Зміст
Ні для кого не секрет, що наявність інтернет-представництва – запорука успіху будь-якого сучасного підприємства. Це стосується й торгового центру. Компанії, представлені у віртуальному просторі, відкривають для себе нові шляхи залучення цільової аудиторії. Один із них – пошукові системи, інший шлях – соціальні мережі. Справа в тому, що користувачі інтернету поділяються на два типи. Одні шукають інформацію в Google та Yandex, а інші вважають за краще досліджувати Facebook та Instagram. Тому і власники бізнесу або вкладають фінансові кошти у розробку сайту, або займаються розкручуванням облікового запису в соціальних мережах. Виникає питання: який спосіб просування торгового комплексу кращий? Давайте розумітися.
Сайт торгового центру №1
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 181443
3 канали розвитку бізнесу в інтернеті: переваги та недоліки
Існує 3 способи просувати бізнес та залучати потенційну аудиторію через інтернет-простір:
- соціальні мережі;
- повноцінний сайт;
- онлайн-довідник Google “Мій бізнес”.
Кожен із перерахованих каналів має свої плюси та мінуси. Наприклад, створювати аккаунт у соціальних мережах або заводити картку в сервісі Google My Business не так витратно за часом і грошима, як сайт торгового центру. Але чи так це вигідно у перспективі? По-перше , функціонування особистого сайту не залежить від рішень власників соціальних мереж чи сервісів. Не треба побоюватися постраждати від великих конфліктів чи змін у політиці майданчиків, на яких розташована компанія. Якщо бізнес залежить лише від блогу у соціальній мережі або від картки «Мій бізнес», власник контролює його частково. Кожна зміна може зашкодити або зупинити роботу молла, а ви не зможете на це вплинути. Залишиться тільки упокоритися і якось пристосовуватися. По-друге , власник сайту та картки в онлайн-довіднику Google може покращити позиції в пошуковій видачі за допомогою роботи з контентом та налаштування його під SEO просування. Оптимізація та індексування бізнес-сторінки соціальної мережі в пошукових системах ніяк не залежить від дій її власника. По-третє , формат соціальної мережі та картки My Business накладає обмеження на довжину текстів, тривалість відео, оформлення в цілому. Сайт дозволяє розміщувати стільки інформації про торгово-розважальний комплекс, скільки вважатиме за потрібне його власник, не ставлячи при цьому жорстких рамок на кількості символів або на обсяг візуального контенту. Трафік повністю перебуває під вашим контролем. По-четверте , можливість аналітичних систем Яндекс Метрика та Google Analytics, які можна встановити на сайті, значно чіткіші за показники охоплення, переглядів, взаємодій соціальних мереж. На основі їхнього конкретного аналізу можна зрозуміти, як покращувати відносини з цільовою аудиторією в рази. Чого не скажеш про комунікацію з передплатниками в інтернет-спільнотах. Насамкінець варто згадати вирішальний фактор у бік повноцінного сайту – охоплення онлайн-аудиторії. Соціальні мережі обмежені кількістю передплатників, сервіс Google My Business націлений тільки на тих користувачів пошукової системи, які розташовані поруч. У той же час, сайт представлений до перегляду для всіх шарів онлайн-публіки без обмежень.
Персональний веб-ресурс в результаті виявляється набагато вигідніше і надійніше за безкоштовні способи просування торгового комплексу.
Однак не варто відмовлятися від облікових записів у соціальних мережах або картки Google My Business. Вони можуть бути використані як додаткові канали просування та залучення цільової аудиторії. Також можна відкрити бізнес-сторінку та створити візитку в онлайн-довіднику як перший крок. І лише потім запускати повноцінний сайт у віртуальний простір.
Сайт торгового центру №2
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 176313
Чому торгово-розважальному центру потрібний власний сайт? Причини створення
Власний веб-ресурс має вагомі переваги для власника будь-якого бізнесу перед конкурентами, у яких сайту немає. Тому варто розглянути ключові причини створення інформаційного порталу для торгового комплексу:
- Взаємодія з потенційними клієнтами з метою залучення їх у мол незалежно від місця розташування.
- Суттєва економія на ефективнішій рекламі на сайті замість друкованої чи телевізійної.
- Створення фірмового стилю, бренду торгово-розважального центру із подальшим збільшенням його сфери впливу.
- Миттєве інформування користувачів про новини, заходи, події, які відбуватимуться у пасажі.
- Сайт доступний для відвідування 24 години на добу, тому відвідувач може ознайомитися з інформацією про комплекс в одному місці в будь-який зручний час, а також поставити запитання оперативній службі підтримки.
- Пошук нових співробітників, спонсорів, налагодження ділових партнерств.
- Важлива перевага у конкурентному протистоянні.
Виходячи з перерахованих плюсів сайту для торгово-розважального центру, варто зробити висновок, що власний веб-ресурс – це не розкіш, а необхідність ведення успішного та прибуткового бізнесу в сучасних реаліях.
Сайт торгового центру №3
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 172655
Як правильно підібрати домен та хостинг для сайту молла? Основні критерії
Доменне ім’я – це назва сайту, яким користувачі шукають його в інтернеті, а хостинг – простір, де зберігаються файли. Тому без цих двох складових неможливе існування веб-ресурсу. Однак, щоб домен та хостинг працювали на компанію, необхідно дотримуватись певних правил при створенні назви сайту торгового центру та при виборі хостинг-провайдера. При формуванні доменного імені відмінно, якщо воно відповідатиме назві молла, компанії-власника або включатиме слова з можливих пошукових запитів. Крім того, найменування не повинно бути довгим – складатися не більше ніж із 64 символів. Підійдуть легкі та звучні слова, але не більше 3, інакше важко буде запам’ятати. Також має значення вибір доменної зони. Торговому центру, розташованому в одному регіоні, варто віддати перевагу назві сайту із закінченням на «.kiev.ua», «.dp.ua», «.od.ua» і так далі. Для мережі пасажів із розташуванням у різних містах у межах однієї країни підійдуть домени: “.ua”, “.ru”, “.by”. Якщо ви хочете виділити сайт торгово-розважального центру серед конкурентів, підбирайте тематичну назву, наприклад, .center, .mall, .estate і так далі. Після того, як ви визначитеся з доменом, перевірте його на зайнятість. Якщо він нікому не належить, реєструйте його на себе чи компанію, надавши відповідні реквізити. Хостинг надає ряд додаткових функцій та інструментів, крім розміщення файлів сайту на одному із серверів провайдера. Вони можуть значно допомогти у роботі з веб-ресурсом, якщо ви відповідально підійде до вибору хостингу. Тому дотримуйтесь наступних правил:
- Зверніть увагу на обсяг дискового простору, доступну до розміщення кількість файлів у рамках одного тарифу та кількість сайтів, якими можна керувати на цьому хостингу.
- Від ширини каналу залежить швидкість завантаження сторінок сайту, а це впливає на його відвідуваність та просування у пошукових системах Google та Яндекс.
- Вибирайте безлімітний трафік для сайту з можливістю завантажувати файли, наприклад, афішу, акції магазинів, особливості меню кафе та ресторанів, нових розваг та інше.
- Віддайте перевагу провайдеру, який пропонує послугу розміщення з функцією резервного копіювання даних клієнтів. Таким чином, у будь-яких форс-мажорних обставинах ви не будете переживати за збереження інформації.
- Чуйність та доброзичливість служби технічної підтримки має не останнє значення. Тому перед тим як замовити хостинг, зателефонуйте за вказаними номерами та зробіть висновки. Професійна та привітна служба свідчить про якісний хостинг.
- Обов’язково скористайтесь тестовим періодом, якщо провайдер пропонує такий. Ви зрозумієте, який вид хостингу вам підійде, і перевірите якість послуги, що надається.
- Перед оформленням заявки на підключення хостингу вивчіть відгуки, рекомендації та відвідайте спеціалізований форум.
Вибирайте хостинг у кількох компаній, порівнюйте можливості різних хостингів та відповідність ціни. Чи пропонують вони додаткові переваги у вигляді пакетів безкоштовних доменів та SSL-сертифіката? Якщо сумніваєтеся у виборі хостингу, зверніться до професійної веб-студії. Команда розробників допоможе правильно оформити домен та підібрати хостинг, що відповідає сайту торгового центру.
Сайт торгового центру №4
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 71681
Односторінковий або багатосторінковий сайт. Як зрозуміти, що підійде?
Роздумуючи над будовою сайту, не допускайте помилок у виборі його формату. Є односторінкові лендінги та повноцінні сайти. Кожен з них підходить для різних цілей і відповідно виконує різні функції. Лендінг пейдж – це односторінковий сайт. Вся інформація знаходиться на одній вкладці. Переміщення між блоками відбувається за допомогою скролінгу. Структура такого сайту передбачає продаж одного товару (групи подібних продуктів) чи послуги. Але це не є основною метою. Його завдання – викликати будь-яку необхідну цільову дію: передплатити розсилку, залишити номер телефону або електронну адресу, записатися на вебінар, переглянути відеоролик тощо. Таким чином, лендинг привертає увагу холодної аудиторії до певного продукту компанії, але не розповідає про неї саму. Односторінковий сайт підходить для бізнесу з невеликим асортиментом товарів або послуг для певної публіки. Однак, якщо створюється інтернет-майданчик під торговельно-розважальний центр, у лендинг йому буде тісно. Тому вибирайте багатосторінковий формат. Так ви зможете в кожній окремій вкладці розповісти про комплекс, його магазини, кафе, ігрові зони, паркування, готелі і так далі. Основна мета багатосторінкового сайту – представити саму компанію, її фірмовий стиль та стратегію. Отже, інформаційний ресурс, який нічого конкретно не продає, лише запрошує всіх відвідати молл, повинен мати багато сторінок. До того ж повноцінні сайти розраховані на довгострокову перспективу, у той час як лендинги закривають, щойно зникає необхідність у подальшому виконанні цільової дії. Якщо ви хочете постійно залучати до торгового центру все більше відвідувачів та спілкуватися з ними за допомогою сайту, багатосторінковий варіант – це ваш формат.
Сайт торгового центру №5
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 71436
Як структурувати інформацію на сайті, щоб залучати якнайбільше відвідувачів до торгового центру?
Логічна структура сайту відіграє ключову роль у залученні цільової аудиторії. Якщо відвідувачеві буде комфортно на сторінках вашого веб-ресурсу і він зможе знайти необхідну інформацію, то скористається послугами торгового центру. Тому важливо подати вичерпний матеріал про заклад, розподіливши текстовий та візуальний контент за пунктами меню.
- Блок про торговий комплекс . Тут ви можете розмістити інформацію про історію заснування, переваги центру, магазини, кафе, ігрові зони і так далі. Не зайвим буде супроводжувати текстовий матеріал якісними фотографіями та відеороликами.
- У блоці про магазини можна розмістити списком або плиткою перелік торгових точок за напрямками: парфумерія та косметика, одяг, ювелірні прикраси та біжутерія, гаджети, техніка, продуктовий тощо. Клікнувши, наприклад, на «Подарунки, квіти», відкриватиметься сторінка з назвою квіткової крамниці або магазину упаковки сувенірів з телефонами та карткою. Так відвідувач зможе заздалегідь зробити замовлення та побачити, де знаходиться магазин, щоб забрати букет.
- У блоці кафе та ресторанів може бути аналогічна магазинам схема: телефони та карта. Однак тут можна додати невелику статтю про сам заклад, особливості меню та атмосфери. Фотографії – обов’язкові.
- Зона відпочинку та розваг заслуговує на окремий пункт меню. По кожному з видів дозвілля можна зробити додаткові підрозділи: кінотеатр, боулінг, дитяча зона, SPA-салон, ковзанка тощо.
- Важливий пункт – події та заходи . Це — рекламний блок. У ньому інформацію про акції, знижки, новинки можуть залишати всі вказані в попередніх категоріях магазини та кафе. Також тут розміщуються новини про відкриття торгової точки, про режим роботи в період пандемії, оголошення переможців в іграх та вікторинах, афіша, святкування Хеллоуїна, Різдва, Дня всіх закоханих тощо. Доповнити цей пункт можна фотозвітами подій, що відбулися.
- Контакти . Адреса торгового центру з карткою проїзду (вказати всі адреси закладу, якщо є декілька точок у місті або по всій країні), телефони адміністрації, відділу оренди, продажу, а також електронна адреса та месенджери для відгуків. Також тут ви можете вказати сторінки соцмереж та різних сервісів, де ви ще розміщуєте інформацію про торговий центр.
Перелічені пункти обов’язкові. Їх можна доповнити інформацією про спеціальні послуги, які надає центр, наприклад, оренда офісів, підземний паркінг, апартаменти та інше. Важливе перше враження, яке створює у відвідувача головна сторінка. Приділіть її особливу увагу: яскраві банери, афіші, ефектні фотографії торгового центру. Якщо центр бере участь у благодійності абозбиранні коштів – згадка про це стане плюсом до репутації комплексу. Продумайте структуру заздалегідь. Усі побажання та вимоги розробник внесе до технічного завдання перед початком роботи над створенням сайту.
Сайт торгового центру №6
Сподобався сайт? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 88452
Які функції мають бути на сайті? Перелік базових компонентів
Для того, щоб сформувати чітко вивірений функціонал майбутнього проекту, необхідно визначити мету, аудиторію та завдання сайту торгового центру. Для цього пройдіть шлях відвідувача від заходу на першу сторінку до виконання дії. Тільки після цього ви зрозумієте, які обов’язкові функції мають бути реалізовані, щоб досягти зазначеної мети. Складіть список. Він може включати такі компоненти:
- логічно збудоване меню;
- навігація між розділами;
- фотогалерея;
- текстовий опис;
- форма контактів: зворотний зв’язок, акаунти соцмереж, карта проїзду;
- підписка на новини та календар подій;
- скачування файлів: прайс, афіша, план поверхів, договори та інші документи;
- Пошук по сайту;
- обробка кредитних карток;
- особистий кабінет та форма авторизації;
- перемикання мов та інші опції.
Це обов’язкові функції для інформаційного сайту молла. Але ви можете додати інші компоненти, які вважаєте за потрібне, наприклад, відгуки, коментарі, форум відвідувачів, онлайн-чат і так далі. Однак пам’ятайте, що чим більше функцій на сайті, тим важче він ставатиме. Перевантаження безпосередньо впливає на якість та швидкість роботи веб-ресурсу. Тому замовте аналіз сайту на запит функцій серед відвідувачів, щоб зрозуміти, які з них залишити, додати або видалити.
Сайт торгового центру №7
СПОДОБАВСЯ САЙТ? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 107104
Вибираємо систему керування контентом для сайту торгового комплексу
CMS – це система керування контентом сайту. Від її налагодженої роботи залежить зручність заповнення ресурсу, налаштування оптимізації під пошукові системи та підключення додаткових веб-інструментів. Всі CMS діляться на чотири категорії:
- Самописні.
- Коробкові.
- Конструктори.
- Студійні.
Кожна з перерахованих видів «движків» має переваги і недоліки. Вибирайте систему управління контентом, яка вирішуватиме завдання сайту. Самописні CMS створюються під конкретний веб-ресурс. Розробник використовує нові технології програмування, впроваджує унікальний функціонал та ексклюзивні рішення у виготовленні сайту. Однак враховуйте те, що самописний “движок” – це необроблена технологія. З помилками, складнощами при SEO просуванні доведеться справлятися самостійно, тому що немає ніякої служби підтримки. Замовник повністю залежить від виконавця, а бізнес – від рівня професіоналізму. Коробочні CMS є готовими програмними продуктами. Розрізняють безкоштовні «движки», які можна завантажити, та комерційні, які потрібно буде купити. Серед перших виділяють: WordPress, Drupal, Joomla та інші. Серед плюсів безкоштовних CMS – це і вільні стосунки з розробником, дешевизна (додатково купуються розширення), зміна дизайну можлива у два кліки. Однак є й недоліки у виборі модулів, уразливості вірусів, без техпідтримки (але є спільноти та спеціалізовані форуми), обмеженості в налаштуваннях SEO. Деякі коробкові безкоштовні системи керування контентом вимагають мінімальних знань у програмуванні для їх встановлення та керування. Серед платних варіантів найефективнішими вважаються 1С-Бітрікс, NetCat, UMI та інші. З такими CMS замовник може вільно вибирати та змінювати розробників, користуватися послугами компетентної служби підтримки та мати всю необхідну технічну документацію. Більшість платних програм мають спеціалізацію під певний вид сайтів. Тому можна легко вибрати потрібний «движок» для інформаційного порталу торгового центру. Однак ви будете зобов’язані щороку вносити ліцензійні платежі, додатково сплачувати за послуги техпідтримки. Платні коробкові CMS мають закритий код, тому вони не приймають доопрацювань і доповнень, але інтегрується з багатьма іншими програмами, наприклад, 1C, хмарним сховищем, платіжними системами і так далі. Коробочні 1С-Бітрікс, NetCat, UMI.CMS встановлюються та налаштовуються лише досвідченими програмістами. Конструктори хороші тим, що не вимагають спеціальних знань у веб-розробці. Тому складання власного сайту з шаблонів може приступити кожен. Достатньо зареєструватися на платформі та вказати потрібні налаштування. Це швидкий, популярний бюджетний варіант. Але є кілька нюансів. Вам доведеться забути про складний функціонал. Деякі конструктори прив’язані до певного хостингу, який може не підійти до сайту торгового комплексу. На безкоштовних тарифах доведеться включити назву сайту-конструктора в домен. Приклади шаблонних CMS: Tilda, Wix, Nethouse та інші. Студійні CMS є авторськими розробками деяких веб-студій. Вони мають розгорнуту документацію, чуйну службу підтримки, SEO-дружелюбний функціонал, кастомізацію, тестовий період, орієнтацію на клієнта та інші переваги. Все залежить від розробника. Але якщо ви вирішите змінити виконавця, можуть виникнути проблеми аж до повторної розробки сайту. Адже CMS залежатиме від студійних сервісів. До того ж, якщо веб-студія закриється, «движок» більше не оновлюватиметься. Вибирайте систему керування контентом, виходячи із завдань вашого сайту, а також бюджету на розробку. Якщо ви сумніваєтесь, яку програму підключити, зверніться за консультацією до професіоналів. Так ви точно не помилитеся.
Сайт торгового центру №8
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 212797
Які прийоми на веб-дизайні знаходяться на піку популярності?
Відвідувач складає думку про сайт за перші 20 секунд. Велику роль у цьому відіграє дизайн. Тому застосування трендів в оформленні сайту торгового центру є вкрай важливим. Серед основних сучасних прийомів виділяють:
- чорний та темно-сірий фон;
- колаж на задньому плані;
- прийоми антидизайну;
- мінімалізм та стриманість;
- органіка;
- чергування 2D та 3D ілюстрацій;
- функціональне оформлення;
- емоційні елементи;
- геометрії.
Перераховані тренди можна сміливо змішувати з елементами фірмового стилю, щоб створити такий веб-ресурс, який буде вигідно виділятися серед конкурентів. Скористайтеся цією підказкою під час заповнення брифу для розробника.
Сайт торгового центру №9
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 183729
Топ 5 помилок у розробці сайту, яких припускаються новачки
Новачки або некомпетентні розробники часто припускаються типових помилок при створенні сайтів. Тому, обираючи виконавця, переконайтесь у його професіоналізмі, щоб не довелося платити двічі та переносити терміни запуску проекту. Обов’язково запам’ятайте 5 основних помилок, якими грішать розробники, щоб мати можливість оцінити роботу найнятої веб-студії.
- Відсутність чіткої структури , безлад на сторінках, незручна навігація, нагромадження блоків з контентом, «крива» верстка, важкодоступність кнопок, посилань, рядки пошуку та інших елементів, які мають вирішальне значення.
- Перевантаження графікою робить сайт важким для сприйняття та збільшує час завантаження сторінок.
- Неправильний вибір кольорів та рівня контрасту може відволікати та дратувати відвідувача. Так ви можете відштовхнути потенційного клієнта.
- Невдале форматування текстового контенту виявляється у відсутності абзаців, заголовків, вирівнюванні, а також у присутності проблем з типографікою.
- Відсутність оптимізації для пошукових систем не дасть змоги просувати проект через інтернет. Цей пункт необхідно обов’язково опрацювати.
Помилки, які допускають розробники набагато більше, але якщо ви уникнете перерахованих вище, то набагато збільшите шанси сайту торгового центру потрапити в топ.
Приклади сайтів торгово-розважальних центрів
Перегляньте зразки сайтів, розроблених нашою веб-студією. Зверніть увагу на те, як організовано структуру, функціонал, розроблено дизайн командою фахівців. Якщо вам сподобалися певні елементи готових майданчиків, що продають, їх можна включити в майбутній проект з торгового комплексу.
Сайт торгового центру №10
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 172892
Як оцінюється розробка сайту Етапи виготовлення
На вартість сайту впливають кілька факторів. Тому складно відповісти на запитання щодо конкретної ціни. Наступна інформація щодо етапів виготовлення розкриє вам принципи формування цієї суми. Перед безпосереднім процесом виготовлення веб-ресурсу відбуваються підготовчі роботи. Вивчаються особливості бізнесу, збирається інформація. На цьому етапі розробник та замовник визначають завдання майбутнього сайту та складають технічне завдання. Після його затвердження та внесення передоплати починається:
- Прототипування;
- Оформлення головної сторінки сайту та від 10 до 15 внутрішніх;
- Верстка шаблонів сторінок та програмування;
- Встановлення та налаштування системи управління сайтом;
- Наповнення матеріалом (текстовим та візуальним);
- Перевірка на помилки та внесення доповнень.
Створення сайту – це завжди тривалий процес, з якого складається ціна покупки. Чим масштабніший проект за обсягами роботи та часу, тим вища його вартість. Шаблонний варіант обійдеться вам від 9 000 грн., а ця ж версія «під ключ» – від 14 000 грн. Ціна на сайт, розроблений “з нуля”, стартує з 24 500 грн. Але в зазначену суму не входить оплата за допомогу в розробці домену та переведення на відповідний хостинг, написання статей тощо. Щоб дізнатися попередню ціну за розробку сайту торгового центру, скористайтесь онлайн-калькулятором або консультацією з фахівцем. Остаточна вартість визначається технічним завданням. Для розробки необхідно заповнити бриф.
Сайт торгового центру №11
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 7777777
Яка інформація знадобиться виконавцю для створення сайту?
Заповнення брифа – перший крок на шляху створення сайту. До цього процесу потрібно підходити відповідально. Повне та вичерпне заповнення інструкції щодо майбутнього проекту забезпечить вам економію часу та грошей. Ви отримаєте відповіді на запитання щодо суми розробки та термінів. А виконавець отримає чітке розуміння завдання. Бриф зазвичай містить 10-12 пунктів короткої інформації щодо майбутнього сайту:
- Контактні дані замовника або особи, яка відповідає за затвердження, коригування, уточнення деталей проекту: номери телефонів, адреси електронної пошти.
- Опис ніші та визначення конкурентів: коротка розповідь про компанію, цілі, принципи роботи, завдання бізнесу і так далі.
- Прописування мети створення сайту та завдань, які він вирішуватиме для вас, а також різновид ресурсу.
- Визначення цільової аудиторії: вік, інтереси, дохід тощо.
- Обсяг робіт.
- Приклади сайтів, які сподобалися та не сподобалися із зазначенням причини.
- Вимоги чи побажання щодо дизайну сторінок.
- Контент для заповнення сторінок.
- Підтримка різноманітних мовних версій сайту.
- Дедлайн та бюджет.
Бриф пишеться під конкретне завдання. Якщо сумніваєтеся чи вагаєтесь, як відповісти на той чи інший пункт, можливо, є сенс заповнювати документ разом з виконавцем, щоб уникнути непорозуміння. Після вивчення брифа студія веб-розробки починає виготовлення сайту.
Сайт торгового центру №12
ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 58727
Розробка сайту у веб-студії iFish. Етапи створення інтернет-ресурсу «під ключ»
У студії веб-розробки iFish створюються готові до запуску сайти за методикою «під ключ». Вони надаються замовнику разом із логіном та паролем для доступу. Виготовлення такого веб-ресурсу включає декілька послідовних дій, які виконує команда спеціалістів. Вам достатньо подати заявку на послугу та співробітники студії розпочнуть:
- Аналіз сайтів конкурентів.
- Прописування особливостей майбутнього ресурсу у ТЗ.
- Створення структури.
- Формування дизайну сторінок.
- Встановлення та налаштування CMS.
- Верстці.
- Розробка функціоналу.
- Внесення текстового та візуального контенту.
- Розміщення на хостинг.
Майте на увазі, що окремо оплачується купівля домену та хостингу. Також у пакет «під ключ» не входять роботи по закінченню проекту: технічна оптимізація, реклама та навчання керуванню сайтом. Щоб замовити розробку сайту, скористайтеся спеціальною онлайн-формою, телефонами, месенджерами. Наш співробітник передзвонить вам та уточнить усі деталі. Також ви можете поставити запитання операторам онлайн-чату. Для надсилання документів використовуйте електронну пошту.
Як просувати сайт торгового центру після закінчення робіт?
Розкрутку веб-ресурсу в інтернеті необхідно розпочати одразу після закриття проекту. Планомірні дії щодо наповнення, оновлення, підтримки та просування сайту зможуть дати результати через 1, 2, 3 роки. Ви можете замовити послугу розвитку ресурсу в нашій студії. Фахівці підійдуть до цього питання комплексно, щоби збільшити віддачу від сайту за максимально короткий термін. Буде задіяна:
- Налаштування SEO просування сайту.
- Контекстна реклама.
- Просування у соціальних мережах.
- Реклама у групах та у спільнотах.
- Колаборація.
Враховуючи тематику бізнесу, ви можете підключити медійну рекламу, просування на зовнішніх ресурсах, e-mail маркетинг. Більш докладно про життя після закінчення проекту з торгового центру ви можете дізнатись за посиланням: ifish.com.ua .
Оцініть матеріал
Натисніть на зірку, щоб оцінити!
Немає голосів
Кількість голосів:
Середня оцінка / 5