Просування посиланнями у 2024 році – ефективна розкрутка бізнесу за допомогою лінкбілдингу

Зміст

Просування посиланнями (лінкбілдинг) хоч і викликає численні суперечки, розбіжності в думках у фахівців сфери, але є одним із найбільш ефективних методів розкрутки. Це допомагає користувачам потрапити на сайт, тобто приносить додатковий трафік. Пошукові системи фіксують посилання і якщо на ваш сайт посилаються інші інтернет-ресурси, то він буде вищим у видачі. Це пояснюється тим, що кожне таке посилання розцінюється як рекомендація, що робить сайт більш авторитетним, і збільшує кількість переходів, додаючи йому популярності. Просування сайту посиланнями – важливий компонент SEO, що покращує позиції ресурсу. Грамотне їх використання дозволяє вивести веб-сторінки в топ та посилити репутацію компанії. При цьому експерт має розбиратися в низці сфер. Серед них:

  • програмування;
  • маркетинг;
  • створення контенту;
  • здійснення продажів.

Якщо ви не знаєте, з чого почати і як все зробити правильно, щоб не погіршити ранжування і не звести нанівець усі дії з просування, вивчіть спочатку тему або довірте цю справу професіоналам. У цій статті розповімо про тенденції просування сайту посиланнями у 2022 році, поділимося корисними порадами та ефективними інструментами. Ви познайомитеся з базовими поняттями, зрозумієте, як влаштований лінкбілдинг і що він може дати бізнесу.

Що таке посилальне просування чи Link Building?

Лінкбілдинг – це побудова маси посилань, що передбачає розміщення посилань на сайт на інших ресурсах для поліпшення ранжирування. Фактично це закупівля посилань для просування та природні посилання, які є безкоштовними, оскільки їх вставляють у текст за власною ініціативою, бажаючи поділитися корисною та цікавою інформацією. Нарощування маси посилань може знадобитися кільком групам користувачів:

  • нещодавно створеним компаніям, про які поки що немає інформації в мережі;
  • організаціям, які шукають нові способи збільшення трафіку та залучення клієнтів;
  • брендам у сферах з великою конкуренцією та потребою виділятися на ринку.

Для Link Building ключовим критерієм є вміння розбиратися в методиках та підбирати найкращий варіант стратегії для seo просування посиланнями. Експерти постійно вивчають методи та способи розкручування, аналізують конкурентів та цільову аудиторію, щоб навчитися чітко розуміти тонкощі роботи з веб-сторінками. Але насамперед важливо розмежувати покупку посилань для просування сайту на біржах та послугу лінкбілдингу. У той час як перша методика може призвести до накладання санкцій та залучення спам-клієнтів, друга є щоденною рутиною, яка потребує продуманих дій та роботи виключно з авторитетними джерелами.

Навіщо потрібна маса посилань сайту

Під поняттям маси сайту мається на увазі сукупна кількість відкритих лінків, розміщених на зовнішніх ресурсах і дозволяють користувачеві потрапити на акцептор.

Найбільш ефективними є статейні посилання, внесені в текст на сторінках сайтів з релевантною тематикою.

Саме такі методики збільшують залучення та шанси на залучення нової аудиторії. Тобто посилальна маса потрібна для розкрутки сайту та виведення його в топ пошукової видачі.

Вплив посилань на позиції сайту

При ранжируванні пошуковими системами відбувається перевірка маси сайту і це позначається на загальному положенні у видачі. Посилання можуть вплинути на позиції ресурсу як позитивно, так і негативно, тому фахівець має грамотно підійти до завдання. Серед можливого сприятливого впливу:

  • попадання у ТОП пошукової видачі;
  • стрімке зростання впізнаваності бренду;
  • збільшення трафіку та його активніший прихід.

При неправильному нарощуванні маси посилань на обслуговування можуть накласти санкції. Часто це призводить до песимізації ресурсу у пошуковій видачі. Закупівля посилань на низькоякісних сайтах-донорах або надмірно об’ємні одноразові придбання можуть лише нашкодити бізнесу. Важливо виробити загальну цінність сайту, щоб кожну сторінку було виведено в ТОП при ранжируванні та здобути визнання провідних пошукових систем. Для ефективної роботи експерт повинен знати основні поняття маси сторінки. Донор – це сайт, який сприяє збільшенню посилальної ваги на ресурсі, що просувається. Реципієнт або акцептор – так називають сторінки, що просуваються. Донор та реципієнт є нерозривними поняттями, просування посиланнями неможливе без них. Вага посилання – оцінка її авторитетності пошуковими системами. Чим більший цей показник, тим ефективнішим буде просування. Поведінкові фактори – це характеристики, що описують поведінку користувачів та впливають на ранжування. Посилальна стратегія – сукупність дій, націлених на розміщення лінків на сторонніх ресурсах для перенаправлення трафіку на сайт, що просувається. Внутрішні та зовнішні посилання – перенаправляють користувача по сторінках одного ресурсу або зі сторонніх сайтів на просувається. Пропонуємо вивчити всі тонкощі та етапи лінкбілдингу, щоб зрозуміти, на чому базується seo просування посиланнями та як підвищити ефективність методики.

Як оцінити масу сайту?

Оцінка маси посилань – це невід’ємний процес просування, адже він дозволяє зрозуміти чи все зроблено правильно і чи досить ефективні виконані дії. Проведення аудиту дає інформацію про тип і кількість доменів, що посилаються на ресурс, надає інформацію про наявність донорів, які негативно впливають на статистику. Сучасні технології дозволяють перевірити масу сайту онлайн. Це можна зробити за допомогою таких популярних програм:

  1. Google Search Console . Кращий сервіс для аудиту маси посилань, адже на ньому приділяється максимум уваги якості лінків. Тут веб-майстер може отримати набагато більше інформації, ніж інших майданчиках. При перевірці маси сайту ви отримуєте дані про всі ресурси, що посилаються на вас, бачите анкори і внутрішніх/зовнішніх донорів. Основною перевагою Google Search Console вважається можливість видалити лінки, що негативно впливають на статистику, щоб пошукова система не враховувала їх при формуванні пошукової видачі.
  2. Yandex Webmaster . Програма з діаграмами для моніторингу динаміки ефективності лінків підкуповує користувачів зручністю використання. Тут можна розділяти посилання на групи, виходячи з ключових особливостей, у тому числі є можливість переглянути віддалені. Основний недолік сервісу – якщо потрібно прибрати деяких донорів, необхідно зв’язатися з його власником і попросити про це.
  3. Ahrefs . Цей сервіс дає можливість подивитися масу сайту безкоштовно, але час роботи в free-режимі буде обмежено. Ahrefs дозволяє побачити інформацію за певні дні, вибрати потрібний тип посилань для аналізу їхньої ефективності.

У деяких випадках виникає потреба зробити аналіз маси посилань конкурентів. Це допоможе у побудові особистої стратегії та дасть можливість вивчити основні помилки, щоб не допустити їх при виборі стратегії лінкбілдингу. При проведенні будь-якого аудиту бажано врахувати кілька факторів, які вважаються основними показниками результативності. На що звернути увагу: Різноманітність. При закупівлі посилань для просування важливо вибирати різні сайти-донори. Це можуть бути форуми та блоги, стрічки новин та опитувальні сервіси, а також соціальні мережі. При проведенні аналітики приділіть увагу цьому аспекту та за потреби виконайте корекцію відібраних майданчиків. Релевантність. Важливо, щоб акцептор та донор мали схожий тематичний ухил. При закупівлі посилань для просування вибирайте лише ті сервіси, які є релевантними до вашого напрямку (допускається невелика кількість загальнотематичних сайтів). Природність анкорів. Анкорні лінки мають виглядати максимально натурально. Не потрібно вживати таких слів як: за цим посиланням, на цьому сайті, тут і т.д. Розподіл на сторінках. Довіра пошукових систем знижується, якщо на донорах представлені посилання виключно на головну сторінку. Щоб уникнути цієї проблеми, потрібно 50-70% лінків перенаправляти на категорії, товари тощо. Також має значення якість вибраних донорів. Тенденції постійно змінюються, і просування посиланнями 2021 року істотно відрізняється від того, що було раніше. Сьогодні важливим є не тільки обсяг, а ще й користь. Саме тому на першому місці стоїть створення якісного цікавого контенту.

Види посилань. Які посилання вважаються «якісними»

Вирішивши купити посилання для просування, ви повинні розуміти, де і які лінки повинні розміщуватись для максимальної ефективності. Існує кілька основних чинників, які враховують пошукові системи щодо «якісності» посилання. Пошуковики оцінюють:

  • чи цікавий лінк і викликає чи ні бажання користувачів перейти по ньому;
  • чи розміщені посилання на донорах із релевантними тематиками;
  • трастовість посилання (задається довірою до сайту, що збільшується з його віком та знижується при порушеннях);
  • збільшення маси посилань з різних джерел;
  • вигідне розміщення лінка на сторінці та виконання її основної функції (зростання трафіку).

Також важливо, щоб посилання було одностороннім, адже схеми, які використовуються для перенаправлення з одного ресурсу на інший, не схвалюються пошуковими системами. При дотриманні всіх цих пунктів та виконанні описаних умов просування за допомогою посилань принесе справді добрі результати. Важливо розумітися і на основних типах лінків, які ми розглянемо нижче. Природні та SEO-посилання Для рейтингів у пошукових системах важливішу роль відіграють природні посилання – їх так називають тому, що вони проставляються з спрямованістю на людей. Основна їх особливість полягає в тому, що анкор і лінк виглядають максимально натурально, вони не прив’язуються до певного блоку тексту. SEO-лінки зазвичай проставляються сео-фахівцями та націлені на просування за допомогою семантичного ядра. В даному випадку можуть зустрічатися прив’язки посилань до певної частини тексту та вживання анкорів у неприродній формі. При просуванні посиланнями в 2021 році рекомендовано використовувати природні лінки, але через брак фінансових або тимчасових ресурсів багато хто вибирає менш затратні сео-методики. Оптимальним рішенням у таких випадках буде комбінування двох видів посилань – це допоможе досягти добрих результатів. Вічні та орендовані лінки У світі пропонується кілька варіантів послуги просування посиланнями. Найчастіше використовуються орендовані лінки, адже вони мають велику різноманітність і можуть бути оперативно скориговані за потреби. Оплата за ці посилання вноситься щотижня або щомісяця, у той час як вічні передбачають постійне розміщення до завершення існування сайту-донора. Просування вічними посиланнями може здійснюватися і безкоштовно, якщо ви розміщуєте лінки в каталогах, соціальних мережах та інших подібних сервісах. Якщо вам потрібно розмістити лінк на тривалий час, то більш економним варіантом буде саме цей. Сумарна вартість орендованих посилань буде значно вищою (вона ще й може змінюватися власником донора будь-якої миті), а подібні запити набагато гірше ранжуються пошуковими системами. Враховуйте також, що вічні лінки здебільшого обмежують можливість корекції. За потреби змінити ключовик, стратегію просування посиланнями та інші нюанси, зробити це буде неможливо.

Розробка посилальної стратегії: етапи та рекомендації

Однозначною відповіддю на питання, з чого почати лінкбілдинг, стане побудова стратегії посилань, здатної принести бажані результати. Це теоретична частина просування, але стане базою для подальших дій. Основні етапи створення стратегії лінкбілдингу:

  1. Аналіз посилальних процесів основних конкурентів. На початковому етапі необхідно зібрати інформацію про конкурентні сайти із загальним СЯ за допомогою спеціальних сервісів або вручну. Для цього потрібно ввести в пошук основну ключову та проаналізувати ресурси з ТОПу пошукової видачі.

Порада. Вибирайте сайти з релевантними можливостями: якщо у вас невеликий чи локальний ресурс, то конкуренти мають бути такі самі, а не великі організації без прив’язки до розташування. Після формування списку основних успішних конкурентів потрібно виконати їхній аналіз (для цього підійде сервіс Ahrefs і т.д.). Проведіть аналітику лінків, що публікуються, визначте їх динаміку та інші аспекти.

  1. Створення плану маніпуляцій щодо розміщення лінків. Після отримання потрібної інформації можна переходити до побудови індивідуальних рішень та добору анкорів. Використовуйте всі аналітичні дані, щоб створити максимально ефективний план дій.
  2. Вибір ресурсів-донорів. На фінальному етапі потрібно підібрати відповідні сайти-донори, на яких будуть розміщені ваші лінки.

Порада. При просуванні сайту посиланнями намагайтеся комбінувати різні види лінків (крауд, вічні, аутрич), а також планомірну закупівлю. Надмірне збільшення маси посилань може значно знизити довіру пошукових систем.

Чим відрізняється лінкбілдинг під СНД та Захід

Купівля посилань для просування сайту повинна виконуватися обдумано, адже існує безліч аспектів, здатних звести нанівець усі старання. Одним з таких є регіональні особливості ресурсу, що просувається Лінкбілдинг під західні країни і СНД істотно різниться. Ці напрямки мають кілька відмінностей:

  • користувачі СНД частіше відкривають Яндекс (50% від усіх пошукових систем), тоді як частка Google складає лише 33%;
  • при просуванні посиланнями через Google під Захід можна розраховувати більш швидкі результати;
  • для СНД має велике значення вік сайту, більше приділяється увага поведінковим факторам.

Просування зовнішніми посиланнями має ґрунтуватися на тонкощах роботи з певним регіоном. Також важливо врахувати пошукову систему, де ви плануєте просуватися. Кожна має індивідуальні особливості ранжирування, здатні вплинути на результати закупівлі посилань.

Посилання та посилальна стратегія під Google

Пошукова система Google останнім часом активно працює над боротьбою з запамленістю. Тому такі методики, як розміщення лінків у комерційних анкорах, покупка на заспамленних ресурсах чи розміщення великої кількості посилань у тексті, більше ефективні. 3 секрети лінкбілдингу під Гугл:

  • обов’язково приділіть увагу внутрішній перелінковці, адже Google враховує її при ранжируванні, що може сприяти збільшенню трафіку;
  • система лояльніше відноситься до якісного контенту;
  • Google краще підходить для просування молодих ресурсів, оскільки дозволяє отримати результат за короткий час.

Google – це відома у всьому світі пошукова система, якою найчастіше користуються люди. Отже, саме ця платформа допомагає ефективніше досягати поставлених цілей.

Посилання та посилальна стратегія під Яндекс

Альтернативною пошуковою системою є Яндекс, популярніший у країнах СНД. У той час, як Google налічує близько 200 факторів, що впливають на ранжування, Яндекс має їх у чотири рази більше. Цей аспект і формуєосновні відмінності між цими двома сервісами. Для Yandex особливе значення мають поведінкові фактори і вік сайту, що просувається. Розкрутка за допомогою посилань тут буде набагато складнішою, особливо для молодих ресурсів. А ще для Яндекса, як і для Гугла, важливими є внутрішні посилання, тому не варто про них забувати.

Критерії вибору майданчиків-донорів для сайту

Основним критерієм для підбору оптимального майданчика-донора є його здатність забезпечити достатнє збільшення маси посилань. Фахівці, як правило, засновують пошук саме на цьому принципі: підбирають трастовий ресурс з гідним трафіком та великим посилальним профілем. Але в цьому випадку важливо не забувати про ще один критерій – безпеку сайту. При виборі донора слід грамотно підходитимемо аналізу, роблячи його максимально розгорнутим. Чинники, які треба враховувати:

  • Релевантність профілю посилання. Оцінюючи слід звертати увагу не так на кількість зібраних лінків за час існування донора, які ефективність. Аналітика релевантності відображає цей параметр та допомагає зрозуміти, з яким сайтом ви маєте справу.
  • Трастовість. Обов’язково перевіряйте траст сайту, його авторитетність у різних пошукових системах. Якщо ви проводите аналіз для Яндекса, цей показник можна побачити в Індексі ресурсу.
  • Динаміка маси посилань. Проаналізуйте показники донора останнім часом. Це допоможе визначити подальші перспективи закупівлі посилань на майданчику.
  • Відповідність до тематики. Важливо, щоб спрямованість донора збігалася із темами реципієнта.
  • Динаміка трафіку. Вивчаючи показники, не забувайте відстежувати динаміку рухів трафіку за останні місяці. Це дає повну картину і дозволяє побачити підводне каміння.

При аналітиці слід заглибитись усередину ресурсу, вивчити кожну деталь – тільки так ви зможете ефективно використовувати посилання для просування. Коли застосовується автоматичний та ручний відбір? Пошук та перевірка доменів зазвичай здійснюється за допомогою спеціальних веб-інструментів. Автоматичний аналіз передбачає вивчення великої кількості сайтів-донорів та розміщення отриманої інформації у зведеній таблиці для порівняння. Застосування автоматизованих програм буде актуальним, якщо необхідно відразу відсіяти сумнівні позиції великого потоку доменів. Метод використовується при роботі з бюджетною закупівлею посилань для сайту, в якій зустрічається багато ресурсів для сміття. Для аналітики підійдуть такі програми:

  • Netpeak Checker;
  • CheckTrust;
  • RDS API.

При закупівлі дорогих лінків рекомендовано проводити точковий комплексний аналіз з максимальним поглибленням в кожен домен. У цьому випадку інформації, отриманої за допомогою пакетного аналізу, буде недостатньо і може знадобитися ручна діагностика основних кандидатів-донорів. Для аналітики використовуються самі програми, але це вже не буде автоматизований, пакетний огляд. Кожен параметр донора піддається детальному вивченню, але основою завжди є 5 критеріїв, перерахованих раніше.

Методи лінкбілдингу: огляд та рекомендації

Якщо в інформаційних напрямках власники мають шанс на успішне просування сайту без посилань, то в комерційних нішах конкуренція настільки висока, що розвиток без лінкбілдингу неможливий. Зазвичай веб-майстри застосовують кілька методів нарощування маси посилань, щоб визначити найбільш ефективний і максимально використовувати можливості. При отриманні беклінків із різних майданчиків ви збільшуєте шанси обійти конкурентів за рахунок використання якісних посилань. Існує безліч методів лінкбілдингу і для ефективного нарощування природної маси посилань рекомендується використовувати максимально можливу їх кількість. Стратегія підбирається індивідуально для кожного випадку, але при розміщенні беклінків у статті ви можете зацікавити користувачів якісним контентом. Це призведе не лише до зростання трафіку, а й до отримання постійної ЦА. Пропонуємо розглянути основні методики, щоб підібрати оптимальний варіант.

Що таке крауд-маркетинг та як він працює?

Крауд-маркетинг – популярний та ефективний метод просування посиланнями, при якому значно підвищується довіра користувачів. Основне його завдання полягає у залученні аудиторії, збільшенні її інтересу до товару, бренду. Крауд-маркетинг часто використовується у комерційних сферах: для підвищення продажів, посилення репутації та сприяння зростанню клієнтської бази. Він також буде актуальним для сайтів, які мають негативні відгуки від реальних користувачів. Основна суть методики полягає в ненав’язливій презентації позитивної думки експерта про продукт, що просувається. Воно може бути представлене у таких формах:

  • відгук з активним лінком на популярному веб-ресурсі або відгуку;
  • стаття з лінком і позитивним відгуком про продукт, що просувається;
  • публікації у блогах чи соціальних мережах;
  • подання інформації про ресурс у довіднику з додаванням експертної думки.

Просування за допомогою крауд-маркетингу стане ефективним, якщо потрібно максимально природно збільшити попит на свій товар або послугу. Порада . Якщо вам потрібен хороший результат із залученням ЦА та визначенням пошуковими системами трафіку як органічного, рекомендуємо звертатися до фахівців. При самостійному проставленні посилань будьте обережні, адже надмірна активність може бути класифікована як спам.

Аутрич: види та особливості

Аутрич – це один із методів лінкбілдингу, який використовується за допомогою домовленостей між блогерами, власниками сайтів. У цьому випадку веб-майстри шукають найвигідніші умови співпраці для розміщення банера, статті чи іншого виду контенту на інтернет-ресурсах. Існує два види аутрича:

  • Платний. За розміщення публікації вам потрібно буде заплатити заздалегідь визначену суму власнику сайту.
  • Умовно безкоштовний. Якщо контент, що публікується, буде корисний ресурсу-донору, він може розмістити його на безкоштовній основі. У такому разі ви повинні взяти на себе лише підготовчі витрати: створення контенту та роботу аутричера (людини, яка займається узгодженням усіх умов між сторонами).

Для подання запиту щодо розміщення контенту на ресурсі, що вас цікавить, необхідно створити шаблон листа. Після цього здійснюється розсилка пропозиції та очікування відповіді від підібраних сайтів. У разі схвалення запиту ви зможете обговорити подальші умови співробітництва та домовитись про публікацію. Порада . При підготовці контенту особливу увагу приділіть його якості – це підвищить шанси на безкоштовний взаємовигідний аутрич, а значить допоможе заощадити фінанси.

Що таке сабміти та в чому їх переваги?

Сабміти – це безкоштовне розміщення інформації про сайт з посиланнями, що увійшло до топ-схем, що використовуються для просування. Метод дозволяє отримати більше 100 якісних лінків з мінімальними фінансовими витратами на ресурсах, які дозволяють публікацію контенту користувача. Для цього не потрібні додаткові знання, зайві витрати та багато часу. Розміщення інформації можливе в каталогах, соціальних мережах, на відгуках, сайтах пошуку роботи, відеомайданчиках, аудіоподкастах і т.д. Сабміти спрямовані на вирішення таких завдань:

  • планомірне зростання посилальної маси;
  • підвищення репутації бренду;
  • розведення чинного анкор-листа.

Для використання методу вам буде достатньо мати мінімальні сео-пізнання і розуміти ази просування посиланнями. Користувачі з обмеженим бюджетом на початковому етапі часто-густо зупиняються саме на цьому варіанті.

Гостьовий блогінг

Цей метод лінкбілдингу може бути взаємовигідним для донора та реципієнта, тому останнім часом він входить до числа найбільш популярних. Полягає без потреби набувати посилання, адже умови базуються на вигоді для ресурсів. Донор отримує якісний контент для публікації, а акцептор – можливість розмістити свій лінк усередині опублікованого тексту. Для використання методу необхідно провести аналіз сайтів та видань, яким може бути цікава та корисна інформація про ваш продукт. Після цього слід відібрати потенційних донорів та запропонувати їм взаємовигідну співпрацю. При надсиланні запиту на публікацію контенту рекомендується одразу пропонувати теми та план статті, щоб збільшити шанси на схвалення. Перед написанням вивчіть політику донора, основні вимоги до статей. Якщо ви звертаєтеся до високоякісних порталів, будьте готові вносити правки, оскільки редактори таких сайтів вимогливі до контенту, що публікується.

Способи отримання посилань: як і де розміщувати чи купувати посилання

Від використаної стратегії лінкбілдингу залежить і вартість просування, тому за обмеженого бюджету можна публікувати лінки в каталогах, соціальних мережах та інших джерелах. Але враховуйте, що такий метод не зможе підвищити рейтинг сайту, він лише підтримає ресурс на плаву. Для ефективного просування слід використовувати закупівлю посилань на трастових доменах. При виборі сайту-донора проаналізуйте зовнішні посилання ресурсу, щоб зрозуміти, які сторінки він рекламує та оцінити успішність розміщених лінків. Існує 2 способи посилання на веб-сайт:

  1. Анкорний . Посилання розміщується біля певного слова-анкору. У цьому випадку небажано використовувати комерційні запити, адже вони можуть бути розпізнані як спам.
  2. Безанкорний . Він менш спамний, оскільки виглядає природніше. Рекомендовано оточити лінк навколотематичних запитів і розбавити текст LSI-запитами. Можливе використання таких слів: тут, за цим посиланням, тут і т.д., щоб підвести користувачів до лінку.

Лінкбілдинг може бути впроваджений на різноманітних сервісах – від каталогів до форумів, від соціальних мереж до порталів новин. Підбирайте донора індивідуально, виходячи з потреб і особливостей сайту, що просувається.

Біржі та сервіси крауд-посилань

Сервісів для закупівлі крауд-посилань останнім часом з’явилося чимало через збільшення популярності нарощування природних лінків. Як варіант – можна просто в гугле вбити запит “купити крауд посилання” та отримати варіанти результатів. Кожен із сервісів працює з різними видами лінків (активні, неактивні, брендові тощо), пропонує публікацію на відгуках, форумах, блогах та інших веб-ресурсах. Обов’язково порівнюйте репутацію компанії, з якою плануєте працювати. Якщо говорити про лідерів – то можна згадати NeedmyLink.com , який користується найбільшою довірою серед SEO-фахівців.

Біржі вічних посилань

Закупівля вічних посилань вважається більш перспективним та вигідним вкладенням, тому на ринку виникла велика кількість бірж із такими пропозиціями. Одним з найпопулярніших майданчиків вважається Collaborator , який пропонує користувачам перевірену інформацію про донорів. Так само можна додати той же Needmylink, та їхню послугу аутрича , яка має свої переваги над біржами.

Біржі орендних посилань

Біржі орендних посилань з’явилися одними з перших. Там можна було знайти ресурси для публікації лінків з щомісячним розрахунком. Нині популярність таких бірж знизилася, тому їх залишилося небагато. Найбільш затребуваними вважаються такі:

  1. Sape . Зараз тут можна замовити і вічні, і крауд-посилання, хоча на початку своєї діяльності майданчик пропонував лише орендні лінки. Тут представлено понад 650 000 сайтів, а наявність ручного відбору донорів значно збільшує популярність ресурсу.
  2. Mainlink . Ключова особливість біржі – можливість покупки лінків виключно з основних сторінок. Налаштування тут трохи складніше, ніж на попередньому ресурсі, але він уже налічує понад 1,5 мільйони сайтів.
  3. Setlinks . Сервіс пропонує покупку лінків із добовою оплатою, є можливість автоматичного та ручного відбору донорів.

З представлених бірж найдорожчою вважається Setlinks. Середня ціна одного посилання тут у 2 рази вища, ніж на інших ресурсах.

Посилання із соціальних мереж та прес-релізів

Соціальні мережі є одними із найбільш відвідуваних майданчиків. І хоча багато хто сумнівається в ефективності таких посилань, вони все ж таки дають свої плоди. Оскільки передплатники лояльно ставляться до спільнот та профілів брендів, вони активніше реагують на контент і охоче переходять за посиланнями на сайти в публікаціях. Відповідно, збільшується трафік. Особливо актуальними є соціальні посилання для молодих бізнесів, які хочуть отримати активних користувачів за доступною вартістю. Використовувати можна такі майданчики як Facebook, YouTube, Twitter, Tik Tok, Pinterest та ін А популярними біржами посилань у соціальних мережах є Sociate.ru, PRnews.io, Prospero.ru, B2Blogger.com, Adstamer.com. Що стосується посилань з прес-релізів, то вони тимчасово впливають на ранжування сайту, але і з цього можна отримати вигоду.

Автоматична покупка посилань

Сучасний лінкбілдинг вже давно перестав сприйматися як автоматизований метод нарощування маси посилань. Пошукові системи постійно вдосконалюють схеми ранжирування, дедалі детальніше вивчаючи лінки, що публікуються. Якщо посилання, що ведуть на ваш сайт, будуть класифіковані як спам, рейтинг сервісу істотно знизиться. Біржі для автоматичної закупівлі лінків:

  • Promopult;
  • Megaindex;
  • Webeffector;
  • Rookee;
  • Seowizard.

У деяких випадках власники сайтів вирішують зробити автоматичну закупівлю посилань, але ми не рекомендуємо зупинятися на цьому варіанті. Його основна проблема полягає в тому, що не проводиться аналіз донорів. Згодом ви можете лише погіршити своє становище та знизити рівень довіри пошукових систем. Упускаючи такий важливий пункт, як аналіз донорів, ви ризикуєте на власний ресурс.

висновки та рекомендації

Лінкбілдинг є важливою частиною просування компанії та збільшення потоку клієнтів. Але публікація посилань неможлива без попереднього аналізу. Щоб просування сайту посиланнями було ефективним, дотримуйтесь ключових правил:

  1. Вивчіть свою ЦА та визначте, який контент їй буде цікавий. Якщо ви опублікуєте інформацію про автомобільні запчастини на домені з дитячими іграшками, аудиторія навряд чи оцінить ваші дії.
  2. Вибирайте індивідуальні методики. Техніка, яка принесла успіх магазину взуття, може знизити рейтинг сайту з товарами для тварин. Проводьте аналіз конкурентів, впроваджуйте кілька методик, щоб знайти оптимальне рішення.
  3. Просувайте найбільш залучаючий контент. Проведіть аналіз сайту, визначте, які сторінки найчастіше проглядаються. Саме їх слід використовувати для просування за допомогою посилань, адже вони здатні зацікавити користувачів.

Це основні ключі до успіху, які активно використовуються провідними веб-майстрами. І якщо ви хочете отримати високі результати, слід звернутися за допомогою до фахівців. Лінкбілдинг, ціна якого залежить від кількості та типу посилань, регіону, вартості закупівлі лінків і розміщення їх на ресурсах-донорах, допомагає поліпшити позиції сайту і отримати більше органічного трафіку. Команда веб-студії iFish вивчає конкурентів та цільову аудиторію, щоб розробити грамотну стратегію просування , підібрати оптимальні майданчики для розкручування посиланнями та вивести ваш сайт у топ пошукової видачі. Для отримання консультації та уточнення вартості послуги зателефонуйте нам або напишіть у чат на сайті.

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved