Зміст
Щоб бізнес став успішним та приносив багато прибутку, він має бути представлений в інтернеті. Чи згодні? Думаємо, відповідь очевидна. Чи знаєте ви, який спосіб для просування вибрати? Адже є користувачі, які шукають інформацію в пошукових системах Google та Yandex, а є ті, хто віддає перевагу порадам друзів і знайомих у соціальних мережах, таких як Facebook та Instagram. Кожен із варіантів має плюси та мінуси. Але який із них підійде нічному клубу з караоке-баром? Давайте розумітися.
Сайт нічного клубу №1
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 62043
3 способи просування: сторінка в соціальних мережах, картка в Google Мій бізнес або повноцінний сайт
Рано чи пізно перед власником клубного бізнесу постають питання. Де шукати клієнтів? Вкладати гроші в розвиток сайту та залучення користувачів із пошукових систем чи обмежиться передплатниками соціальних мереж? Чи доцільно заводити картку у сервісі My Business? Перший варіант вимагає значних фінансових вливань, другий – ні, але він обмежений у кількості рекламних інструментів та цільової аудиторії, а третій варіант залучить лише тих користувачів, які знаходяться поблизу. У цьому відмінності не закінчуються. Сайт є незалежним майданчиком, який можна покращувати та оптимізувати під потреби цільової аудиторії нічного клубу. У цей же час сторінка в соціальних мережах таких можливостей не має. Це нестабільний майданчик, який можуть заблокувати через недотримання правил використання, що негайно позначиться на бізнесі. Сервіс Google , так само як і соціальні мережі, має обмеження щодо кількості контенту та у виборі інструментів для залучення клієнтів. Сайт належить власнику клубного бізнесу, на відміну від облікового запису в соцмережі або картки у сервісі Google. Вибравши інтернет-спільноту або створивши візитку компанії в пошуковій системі, потрібно розуміти, що ви лише частково керуєте власним бізнесом. У випадку форс-мажорних обставин (як сталося з VK) ви не зможете вплинути на рішення про закриття соціальної мережі або згортання програми My Business. Способи просування також відрізняються. Створивши якісний контент на сайті один раз, можна довго забути про рекламу. У той же час, бізнес-сторінка соціальної мережі повинна постійно наповнюватися і оновлюватися, щоб бити на початку стрічки у передплатників. Картка в Google, як і сайт, вимагає аналогічного просування. Але чи варто шкурка вичинки? Чи доцільно вкладати гроші в розвиток каналу, який приваблює лише користувачів Google і лише тих, які знаходяться поблизу? Це мала частина, а чи не вся потенційна цільова аудиторія.
Наявність сайту відкриває можливість для великих угод та співпраці з клієнтами B2B.
У їхніх очах компанія з власним веб-ресурсом виглядає надійним та відповідальним партнером, з яким можна сміливо працювати. Бізнес-аккаунт націлений виключно на кінцевого споживача та навряд чи зацікавить клієнтів із масовими замовленнями. Бізнес-аккаунт і картка Google на початковому етапі створення зовсім не вимагає інвестицій, чого не можна сказати про сайт. Однак, що ви хочете отримати? Повноцінний маркетинговий інструмент, що працює, для розвитку прибуткового бізнесу за гідну плату або мінімальні можливості просування за низьку ціну? Соціальні мережі, сервіси Google та сайти мають як плюси, так і мінуси. Для стартапу підійде перший варіант, але для великої компанії потрібний власний веб-ресурс. Якщо у вас ще немає представництва в Інтернеті, заведіть картку, як перший крок. Поки ви створюєте сайт, вона буде працювати, і представляти вашу компанію онлайн.
Сайт нічного клубу №2
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 84736
Перелік переваг сайту для нічного клубу з караоке-баром
Наявність особистого веб-ресурсу має масу незаперечних плюсів для будь-якого бізнесу, в тому числі клубного. До основних переваг сайту належать такі моменти:
- Право власності . Власник ресурсу сам вирішує, як керувати майданчиком нічного клубу, і не переймається тим, що сайт можуть заблокувати або «забанити». Він повністю контролює ситуацію.
- Поліпшення . Власний сайт можна постійно розвивати та адаптувати під вимоги цільової аудиторії: додавати нові інструменти та функції. Такий підхід, який збільшує практичну користь веб-ресурсу, позитивно впливатиме на конверсію.
- Індивідуалізація . За допомогою сайту можна почати формувати особистий бренд закладу та репутацію. Для цього в дизайні майданчика повинні бути елементи фірмового стилю, що відображають індивідуальність компанії.
- Довгограючий ефект від просування . Інструменти SEO дозволяють досягти довготривалого результату від просування сайту, який зберігається від кількох місяців до року. Регулярне оновлення оптимізованого текстового матеріалу забезпечить збереження ресурсу в топ пошукових систем.
- Відсутність обмежень щодо цільової аудиторії . Власник ресурсу може залучати будь-яку аудиторію за своїм бажанням та можливостями, перетворювати відвідувачів сайту на потенційних клієнтів караоке-бару.
Це основні переваги сайту. Однак є ряд істотних мінусів, головні з яких – це пристойні фінансові інвестиції та тривалий час розкручування. Проте це не дрібниці, на яких можна заощадити. Тому найміть професійну команду розробників для створення сайту нічного клубу та замовте його подальше просування.
Сайт нічного клубу №3
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 103996
Як підібрати домен та хостинг для сайту караоке-бару? Основні правила
Доменне ім’я – це назва сайту, яким користувачі знаходять його в інтернеті. Існує кілька вимог щодо формування ефективного домену. По-перше , він повинен бути коротким і лаконічним, легко запам’ятовується. Тому в домені нечасто зустрічаються цифри і розділові знаки. Його максимальний розмір – не більше 64 символів та не більше 3 слів. По-друге , ім’я сайту має відповідати назві компанії, закладу чи бренду. Безперечною перевагою стануть у домені слова для пошукового запиту, наприклад, «клуб», «співати», «караоке» тощо. По-третє , підбирати домен потрібно виходячи з розташування або тематики закладу. Якщо нічний клуб знаходиться в одному місті, то домен закінчуватиметься на «dp.ua», «kiev.ua» чи «od.ua», наприклад. Якщо у вас мережа закладів по країні, то доменне ім’я краще оформити таким чином: domain.ua, domain.ru і т.д. Для позначення тематики до назви сайту додають слова типу «domain.pub», «domain.club», «domain.com» і т.д. Після того, як ви сформуєте назву сайту, перевірте, чи не порушує вона авторських прав. Якщо домен нікому не належить, реєструйте його на себе чи компанію. Для цього надайте паспортні дані чи реквізити фірми. Потім приступайте до вибору хостингу . Насамперед зверніть увагу на надійність постачальника послуги. Почитайте відгуки, зайдіть на спеціалізовані форуми, скористайтесь тестовим періодом, якщо такий надається. Після цього виберіть тип хостингу: віртуальний, виділений сервер, сервер хмар, колокейшн. Кожен з них відрізняється за розміром диска та оперативної пам’яті, потужністю процесора, за пропускною здатністю та затримкою каналу передачі даних, трафіку. Пропишіть бюджет із оплати хостингу. Якщо ви підключили додаткові послуги, які не входять до стандартного набору вибраного вами варіанта, також вкажіть їх. Якщо ви сумніваєтеся, який хостинг необхідний вашому сайту, скористайтесь найпростішим – віртуальним. Він допоможе вам визначитися з подальшими діями: продовжити працювати на цьому хостингу або перейти на потужніший варіант.
Сайт нічного клубу №4
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 74357
Який сайт потрібний нічному клубу? Вибираємо односторінковий або багатосторінковий формат
Лендінг пейдж чи посадкова сторінка – це односторінковий сайт. Переміщення між блоками інформації відбувається шляхом скролінгу. Багатосторінковий сайт має розгалужену структуру. Відвідувач знаходить потрібну інформацію, відкриваючи нові вкладки через пункти меню або активні посилання. Основне завдання лендингу – змусити користувача виконати цільову дію. Це необов’язково має бути покупка чи замовлення. Усе залежить від мети: зібрати основу клієнтів, сформувати аудиторію на семінар тощо. Якщо основне завдання продати, то зазвичай це один товар або послуга. Рідко – невелика група подібних товарів. Багатосторінковий сайт представляє компанію, її стратегію, переваги. Він продає не один, а цілий спектр продуктів компанії. Односторінковий формат потрібен доти, доки існує необхідність реалізації товару. Він розрахований на нетривалий час існування. А повноцінний сайт буде працювати доти, доки цього бажає його власник або поки працює компанія. Багато верстат виглядає більш респектабельним і серйозним проектом, ніж лендинг. Тому корпоративний сайт нічного клубу з караоке-баром повинен мати багатосторінковий формат. Це дозволить більш детально представити сам заклад онлайн-відвідувачам та перетворити їх на потенційних клієнтів клубу.
Сайт нічного клубу №5
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 187934
Будова сайту нічного клубу. Основні елементи, інформаційні блоки та сторінки
Відвідувачі, заходячи на ваш сайт, хочуть знайти певну інформацію про заклад. Тому розробляти структуру потрібно виходячи з позицій зручності та повноти даних для різних груп користувачів. На головній сторінці повинні розташовуватися основні «хіти» нічного клубу: акції, пропозиції, майбутні події. Обов’язково розмістіть яскраві плакати або банери, які будуть одночасно посилатися на сторінки з більш детальною інформацією. Меню має бути зручним та відображатися на кожній сторінці сайту. Так відвідувач зможе швидко пересуватися майданчиком, повертатися, переходити в іншу категорію. Пункти меню повинні надавати вичерпну інформацію про те, що отримає відвідувач клубу, скориставшись пропозицією заглянути до закладу з караоке-баром. Тому важливо зазначити відомості:
- « Про нас ». Тут коротко розкажіть, як називається заклад, що є, перерахуйте послуги та контакти для бронювання столиків або окремого приміщення.
- Меню . Тут інформацію можна поділити на підпункти. Якщо у вас є ресторан, вкажіть: основне меню, бізнес-ланч, кухню. Розмістіть меню бару: спиртне, безалкогольні напої, цигарки, закуски. Підключіть функцію, яка дозволить завантажити прайси.
- Караоке . Тут можна подати інформацію про караоке з цінами за різні види виконання: самостійне замовлення пісні, виконання композиції вокалістом, відтворення з мобільного телефону відвідувача і т.д.
- Кальян . Якщо є така послуга, розмістіть прайс із зазначенням ціни на тютюн, наповнювач і фруктові чаші з добавками.
- Бронювання . У цьому пункті представте фотогалерею з коротким описом ваших залів, кімнат, терас, які можна заздалегідь забронювати для банкету, дня народження, дівич-вечора. Тат розмістіть контакти, щоб відвідувач зміг відразу обговорити всі деталі і зробити замовлення.
- Галерея або фотозвіт . Цей пункт має складатися із якісних яскравих знімків вашого клубу, відвідувачів, заходів. Так користувач зможе відчути атмосферу у закладі та відчути позитивні емоції, які він отримає, вирішивши провести вечір у вас.
Окремими пунктами можна вказати контакти, новини, продублювати акції, створити сторінку з 3D туром або розподілити цю інформацію по головній сторінці. Важливо, щоб яскраво виділялася назва закладу, логотип та були присутні елементи фірмового стилю. Разом з правильно структурованим матеріалом створиться сильний образ, що запам’ятовується, який допоможе залучити відвідувачів до нічного клубу.
Сайт нічного клубу №6
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 80171
Яким має бути функціонал сайту нічного клубу?
Ключовим параметром успішного сайту є набір функцій. Він визначає ступінь його зручності для відвідувачів та можливості просування. Функції сайту – це інструменти, які можуть спростити роботу з веб-ресурсом, але також можуть і ускладнити. Тому при підборі функціоналу необхідно враховувати насамперед тип сайту, а також специфіку компанії. Потрібно розуміти, як користувачі взаємодіятимуть з вашим сайтом. Використовуючи нові функції, ви повинні розуміти, які завдання вирішуватиме кожна з них. У будь-якого сайту має бути проста, зрозуміла система навігації та правильно збудовані розділи та категорії. Тому логічне, зручне меню має бути ретельно опрацьовано під час створення сайту нічного клубу. До базових інструментів належать також фотогалерея . Це якісні та яскраві знімки, що відображають святкову атмосферу закладу. Також до фотографій можнадодати функцію 3D-туру, щоб відвідувач сайту зміг віртуально побувати всередині клубу до відвідування та зрозуміти, чого очікувати. Так шикуються довірчі відносини, зникає ризик виникнення неприємних сюрпризів. Для підвищення довіри та формування хорошої репутації закладу можна впровадити функцію відгуків , зворотного зв’язку, створити новинний розділ або блог з повідомленнями про нові акції, спеціальні пропозиції, майбутні події та заходи в клубі. Ретельно опрацюйте форму бронювання столиків чи приміщень. Надайте користувачеві можливість заздалегідь прорахувати вартість замовлення за допомогою функції калькулятора, так ви переконаєте його провести запланований захід у вашому закладі. Дуже важливим пунктом є форма контактів : телефони, адреса, карта проїзду, інтеграція із соціальними мережами, замовлення дзвінка та ін. Важливим кроком стане налаштування сайту під пошукові системи . Це можна зробити, впроваджуючи деякі додаткові функції як: адаптація під мобільні пристрої, повідомлення про порушення безпеки, контент із ключовими словами, метатегами та мікророзмітками. Після впровадження функціоналу на свій сайт потрібно регулярно перевіряти наявність непотрібних та застарілих інструментів. Ви можете звернутися до веб-студії до фахівців, які завжди в курсі нових технологій у розробці та просуванні сайтів. Вони вкажуть на проблемні моменти та порадять, у якому напрямку необхідно розвивати розважальний ресурс. Не зайвим буде вивчити функціонал конкурентів. Також звертайте увагу на відгуки та коментарі своїх відвідувачів. Вони можуть підказати, яких можливостей їм не вистачає на сайті. Однак краще попередити помилки, ніж допустити їх, оскільки ви можете втратити потенційних клієнтів через незручний функціонал.
Сайт нічного клубу №7
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 66864
Якій системі керування контентом віддати перевагу? Вибираємо CMS для сайту
CMS або система керування контентом – це програма, яка дозволяє легко працювати з публікаціями на сайті. Для цього не потрібно знати всі тонкощі програмування і бути розвиненим розробником. Сучасні CMS дають можливість індексувати контент, вносити виправлення та форматувати, використовуючи візуальні редактори. Більшість їх універсальні і підходять для будь-яких типів сайтів. Система управління контентом для веб-ресурсу нічного клубу з караоке-баром повинна мати наступні можливості:
- дозволяти легко опублікувати новий контент;
- надавати варіанти таксономії (упорядкування) контенту;
- мати функції для редагування сторінок;
- мати високий рівень налаштування;
- мати сильне співтовариство.
Ці критерії мають такі популярні CMS, як WordPress, Joomla, Drupal. Головна їхня гідність полягає в тому, що вони безкоштовні. Однак вибирати систему керування контентом варто, виходячи з розміру бюджету на створення сайту та зручності у використанні. Має сенс протестувати їх перед використанням. Якщо вам не підійде безкоштовний варіант, зверніться до спеціалізованих CMS, таких як 1С-Бітрікс, UMI.CMS, NetCat та ін. В обох випадках встановлення та налаштування системи керування контентом краще довірити професійним розробникам. При виникненні будь-яких проблем із вибраною CMS до ваших послуг будуть тямущі програмісти.
Сайт нічного клубу №8
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 101561
Як посилити ефект від сайту за допомогою веб-дизайну? Перелік основних трендів
Перше, на що звертають відвідувачі, заходячи на сайт – це його оформлення. За кілька секунд складається думка про нього, і користувач вирішує дослідити його далі або піти. Тому створити правильне візуальне сприйняття дуже важливо. Адже кажуть: «зустрічають по одязі». Щоб відвідувач не залишив сторінку, а залишився і став клієнтом вашого нічного клубу, необхідно відразу зачепити його увагу. В цьому вам допоможуть актуальні прийоми веб-дизайну:
- Запозичення із соціальних мереж . Оформлення головних сторінок сайтів зовні нагадує сторінки в Інстаграм. Вибір такого варіанту дизайну пов’язаний із зручністю, привабливістю та впізнаваністю.
- Асиметрична верстка дозволяє виділитися серед конкурентів і запам’ятається, а також створити потрібне враження у відвідувачів закладу, полегшити сприйняття інформації.
- Використання штучного інтелекту , наприклад, голосового пошуку, представить вашу компанію як сучасну та прогресивну, що йде в ногу з часом.
- 3D-зображення та об’ємні персонажі спрямовані на «олюднення» сайту для того, щоб побудувати довірчі відносини з аудиторією.
- Мінімалізм у дизайні дозволяє донести інформацію до потенційного клієнта, не відволікаючи його увагу.
- Поєднання фотографії та графічного зображення привертає увагу свіжим підходом до класичних знімків.
- Іконки в одному стилі на сайті надають цілісності його образу.
- Унікальні 2D-ілюстрації , а не стокові, можуть зацікавити користувача та викликати позитивні емоції щодо вашого закладу.
Оформлення сайту – завдання непросте. Найкраще довірити її професійному дизайнеру. Він зможе правильно поєднувати різні тренди під час розробки сайту та вміло їх поєднати з елементами фірмового стилю вашого нічного клубу.
Сайт нічного клубу №9
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 57973
Як не потрібно створювати сайт караоке-бару? Топ фатальних помилок у розробці
Перед створенням сайту необхідно визначити тему, зібрати семантичне ядро, проаналізувати конкурентів, кластеризувати запити, розробити структуру і лише після цього розпочинати його виготовлення, а не навпаки. Це дозволить не допускати помилок при створенні, а отже, – заощадити ваш час та гроші. Однак мало розробити якісний та красивий сайт. Ефект від веб-ресурсу для нічного клубу з караоке-баром буде отримано лише в тому випадку, якщо він буде налаштований під SEO просування. Ось тут слід уникати таких неправильних рішень:
- Створювати сайт у вигляді односторінника . Такі ресурси проблематично просуваються за допомогою SEO-технологій. До того ж, високий ризик розвести на одній сторінці «інформаційний бардак», який не оцінить ні відвідувач, ні будь-яка пошукова система.
- Наявність сторінок без тексту . Це типова помилка, коли утворюють категорію фотогалереї. Внесення невеликої публікації на 500-1000 символів може виправити ситуацію – дозволить пошуковим роботам проіндексувати сторінку.
- Графічні анкори посилань негативно вплинуть на виведення сайту в топ. Проведіть правильне внутрішнє перелінкування – посилання повинні відкривати текстовий матеріал, а не зображення.
- Неунікальний контент визначається пошуковими роботами моментально, і вони знімають сайт із передових позицій.
- Тексти без смислового навантаження та також не вітаються пошуковими системами. Тому готувати контент потрібно людям.
- До вибору веб-дизайну підходить, керуючись не власними уподобаннями, а професійно. Кваліфікований веб-дизайнер зможе створити таке оформлення ресурсу, яке збільшить надходження відвідувачів, а не відлякає.
- Відсутність кросбраузерності відсіє відразу великий пласт відвідувачів, які користуються різними програмами, як відсутність адаптації під гаджети.
- Невдалий вибір доменного імені та зони може значно зменшити шанси майданчика на вихід у топ.
Перелічені вище помилки – лише основні, а не всі, які можуть вплинути на просування сайту. Тому краще довірити його розробку перевіреним фахівцям, щоб уникнути фатальних помилок та не розпочинати розробку веб-ресурсу для нічного клубу з нуля.
Приклади сайтів у сфері клубного бізнесу
Перегляньте готові шаблони сайтів нічних клубів, розроблені веб-студією з урахуванням вимог замовника. Зверніть увагу, які прийоми використовуються для залучення відвідувачів та перетворення їх на постійних клієнтів, зручно чи легко забронювати зал чи столик, чи логічно структурована інформація за категоріями тощо. Можливо, деякі «фішки», які були використані на прикладах, ви захочете запозичити для власного веб-проекту.
Сайт нічного клубу №10
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 95940
7 факторів, які формують ціну за сайт
Відповісти питанням, скільки коштує купити сайт, однозначно не можна. Ціна за готовий шаблон, наприклад, у рази відрізняється від індивідуальної розробки за вимогами власника бізнесу. Якщо вам необхідно швидко та недорого запустити сайт нічного клубу та караоке-бару, вибирайте варіант за готовим рішенням. Він обійдеться вам від 6000 грн (вартість залежить від ціни за шаблон). Якщо ви готові вкласти пристойну суму в проект, який буде заточений під ваш клубний бізнес, вибирайте унікальну розробку. Сайт «з нуля» вимагатиме запуску більше часу, ніж шаблонний варіант. Ціна за такий проект формуватиметься з урахуванням таких факторів:
- Постановка задачі та розробка технічного завдання.
- Прототипування сторінок.
- Оформлення сайту
- Верстка.
- Встановлення та налаштування CMS та програмування.
- Заливання контенту.
- Тестування та виправлення помилок.
Чим масштабніший проект, тим вища вартість і тим довше він розроблятиметься. Для того, щоб визначити попередню ціну, можете скористатися онлайн-калькулятором. Остаточна сума та терміни будуть прописані у технічному завданні, яке будується на основі брифу.
Сайт нічного клубу №11
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 71845
Яку інформацію потрібно підготувати для розробника під час створення сайту? Заповнюємо бриф
Замовляючи розробку сайту нічного клубу з караоке-баром, необхідно надати виконавцю конкретну інформацію щодо проекту, щоб він зумів виготовити веб-ресурс відповідно до ваших вимог та побажань. Для цього заповнюється бриф. У ньому описується компанія замовника та те, яким він бачить майбутній сайт для неї. Вносячи інформацію до брифу, уникайте загальних формулювань, пишіть чітко у справі. Найбільша інформація щодо проекту буде пізніше викладена в технічному завданні. Бриф – це коротка інструкція-довідник. До нього входить:
- Загальна інформація: назва компанії, галузь діяльності, місія, основні конкуренти.
- Призначення сайту – основні завдання, які він вирішуватиме.
- Новий проект чи редизайн наявного сайту.
- Тип створюваного веб-ресурсу.
- Будова сайту: розташування сторінок, блоків інформації, розбиття на категорії.
- Статика чи динаміка.
- Функціональність.
- Дизайн.
- Бюджет.
- Терміни.
Це необхідний мінімум, який ви повинні надати веб-студії. Розробник може запропонувати свій варіант брифа або уточнити відсутні фрагменти після заповнення цього шаблону. Коли всі нюанси враховано, розпочинається безпосередня робота над проектом.
Сайт нічного клубу №12
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 209863
Принципи створення сайту у веб-студії iFish. Розробка проекту «під ключ»
Веб-студія iFish займається розробкою сайтів різної складності більше 10 років. У її портфоліо місце займають веб-ресурси, які створюються «під ключ». Це готові до запуску проекти. Вони є наслідком злагодженої командної роботи професіоналів студії. Виробництво сайту «під ключ» нічного клубу полягатиме в:
- проведення аналізу сайтів конкурентів;
- формування структури ресурсу;
- внесення особливостей сайту до технічного завдання;
- розроблення дизайну сторінок;
- підключення системи керування контентом;
- верстки та програмування;
- заливання сайту готовим контентом;
- розміщення готового сайту на хостингу
Замовляючи розробку веб-ресурсу «під ключ», потрібно врахувати, що у вартість не входить щорічна оплата за використання домену та хостингу, вартість технічної оптимізації сторінок, розкрутки та персонального навчання роботі з сайтом. Ці опції доведеться придбати окремо. Щоб замовити створення сайту нічного клубу «під ключ» в iFish, зв’яжіться з менеджерами веб-студії будь-яким зручним способом. Задати питання, що вас цікавлять, можна операторам онлайн-чату. Також можете замовити розрахунок попередньої вартості веб-проекту, заповнивши спеціальну онлайн форму на сайті.
Сайт нічного клубу №13
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 79340
Як просувати готовий для запуску веб-ресурс. Алгоритм дій
Коли закінчаться роботи з виготовлення сайту нічного клубу з караоке-баром та веб-студія видасть вам логін та пароль до нього, одразу починайте його просувати. Тут є два моменти. По-перше, вам потрібно виділити час на постійну та планомірну роботу з доповнення, оновлення та підтримки веб-ресурсу. Це вимагатиме від вас багато сил, додаткових знань та часу. Такими темпами сайт почне приносити максимальний прибуток за рік-два, а то й три. Найкращий вихід – найняти команду фахівців, яка займатиметься його просуванням. І це другий момент, який полягає у формуванні бюджету на розкрутку веб-ресурсу. Для того, щоб більше дізнатися про просування сайтів нічного клубу та караоке-бару, перейдіть за посиланням: ifish.com.ua .
Оцініть матеріал
Натисніть на зірку, щоб оцінити!
Немає голосів
Кількість голосів:
Середня оцінка / 5