Сайт автомийки: нюанси створення прибуткового інтернет-ресурсу

Думаємо, не потрібно пояснювати, що наявність сайту автомийки – це запорука успішного бізнесу. Але перш ніж замовити розробку веб-ресурсу, потрібно розуміти, що всі користувачі мережі поділяються на два типи. Одні довіряють пошуковим системам, а інші віддають перевагу інтернет-спільнотам. Останні шукають послуги автомийки за рекомендаціями друзів та знайомих. Тому й власники бізнесу часто вибирають дешевший та швидший спосіб вивести компанію в інтернет через соціальні мережі. Але чи доцільний цей крок? Який спосіб просування тоді кращий? Як залучати потенційних клієнтів? Вибрати повноцінний сайт чи підійде сторінка у соціальних мережах? Відповіді на ці запитання намагатимемося дати далі у статті.

Сайт автомийки №1

Сайт Carrepair

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 51928

3 канали для просування бізнесу через інтернет: підводне каміння

Представити компанію в інтернеті можна за допомогою бізнес-аккаунту в соціальних мережах, картки Google My Business та сайту. Сторінку у соціальних мережах можна створити самостійно. Це швидкий та бюджетний спосіб (на відміну від сайту) вивести свій бізнес на новий рівень. До плюсів відноситься можливість оперативно повідомляти про акції, зміни, доповнення товарів та послуг, близька комунікація зі споживачами, емоційність, вірусне зростання передплатників. Однак на цьому переваги закінчуються. Ви зіткнетеся з високою конкуренцією через шаблонність оформлення, обмежену функціональність, схожість контенту з компаніями, що працюють у сфері миття транспортних засобів. Вам потрібно перебувати на зв’язку цілодобово, щоб не упустити замовлення та оперативно відповідати на додаткові питання. У вас з’являться складнощі у співпраці з сегментом b2b, оскільки соціальні мережі націлені в основному на кінцевого споживача (b2c). Основний мінус – залежність бізнесу від власника інтернет-спільноти. Якщо він вирішить припинити роботу вашого облікового запису або всієї соціальної мережі, це може зашкодити або знищити вашу компанію. Тому сторінки у соціальних мережах краще використовувати як додаткові, а не основні майданчики для продажу та залучення клієнтів. Ще одним бюджетним варіантом просування бізнесу через інтернет є додаток My Business, створений сервісом Google. Оформивши картку компанії за допомогою цього інструменту, ви зможете забезпечити її показ у Google Картах та Google Пошуку, а також інших програмах сервісу. У вас з’явиться можливість надати інформацію про автомийку, її місцезнаходження, графік роботи, послуги, ціни та інші дані. Її картка з’явиться на перших позиціях у органічному пошуку. Також у My Business можна розмістити фотографії приміщення, результати успішних кейсів, відгуки клієнтів. Однак тут, як і на сайті, потрібно постійно додавати новий контент, відповідати на коментарі, оновлювати фотографії, щоб просувати компанію у результатах пошуку. Крім того, програма Google Мій Бізнес орієнтована лише на користувачів цієї пошукової системи. Ваша компанія з’явиться у видачі залежно від розташування клієнта в момент введення запиту «автомийка». Тому програма підійде для локального, але не мережевого бізнесу. До того ж, як і у випадку із соціальними мережами, ви не є власником сервісу. Ніхто не надасть гарантії його безперебійної роботи. Тому використовуйте безкоштовну програму як додаткове джерело замовлень, але помістіть посилання на основний майданчик, що продає.

Повноцінний сайт є не просто візитною карткою вашої компанії, а й стабільним каналом продажу послуг автомийки.

Наявність веб-ресурсу підтверджує надійність та серйозність бізнесу. Недоліки соціальних мереж та сервісу Google My Business є його перевагами. Основний момент – повноправне володіння сайтом, яке дозволяє розміщувати будь-який контент, впроваджувати різний функціонал, оформляти сторінки як ви забажаєте та не турбуватися про можливі блокування та відключення.

Сайт автомийки №2

Сайт Autolavel

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 209729

Навіщо потрібний сайт для автомийки: переваги створення ресурсу

Власний сайт для бізнесу є ефективним маркетинговим інструментом. З його допомогою ви можете залучати потенційних клієнтів та створювати позитивну репутацію. Основні переваги, які забезпечують наявність сайту біля автомийки, полягають у наступному:

  1. Усі послуги компанії зібрані в одному просторі . Якщо у вас широкий спектр робіт, ви зможете представити їх все на вашому сайті. Відвідувач отримає можливість ознайомитися з інформацією щодо них, цінами та визначитися з вибором послуг, які йому необхідні.
  2. Оригінальне оформлення . Відбудуватися від конкурентів вийде за допомогою індивідуального дизайну та незвичайної подачі візуального та текстового матеріалу. Також ви зможете наповнити сайт корисними для відвідувачів функціями, які збільшать кількість замовлень та дозволять сформувати зворотний зв’язок.
  3. Підвищення довіри . Наявність власного сайту у автомийки підвищує презентабельність організації. Ви виглядаєте надійним бізнесом, що є безперечним плюсом не лише для залучення клієнтів, а й для оформлення ділових партнерств.
  4. Збільшуються способи просування . Коли ви володієте повноцінним сайтом, доступні різні види просування: контекстна реклама, SEO, посилання, націлення, контекстно-медійні мережі, відео та мобільна реклама та інші можливості.
  5. Формування бренду . Розміщення на сайті логотипу, оформлення у фірмових кольорах, публікація корисного контенту, фраз, слогана, опис успішних кейсів – все це формує ім’я та репутацію сервісу по догляду за автомобілем.
  6. Додатковий заробіток . Ви можете співпрацювати з іншими фірмами та організаціями суміжними з вашою сферою діяльності: магазини засобів для чищення транспорту, обладнання для миття автомобілів і так далі. Розміщуючи на сторінках сайту їх рекламу та посилання, ви отримуватимете додатковий пасивний дохід.
  7. Сайт дає можливість співпрацювати не тільки з кінцевим споживачем, але й укладати угоди з компаніями, брати масові замовлення, тим самим збільшуючи прибуток у рази.

Не варто забувати, що на створення сайту знадобиться час та фінансові ресурси. Якщо у вас немає спеціальних навичок програмування та ґрунтовних знань у просуванні, зверніться до професійної веб-студії. Економія на розробці сайту – не найкращий варіант.

Сайт автомийки №3

Сайт Goager

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 80169

Правила вибору доменного імені та хостингу

Домен та хостинг є важливими складовими сайту, без яких неможливе його існування. Доменне ім’я – це адреса веб-ресурсу в інтернеті, а хостинг – простір, на якому розміщуються його файли. Домен складається з імені та зони. Назва сайту автомийки має:

  • Відповідати імені компанії чи ніші. Назва можна писати разом або через тире, якщо вона включає кілька слів. Плюсом стане наявність фраз із можливих пошукових запитів.
  • Бути лагідним (від 2 до 64 символів, не більше 3 слів) і таким, що легко запам’ятовується.
  • Бути зручним для вимови, легко пишуться і унікальним.

Можете закріпити за собою кілька доменних імен, щоб убезпечити компанію від недобросовісних конкурентів, які можуть спекулювати з назвою, видаючи себе за вас. При виборі доменної зони орієнтуєтеся на місце розташування компанії або тематику. Якщо у вас локальний бізнес підберіть назву, яка позначає певне місто або регіон: domain.kiev.ua, domain.dp.ua, domain.od.ua, domain.kh.ua і так далі. Для мережної організації, що має точки по країні, підійдуть домени такі як: domain.ua, domain.ru, domain.by. Якщо ви хочете виділити компанію серед конкурентів, можете використовувати тематичні домени типу New gTLD: domain.autowash, domain.moycar, domain.autoclean і так далі. Після того, як створите доменне ім’я, необхідно перевірити, чи використовує його хтось або воно ніким не зайняте. Потім зареєструйте його на себе чи компанію, надавши всі реквізити. Серед хостингів розрізняють платні (віртуальний хостинг, віртуальний виділений сервер, виділений фізичний сервер, хмарний хостинг, colocation) та безкоштовний. Останній варіант підходить для невеликих сайтів, переважно візиток, не розрахованих на великий потік відвідувачів. Для корпоративних сайтів, на які заходять щодня сотні користувачів, вибирають платні хостинги. Основними критеріями, на які слід звернути увагу, є:

  • розмір дискового простору;
  • список функцій та інструментів;
  • рівень роботи технічної служби підтримки;
  • відповідність ціни та якості послуги.

На додаток до хостингу вам можуть надати набір безкоштовних доменів та SSL-сертифікат. Якщо компанія, що постачає послуги хостингу, дає безкоштовний тестовий період, обов’язково скористайтеся ним, щоб визначитися з вибором. Прочитайте відгуки користувачів. Також можна створити тестовий сайт, щоб розібратися у роботі хостингу. Однак краще вдатися до допомоги фахівців. Так вам не доведеться платити двічі.

Сайт автомийки №4

Сайт Cartune

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 215868

Який сайт підійде для автомийки – односторінковий чи багатосторінковий?

Односторінкові сайти чи лендинги призначені для продажу, просування одного чи групи схожих товарів чи послуг. Для цього використовуються яскраві кнопки, що спливають вікна із закликами до цільової дії. На одній довгій сторінці розміщується вся інформація про товар чи послугу, але коротко та лаконічно, не відволікаючи від мети – продати. Іншими завданнями лендінгу пейджа можуть бути: залучення нових клієнтів, прокачування трафіку, збір контактів та інші функції. Однак такі сайти не описують компанію та весь спектр її послуг. Вони акцентують увагу лише на одній позиції. Після закінчення певного часу потреба в лендінг вичерпується. Повноцінний багатосторінковий сайт розрахований тривалий час функціонування, оскільки він представляє бренд. Блоки інформації розподілені різними сторінками: історія компанії, послуги, прайс, блог, новини, відгуки тощо. Завдання багатосторінника не тільки продати, а й розповісти про організацію її місії та принципи роботи. Розгалужена структура зручніша і надовго затримує відвідувачів на сторінках сайту. Тому вибирати один із двох варіантів сайтів для сервісу догляду за автомобілями, потрібно виходячи з завдань, які ви хочете вирішити. Якщо ви не націлені на розвиток бренду та іміджу, у вас один вид послуги – лендінг. Якщо ви хочете не тільки продавати, а й сформувати ім’я, представити весь комплекс послуг – багатосторінковий варіант. Також можете з’єднати два формати. Створити класичний сайт автомийки та до нього прикріпити кілька лендингів, щоб рекламувати акції на певні послуги чи нові види робіт. Так ви збільшите охоплення та залучите більшу кількість цільової аудиторії.

Сайт автомийки №5

Сайт Cash4Junk Cars

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 198891

Структура сайту: сторінки, елементи, блоки

Правильно структурований сайт автомийки впливає на бажання відвідувача залишитися на ньому і зробити замовлення. Тому дуже важливо чітко розподілити блоки інформації з окремих категорій. На головній сторінці повинні бути логотип компанії, графік роботи мийки, телефони для зв’язку та меню. Розмістіть якісні фотографії, слайди, банери із зазначенням видів послуг та коротким їх описом. Завдання головної сторінки – спонукати користувача скористатися послугами вашої компанії, тому вказати діючі акції та знижки не буде зайвим. У пункті « Про компанію » розкажіть про місію, принципи роботи та переваги, які отримає ваш клієнт, якщо замовить професійний догляд за автомобілем. Окремо виділіть блок про найпопулярніші послуги. Помістіть відгуки, ваші роботи, відповіді на питання, що часто ставляться, список вакансій, якщо ви шукаєте співробітників. Докладно розкажіть про бонуси, подарункові сертифікати, спеціальні пропозиції для нових та постійних клієнтів. У категорії « Послуги » створіть окрему сторінку для кожного виду робіт із цінами. Тут можна вказати, як ви класифікуєте автомобілі, чи є пакети послуг, додаткове обслуговування. Наприклад, комплекс «Преміум» включає 3-х етапне миття кузова, прибирання салону та хімчистку, чищення багажного відділення, скла, обробку пластикових деталей салону, чорніння гуми, а комплекс «Економ» складаєтьсяз безконтактного миття, прибирання салону та чищення лобового скла. До додаткових робіт можуть належати: миття двигуна, видалення бітуму, нанесення захисного покриття тощо. Якщо, крім доглядових процедур, ви займаєтеся іншими видами послуг для транспортних засобів, наприклад, автострахуванням, дооснащенням, реставрацією салону, обклеюванням, вкажіть їх окремими категоріями в меню. Блок із корисними статтями дуже важливий для просування сайту та вибудовування довірчих відносин із цільовою аудиторією. Тут ви можете розмістити статті про те, як доглядати автомобіль, як підготувати його до продажу, як відрізнити якісний сервіс від непрофесійного. Відеоролики різних очисних процедур, які ви здійснюєте в автомийці стане великим плюсом. Обов’язково розмістіть контакти , адресу та карту проїзду до салону. Якщо є профілі у соціальних мережах, дайте на них посилання. Меню з основними категоріями має відображатись на кожній сторінці сайту. Так відвідувачеві буде легше орієнтуватися та переміщатися від одного блоку інформації до іншого.

Сайт автомийки №6

Сайт Scrubbed

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 114542

Які опції є обов’язковими для сайту автомийки?

Функції, реалізовані на сайті, допомагають у роботі з ним як власнику ресурсу, так і відвідувачу. Продумайте, які опції варто впровадити у структуру, щоб вони допомогли вам залучати якнайбільше потенційних клієнтів. Для цього ви можете провести “мозковий штурм”, проаналізувати сайти конкурентів, організувати опитування. Отримані результати дадуть розуміння того, що бажають бачити відвідувачі на сторінках сайту автомийки. Існують базові та додаткові функції. Основні є на всіх типах сайтів, а допоміжні визначають вид ресурсу. Для сайту компанії, що займається доглядом транспортних засобів, базовий функціонал включають:

  • Меню.
  • Навігація між сторінками.
  • Фотогалерея у вигляді каталогу або слайдів на головній сторінці сайту та у категорії виконаних робіт.
  • Текстові матеріали: новини, унікальні пропозиції, корисні статті.
  • Форми для швидкого зворотного зв’язку, профілі сторінок у соціальних мережах, контакти.
  • Карта проїзду.
  • Коментарі та відгуки під кейсами.
  • Онлайн-калькулятор та онлайн-оплата.
  • Консультація з фахівцем: відео або формат «запитання-відповідь».
  • Завантаження документів: прайсу, каталогу, договорів і так далі.

Простий, зручний та не перевантажений зайвими опціями сайт автомийки допоможе відвідувачеві вирішити його проблему, а власнику ресурсу – отримати прибуток. Тому, якщо якась функція виявиться незатребуваною серед користувачів, сміливо видаляйте її.

Сайт автомийки №7

Сайт Macar

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 208076

Вибираємо систему керування контентом

Система керування контентом або CMS дозволяє контролювати вміст вашого сайту. Для її встановлення та управління потрібні лише базові знання у програмуванні, що уможливлює швидко створювати сайти, видозмінювати сторінки, а також яскраво та привабливо їх оформляти. Існують платні та безкоштовні версії Content Management System. Вибирати потрібно той двигун, який задовольнить усі потреби і буде легким і простим в управлінні. Серед безкоштовних CMS для корпоративного сайту автомийки підійдуть WordPress, Joomla, Drupal, MODX. Серед платних версій оптимальним варіантом є Бітрікс. При виборі системи управління контентом зверніть увагу на її додаткові, але важливі можливості: кастомізацію, продуктивність, русифікатор, зручність редактора, налаштування під SEO. Врахуйте, що на навчання роботі з будь-яким, навіть найпростішим CMS знадобиться час. Підходяща система управління контентом дозволить зробити якісний сайт, який привабить нових відвідувачів та потенційних клієнтів. Тому такий важливий крок, як встановлення та налаштування двигуна, довірте професійній веб-студії.

Сайт автомийки №8

Сайт Car wash

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 54042

Яким має бути сайт з урахуванням трендів в оформленні?

Якісний та сучасний дизайн сайту сприяє залученню цільової аудиторії та отримання більшого прибутку. Тому потрібно розумітися на основних трендах, які посилять віддачу від вашого ресурсу.

  • Мінімалізм . У дизайні застосовуються принципи простоти, відкритого простору, легкості та стилізації шрифтів та кнопок під єдиний формат. Таким чином, на передній план виходить наповнення на сайті. Дизайн не відволікає, а дає відвідувачеві сконцентрувати та вивчити інформацію.
  • Градієнт . Глибокі, нелінійні переходи від одного кольору до іншого надають красі дизайну та дозволяють утримати увагу користувача.
  • Ілюстрації . Чіткі, об’ємні зображення сприймаються відвідувачами краще, тому зростає розуміння розміщеної на сайті інформації.
  • 2D . Якісні, наповнені змістом 2D-зображення не поступаються 3D-зображенням. Головна вимога – використовувати унікальні ілюстрації, а чи не стокові.
  • Пастель . Спокійна кольорова гама не привертає увагу відвідувача і не заважає сприйняттю контенту.

Це основні тренди сучасного веб-дизайну. Їх можна поєднувати, доповнювати, поєднувати з фірмовим стилем. Якісно декорувати сайт зможе лише кваліфікований веб-дизайнер. Тому замовте його оформлення у професійній студії.

Сайт автомийки №9

Сайт Tezel

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 126242

Топ 5 руйнівних помилок у розробці сайту

Самостійне створення сайту – не найкращий варіант, якщо ви не володієте навичками та досвідом у програмуванні. Висока ймовірність припущення помилок, яка зведе нанівець всі зусилля щодо просування сайту автомийки та розвитку бізнесу через інтернет. Щоб убезпечити свою справу та не виходити за рамки бюджету, найміть команду спеціалістів веб-студії. З ними обговоріть такі моменти:

  1. Кросбраузерність . Важливо зробити ресурс доступним із будь-яких браузерів.
  2. Адаптивна верстка . Потрібно забезпечити можливість відкривати сайт із мобільних телефонів та планшетів або створити додатково мобільну версію.
  3. Швидкість . Завантаження сторінок має бути швидким. Для порівняння можете відвідати сайти конкурентів та оцінити швидкість.
  4. Навігація . Зручне пересування сайтом – обов’язкова умова для того, щоб відвідувач залишився на сторінках і зміг знайти всю необхідну інформацію, використовуючи один або два кліки.
  5. Контент . Неунікальний та марний контент не оцінить ні відвідувач, ні пошукова система. Сайт зникне з пошукової видачі.

Для створення ресурсу необхідно наймати перевірених розробників, які не допустять помилок. Але знати всі можливі помилки зобов’язаний також власник сайту, щоб оцінити їхню роботу.

Зразки сайтів у сфері професійного догляду за транспортними засобами

Перегляньте приклади сайтів автомийок. Оцініть структуру, дизайн та функціонал. Можливо, ви захочете запозичити деякі деталі та прийоми для власного веб-ресурсу.

Сайт автомийки №10

Сайт Mycar

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 209463

Як розраховується вартість розробки сайту?

Не можна назвати чітку ціну створення сайту. На вартість впливають кілька факторів. Насамперед це тип сайту. Якщо ви хочете швидко та недорого запустити бізнес в інтернеті, підійде шаблонний варіант із заливкою ваших даних. Його можна купити, починаючи з 9000 гривень. Тут ціна залежить від того, скільки коштує шаблон. Сайт з нуля розробляється довше, але індивідуально з урахуванням вимог замовника. Ціна на нього складається з:

  1. Доменного імені та зони (від 300 гривень щорічно).
  2. Хостингу (від 350 гривень щорічно).
  3. Системи управління контентом (0 – 33 000 гривень).
  4. Розробка технічного завдання (від 1000 гривень).
  5. Дизайн сайту (від 1400 гривень за 1 сторінку).
  6. Верстки (від 1900 гривень за 1 сторінку).
  7. Програмування (від 450 гривень за годину).
  8. Наповнення сайту (від 250 гривень за годину).
  9. Консультації клієнта та ведення проекту після завершення розробки (від 350 гривень за годину).

Якщо ви хочете створити сайт компанії з унікальним дизайном, розраховуйте, що його вартість стартуватиме з 24 500 гривень. Попередню ціну можна розрахувати на онлайн-калькуляторі, а остаточну ви дізнаєтесь після заповнення брифу та підписання технічного завдання.

Сайт автомийки №11

Сайт Autotricks

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 184425

Інформація для розробки сайту: заповнюємо бриф

Робота зі створення сайту починається із заповнення брифу – «інструкції» замовника для виконавця. У ньому описано, як має виглядати майбутній веб-ресурс і чим він буде наповнений. За підсумками брифа створюється технічне завдання з урахуванням побажань клієнта, визначаються терміни, вартість. До нього входить лише ключова інформація щодо проекту:

  • цілі та завдання, які вирішуватиме сайт;
  • інформація про автомийку, асортимент послуг, переваги, відмінності від інших компаній у ніші;
  • посилання на сайти основних конкурентів;
  • опис цільової аудиторії: вік, дохід, інтереси та інші показники;
  • структура та функціонал;
  • дизайн із елементами фірмового стилю: логотип, кольори, шрифти та інші деталі;
  • посилання на сайти з оформленням, що сподобалося;
  • бюджет та терміни виконання замовлення.

Бриф дає загальний опис, тому рекомендується розміщувати інформацію лише на 3-5 сторінках. Детальна інструкція прописується вже у технічному завданні, яке може займати 20-30 сторінок. Краще заповнювати бриф з розробником, ніж виникло неточностей і непорозуміння.

Сайт автомийки №12

Сайт Car-wash

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 58118

Розробка сайту «під ключ» у веб-студії «iFish»

Веб-ресурс «під ключ» – це готовий до запуску проект, який ви отримаєте від iFish після закінчення робіт по ньому, разом з логіном і паролем. Над сайтом працює команда спеціалістів. Під час його розробки здійснюються такі етапи:

  1. Дослідження сайтів конкуруючих компаній.
  2. Формування структури та внесення до технічного завдання специфіки майбутнього ресурсу.
  3. Розробка макету сайту.
  4. Встановлення та налагодження роботи Content Management System.
  5. Верстка та програмування сайту.
  6. Заповнення 10-15 сторінок веб-ресурсу візуальним та текстовим контентом.
  7. Розміщення готового сайту на хостинг.

За окрему ціну веб-студія допоможе створити домен та підібрати хостинг, користування якими потрібно оплачувати щорічно. Виділіть бюджет також на технічну оптимізацію під пошукові системи та рекламу. У заключний етап входить навчання замовника чи його персоналу роботи із сайтом. Вартість визначається витраченим часом та рівнем знань клієнта в управлінні ресурсом. Щоб замовити розробку сайту на веб-студії «iFish», скористайтесь номером телефону, електронною поштою або одним із месенджерів, представлених на сайті. Якщо є питання, задайте їх в онлайн-чат для отримання швидкої відповіді або заповніть спеціальну форму зворотного зв’язку.

Сайт автомийки №13

Сайт Carspa

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 69182

Як просувати сайт після закінчення проекту?

Як тільки ви отримаєте готовий сайт автомийки, починайте його активно просувати. Для цього заздалегідь виділіть бюджет та підготуйте план дій. Постійна робота над наповненням сайту, підтримкою, оновленням та доопрацюванням зможе принести вам прибуток через один, два чи три роки. Якщо ви не маєте спеціальних знань у рекламі, скористайтесь послугами фахівців. Для роботи над просуванням сайту автомийки знадобляться послуги акаунт-менеджера, SEO-фахівця, лінкбілдера, SEO-копірайтера, веб-програміста. Вони зможуть донести до вашої цільової аудиторії необхідну інформацію, підготуватиме її до піар-акції, збільшити органічний трафік, сформувати довіру до організації та підняти кількість замовлень послуг. На термін виведення сайту в топ впливає специфіка проекту, активність конкурентів та обсяг виділених коштів на рекламу. У середньому це триває від трьох до семи місяців. Додаткова інформація щодо просування сайту автомийки знаходиться на нашому сайті. Перейдіть на посилання: ifish.com.ua .

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved