Якщо йдеться про корпоративний сайт, створений не на шаблоні і без великої кількості сміттєвого коду, його мінімальна ціна стартує від 24 500 грн.
У вартість такої послуги входить розробка унікального дизайну, верстання, адаптація під мобільні, програмування, тестування і внесення змін при запуску вебпроєкту.
Корпоративний сайт — це сучасне представництво юридичної особи в інтернеті. Наявність такого онлайн-майданчика дозволяє якісно і повноцінно презентувати себе у мережі:
- компаніям великого чи середнього бізнесу;
- некомерційним організаціям.
Причому корпоративний сайт можна назвати корисним інструментом просування як молодих компаній, так і організацій з певною історією, посилюючи довіру до них з боку цільової аудиторії.
Особливість корпоративного сайту полягає у тому, що він здатний виконувати завдання одночасно трьох сторін: співробітників компанії, її клієнтів та партнерів. Залежно від типу бізнесу і цілей фірми ці завдання можуть бути різними, але до основних з них належать:
- Формування та підвищення іміджу компанії. За допомогою фірмових кольорів і елементів дизайну, а також розміщення достовірної інформації про компанію корпоративний сайт зміцнює лояльність своїх клієнтів.
- Надання ЦА повної інформації про діяльність. Гарний корпоративний сайт у своїх розділах про компанію, керівництво і співробітників, товари/послуги, портфоліо надає відвідувачам відповіді на усі їхні запитання про компанію без необхідності зв’язуватися з її представниками.
- Розширення клієнтської та партнерської бази. Кожен елемент корпоративного сайту, що містить інформацію про діяльність компанії, умови співпраці з нею, спрямований на залучення інтересу з боку В2С і/або В2В клієнтів.
- Залучення нових співробітників. Публікуючи на сайті компанії інформацію про актуальні вакансії, можна розширити можливості для пошуку і підбору персоналу.
- Реклама продукції. Корпоративний сайт можна використовувати як недорогий майданчик для реклами своїх товарів або послуг, повідомляючи відвідувачам про діючі акції та спеціальні пропозиції.
Щоб повною мірою виконувати свої завдання, корпоративний сайт сучасної організації повинен мати відповідний функціонал, який необхідно продумати і розробити на першому етапі створення проєкту. До переліку спеціальних функцій корпоративного сайту зазвичай входять:
- Зберігання файлів і обмін ними.
- Ведення документо- і товарообігу.
- Контроль постачання і витрат продукції.
- Індивідуальна взаємодія з кожним клієнтом або партнером.
Залежно від цілей компанії для ефективної роботи її сайту в одних випадках достатньо стандартного функціоналу (форми зворотного зв’язку та ін.), в інших – потрібна розробка додаткових модулів (наприклад, онлайн-консультанта), що займає більше часу залучених до роботи фахівців. Як наслідок – що складніший проєкт, то він дорожчий.
Крім продуманого функціоналу, корпоративний сайт має відповідати й іншим вимогам сучасності: містити необхідний обсяг інформації, бути багатомовним і адаптованим під мобільні пристрої, мати високу швидкість завантаження і надійний хостинг.