Просування в Google Maps

Як обігнати конкурентів у пошуковій системі

235 людей замовили
58 відгуків
Термін виконання: щомісячно
Телефонуйте: +38 (096) 808-83-38
Пишіть: info@ifish.com.ua

Відеоогляд

Подивіться відео, де Юрій докладно розповідає про просування сайту у пошукових системах:

Google Maps вийшов на місце за запитами, пов'язаними з пошуком товарів або послуг. За допомогою сервісу Google My Business можна безкоштовно просувати бізнес у Картах, отримуючи вищі позиції в пошуковій видачі.

Кому потрібне просування в Google Картах

Спойлер: усім. Сьогодні алгоритми Google спрямовані на перевірку наявності реєстрації сайту Google Maps. Зібрали статистику, яка може вас переконати:

  • 46% пошукових запитів у Google – local;
  • 72% інтернет-користувачів, які виконали local search, пізніше відвідали магазин на відстані 8 км від свого поточного розташування;
  • 88% споживачів, які здійснили запит про регіональні компанії зі смартфонів чи планшетів, зателефонували або відвідали знайдений офіс, шоурум чи магазин протягом доби.

Кожен пошук у Google за умовчанням — локальний, адже у сервісі відображаються результати з урахуванням місцезнаходження людини. Якщо компанія має офіси або фізичні точки продажу, для неї важлива присутність на максимальній кількості майданчиків, які працюють з локальним пошуком.

За допомогою картки на Картах Google потенційним клієнтам легко знайти офіс, шоурум або магазин в інтернеті, а користувачі, які потрапляють на сайт через Google Maps, з більшою ймовірністю виконають цільову дію. Особливо ефективно розкручувати свій бізнес у Google Картах ресторанам, салонам краси, приватним школам, стоматологіям та СТО.

Просування в Google Картах: у чому користь для бізнесу

Google Карти – це можливість отримання безкоштовного трафіку на сайті компанії. Крім того, прив'язаний до певної геолокації трафік забезпечує високий рівень конверсії. Не упускайте додаткову можливість залучення клієнтів!

Просування в Google Maps дозволяє:

  1. Сформувати імідж компанії. Відгуки про компанію від інтернет-користувачів, які відображаються на Google Картах, формують імідж компанії, підвищують довіру та мотивують людей здійснити оплату товарів та послуг. Покупці можуть залишати фідбек про продукцію або сервіс, надсилати рекомендації та пропозиції щодо покращення бізнесу. Зверніть увагу, що на зворотний зв'язок потрібно реагувати – так ви демонструєте відкритість компанії до діалогу, прагнення покращувати продукти та сервіс.
  2. “Піднятися” в результатах пошукової видачі. Чим більше відгуків про компанію залишають, тим вище вона відображається у пошуковій видачі Google. На позицію сторінки та отримання додаткового трафіку також може впливати застосування ключових слів.

Просування бізнесу в Картах Google дозволяє залучити цільових клієнтів та збільшити прибутки компанії. Це також важлива частина ефективного SEO просування локального бізнесу.

Особливості рейтингу в Google Картах

Згідно з Посібником Google, існують три головні фактори ранжування локального бізнесу:

  • відповідність – релевантність компанії запиту користувача;
  • відстань – розташування офісу, магазину або шоуруму по відношенню до користувача;
  • популярність – ступінь популярності та затребуваності компанії в Мережі.

Зверніть увагу, що ключова мета Google Maps – не збільшити власникам бізнесу рівень продажів та конверсій, а допомогти користувачам знайти те, що відповідає їхньому пошуковому запиту.

Чинник відповідності в результатах сервісу Google

У Google Картах зареєстровані мільйони компаній. Проте, вбиваючи запит запит «мексиканська кухня Київ», пошук показує релевантні результати з прив'язкою до міста. Назва компанії, її категорія та адреса – визначальні фактори, за якими ресторан мексиканської кухні потрапить у пошукову видачу Google Maps за відповідним запитом.

Фахівці Moz, однієї з провідних компаній у галузі SEO-просування, провели дослідження. Його результати підтвердили, що для локальних рейтингів Google назва компанії є ключовим критерієм популярності. Для оптимізації назви та попадання в ТОП в Google Maps можна використовувати релевантне ключове слово. Важливо: за даними Google Посібника додавати непотрібну інформацію в назву компанії заборонено. Не перестарайтеся з оптимізацією назви і не вносите неправдиві дані — користувачі Google Maps можуть надіслати скаргу або заблокує компанію.

Фактор відстані у результатах сервісу Google

Результати пошуку та ТОП-3 результатів для відповідного запиту сильно відрізняються залежно від розташування користувача. Припустимо, користувач вбиває у пошуку «кав'ярні», дозволяючи Google відстежувати своє місцезнаходження. Перший результат у пошуковій видачі буде неорганічним – це результат Google Maps Ads, оплачена реклама компанії. Далі позиції в Google Maps розподіляються за пріоритетністю, залежно від розташування користувача, при цьому позиція «А» – кав'ярня, яка розташована найближче.

Чинник популярності в результатах сервісу Google

За даними документації Google, популярність базується на рівні популярності бізнесу в офлайні та онлайні. Враховуються при відображенні компаній у Google Maps результати вашого веб-сайту (якщо є), огляди сервісу Google Мій Бізнес, беклінки та статті про бізнес. Наприклад, ви шукайте театр у Нью-Йорку. Це висококонкурентний ринок. Результати пошуку за запитом “театри Нью-Йорк” будуть розподілені за рейтингом, де найкращий органічний результат – наприклад, театр “N” з рейтингом 4,5 зірки зі 160 відгуками в Google.

Переваги

отримання безкоштовного трафіку
високий рівень конверсії
залучення клієнтів
формує імідж компанії
високі позиції у пошуковій видачі

КОМУ ПОТРІБНЕ ПРОСУВАННЯ У GOOGLE КАРТАХ

46% пошукових запитів у Google – local;

01 Етап

72% інтернет-користувачів, які виконали local search, пізніше відвідали магазин на відстані 8 км від свого поточного розташування;

02 Етап

88% споживачів, які здійснили запит про регіональні компанії зі смартфонів чи планшетів, зателефонували або відвідали знайдений офіс, шоурум чи магазин протягом доби.

03 Етап

ОСОБЛИВОСТІ РЕЙТИНГУ У GOOGLE КАРТАХ

  • відповідність – релевантність компанії запиту користувача;
  • відстань – розташування офісу, магазину або шоуруму по відношенню до користувача;
  • популярність – ступінь популярності та затребуваності компанії в Мережі.

Просування бізнесу в Google Maps: інструкція для самостійного розкручування

Оптимізація та просування в Google Картах важливі для малого бізнесу з одним офісом, а також для компаній з кількома регіональними представництвами. Щоб обігнати в картах конкурентів, врахуйте ці лайфхаки.

Мотивуйте залишати відгуки

Кількість відгуків безпосередньо впливає на ранжування в Google Картах. Уникайте інструментів та сервісів для накрутки відгуків – модератори Google вміють їх розпізнавати. Такі коментарі фахівці видаляють, а сама система блокує компанію у Картах. Мотивуйте клієнтів ділитися фідбеком про компанію. Повідомлення про коментар має бути лаконічним і зрозумілим, а процес складання та відправлення відгуку не повинен займати багато часу. Наприклад, ви можете згенерувати QR-код із посиланням на сторінку «Відгуки». Код розміщуйте на візитній картці або веб-сайті компанії. Власникам ресторанного бізнесу ефективно встановлювати такий QR-код на столиках у закладі. Щоб стимулювати залишити відгук, зробіть знижку або запропонуйте плюшку.

В ідеальному відгуку у «Гугл»:

  1. вказано куплені товари або перераховано послуги;
  2. розписано особистий досвід;
  3. додано одну або декілька фотографій;
  4. вказано оцінку компанії.

Якщо ви отримали фейковий коментар або не погоджуєтесь з залишеним негативним відгуком – пожалуймо модератору, наочно пояснивши, чому цей фідбек неприйнятний. Фахівець вивчить кейс та вирішить, видаляти чи залишати коментар. У процесі ви можете розібрати ситуацію: відповісти на відгук, попросивши вибачення за негативний досвід, або пояснивши, що ви не приймали у себе в компанії людину з таким ім'ям. Важливо реагувати на всі відгуки, навіть негативні та фейкові.

Додати максимум інформації про компанію

Заповніть профіль компанії з урахуванням цих чотирьох нюансів:

  • Уніфікуйте назви та адреси . Назва та адреса компанії скрізь повинні бути однаковими: у Facebook, на картці GMB. замість “пр.” пишіть “проспект”.
  • Вкажіть місцевий номер телефону — з кодом міста та країни.
  • Заповніть розділ «Опис» . Опишіть компанію із застосуванням ключових слів — це дозволить ранжуватися за пошуковими запитами, назвою компанії, її продуктами та послугами. та акції.
  • Коректно вкажіть категорію бізнесу. У протилежному випадку Google буде показувати картку у відповідь на нерелевантні запити.

Важливо також регулярно оновлювати інформацію, публікувати свіжі фото та пости.

Завантажте якісні фотографії

Фото свідчать про те, що офіс чи магазин компанії працює. За інших аналогічних показників картки в Google Business із фотографіями ранжуються вище, ніж без них. Крім того, фото підвищують рівень довіри у користувачів, стимулюють інтерес, а панорамні зображення також допомагають швидше знайти офіс чи магазин. У «Гугл Мій Бізнес» популярні такі види зображень, як інтер'єр, фасад, меню та позиції з нього, співробітники. Ваше завдання – завантажити максимум з них.

Вчасно оновлюйте інформацію

Для Google регулярне оновлення даних картки – показник того, що компанія діє. Такі організації вище ранжуються у пошуку. Пам'ятайте, що дані компанії повинні бути актуальними. Змінили контактні дані, змінили локацію компанії, оновили коктейльну картку – зробіть анонс у GMB.

Своєчасне внесення змін запобігатиме появі негативних відгуків. Забувши змінити години роботи компанії або не оновивши адресу, можна викликати потік негативної критики — на це неодмінно вкажуть зворотний зв'язок, а рейтинг бізнесу на картах погіршиться.

Регулярно публікуйте новини про компанію

Не соцмережами єдиними — GMB теж доступна публікація постів. Вони відображаються у профілі компанії Google Картах. Постіти можна тексти, зображення, а також додавати до публікації назву події. Постійне додавання новин та постів впливає на ранжування компанії. Створюють пости у Google Posts.

Питання-відповідь

Чи можна самостійно просувати бізнес у Google Maps?

Так, за нашою інструкцією ви зможете самостійно заповнювати та оновлювати профіль для відображення компанії на Картах Google. Зауважте, що заповнення інформації про бізнес — не одноразова акція. Якщо сумніваєтеся у своїх знаннях, а також якщо не впевнені, що зможете регулярно оновлювати інформацію, зверніться за послугами фахівців з SEO- та локального просування.

Чи потрібно мати дані GMB, щоб зареєструватися в Google Maps?

Ні, дані для реєстрації Google Maps не є обов'язковими. Однак ми рекомендуємо заповнити інформацію у картці “Гугл Мій Бізнес”. Розміщення в GMB – це можливість підвищити впізнаваність бізнесу, виділитися серед конкурентів, а також надати потенційним клієнтам та пошуковику більше інформації про компанію.

Чи потрібно мати сайт, щоб розкручувати бізнес у Google Картах?

Ні, для реєстрації в «Гугл Картах» та управління оголошеннями про компанію сайт не потрібен. Крім того, наявність веб-сайту не є обов'язковою умовою для ранжування. Однак створення сайту допоможе підвищити впізнаваність компанії, довіру користувачів та продажу. Якщо ви маєте намір створювати сайт:

  • Оптимізуйте його під мобільні пристрої – майже 60% пошукових запитів у Google виконуються зі смартфонів та планшетів.
  • Додайте локальні ключові слова на веб-сайт — наприклад, на Home page, у розділи «Про нас» та «Контакти», а також на сторінки продуктів та послуг, а також до статей у блозі.
  • Перевірте швидкість завантаження сайту – наприклад, за допомогою сервісів Pingdom Tools, Google Page Speed Insights та GTmetrix. Оптимальний показник швидкості завантаження сторінки на десктоп-версіях – до 3 секунд, на мобільних – до 5-ти.
Як відстежувати рейтинг у Google Maps?

Відстежити позицію в Google Maps можна за допомогою спеціальних сервісів, один з них – Rank Tracker.

Важливо: відстежуйте свої рейтинги за конкретними географічними регіонами. Для цього виберіть «Додати картку користувача» біля кнопки «Google Maps» у списку пошукових систем.

Позиції в рейтингу знижуються?Придивіться до даних у GMB. Перевірте, чи отримуєте ви негативні відгуки.

Чи можна замовити у вас комплексний Google-просування?

Так, у студії iFish доступні послуги з комплексного просування профілів у Google. Ми проводимо аудит присутності в каталогах GMB, робимо перевірку та коригування інформації у профілі, наповнюємо картку унікальним контентом, а також керуємо відгуками, працюємо з негативом та фейковими коментарями.

Як замовити послуги та прорахунок вартості оптимізації

Спеціалісти студії iFish розробляють та просувають проекти 10+ років. Завдяки застосуванню «білих» методів розкрутки ми мінімізуємо ризики блокування картки бізнесу в пошуковій системі Google.

  • Просуваємо локальні компанії — які мають мінімум одну офлайн-точку.
  • Покращуємо позиції компанії у пошуку без необхідності реклами — у компанії з коректно налаштованою та оптимізованою карткою ймовірність влучення в ТОП органічної видачі вища, ніж у бізнесу з неправильними налаштуваннями картки (або повною її відсутністю).
  • Забезпечуємо швидку комунікацію з користувачами – ви можете показувати цільовій аудиторії новини, акції та розпродажі, додавати товари та відповідати на відгуки.

Щоб замовити послуги з комплексного просування Google або реєстрації в Google Картах, зв'яжіться з нами за номером телефону або заповніть онлайн-форму на сайті Професійно налаштуємо та оптимізуємо картку вашого бізнесу, а також виведемо компанію в ТОП.

ЗАМОВИТИ ПРОРАХУНОК САЙТУ

Плануєте замовити сайт? Професійне створення та розробка сайтів будь-якого типу та складності під ключ. Комплекс послуг із просування вашого бізнесу.

Виберіть зручний для вас спосіб комунікації:

Оцінка вашого проекту
Побудова плану робіт
Ціни та терміни

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved