному повідомленні або функції «Зателефонувати» зіграє вам подвійно. Покупець зможе одразу зв'язатися з менеджером та зробити замовлення, а вам не доведеться платити за його перехід на сайт.

Повторні замовлення

Коли покупець робить замовлення, він залишає дані про себе на сайті. За наданою інформацією, можна припустити, що він, можливо, захоче купити надалі або що може його ще зацікавити. Наприклад, той, хто замовив мобільний телефон, захоче чохол, утримувач чи штатив тощо. Продумайте такі сценарії заздалегідь. Їхнє використання допоможе залучити лояльну аудиторію. Крім того, можна налаштувати нагадування про товар у кошику, якщо відвідувач пішов з вашого сайту. Також ви можете використовувати банер зі знижкою або акцію як бонус, якщо він здійснить повторну покупку у вас.

Питання-відповідь

Навіщо мені потрібна саме контекстна реклама Google Адвордс?

Є багато способів просувати свій веб-ресурс в Інтернеті. Проте часто дуже затратні. Реклама сайту може коштувати дорожче за саму його розробку. Також, щоб розкрутити інтернет-магазин чи корпоративний ресурс, знадобиться тривалий час. Наприклад, один SEO-просування може тривати кілька місяців. Якщо вам потрібен швидкий результат, реклама Google Adwords надасть його протягом декількох днів. До того ж, це ефективний спосіб залучити тих клієнтів, які готові купувати. Тому послуга контекстної реклами так популярна серед власників сайтів, що особливо продають майданчиків.

Який вид реклами підійде до мого бізнесу?

Коли ви починаєте працювати з Google рекламою, то знадобиться встановити кампанію і визначити її мету. Існує п'ять різновидів:

  1. Текстові оголошення підійдуть для продажу товарів та послуг, на які стабільний та давно відомий попит на купівлю. Якщо з'являється новий товар, то оголошення слід включити навколо-цільові запити.
  2. Оголошення з телефонним номером підійдуть, якщо власник приймає заявки в телефонному режимі. Цей вид реклами підійде для всіх випадків, коли клієнту необхідно терміново зв'язатися та замовити послугу, наприклад викликати евакуатор.
  3. Динамічні пошукові оголошення формуються автоматично на основі вмісту рекламодавця. Тут важливі ключі. Добре просуваються проіндексовані Google сторінки онлайн-магазину з великим переліком різних категорій товарів.
  4. Товарні оголошення Google Shopping складаються на основі фіду товарів. Ефективні для великих інтернет-магазинів з оптовим та роздрібним продажем.
  5. Ремаркетинг у пошуку AdWords відбувається на партнерських ресурсах, коли користувач вже побував на ваших сторінках. Підійде для сайтів із відвідуваністю понад 1000 користувачів за місяць.

Якщо брати до уваги контекстно-медійну мережу, тут можна налаштувати кампанію для пошти Google, Youtube, для мобільних додатків. Ви можете замовити цю послугу на веб-студії «Ай-Фіш». Фахівці нашої студії підберуть той тип рекламної кампанії, який підійде до специфіки вашого бізнесу.

Чому моя реклама не з'являється?

Відсутня оголошення може з двох причин:

  1. Ви не підпадаєте під цільовий профіль аудиторії.
  2. Ви вже подивилися свої рекламні оголошення, але не робили жодних цільових дій, тому Google вважав їх непридатними для вас.

Команда рекламного проекту «Ай-Фіш» надасть вам звітні дані, щоб ви змогли оцінити ефективність об'яв.

Скільки коштує реклама в Google?

Вартість контекстної реклами для замовника завіситиме від кількості користувачів, які її побачили та перейшли на сайт. До її запуску виконується налаштування, а також визначаються особливості рекламної кампанії та ціна за кожен клік на оголошення. Чим вище вартість за один клік, тим частіше ваше оголошення показуватиметься користувачам. Також на ціну впливає доба, тип продукту, конкуренція та ін. У веб-студії iFish можна замовити налаштування реклами Google Ads з високими показниками ефективності за оптимальними цінами.

Як замовити налаштування рекламних оголошень Google?

Щоб оголошення Google AdWords приносили прибуток, наводили реальних клієнтів, покупців і не витрачали весь рекламний бюджет, потрібно їх правильно налаштувати. Якісно це зможуть зробити професіонали з досвідом у такій роботі, оскільки налаштування Google Ads має деякі особливості. Замовити рекламу сайту в Google ви можете у фахівців веб-студії «iFish» у Києві, Дніпрі, Харкові, Одесі та інших містах України . Ми налаштуємо рекламу Google Ads з урахуванням ваших вимог та переваг користувачів. Для цього залиште заявку на нашому сайті ifish.com.ua, зв'яжіться по телефону або напишіть онлайн-чат. Наші менеджери з вами зв'яжуться та обговорять усі нюанси.

ЗАМОВИТИ ПРОРАХУНОК САЙТУ

Плануєте замовити сайт? Професійне створення та розробка сайтів будь-якого типу та складності під ключ. Комплекс послуг із просування вашого бізнесу.

Виберіть зручний для вас спосіб комунікації:

Оцінка вашого проекту
Побудова плану робіт
Ціни та терміни

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved