Сайт для компанії вантажних перевезень. Як розвивати бізнес у мережі?

Власник офлайн-бізнесу вантажоперевезень одного разу приходить до висновку, що для збільшення прибутку необхідно створити сайт. Повноцінний вебресурс діє як маркетинговий інструмент – приваблює цільову аудиторію із віртуального простору. Користувачі, які шукають інформацію про логістику та доставлення в Google та Yandex, є потенційними клієнтами компанії вантажних перевезень. Але є і прихильники соцмереж. Вони воліють користуватися Instagram та Facebook для пошуку потрібної інформації. Виникає запитання, чи необхідний сайт? Може, для успішного ведення бізнесу достатньо сторінки у соцмережах. Давайте розбиратися.

Сайт компанії вантажних перевезень №1

Сайт trans-go

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 94945

 

Який спосіб просування та залучення клієнтів ефективніший?

Існує декілька варіантів презентувати свою компанію онлайн-публіці:

  1. Створити сторінку в соціальній мережі або декількох. Акаунт в інтернет-спільноті допомагає тим, що послугами доставлення вантажів починають користуватися ваші друзі та знайомі. Вони рекомендують вас іншим користувачам, надають посилання на сторінку. Інформація розповсюджуватиметься за ефектом «сарафанного радіо». Тут можна підключити таргетинг, що дозволяє визначити цільову аудиторію та привернути її увагу, розмістити яскраві та якісні фотографії проєктів, контакти. Соцмережі дозволяють безпосередньо спілкуватися із замовниками, обробляти заперечення, відповідати на усі запитання щодо вантажних перевезень.
  2. Підключити сервіс «Мій бізнес» від Google. Він працює як онлайн-довідник. Основна перевага – поява в окремому топі при введенні в Google запиту щодо логістики, доставки, переміщення вантажів. У картці «Мій бізнес» знаходиться інформація про компанію та її місцезнаходження. Тому використовувати сервіс можна локальним проєктам.
  3. Розробити власний сайт. Цей спосіб має низку переваг. Сайт виведе бізнес вантажних перевезень на вищий рівень, допоможе відбудуватися від конкурентів, створити бездоганну репутацію, збільшити впізнаваність. Ви не залежатимете від власників соцмереж, бізнес-платформ та непередбачених обставин. Крім того, попередні варіанти придатні для початку шляху, а не для розширення бізнесу. Їх можна використовувати як допоміжні інструменти із залучення клієнтів, якщо розмістити посилання на сайт компанії.

Які ж переваги має сайт вантажних перевезень?

Сайт компанії вантажних перевезень №2

Сайт Ryder

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 94816

 

Основні завдання сайту

  • Створення бренду. Сайт є однією із складових бренду. Тут розміщена інформація про компанію, види послуг, прайс, а також логотип, принципи та місія. Від того, наскільки якісно буде виготовлений сайт, залежить ступінь довіри клієнтів та їхнє рішення замовити у вас послугу доставки.
  • Надання повної інформації про послуги. Перш ніж зробити замовлення, клієнти мають можливість ознайомитись на сайті: з переліком видів вантажних перевезень, автопарком, цінами, географією, вантажниками, відгуками. Від наявності вичерпної інформації про специфіку роботи залежить, звернеться клієнт до вас чи в іншу компанію.
  • Приваблення та утримання цільової аудиторії. Наявність сайту дозволяє регулярно повідомляти про переваги замовлення логістичних послуг у вас. Влаштовуйте акції, проводьте розіграші, розробляйте програму лояльності для постійних клієнтів, створюйте тематичний блог, розділ з поширеними запитаннями. За допомогою ресурсу можна шукати нових співробітників та ділових партнерів.
  • Оптимізація роботи персоналу. Опрацьований контент на сайті, з яким спочатку ознайомлюються відвідувачі, полегшує роботу із замовленнями, прискорює процес роботи та спілкування з клієнтами, оскільки вони вже мають базову інформацію.
  • Отримання зворотного зв’язку. Клієнти довіряють оцінці реальних людей, які вже замовляли послуги вантажоперевезень. Тому на головній сторінці для відгуків має виділятися окремий простір або блок. На вашу користь також зіграє розміщення списку компаній, з якими ви співпрацюєте та фото – підтвердження.

Сайт компанії вантажних перевезень №3

Сайт Delco

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 108531

 

Правила вибору домену та хостингу для сайту вантажних перевезень

Коли ви переконалися, що вам потрібний повноцінний сайт, наступним кроком буде вибір доменного імені та хостингу.

Домен підбирається відповідно до назви вашої компанії, торгової марки. Він пишеться латинськими буками, разом чи через дефіс. Якщо він буде схожий на пошукові запити користувачів, це стане плюсом. Тому доменне ім’я може вказувати на напрямок вашої діяльності.

Існують три види доменів: локальні, національні та індивідуальні. Це залежить від розташування вашої компанії та виду діяльності. Якщо ваш бізнес обмежений містом або регіоном, вибирайте імена із закінченням на dp.ua, dn.ua, lviv.ua тощо. Якщо у вас розширена мережа вантажоперевезень по всій країні, то домени будуть закінчуватися на ua, com.ua, com та інші. До спеціальних імен належать ті, які закінчуються на company, perevozki, gruz, trans і інше. Доменне ім’я реєструється на власника бізнесу чи компанію.

Сайт компанії вантажних перевезень №4

Сайт T-Mate

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 67224

Хостинг вибирається з огляду на обсяг бізнесу та конверсію. Для новачків придатний віртуальний варіант із навантаженням у 1500-3000 відвідувачів. Хостинг на віртуальному сервері приймає від 5000 до 10000 гостей. Для понад 10 тисяч людей знадобиться виділений сервер. Перед купівлею хостингу перевірте місткість дискового простору, обмеження у разі навантаження на процесор, пам’ять та ліміт для бази даних. Вибирайте розташування серверів у тій локації, де здійснюєте вантажоперевезення. Від цього залежить швидкість роботи сайту. Безпека є важливим чинником під час вибору хостингу. Переконайтеся, що він контролює сторонній доступ до адміністративної панелі та профілю, використовує 2-факторну авторизацію, показує IP, з якого заходили в особистий кабінет, має антивірусні програми та оперативну службу підтримки.

При оформленні документів детально вивчіть угоду користувача. Зручно замовляти реєстрацію домену та хостингу одночасно з отриманням SSL-сертифіката. Така ви заощадите на бюджеті для розроблення сайту.

Сайт компанії вантажних перевезень №5

Сайт Transpak

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 148687

 

Можливості лендингів та багатосторінників

Односторінкові сайти або лендинг пейдж закликають до конкретних дій цільову аудиторію: залишити контакти, зробити замовлення, погодитись на підписку, зареєструватися тощо. Це ідеальний варіант для реклами нової послуги. Вони створюються швидко та дешево. За допомогою конструкторів, які використовують шаблони та блоки, лендинг можна зібрати самостійно. Це чудовий варіант для перевірки своєї ніші за умови, що відома цільова аудиторія. Для великого бізнесу недоцільно обмежуватися лише односторінником.

Повноцінний багатосторінковий сайт може подати весь спектр послуг компанії вантажоперевезення: евакуація, офісний або квартирний переїзд, перевезення обладнання, людей, будматеріалів, доставка містом чи країною, ремонт тощо. На ньому має розміщуватися цінна інформація, щоб збільшити час перебування потенційного клієнта на сторінках і виключити можливість його переходу до іншого джерела. Такий вебпроєкт може прослужити тривалий час.

Наявність ґрунтовного сайту доводить, що компанія стабільна, надійна та відповідально ставиться до виконання замовлень.

Сайт компанії вантажних перевезень №6

Сайт Nescobee

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 110976

 

Обов’язкові елементи структури сайту вантажних перевезень

Першорядну роль відіграє зручна структура сайту. Від цього залежить, чи здійснить відвідувач замовлення і чи знову повернеться для продовження співпраці. Основні розділи меню повинні бути присутні на кожній сторінці сайту вантажних перевезень:

  • Головна. Тут можна розмістити окремі блоки інформації про компанію, переваги замовлення, акції, види послуг, калькулятор розрахунку вартості, відгуки, схему роботи тощо.
  • Ціни. Прайс-лист надається разом із параметрами та фото вантажних автомобілів, а також переліком того, що входить до тарифу.
  • Послуги. Тут розміщується перелік послуг у вигляді активних посилань на окремі сторінки сайту, де міститься докладна інформація про конкретне замовлення.
  • Транспорт. Фотогалерея автопарку.
  • Контакти. У цьому розділі вкажіть телефони, графік роботи, адресу пошти, карту проїзду, іконки-посилання на соцмережі, якщо є акаунти, та форму для повідомлень. Наявність чату буде плюсом.

Ви можете розмістити додаткові блоки: «Новини», «Вакансії», «Співпраця». Не зайвим стане створення розділу з корисними SEO-статтями у вигляді рекомендацій щодо переїзду, вибору пакувального матеріалу, підбору бригади вантажників тощо. Так вам буде легше просувати сайт.

Сайт компанії вантажних перевезень №7

Сайт Exportia

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 181685

 

4 функції сайту вантажних перевезень

Сайт створюється таким чином, щоб виконувати іміджеву, інформативну, рекламну та маркетингову функції.

  1. Іміджева функція полягає у формуванні образу компанії та власника бізнесу серед відвідувачів сайту. Тому дизайн ресурсу дуже важливий. Сайт декорується у фірмовому стилі та у відповідній кольоровій гамі. На всіх сторінках має бути логотип компанії та слоган, якщо є. Історія створення, цілі, принципи компанії треба винести в окремий блок «Про нас». У ньому також можна сказати про професіоналізм співробітників та особливості сервісу.
  2. Інформаційна функція відповідає за надання корисної для потенційного клієнта інформації про послуги, зміни в прайсі, нововведення та інше. Для реалізації функції можна використати головну сторінку, розділ «Новини» або особистий блог ресурсу із статтями співробітників.
  3. Рекламна функція сайту полягає у розміщенні на сайті спеціальних пропозицій, бонусів для нових та постійних клієнтів. Для застосування цієї функції придатна головна сторінка, оснащена барвистими банерами-посиланнями.
  4. Маркетингова функція відповідає за збільшення продажів послуг на сайті. Стабільне зростання прибутку власника ресурсу є результатом її ефективного впровадження. Маркетингова функція забезпечує комфортне та зручне придбання послуги вантажоперевезення саме у вас. Тому важливо розміщувати безкоштовні телефонні номери або з функцією перетелефонування, різні калькулятори та форми для розрахунку вартості, інструкції, як замовити послугу.

Сайт також може бути обладнаний іншими менш значущими функціями, які можуть вас зацікавити: пошук вантажників, ділових партнерів, під’єднання сервісів відстеження відвідуваності та актуальності серед клієнтів певних послуг вантажних перевезень.

Сайт компанії вантажних перевезень №8

Сайт Moving-help

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 62032

 

CMS. Як вибирати?

Система керування вибирається з урахуванням розміру бюджету на розроблення сайту. З метою економії спочатку варто звернути увагу на безкоштовні рушії. Якщо набір функцій вас не влаштує, підбирайте CMS, яка буде відповідати усім вимогам.

Система керування ресурсом повинна мати зручний візуальний редактор для швидкої публікації та обробки контенту. Оптимальна CMS та, яка працює і з візуальним редактором, і з кодом сторінок, наприклад WordPress або OpenCart. Drupal працює з мінімалістичними модулями керування контентом, такими як Tiny MCE. Функціональний і нескладний редактор має Joomla. Універсальною системою є 1С-Бітрікс. Вона придатна для вирішення бізнес-завдань. Щоб розібратися в ній, необхідно пройти навчання або користуватися послугами програмістів на постійній основі. Мінуси – висока вартість та закрите ПЗ, що може обмежити функціонал сайту.

Підбирайте ту систему керування, з якою ви зможете надалі працювати самостійно, використовувати усі її можливості, навчати співробітників.

Сайт компанії вантажних перевезень №9

Сайт Itiner

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 79350

 

Які тренди у дизайні сайтів ефективні для логістичного ресурсу?

Якщо під час створення сайту використовуються сучасні елементи, це збільшує його популярність у інтернет-публіки. До таких деталей у дизайні вебресурсу належать:

  1. Інстаграмне оформлення. Одним із трендів є наслідування соціальних мереж у дизайні. Перша сторінка оформляється як профіль в Instagram та Facebook з додаванням відповідних функцій: стрічка з останніми подіями, виконаною роботою, сторіс з новинками, акціями тощо.
  2. Прийом мінімалізму активно впроваджується в оформлення головних сторінок сайтів. Один слайд, мінімум тексту, лише найпотрібніша інформація. Мінімалізм можна використовувати локально у фото, текстах, фоні, кольорах, порожньому просторі. Головне, щоб зміни у дизайні виграшно подавали послуги вантажоперевезення та їхні переваги саме у цій компанії.
  3. Темна тема у дизайні сайтів стала новим трендом. Він має низку переваг: очі менше втомлюються, що дозволяє довше перебувати на сайті, він економить заряд акумулятора, збільшує термін експлуатації екрана. Контраст, що створюється, акцентує увагу на інформації, яку подає ресурс.
  4. Голосовий пошук на сайті. Цей тренд популярний, оскільки збільшує швидкість пошуку необхідної інформації та її обробки. Сюди ж можна зарахувати впровадження у ресурс блоків «Вибране» чи «Раніше дивилися».
  5. Гібрид фото та графічного зображення додає інтерес до товару та повагу до ресурсу, що йде в ногу з часом.
  6. Асиметрія в оформленні розмітки сторінки сайту подає звичні розділи сайту нешаблонно. Цей прийом емоційного дизайну позитивно впливає на рішення відвідувача замовити послуги вантажоперевезення.

Проте варто уникати антитрендових моментів у вигляді різнопланових та низькоконтрастних шрифтів, застарілих слайдерів тощо.

Сайт компанії вантажних перевезень №10

Сайт Aurora-Express

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 60107

 

Які помилки необхідно виключити під час розроблення сайту вантажних перевезень?

Економія під час замовлення розробки сайту може звести нанівець усі зусилля для подальшого просування. Тому варто уникати критичних помилок та використовувати свій сайт на повну.

  • Неправильна структура сайту, яка відображається в нелогічному взаємозв’язку між папками, неправильній розбивці на рівні, складній і незрозумілій навігації, у сторінках, що дублюються. Це обтяжує сайт, робить його незручним і не привабливим для користувача.
  • Помилковий вибір домену у вигляді слова, що не читається, або не відображає назву компанії знизить її впізнаваність. А неправильно обрана доменна зона створить проблеми під час просування ресурсу.
  • Зайвий креатив у дизайні погано позначається на повторному відвідуванні ресурсу. Важливо знайти баланс серед усіх елементів оформлення, щоб зробити перебування на сайті комфортним та затишним. Це викличе довіру та бажання замовити послугу.
  • Кросбраузерність важлива складова будь-якого сайту. Некоректне відображення сторінок у певному браузері відріже у вашого бізнесу значну частку потенційних клієнтів. Також важливою є адаптація під мобільні пристрої.
  • При створенні сайту важливо враховувати не власні уявлення про оформлення, а інтереси, запити та потреби своєї цільової аудиторії. Специфіка потенційного клієнта відіграє першочергову роль.
  • Продумати способи залучення відвідувачів на сайт до моменту верстання ресурсу дуже важливо. Це убереже вас від доопрацювання та додаткових фінансових витрат.
  • Контент – важлива частина сайту. Його неправильне оформлення, низька якість та актуальність зведуть нанівець спроби просування ресурсу. Простежте за регулярним оновленням контенту. Залучіть до роботи фахівців.
  • Відсутність тегів уповільнює роботу пошукових роботів і відкладає вихід вашого ресурсу в топ, а також зменшує зручність читання інформації на сайті.
  • Допущення технічних помилок під час розроблення негативно впливає на якість ресурсу, індексацію та зручність користування.
  • Наявність фонової музики може відволікати відвідувачів від купівлі.

Щоб збільшити зручність перебування на вашому сайті та швидкість замовлення послуги вантажоперевезення, додайте функцію пошуку, фільтри, конвертер валют та інші моменти, які підкажуть досвідчені розробники.

Сайт компанії вантажних перевезень №11

Сайт Rakib

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 189508

 

Приклади успішних сайтів компаній, які займаються вантажоперевезеннями

Щоб відвідувачі сайту замовили послуги, необхідно затримати їхню увагу на сторінках, організувати легкий та зручний процес купівлі, розмістити корисну та цінну для клієнта інформацію, створити зрозумілу структуру ресурсу. Подивіться, як ці моменти реалізуються, на прикладах сайтів з доставки вантажів.

Сайт компанії вантажних перевезень №12

Сайт T-rans

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 57806

 

Як розрахувати вартість сайту?

Щоб створити сайт вантажних перевезень, необхідно враховувати:

  • Різновид вебресурсу. Ціна формується залежно від того, який тип сайту замовляє клієнт. Вони відрізняються за рівнем складності, витраченим часом, функціоналом. Односторінкові лендинги у виготовленні простіші, ніж багатосторінкові інтернет-магазини з багаторівневою структурою.
  • Специфіка верстання. Клієнт може замовити певну манеру верстання, яка враховуватиме анімаційні ефекти, додаткові елементи та деталі. Від кількості фішок, що впроваджуються, і складності завдання залежить ціна інтернет-проєкту.
  • Особливість дизайну. На вартість впливає, який саме сайт захоче замовник – за готовим рішенням або унікальним. Вибирати варто з огляду на запланований бюджет та необхідний час на запуск. До дизайну сторінок також належить адаптація під смартфони та планшети.
  • Обсяг робіт. Ціна відображає кількість сторінок, які необхідно зробити, наповнити та протестувати.

На деяких сайтах існують онлайн-калькулятори для попереднього розрахунку вартості. Проте остаточна ціна озвучується після уточнення всіх деталей та підготовки технічного завдання.

Сайт компанії вантажних перевезень №13

Сайт Trucking

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 62264

 

Інформація для створення сайту. Які дані будуть потрібні?

Перед початком безпосередньої роботи з вебресурсом компанії вантажних перевезень виконавцю знадобляться:

  1. Паспортні дані замовника для реєстрації доменного імені та хостингу. Якщо документи оформлятимуться на власника бізнесу, відскануйте або сфотографуйте всі заповнені сторінки паспорта. За умови реєстрації сайту на юридичну особу, надайте реквізити компанії. Документи, що підтверджують, що ви єдиний власник сайту, видаються після закінчення усіх робіт.
  2. Контактна інформація, що включає: реквізити компанії, ПІБ керівника та документ, на підставі якого він здійснює дії, адресу, телефонні номери, карту зі схемою проїзду до офісу, де можна замовити вантажний автомобіль. Ці дані знадобляться для підготовки договору на виготовлення сайту та реєстрацію доменного імені.
  3. Відповіді на запитання:
  • Які послуги пропонує компанія?
  • Наскільки якісний сервіс вантажних перевезень надає?
  • Які унікальні пропозиції щодо логістики?
  • Чим доставка відрізняється від конкурентів?
  • Який підхід у вантажників до справи?
  • Які запитання ставлять клієнти менеджерам частіше, коли цікавляться послугами?
  • Як ви долаєте сумніви замовників?

Отримані відповіді стануть у нагоді, щоб докладно розповідати про послуги та надати відвідувачам сайту вичерпну інформацію, яка зацікавить їх у співпраці саме з вашою компанією.

  1. Матеріали для фірмового дизайну. Сюди входять логотип, кольори, шрифт та інші рекламні елементи. Плюсом стане наявність грамотно поданої комерційної пропозиції з можливістю завантаження просто з сайту.
  2. Прайс-лист. Якщо у вас є якісні фотографії вантажних автомобілів, замовнику буде цікаво наочно ознайомитися з автопарком і вивчити характеристики моделей. Це вплине на його рішення звернутися до вашої компанії. Для заповнення категорії «Послуги» структуруйте інформацію за видом, порядковим номером (якщо є необхідність), назвою, ціною, коротким та розгорнутим описом, світлинами.
  3. Корисна текстова інформація. Сайт стане успішним, якщо на його сторінках будуть розміщені статті для клієнтів: як зрозуміти, яку вантажівку замовити, скільки вантажників найняти, як визначити обсяг багажу, що перевозиться, як підготувати його до транспортування тощо. Робіть огляди певних видів послуг (вантажне таксі, евакуатор, дачний переїзд), порівнюйте із пропозиціями конкурентів, вказуйте на власні переваги. Цю інформацію надішліть в електронному вигляді виконавцю.
  4. Правдиві відгуки. Надайте інформацію про виконані замовлення у вигляді оцінок та коментарів клієнтів, що позитивно вплине на конверсію. Якщо компанія має сертифікати, нагороди, дипломи, надішліть фотографії для розміщення на сайті. Це скаже відвідувачам ресурсу про високу якість послуг, відповідальність та надійність компанії вантажних перевезень загалом.
  5. Продумана ієрархічна деревоподібна структура сайту та кожної сторінки з нумерацією розділів та підрозділів теж має бути у розробника.
  6. Технічне завдання. У ньому прописуються вимоги щодо дизайну, розташування блоків ресурсу, текстового та візуального контенту, програмної частини. Якщо під час роботи з сайтом за бажанням замовника вносяться корективи до готового ТЗ, це вимагатиме додаткової оплати. Тому плануйте проєкт заздалегідь, описуйте пункти у завданні чітко та детально.

Додаткові елементи, які вам знадобляться на сайті для збільшення комфорту відвідувачів, можна внести після надання основної інформації. Доопрацювання розраховуватиметься за окремою вартістю.

Сайт компанії вантажних перевезень №14

Сайт Express

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 64426

 

Сайт від вебстудії iFish «під ключ»

Замовлення розроблення сайту від вебстудії дозволяє отримати готовий проєкт, який відрізняється від конкурентів у відповідній ніші та приносить прибуток бізнесу. Фахівці iFish знають, як збільшити органічний трафік вже створеного ресурсу. Вони проводять аналіз цільової аудиторії, конкурентного середовища, послуг компанії. Перед підготовкою до розробки з’ясовуються цілі та завдання сайту, вибудовуються стосунки з цільовою аудиторією.

Вебстудія виготовляє вебресурси за готовим та дизайнерським проєктом. У першому випадку ви швидко і недорого отримуєте сайт, створений за шаблоном. Структура і всі функції будуть обмежуватися можливостями зразка. Ви самі вибираєте шаблон, до якого вносять інформацію про компанію. Додаткові доопрацювання оплачуються окремо. Після внесення необхідної інформації відбувається запуск сайту та перехід на просування. У другому випадку проєкт вийде дорожчим, а на розроблення піде багато часу, але ви матимете свободу дій у налаштуванні функціоналу та дизайні ресурсу. Після закінчення робіт ви отримаєте унікальний сайт «під ключ», готовий до оптимізації.

Якщо замовите розробку в iFish, то заощадите час і гроші, тому що виконавець пропонує комплексні послуги. Студія знаходиться 10 років на ринку веброзробки та реалізує близько 30 інтернет-проєктів щороку. Договір укладається з клієнтами по всьому світу. Питання, що виникли під час розроблення, вирішуються швидко, оскільки команда фахівців зібрана в одному офісі.

На офіційному сайті студії знаходиться форма для розрахунку вартості створення сайту. Заповніть усі рядки. Фахівці iFish зв’яжуться з вами, щоб обговорити деталі. Незалежно від того, чи виберете шаблонний сайт або унікальний дизайн, ви отримаєте якісний онлайн-ресурс «під ключ» для вашої компанії.

Сайт компанії вантажних перевезень №15

Сайт Movers-go

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 84082

 

Як просувати сайт після закінчення усіх робіт з його виготовлення?

Як тільки закінчаться усі етапи розробки, переходьте до просування ресурсу. Багатосторінковий сайт добре розвивається за допомогою контекстної реклами. Для цього в бюджеті виділіть кошти для постійного наповнення, перепублікацій, оновлення тестового матеріалу з вантажних перевезень. Прибуток очікується лише за рік-два планомірних процесів розвитку ресурсу. Етап розвитку сайту краще довірити SEO-фахівцям. Вони покроково:

  • визначать цілі просування, від яких залежить підхід;
  • розроблять стратегію;
  • сформують ядро ​​запитів;
  • пропишуть завдання з внутрішньої оптимізації на основі SEO-аналізу сайту;
  • покращать юзабіліті;
  • опрацюють зовнішню оптимізацію сайту за допомогою додавання посилань на сторонні ресурси;
  • розширять структуру сайту;
  • регулярно оновлюватимуть текстовий контент.

Докладніше про розвиток ресурсу вантажних перевезень після закінчення проєкту читайте на ifish.com.ua.

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Сайт для медичного центру: ТОП 20 сайтів на медичну тему

#розробка

Яким має бути сайт компанії з організації свят

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved