Сайт для дитячого садка: посібник з правильного створення інформативного веб-ресурсу

Зміст

Будь-який дошкільний навчальний заклад повинен мати інтернет-представництво. Це не розкіш, а потреба. І дитячий садок – не виняток, будь він державний чи приватний. Для муніципального дитсадка – це налагодження відносин між вихователями та батьками та швидкий обмін інформацією, а для приватного дошкільного закладу – ефективний спосіб залучити більше клієнтів. Але тут є кілька аспектів. Справа в тому, що всі користувачі інтернету поділяються на два типи. Одні шукають інформацію у пошукових системах, інші – у соціальних мережах. Одні воліють сайти, інші – групи в інтернет-спільнотах. Тому виникає резонне питання: який спосіб представництва в інтернеті принесе більше практичної користі?

Сайт для дитячого садка №1

Сайт Kiddaboo

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 64547

Як просувати дитячий садок в інтернеті: 3 канали розвитку установи

Дитсадок можна представити у віртуальному просторі на сторінці в соціальних мережах, у бізнес-додатку Google або за допомогою повноцінного сайту. Спосіб перший . Соціальні мережі – це легкий бюджетний шлях щодо розміщення організації в інтернеті. Обліковий запис створюється швидко, ним зручно керувати. Але тут важливі моменти. По-перше, потрібен компетентний співробітник, який постійно на зв’язку та оперативно відповідатиме на запитання батьків вихованців. По-друге, потрібно щодня розміщувати корисні та актуальні пости, робити якісні знімки. По-третє, чергувати корисну інформацію (новина про ранок, нові заняття, пост про харчування) з емоційною (відео та фото, як відбуваються заняття, танці, прогулянки, кумедні випадки тощо). Тобто займатися активним поступом. Однак сторінка в соціальній мережі може зазнати злому або блокування. Ніхто не зможе гарантувати збереження даних. Оскільки інтернет-спільнота вам не належить, ви не зможете вплинути на рішення власника припинити діяльність мережі або закрити її. Тому такий спосіб підходить як додатковий майданчик для рекламування садочка серед передплатників соціальної мережі. Спосіб другий . Сервіс Мій бізнес від Google – це безкоштовний інструмент, який дозволяє розмістити інформацію про дошкільний навчальний заклад у результатах пошуку та картах. Він працює як довідник. До картки програми можна включити інформацію про садок, адресу, контакти, фотографії закладу тощо. Цей сервіс зручний для тих користувачів, які шукають дошкільну установу поблизу будинку. Але власнику приватного садка це може навіть нашкодити, тому що частина користувачів просто не побачать його. Крім того, ви не є власником Google Мій бізнес, як у випадку з соціальними мережами. Тому картка онлайн-довідника може бути допоміжним джерелом цільової аудиторії, але з основним. Третій спосіб . Повноцінний сайт належить тільки вам, і ви керуєте ним, як вважаєте за потрібне. Він дає можливість батькам спілкуватися з вихователями чи адміністрацією дитячого садка, ставити запитання, дізнаватись про майбутні заходи, про розклад занять, переглядати відео, фотозвіт і так далі. Сайт буде потужним інформативним полем для тісної та ефективної роботи педагога та батьків вихованців. Створення власного веб-ресурсу – це довгий та недешевий процес. Якщо його у вас ще немає, то має сенс створити обліковий запис у соціальних мережах та картку Мій бізнес, перш ніж буде готовий повноцінний сайт. Потім можна використовувати всі три канали залучення цільової аудиторії одночасно.

Сайт для дитячого садка №2

Сайт Munchkins

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 150828

Навіщо дитячому садку потрібний власний сайт? Перелік переваг створення

Потреба в інтернет-аналогах для дошкільних освітніх закладів збільшується завдяки низці завдань, які можуть вирішити:

  1. Розвивати міцну співпрацю батьків вихованців із вихователями дитячого садка через живе спілкування на сторінках сайту: блог, форум, питання-відповідь, FAQ, онлайн-консультація.
  2. Інформувати батьків за допомогою корисного текстового та візуального контенту про всі етапи методичної роботи вихователів у садочку: статті, цитати експертів, посилання, інтерв’ю з освітянами тощо.
  3. Повідомляти батьків дітей про майбутні заходи, зміни, нововведення та інше.
  4. Повідомляти мам та тат малюків про діяльність закладу на тиждень уперед: режим дня, графік занять, плани, меню.
  5. Проводити опитування та анкетування батьків з різних питань.
  6. Обмінюватися корисними статтями, відео та фотоматеріалами між відвідувачами сайту прямо на його сторінках.
  7. Розміщувати результати занять із дітьми: вироби, малюнки, гарні вчинки тощо.
  8. Отримувати відповіді на питання від педагогів, медичних працівників, логопедів, психологів та іншого персоналу дитячого садка.
  9. Організовувати розсилку новин електронною поштою.
  10. Отримувати опис домашнього завдання: тексти пісень, віршів, виробів.
  11. Ознайомлювати батьків із документами та фінансовими звітами, а також сертифікатами, прайсами, нагородами.

Сайт – це візитна картка дитячого садка. Його наявність говорить про прогресивну, сучасну дошкільну установу, яка відповідає запитам суспільства. Він допомагає у формуванні інформаційної культури учасників виховного процесу. Тому до розробки інтернет-ресурсу освітньої організації слід підходити професійно. Врахувати всі нюанси та вирішити завдання зможе команда спеціалістів веб-студії.

Сайт для дитячого садка №3

Сайт Astory

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 52176

Хочете вибрати домен та хостинг правильно? Читайте наступну інформацію

Створення доменного імені – важливий етап розробки сайту. Від того, наскільки правильно воно сформоване, залежить перше враження користувачів про садок та впливає на кількість відвідувачів. Використовуйте такі рекомендації:

  • Довжина домену не повинна перевищувати 64 символи і складатися не більше ніж з 3-4 слів. Коротка назва легше запам’ятовується. Уникайте використання цифр або тире. Перевірте правопис.
  • Слова в доменному імені повинні відповідати назві дитячого садка або діяльності. Так, користувачі зможуть легко його знайти. Уникайте співзвучності імені з назвами інших організацій. Це може призвести до судового розгляду.
  • Для залучення цільової аудиторії з певного міста, вкажіть місце розташування в доменному імені, написавши: «name.kiev.ua», «name.dp.ua», «name.od.ua», «name.kh.ua». Якщо у вас відкриті установи в різних регіонах по країні, то використовуйте: name.ua, name.ru і так далі. Так ви відсієте відвідувачів, які не є вашою цільовою аудиторією.
  • Для позначення тематики сайту можна використовувати в назві слова типу: name.sadik, name.deti та інші. Це домени найвищого рівня. Вони коштують дорожче. Зазвичай їх обирають приватні елітні установи.

Після того, як ви створите унікальний домен, перевірте, чи не порушує авторських прав. Якщо все гаразд, реєструйте на себе або на дошкільну організацію.

Сайт для дитячого садка №4

Сайт Educhild

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 192633

Вибирати хостинг потрібно виходячи з рівня навантаження та кількості відвідувачів, що передбачається. Якщо набір функцій безкоштовного хостингу вас влаштує, зупиніться на ньому. Якщо ви не хочете раптових блокувань, рекламних банерів та інших збоїв, купіть більш потужний і надійний варіант. Для сайту дитячого садка підійде середній за потужністю та можливостями хостинг – віртуальний. На ньому ви ділитимете простір з іншими простими та легкими сайтами. Не потрібно налаштовувати програмне забезпечення. Установку вже виконано фахівцями хостинг-компанії. До плюсів також належить:

  • зручна контрольна панель;
  • адміністрування хостинг-провайдером;
  • різноманітність тарифів;
  • низька вартість.

Серед мінусів віртуального хостингу – це відсутність можливості встановлювати заново програми, обмеженість ресурсів і повністю не виключена ймовірність впливу тих сайтів, з якими ви ділите простір. Якщо хостинг вас не влаштовує, ви можете перейти на інший, сильніший хмарний хостинг, VPS-хостинг, виділений сервер або колокейшн. При покупці послуги на тривалий термін провайдер може зробити вам подарунок у вигляді набору вільних доменів, SSL-сертифікат та виділену IP-адресу на додачу. Реєстрація хостингу, як і доменного імені, складає власника ресурсу.

Сайт для дитячого садка №5

Сайт Fine-Babysitter

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 62238

Лендінг або повноцінний веб-ресурс. Скільки сторінок має бути на сайті дитячого садка?

Лендінг або односторінковий сайт націлений на те, щоб підштовхнути відвідувача до здійснення цільової дії – підписатися на розсилку, замовити, купити, залишити контакти та інше. Його завдання – залучити якнайбільше холодної аудиторії. Він оснащений спеціальними яскравими елементами, що направляють користувача. Лендінг ще називають сторінкою, що продає, на якій представлено один товар або послуга. У той же час великі багатосторінкові сайти можуть проінформувати відвідувача про організацію, послуги, тарифи і так далі.

Головне завдання багатосторінкових сайтів – не лише продаж, а й формування відносин із цільовою аудиторією. Це викликає більше довіри до закладу.

До того ж, розгалужена структура зручна для відвідувачів. Кожен блок інформації знаходиться на окремій сторінці. Такі сайти можна просувати різними способами, а для лендінгу ефективна лише рекламна реклама. Односторінкові сайти існують суворо обмежений час – до закінчення акції, знижки чи необхідності цільової дії. Багатосторінкові сайти створюються на довгостроковий період. Тому для дитячого садка лендинг підійде лише як додаткове джерело трафіку, інструмент для реклами та продажу, наприклад, платних занять, екскурсій, квитків до театру та на концерти. Але основний ресурс може бути лише багатосторінковим.

Сайт для дитячого садка №6

Сайт Kinder-land

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 62263

Структура сайту дитячого садка: обов’язкові сторінки

Веб-ресурс дошкільного навчального закладу має бути яскравим, живим та корисним – відображати суть діяльності дитячого садка. Для цього необхідно грамотно структурувати інформацію, щоб відвідувач зміг швидко знайти всі необхідні дані та отримати відповіді на запитання. На головній сторінці сайту має розміщуватись загальний опис дитячого садка та його місії, основні напрямки, діяльність, структура. Розмістіть фотографії, відео, слайди зі свят, занять, прогулянок, кімнат груп дитячого садка. Адресу, графік роботи, контакти можна окремо винести у верхню частину сторінки або вказати у спеціально відведеній для цього вкладці. Тут же додайте рядки для введення логіну та пароль, щоб батьки змогли зареєструватися на сайті та увійти до особистого кабінету. Не забудьте яскраво виділити назву закладу. Меню можна розмістити зверху або збоку. Воно має відображатися у кожній категорії. Так буде простіше та швидше відвідувачеві переміщатися між різними блоками інформації. В основних розділах сайту має бути:

  1. Блок про працівників дитячого садка . Тут розмістіть фотографії фахівців, їхню коротку біографію з акцентом на професіоналізм. Якщо вони отримали нагороди, грамоти, сертифікати за свою діяльність, обов’язково додайте скріншоти цих документів.
  2. Пункт із роздільною документацією . Тут мають бути вже фото та скан-копії свідоцтва та ліцензії самого закладу. Так, батьки зможуть переконатись у законному праві установи здійснювати педагогічну діяльність. Крім того, у підрозділі або за посиланням можна надати законодавчі акти щодо ДОП, регіональні розпорядчі документи та нормативні акти. Окремо подайте звіти керівника.
  3. Розділ, що описує освітній процес . Тут можна за допомогою фотографій та короткої текстової інформації розповісти про освітню програму, яку проходять діти різних вікових категорій. Перерахуйте основні та додаткові заняття. При наданні платних послуг вкажіть їх вартість.
  4. Інформація про матеріально-технічне забезпечення . Розкажіть про ігрові приміщення, бібліотеку, басейн, спортивні споруди, умови харчування та медичного обслуговування. Якщо для старших груп обладнано кабінети, наприклад, для навчання за комп’ютером, обов’язково підтвердіть цю інформацію фотографіями.
  5. Новинний розділ . Тут можна розмістити графік проведення заходів у садку: ранки, ярмарки, святкування, концерти, походи до театру, на природу, екскурсії тощо. Також буде корисною для батьків інформація щодо змін у законодавчій сфері щодо дошкільних закладів.
  6. Режим роботи . Тут вказується розпорядок дня: час проведення занять, прогулянок, сну, меню тощо на тиждень ст. Щоб батьки наперед знали, як мине день дитини.
  7. Сторінки різних спеціалістів дитячого садка . Співробітники саду (психолог, фізінструктор, інформатик, музичний керівник, лікар) можуть вести свій професійний блог на сайті, надавати консультації батькам, відповідати на запитання, розміщувати корисні статті на актуальні теми у вихованні дитини.
  8. Розділ зв’язку . Тут розміщується інформація для спілкування з адміністрацією дитячого садка: телефонні номери, адреси електронної пошти, місцезнаходження ДОП на карті міста та інші способи зв’язку.
  9. Сторінка батьків . Вона може бути представлена ввигляді форуму, відгуків, розділу з питаннями, що часто ставляться, наприклад, як записати дитину в садок, який одяг потрібний для музичних уроків, басейну, сну і так далі.

Якщо у вас приватний заклад, обов’язково розмістіть на сайті розділ із прайсом. Чи не зайвими будуть фотографії дітей за роботою над малюнками, виробами, уроками. Цей розділ буде корисним, якщо постійно стежити за його оновленням. Організована таким чином структура сайту зробить його зручним та інформативним для цільової аудиторії.

Сайт для дитячого садка №7

Сайт Happy-Kids

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 74915

Якими функціями має володіти сайт ДОП? Перелік базових опцій

Сайт дитячого садка повинен мати спеціальний набір корисних функцій, які можуть знадобитися відвідувачу для ефективної роботи на ньому. Щоб зрозуміти, які саме опції варто впровадити, досліджуйте сайти конкурентів, проведіть опитування клієнтів або подумайте над цим питанням. Також можна звернутися до професіоналів, надавши інформацію про тип сайту та особливості вашої діяльності. Для інформаційного порталу, який надає освітні послуги для дітей дошкільного віку, до основного функціоналу входить:

  • логічно складене меню;
  • навігація по блоках інформації;
  • особистий кабінет користувача;
  • форма контактів: номери телефонів, адреса електронної пошти, місцезнаходження закладу з карткою проїзду;
  • фотогалерея або віртуальний тур внутрішніми приміщеннями садка, навколишньої території, занять, ранків, малюнків та виробів вихованців, тощо;
  • прайс платних занять у садку;
  • онлайн-запис у чергу на вступ;
  • Стрічка новин;
  • форма для онлайн-консультацій із фахівцями закладу;
  • тематичні тексти про виховний процес;
  • батьківський форум.

Можна додати додаткові опції на сайт, наприклад, можливість завантаження файлів, фото, документів, панель зміни мови, календар та інше. Але вмикайте лише ті функції, які будуть корисні для батьків. Пам’ятайте, що ширший функціонал, тим більше навантажений сайт. Це впливає на швидкість його роботи та завантаження сторінок. Для готового сайту замовте аудит, щоб перевірити потрібність тих чи інших опцій. Зайві одразу видаляйте.

Сайт для дитячого садка №8

Сайт Pre-school

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 76608

Вибираємо систему керування контентом

Система керування контентом чи CMS – це програма для роботи з інформацією на сайті. Власник ресурсу може легко розібратися в її тонкощах, не маючи знань у програмуванні. CMS буває платною або безкоштовною. Вибрати її варто, виходячи з обсягу вашого бюджету, тому що навіть звичайна система керування контентом має низку можливостей для налаштування сайту. Платні версії відрізняються наявністю компетентної техпідтримки, легким настроюванням, безпекою, наданням офіційної документації, але великою вартістю. Серед них на увагу заслуговують: 1С-Бітрікс, UMI, NetCat. Безкоштовні двигуни мають свої переваги, які полягають у широкій функціональності, можливості встановлювати доповнення завдяки відкритому коду, але іноді вимагають від користувача мінімальних навичок у виготовленні сайту. Серед них виділяють: WordPress, Drupal, Joomla, MODX (платні плагіни). При виборі системи керування контентом переконайтеся, що вона повною мірою відповідатиме вашим потребам та завданням сайту дитячого садка. Якщо ви сумніваєтеся, зверніться до професійної веб-студії. Команда фахівців розробить якісний ресурс на відповідній CMS і навчить вас чи ваших співробітників керувати текстовим та візуальним контентом.

Сайт для дитячого садка №9

Сайт Kids-tree

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 61183

Сучасні вимоги до веб-дизайну: список основних трендів в оформленні сайту

Дотримання актуальних тенденцій у дизайні сайту позитивно позначиться на репутації дошкільного навчального закладу. Використання трендових прийомів покаже, що дитячий садок сучасний, прогресивний і розвивається в ногу з часом. Які ж фішки сприяють збільшенню популярності та впізнаваності сайту?

  1. Мінімалістичний дизайн . Наголос робиться на простоту, лаконічність, стриманість. Жодних зайвих деталей. На білому тлі виразно виглядають яскраві фотографії дітей, занять, концертів та самої установи. Батьки не відволікаються щодо корисної інформації про освітній процес.
  2. Градієнти . Приглушені тони та плавні переходи з одного кольору до іншого додають сторінкам чарівної глибини. Цей візуальний прийом дає можливість сконцентруватися на інформації, поданій на сайті.
  3. Пастельна палітра . М’які відтінки полегшують та спрощують дизайн, але не роблять його примітивним. Очі відвідувача не втомлюються від яскравих фарб. Він може надовго затриматися на сайті дитячого садка та записати до вас свою дитину.
  4. 2D-зображення . Авторські роботи з гумором, порушенням логіки та пропорцій оцінять відвідувачі сайту дитячого садка. Вони чіпляють увагу та змушують затриматися на сторінках. Використовуйте цей прийом дозовано, щоб не обтяжувати сайт.
  5. 3D іконки . Цей тренд призначається для привернення уваги. Якщо ви хочете повідомити важливу інформацію, позначте її маленькими іконками у форматі 3D. Так відвідувачі сайту зможуть зорієнтуватися у тому, що потрібно дізнатися насамперед.
  6. Шрифти в одному стилі . Велика кількість різноманітних шрифтів відлякає відвідувача, унеможливить вдумливого вивчення корисної інформації. Тому для оформлення текстового контенту використовуйте три, а краще два види шрифтів. Для заголовків статей підійдуть популярні ламані, кириличні шрифти.

Вище наведено основні тренди веб-дизайну. Проте їхнє хаотичне використання може лише нашкодити сайту. Потрібно зважати на тематику ресурсу. Тільки майстерне поєднання трендів з елементами вашого фірмового стилю зачепить цільову аудиторію. Тому зверніться до професійного веб-дизайнера. Він оформить сайт дитсадка з урахуванням ваших побажань.

Сайт для дитячого садка №10

Сайт Vision

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 27294

Як не потрібно розробляти веб-сайт. Топ 11 помилок новачків

Створюючи сайт дошкільного закладу, не потрібно заощаджувати чи покладатися на власні сили, якщо ви не професіонал. Інакше ви пропустите час і витратите великі гроші, оскільки помилки новачка практично гарантовано. Типові промахи в розробці сайту допускають:

  1. У побудові структури ресурсу: нелогічного зв’язку між розділами, неправильного розбиття на рівні, застосування складної навігації, проскакування дублів сторінок та інше.
  2. У створенні домену, який не пов’язаний із назвою ДОП або напрямом діяльності.
  3. Шляхом зайвого креативу в дизайні сайту та юзабіліті.
  4. Без кросбраузерності.
  5. Не враховуючи адаптацію під мобільні телефони та планшети.
  6. У визначенні цільової аудиторії та її болю.
  7. Відповідно до типу сайту та його завдань.
  8. Низька якість контенту.
  9. Швидкість завантаження сайту шляхом необдуманого заповнення фотоматеріалом.
  10. Без тегів, що впливають на пошукову оптимізацію не найкращим чином.
  11. У нав’язливому музичному оформленні сайту без можливості вимкнути звук.

Якщо зверніться до спеціалістів веб-студії, вам не доведеться платити двічі. Ви отримаєте відповідальний всім вашим вимогам готовий до роботи ресурс дитячого садка без типових помилок.

Сайт для дитячого садка №11

Сайт Themex

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 178985

Приклади сайтів дитячих садків

Перегляньте зразки сайтів інших дошкільних навчальних закладів, які ми розробляли. Проекти створювалися з урахуванням побажань замовників за правилами веб-розробки.

Сайт для дитячого садка №12

Сайт Yoozie-art

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 62385

Скільки коштує виготовлення сайту?

Чітко відповісти на питання про ціну створення сайту складно, тому що кожен проект розраховується окремо та на вартість впливає низка факторів. Якщо ви вирішили створити сайт дитячого садка за готовим рішенням, ціна буде стартувати з 6 000 гривень. Цей варіант – найдоступніший для виведення організації в інтернет за обмеженого бюджету та часу. Дані дошкільного закладу вносяться до обраного вами шаблону. Після заповнення ви отримуєте якісний продукт готовий до запуску. Другий варіант – це створення “з нуля”. Ціна на індивідуальне замовлення стартує від 45 тисяч гривень. Такий проект розробляється довше. Однак відсутні будь-які обмеження щодо дизайну та програмування. Ви отримуєте повний комплекс послуг з виготовлення сайту та його подальшого супроводу. Крім того, на вартість веб-ресурсу для дитячого садка впливають:

  • домен та хостинг;
  • CMS;
  • опрацювання ТЗ;
  • дизайн;
  • верстка та програмування;
  • заливання контенту;
  • підтримка веб-проекту;
  • консультування замовника.

Попередню вартість сайту можна розрахувати на онлайн-калькуляторі ifish.com.ua. Але лише після підписання брифу менеджер студії повідомить остаточну ціну, яку вам потрібно буде заплатити, щоб купити сайт дитячого садка.

Сайт для дитячого садка №13

Сайт Teddy-academy

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 69305

Що повинен знати виконавець перед початком роботи на сайті? Заповнення брифа

Перш ніж розпочати створення сайту, розробник вимагатиме від вас надати інформацію щодо майбутнього ресурсу. Для цього ви маєте заповнити бриф. Це опитувальник за проектом, з якого складається технічне завдання. Зазвичай приклад брифа з різними блоками важливу інформацію надає виконавець. Ви заповнюєте його самостійно або разом із розробником. У брифі необхідно коротко і конкретно вказати:

  • Контактна особа, яка ухвалює рішення по сайту.
  • Назва дитячого садка, основні послуги, які він надає.
  • Цільову аудиторію та конкурентів.
  • Побажання щодо дизайну з урахуванням фірмового стилю.
  • Приклади сайтів дитячих садків, оформлення яких вам сподобалося, і яке не підійшло, що саме хотіли б бачити на сторінках, а що ні.
  • функціонал.
  • Структура першої сторінки.
  • Типи реклами та способи просування сайту після закінчення проекту.
  • Бюджет, яким ви маєте в своєму розпорядженні і час окремо на розробку та на розвиток ресурсу.

Після заповнення бриф підписується та передається виконавцю. Всі деталі додатково обговорюються між менеджером студії та замовником. Якщо все гаразд, починається безпосередня розробка сайту.

Сайт для дитячого садка №14

Сайт Cleveries

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 73689

Етапи створення сайту «під ключ» веб-студією iFish

У розробці сайту з нуля під ключ бере участь команда фахівців веб-студії. Спершу проводиться дослідницька робота. Вивчається інформація щодо майбутнього ресурсу та конкурентне середовище. Цей етап триває один місяць. Після цього визначається термін виготовлення сайту, який може зайняти від 4 до 6 місяців, залежно від складності роботи. Вона проходить за такими етапами:

  1. Розробка структури сайту
  2. Створення дизайну.
  3. Впровадження та налаштування системи керування контентом.
  4. Верстка із програмуванням.
  5. Заливання підготовленого контенту.
  6. Посадка на хостинг.
  7. Розробка домену.
  8. Оптимізація під SEO просування.
  9. Реклама.
  10. Інструктаж замовника та його команди.

Створення сайту “під ключ” – це комплексна послуга. Тому в пакет iFish входить не тільки розробка, а й подальше консультування, допомога в просуванні. Однак домен, хостинг та CMS ви оплачуєте окремо. Написання текстового матеріалу також не входить до послуги «під ключ». Але ви можете замовити підготовку тематичних статей у копірайтерів веб-студії. Подати заявку на комплексну розробку сайту можна за телефоном, онлайн-чатом або спеціальною формою. Менеджери «iFish» зв’яжуться з вами та дадуть відповіді на всі запитання.

Сайт для дитячого садка №15

Сайт Fun-care

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 91273

Як просувати сайт дитячого садка після закінчення проекту?

Як тільки завершаться всі роботи з виготовлення сайту, одразу починайте його просувати. Планомірні дії щодо розвитку сайту принесуть свої плоди через 1-2-3 роки за умови, що ви постійно його наповнюватимете, оновлюватимете інформацію та підтримуватимете. Для цього виділіть бюджет та підготуйте план дій. Найміть команду фахівців із просування ресурсу в інтернеті. Особливо це важливо, якщо у вас приватний садок та навчання дитини в ньому платне або у вас є низка оплачуваних послуг. Ви отримаєте якісне SEO просування, яке включатиме:

  • інформування вашої цільової аудиторії;
  • формування позитивного ставлення до закладу;
  • підвищення трафіку;
  • збільшення замовлень батьків навчання дітей.

Термін виведення сайту у топ займе від 3 до 7 місяців. Дізнатись більше про просування ресурсу дитячого садка ви можете на нашому сайті ifish.com.ua , перейшовши за посиланням.

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved