Подивіться відео, де Юрій докладно розповідає про просування сайту у пошукових системах:
Google Maps вийшов на місце за запитами, пов'язаними з пошуком товарів або послуг. За допомогою сервісу Google My Business можна безкоштовно просувати бізнес у Картах, отримуючи вищі позиції в пошуковій видачі.
Спойлер: усім. Сьогодні алгоритми Google спрямовані на перевірку наявності реєстрації сайту Google Maps. Зібрали статистику, яка може вас переконати:
Кожен пошук у Google за умовчанням — локальний, адже у сервісі відображаються результати з урахуванням місцезнаходження людини. Якщо компанія має офіси або фізичні точки продажу, для неї важлива присутність на максимальній кількості майданчиків, які працюють з локальним пошуком.
За допомогою картки на Картах Google потенційним клієнтам легко знайти офіс, шоурум або магазин в інтернеті, а користувачі, які потрапляють на сайт через Google Maps, з більшою ймовірністю виконають цільову дію. Особливо ефективно розкручувати свій бізнес у Google Картах ресторанам, салонам краси, приватним школам, стоматологіям та СТО.
Google Карти – це можливість отримання безкоштовного трафіку на сайті компанії. Крім того, прив'язаний до певної геолокації трафік забезпечує високий рівень конверсії. Не упускайте додаткову можливість залучення клієнтів!
Просування в Google Maps дозволяє:
Просування бізнесу в Картах Google дозволяє залучити цільових клієнтів та збільшити прибутки компанії. Це також важлива частина ефективного SEO просування локального бізнесу.
Згідно з Посібником Google, існують три головні фактори ранжування локального бізнесу:
Зверніть увагу, що ключова мета Google Maps – не збільшити власникам бізнесу рівень продажів та конверсій, а допомогти користувачам знайти те, що відповідає їхньому пошуковому запиту.
У Google Картах зареєстровані мільйони компаній. Проте, вбиваючи запит запит «мексиканська кухня Київ», пошук показує релевантні результати з прив'язкою до міста. Назва компанії, її категорія та адреса – визначальні фактори, за якими ресторан мексиканської кухні потрапить у пошукову видачу Google Maps за відповідним запитом.
Фахівці Moz, однієї з провідних компаній у галузі SEO-просування, провели дослідження. Його результати підтвердили, що для локальних рейтингів Google назва компанії є ключовим критерієм популярності. Для оптимізації назви та попадання в ТОП в Google Maps можна використовувати релевантне ключове слово. Важливо: за даними Google Посібника додавати непотрібну інформацію в назву компанії заборонено. Не перестарайтеся з оптимізацією назви і не вносите неправдиві дані — користувачі Google Maps можуть надіслати скаргу або заблокує компанію.
Результати пошуку та ТОП-3 результатів для відповідного запиту сильно відрізняються залежно від розташування користувача. Припустимо, користувач вбиває у пошуку «кав'ярні», дозволяючи Google відстежувати своє місцезнаходження. Перший результат у пошуковій видачі буде неорганічним – це результат Google Maps Ads, оплачена реклама компанії. Далі позиції в Google Maps розподіляються за пріоритетністю, залежно від розташування користувача, при цьому позиція «А» – кав'ярня, яка розташована найближче.
За даними документації Google, популярність базується на рівні популярності бізнесу в офлайні та онлайні. Враховуються при відображенні компаній у Google Maps результати вашого веб-сайту (якщо є), огляди сервісу Google Мій Бізнес, беклінки та статті про бізнес. Наприклад, ви шукайте театр у Нью-Йорку. Це висококонкурентний ринок. Результати пошуку за запитом “театри Нью-Йорк” будуть розподілені за рейтингом, де найкращий органічний результат – наприклад, театр “N” з рейтингом 4,5 зірки зі 160 відгуками в Google.
46% пошукових запитів у Google – local;
72% інтернет-користувачів, які виконали local search, пізніше відвідали магазин на відстані 8 км від свого поточного розташування;
88% споживачів, які здійснили запит про регіональні компанії зі смартфонів чи планшетів, зателефонували або відвідали знайдений офіс, шоурум чи магазин протягом доби.
Оптимізація та просування в Google Картах важливі для малого бізнесу з одним офісом, а також для компаній з кількома регіональними представництвами. Щоб обігнати в картах конкурентів, врахуйте ці лайфхаки.
Кількість відгуків безпосередньо впливає на ранжування в Google Картах. Уникайте інструментів та сервісів для накрутки відгуків – модератори Google вміють їх розпізнавати. Такі коментарі фахівці видаляють, а сама система блокує компанію у Картах. Мотивуйте клієнтів ділитися фідбеком про компанію. Повідомлення про коментар має бути лаконічним і зрозумілим, а процес складання та відправлення відгуку не повинен займати багато часу. Наприклад, ви можете згенерувати QR-код із посиланням на сторінку «Відгуки». Код розміщуйте на візитній картці або веб-сайті компанії. Власникам ресторанного бізнесу ефективно встановлювати такий QR-код на столиках у закладі. Щоб стимулювати залишити відгук, зробіть знижку або запропонуйте плюшку.
В ідеальному відгуку у «Гугл»:
Якщо ви отримали фейковий коментар або не погоджуєтесь з залишеним негативним відгуком – пожалуймо модератору, наочно пояснивши, чому цей фідбек неприйнятний. Фахівець вивчить кейс та вирішить, видаляти чи залишати коментар. У процесі ви можете розібрати ситуацію: відповісти на відгук, попросивши вибачення за негативний досвід, або пояснивши, що ви не приймали у себе в компанії людину з таким ім'ям. Важливо реагувати на всі відгуки, навіть негативні та фейкові.
Заповніть профіль компанії з урахуванням цих чотирьох нюансів:
Важливо також регулярно оновлювати інформацію, публікувати свіжі фото та пости.
Фото свідчать про те, що офіс чи магазин компанії працює. За інших аналогічних показників картки в Google Business із фотографіями ранжуються вище, ніж без них. Крім того, фото підвищують рівень довіри у користувачів, стимулюють інтерес, а панорамні зображення також допомагають швидше знайти офіс чи магазин. У «Гугл Мій Бізнес» популярні такі види зображень, як інтер'єр, фасад, меню та позиції з нього, співробітники. Ваше завдання – завантажити максимум з них.
Для Google регулярне оновлення даних картки – показник того, що компанія діє. Такі організації вище ранжуються у пошуку. Пам'ятайте, що дані компанії повинні бути актуальними. Змінили контактні дані, змінили локацію компанії, оновили коктейльну картку – зробіть анонс у GMB.
Своєчасне внесення змін запобігатиме появі негативних відгуків. Забувши змінити години роботи компанії або не оновивши адресу, можна викликати потік негативної критики — на це неодмінно вкажуть зворотний зв'язок, а рейтинг бізнесу на картах погіршиться.
Не соцмережами єдиними — GMB теж доступна публікація постів. Вони відображаються у профілі компанії Google Картах. Постіти можна тексти, зображення, а також додавати до публікації назву події. Постійне додавання новин та постів впливає на ранжування компанії. Створюють пости у Google Posts.
Так, за нашою інструкцією ви зможете самостійно заповнювати та оновлювати профіль для відображення компанії на Картах Google. Зауважте, що заповнення інформації про бізнес — не одноразова акція. Якщо сумніваєтеся у своїх знаннях, а також якщо не впевнені, що зможете регулярно оновлювати інформацію, зверніться за послугами фахівців з SEO- та локального просування.
Ні, дані для реєстрації Google Maps не є обов'язковими. Однак ми рекомендуємо заповнити інформацію у картці “Гугл Мій Бізнес”. Розміщення в GMB – це можливість підвищити впізнаваність бізнесу, виділитися серед конкурентів, а також надати потенційним клієнтам та пошуковику більше інформації про компанію.
Ні, для реєстрації в «Гугл Картах» та управління оголошеннями про компанію сайт не потрібен. Крім того, наявність веб-сайту не є обов'язковою умовою для ранжування. Однак створення сайту допоможе підвищити впізнаваність компанії, довіру користувачів та продажу. Якщо ви маєте намір створювати сайт:
Відстежити позицію в Google Maps можна за допомогою спеціальних сервісів, один з них – Rank Tracker.
Важливо: відстежуйте свої рейтинги за конкретними географічними регіонами. Для цього виберіть «Додати картку користувача» біля кнопки «Google Maps» у списку пошукових систем.
Позиції в рейтингу знижуються?Придивіться до даних у GMB. Перевірте, чи отримуєте ви негативні відгуки.
Так, у студії iFish доступні послуги з комплексного просування профілів у Google. Ми проводимо аудит присутності в каталогах GMB, робимо перевірку та коригування інформації у профілі, наповнюємо картку унікальним контентом, а також керуємо відгуками, працюємо з негативом та фейковими коментарями.
Спеціалісти студії iFish розробляють та просувають проекти 10+ років. Завдяки застосуванню «білих» методів розкрутки ми мінімізуємо ризики блокування картки бізнесу в пошуковій системі Google.
Щоб замовити послуги з комплексного просування Google або реєстрації в Google Картах, зв'яжіться з нами за номером телефону або заповніть онлайн-форму на сайті Професійно налаштуємо та оптимізуємо картку вашого бізнесу, а також виведемо компанію в ТОП.
Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved