Як розвивати бізнес зі встановлення натяжних стель в інтернеті?

Сайт компанії зі встановлення натяжних стель – це потужний маркетинговий інструмент, який відіграє першорядну роль у залученні клієнтів та отриманні прибутку. Він працює з відвідувачами із пошукових систем. Є користувачі, які більше довіряють друзям та знайомим із соціальних мереж. Тому деякі компанії відкривають акаунти в Instagram та Facebook. Вони вважають, що таким чином отримають більше замовлень. Але чи так це насправді? Який із способів розвитку бізнесу компанії зі встановлення натяжних стель кращий?

 

Особливості різних каналів щодо просування та залучення клієнтів

Ви можете скористатися соціальними мережами, карткою Google My Business або повноцінним сайтом, щоб вивести офлайн-бізнес у віртуальний простір.

Перший канал – соціальні мережі. Швидкий та бюджетний спосіб запустити свою справу онлайн – створити бізнес-акаунт в інтернет-спільноті. Першими клієнтами можуть стати друзі та знайомі. Далі будуть потрібні таргетингова реклама, контент, що постійно оновлюється, безперервне перебування на зв’язку. Але це не убезпечить від високої конкуренції, обмеження користувачів, злому, неможливості повноцінного відстеження відвідуваності. Шаблонність груп, відсутність сервісів, недоступність додаткового заробітку може завдати шкоди вашому бізнесу. Найсуттєвіший недолік – це повна залежність від правил та обмежень соціальної мережі. Ваша компанія зі встановлення натяжних стель може припинити існування, якщо власник соціальної мережі вирішить її закрити.

Другий канал – картка Google My Business. Щоб дізнатися про користувачів Google, створіть профіль в онлайн-довіднику Мій бізнес. Це безкоштовна платформа для розміщення інформації про місцезнаходження офісу компанії, графіка роботи, телефонів, прайсу, фотографій закладу та замовлень, посилань на вебресурс. Сервіс не є готовим сайтом натяжних стель, він є візитною карткою компанії, з якою необхідно постійно працювати і яку треба оптимізувати. Тоді Google My Business зможе підвищити трафік сайту та вивести його у топ. Онлайн-довідник – допоміжний інструмент для розвитку локального бізнесу, але не повноцінне інтернет-представництво.

Третій канал – сайт компанії зі встановлення натяжних стель. Власний онлайн-ресурс відкриває перед власником низку можливостей. Просування послуг фірми, збільшення клієнтської бази, ділова комунікація, проведення маркетингових досліджень, вибудовування іміджу та отримання прибутку – цілі, задля досягнення яких створюється повноцінний сайт. Головною перевагою його наявності є право власності. Ви зможете робити будь-які дії: змінювати сайт, додавати або видаляти окремі елементи, розміщувати сторонні рекламні матеріали для додаткового заробітку, продавати, закривати тощо. До вас приходитиме різноманітна онлайн-публіка, не обмежена правилами соціальної мережі.

Сайт компанії зі встановлення натяжних стель №1

Сайт Reno House

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 101566

 

Навіщо бізнесу для встановлення натяжних стель потрібен сайт?

Наявність власного сайту має низку переваг для власника компанії:

  1. Ви можете залучати потенційних клієнтів з Інтернету незалежно від місця розташування офісу. Один сайт позбавить вас додаткових фінансових витрат на рекламу для аудиторії з інших регіонів.
  2. Просування бізнесу буде постійним та безперервним. Вам не потрібно бути онлайн, щоб залучати нових замовників. Сайт самостійно впорається з цим за вас. Уся необхідна інформація доступна 24 години на добу.
  3. На відміну від соціальних мереж, сайт можна розробити з урахуванням усіх ваших побажань:
  • наповнити перевагами компанії, каталогом послуг, прайсом, корисним контентом, вигідно виділити його серед конкурентів;
  • додати всі необхідні сервіси та функції, щоб допомогти відвідувачеві визначитися з вибором у найкоротший термін;
  • зробити простим та комфортним замовлення послуги із встановлення натяжних стель.
  1. Інформація на сайті може оновлюватись миттєво завдяки застосуванню системи керування контентом. Ви зможете редагувати наявні статті, змінювати зображення, підтримувати актуальність текстового та візуального матеріалу.
  2. Налаштування декількох способів зворотного зв’язку дозволить спілкуватися з цільовою аудиторією, отримувати відгуки та коментарі.
  3. Ви можете відстежувати поведінку користувачів на вашому ресурсі за допомогою Google Analytics та Яндекс.Метрика. Внесення коригувань, зменшення кількості відмов та збільшення кількості замовлень дозволить ефективніше використовувати рекламний бюджет.
  4. Для просування офіційного сайту натяжних стель використовується контекстна реклама, SEO, посилання та багато інших способів, не доступних компаніям із соціальних мереж.

Заздалегідь виділіть бюджет не лише на виготовлення, а й на просування сайту. Якщо ви не є кваліфікованим веброзробником, доведеться знайти команду фахівців. Вже ухвалили остаточне рішення про створення власного вебресурсу? Тоді обговоримо важливі моменти.

Сайт компанії зі встановлення натяжних стель №2

Сайт Darell House

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 100706

 

Як не помилитися з підбором доменного імені та хостингу?

Домен та хостинг – дві важливі складові будь-якого сайту, без яких він не зможе функціонувати.

Доменне ім’я чи адреса сайту мають свої особливості. Його потрібно підбирати ідентичним назві компанії, послузі чи торговій марці. Якщо цей варіант неможливий, то використовуйте специфіку діяльності або запити користувачів у пошукових системах – «ustanovka-natazhhnyh-potolkov», «potolki-dnepr» тощо. Доменне ім’я має бути коротким і незабутнім. Другий момент – доменна зона. Якщо ви не плануєте розвивати бізнес за межами певного регіону, вибирайте домени на кшталт «kiev.ua», «od.ua», «dp.ua» тощо. Якщо плануєте національну компанію з офісами у декількох містах однієї країни, використовуйте імена із закінченням на: «ua», «ru», «by» та інші. Якщо ваша компанія має намір надавати послуги зі встановлення натяжних стель замовникам VIP-класу, вибирайте нові міжнародні домени першого рівня. Так ви позначите свій статус. До них належать імена типу: «company», «group», «business».

Врахуйте, що вартість доменів різна. Найдорожчі – міжнародні. Реєстрація здійснюється на власника бізнесу або безпосередньо на компанію, навіть якщо оформленням документів займається студія веброзробки.

Хостинг варто вибирати, відштовхуючись від розміру бюджету на виготовлення сайту. Можна скористатися безкоштовною пропозицією, якщо набір можливостей сервера влаштовує. В іншому разі існує п’ять платних варіантів:

  • Shared – це загальний чи віртуальний хостинг. Усі налаштування виконані «під ключ». Ваш сайт ділитиме простір фізичного сервера з іншими ресурсами. Тому віртуальний хостинг призначений для легких майданчиків із невеликим напливом відвідувачів.
  • На VPS хостингу ви можете робити вибір на користь ОС, що сподобалася, налаштовувати бажані опції, зберігати дані. Його потужність вища. Ваш сайт знаходиться на віртуальному сервері одночасно з іншими, але на цей раз провайдер розподіляє ресурси фізичного обладнання.
  • Виділений сервер належить лише вашому ресурсу. Ви орендуєте його та отримуєте швидкісний та стійкий до перевантажень продукт.
  • Colocation ви купуєте. Хостинг-провайдер виділяє місце на своїй території для обладнання, яке під’єднує до інфраструктури. За додатковою вартістю приєднується канал доступу, живлення, служба підтримки, відбувається апгрейд, моніторинг тощо.
  • Хмарний хостинг відрізняється тим, що швидко змінюється конфігурація та здійснюється балансування у разі зростання навантаження. Вебпроєкти можуть залучати потрібну потужність без додаткової оплати фізичної складової.

Вибирайте надійний хостинг. Звертайте увагу на швидкість завантаження файлів. Хостинг, як і у випадку з доменом, оформляється на власника сайту чи компанію. Тому остерігайтеся шахраїв. Завжди ретельно перевіряйте документи на право власності.

Сайт компанії зі встановлення натяжних стель №3

Сайт Based Welling

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 87189

 

Вибираємо сайт за кількістю сторінок

Лендинг ще називають посадковою сторінкою, оскільки це односторінковий сайт. На ньому розміщена повна інформація про один товар або послугу компанії. Єдина мета landing page – спонукати відвідувача до дії: підписатися на розсилку, зареєструватися, замовити послугу, купити продукт тощо. Для цього використовуються яскраві кнопки, спливаючі посилання, вікна та інші прийоми. На таких сайтах відсутні фактори, здатні відволікти користувача від цільової дії.

Багатосторінковий сайт – це повноцінний вебресурс, який презентує ваш бізнес у віртуальному просторі. На ньому знаходиться вичерпна інформація про компанію, види натяжних стель, каталог, ціни, фотографії тощо. Його мета – продавати весь спектр послуг, а не один товар, формувати ім’я та репутацію.

Якщо ви націлені на розвиток та розширення бізнесу зі встановлення натяжних стель, вам варто вибрати повноцінний сайт.

Лендинг створюється з короткостроковою перспективою. Він може використовуватися як додатковий інструмент у тандемі з основним сайтом для просування нового продукту компанії або збільшення замовлення певної послуги. Тоді ефект від нього буде максимальним.

 

Особливості структури сайту компанії зі встановлення натяжних стель

Щоб у відвідувача ресурсу виникло бажання стати клієнтом вашої компанії, його перебування на сайті має бути комфортним, викликати позитивні емоції. У цьому допоможе наявність цікавої та корисної інформації, а також її грамотна структуризація.

Під час першого відвідування сайту компанії зі встановлення натяжних стель користувач зверне увагу на оформлення головної сторінки. Вона має бути в міру цікавою та інформативною, але не перевантаженою анімацією та яскравими елементами, які відволікають увагу. Тут ви можете у вигляді блоків розмістити акції, подарунки, знижки, що діють, запропонувати розрахунок вартості, вказати гарантії, відгуки клієнтів, контакти та інше. Завдання головної сторінки – привернути увагу відвідувача та викликати бажання докладно вивчити інформацію у розділах.

Меню має бути на кожній сторінці сайту. Так відвідувач зможе швидко пересуватись між пунктами. На сайті компанії зі встановлення натяжних стель мають бути розділи:

  1. «Про нас». Тут вказується історія фірми, переваги замовлення послуги, особливості сервісу, керівники та команда. Якість та гарантії повинні підтверджуватись сертифікатами, нагородами та іншими документами.
  2. «Каталог» містить фотографії видів приміщень, з якими працює компанія, типів стель, фактур, кольорів або фотодруків, виробників, стилів. Кожне фото в «Каталозі» може бути посиланням на реалізовані проєкти з інформацією про замовлення, підсумкову вартість та відгуки. Не зайвим буде вказати специфіку встановлення стель у різних приміщеннях, коли краще вибрати однорівневі, а коли багаторівневі, особливості роботи з різними матеріалами, можливість замовити фотодрук з переліку робіт компанії або за особистим дизайном. Текстові матеріали можна помістити в окремий блок – Блог або Інфо і переходити на них за допомогою внутрішніх посилань.
  3. «Ціни» –  це розділ із зазначенням вартості самих стель за квадратний метр і роботи зі встановлення. Тут зазначають можливі види оплати, розрахунок попередньої вартості, виклик замірника. Не зайвим буде розмістити тут блок з відповідями на запитання, що часто ставлять на тему «Ціни».
  4. «Галерея» повною мірою показує результати успішних робіт компанії. До кожного замовлення можна додати посилання на фото до, коротку інформацію: для кого, рівень складності, короткий опис.
  5. «Відгуки». Тут замовники можуть оцінити ваші послуги, прокоментувати процес і результат виконаних робіт, розповісти невелику передісторію і як дізналися про фірму.
  6. «Контакти». У розділі, який зазвичай вказується останнім, розміщуються усі способи зв’язку з представниками компанії для замовлення послуги встановлення натяжних стель. Тут можна створити опцію: проконсультуватися з фахівцем, надіслати деталі замовлення. Обов’язково увімкніть карту із зазначенням, як дістатися до офісу.

Усі ці розділи можуть мати різні назви, але одну суть – вичерпно розповісти про компанію та види послуг, які вона пропонує. Це базовий список меню. Тому ви можете додати інші інформаційні блоки з корисними статтями, новинами компанії, вакансіями, даними для постачальників та виробників тощо.

Сайт компанії зі встановлення натяжних стель №4

Сайт Coverur

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 81169

 

Які опції повинен мати сайт?

Вебресурс компанії зі встановлення натяжних стель повинен мати набір різних функцій, які вирішать завдання відвідувачів без зволікання і з комфортом.

Можна самостійно продумати список базових та розширених опцій, підглянути приклади у конкурентів, опитувати користувачів на сайті або через електронну розсилку.

Базовий функціонал визначається можливостями вибраної CMS. До основних опцій належать:

  • меню;
  • бічна панель;
  • навігація сторінками;
  • форма зворотного зв’язку;
  • пошук на сайті;
  • реєстрація та вхід;
  • налаштування профілю;
  • базова статистика та інші.

Розширений функціонал ґрунтується на різноманітних доповненнях, плагінах, які збільшують базові можливості CMS. До необхідних опцій сайту компанії зі встановлення натяжних стель належать:

  • галерея, слайдери;
  • розширене додатковими розділами меню;
  • збільшені можливості бічної панелі;
  • зміст тематичних статей;
  • можливість ділитися посиланням на сайт;
  • підписки на сторінки компанії в соціальних мережах, на розсилку повідомлень;
  • коментарі до встановлювальних робіт з додаванням візуального матеріалу;
  • форум або група для обговорень та запитань до фахівця;
  • онлайн-чат;
  • калькулятор для розрахунку вартості замовлення;
  • лічильник кількості виконаних замовлень;
  • календар подій компанії;
  • карта сайту;
  • опитування за винагороди та розіграші;
  • онлайн-консультація щодо особливостей встановлення;
  • розширена статистика сайту;
  • захист сайту від злому;
  • захист контенту від плагіату тощо.

Розробляючи розширений функціонал, пам’ятайте, що він має бути не тільки корисним, а й затребуваним. Якщо у звітах аналітичних систем ви помітите, що є опція, якою не користуються, видаліть її. Зайва функція перевантажує сайт, а продуманий набір інструментів, навпаки, робить його ефективнішим для власників та зручнішим для користувачів.

Сайт компанії зі встановлення натяжних стель №5

Сайт Paintio

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 64793

 

Система керування контентом: якій CMS віддати перевагу?

Вибір системи керування контентом залежить від бюджету, з яким стартує ваша компанія в Інтернеті. Тому можна вибрати як платні, так і безкоштовні CMS. До систем, що не вимагають оплати, належать:

  1. WordPress – найпопулярніша CMS. Завдяки величезному набору тем, плагінів та віджетів у її складі, використовується для створення сайту будь-якої тематики та рівня складності. Серед переваг – проста у використанні адміністративна панель.
  2. Joomla має відкритий вихідний код. Вона складніша в керуванні, але функціональніша за WordPress. Завдяки розробленим для неї модулям вона придатна для різних типів сайтів з розширеним набором опцій. Мінусами є підвищена можливість зломів та труднощі з оновленням як самої системи, так і її плагінів.
  3. OpenСart має зручний інтерфейс, кросбраузерна і добре індексується пошуковими системами. Придатна для створення одного типу сайтів – інтернет-магазину.
  4. Drupal – потужна система з відкритим кодом. Завдяки гнучкості CMS можна розробляти складний функціонал для сайту. Хоча її можна використовувати для створення різних типів вебресурсів, для налаштування та керування знадобляться спеціальні знання програмування.
  5. MODX Revolution має відкритий вихідний код. Придатна для створення багаторівневих корпоративних вебсайтів зі складним дизайном. Має швидкість, гнучкість і граничну безпеку. З недоліків – немає гідних безкоштовних шаблонів.

Серед платних систем виділяють 1С-Бітрікс – CMS із закритим кодом. За рівнем універсальності вона не має аналогів у своєму роді. Величезний функціонал та набір інструментів роблять її придатною для розвитку будь-якого типу інтернет-бізнесу. До інших популярних платних варіантів належать DataLife Engine, Shop-Script, Nethouse та інші.

Щоб не помилитися з вибором придатної для сайту компанії зі встановлення натяжних стель CMS, зверніться до фахівців вебстудії. Відштовхуючись від специфіки вашого бізнесу, вони підберуть необхідну систему керування контентом, навчать роботі з нею вас та ваших співробітників.

Сайт компанії зі встановлення натяжних стель №6

Сайт Styleroom

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 64987

 

9 трендів у дизайні сайтів для компанії зі встановлення натяжних стель

Відвідувачі ставляться прихильно до бренду та стають клієнтами тих компаній, чиї сайти мають сучасний та свіжий вигляд. Тому для успішного просування бізнесу через інтернет використання трендів у дизайні вебресурсу вкрай потрібне. Найефективнішими є 9 прийомів:

  1. Паралакс-скролінг стає складнішим. Блоки та сторінки перерозподіляються на передній та задній плани. Об’єкти на сайті рухаються з різною швидкістю. Цей прийом привертає увагу відвідувачів до нестандартної подачі інформаційного матеріалу.
  2. Неоморфізм імітує об’єм предмета за рахунок тіней та напівплоского кольору, є своєрідним цифровим тисненням або дебосингом. Такий прийом дозволяє відновити тактильні відчуття та посилити зв’язок користувача з об’єктом. Тренд використовується для демонстрації на сайті фактури матеріалів, з яких виготовляють натяжні стелі.
  3. Абстракціонізм проявляється внесенням у дизайн енергійних, теплих та яскравих фотографій та ілюстрацій. Це додає сайту жвавості та руху.
  4. Комфортна для очей користувача гама кольорів дозволить йому довше перебувати на сторінках сайту без шкоди здоров’ю.
  5. Прецедентний дизайн. За допомогою візуалізації та симуляції ви можете показати, що матеріали, що використовуються в роботі, є екологічно безпечними і не завдали шкоди планеті. Такий маркетинговий хід у дизайні привабить аудиторію, для якої важлива екологічна складова в стратегії компанії.
  6. Трансформація скролінгу відбилася у повній зміні колірної схеми, у появі складних анімованих переходів та інших перетворень на сторінках. Інше подання звичного впливу неодмінно приверне увагу відвідувачів сайту до компанії.
  7. Змішання реального та цифрового відобразилося у додаванні до дизайну сторінок сайту розмазаного кольору або обрізаних як на смартфонах зображеннях. Такий підхід можна використовувати для демонстрації кольорових стель і варіантів фотодруку.
  8. Дедалі більше брендів замість читання опису продуктів використовують анкети-квізи для створення інтерактивного досвіду та геймифікації. Влаштовуються вікторини, змагання з легкою освітньою тенденцією та тонким просуванням послуги.
  9. Тривимірні кольори використовують у вебдизайні сайтів для створення ефекту реалізму. Так відвідувачі зможуть відчути справжність послуги, що надається.

Перелічені прийоми можна використовувати у поєднанні або окремо. Але щоб сайт вашої компанії не звинуватили в несмаку, скористайтеся послугами професійного вебдизайнера.

Сайт компанії зі встановлення натяжних стель №7

Сайт Panex

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 50739

 

Попереджений – значить, озброєний: типові помилки під час створення сайту

Типові помилки негативно впливають на якість сайту. Вони створюють дискомфорт для користувача, і він покидає вебресурс назавжди. Компанія втрачає потенційних клієнтів та прибуток. Якщо ваш інтернет-проєкт перебуває на стадії розроблення, ретельно проаналізуйте його на типові прорахунки:

  • помилковий вибір домену;
  • незручна структура сайту;
  • зайвий креатив у дизайні та помилки в юзабіліті;
  • відсутність кросбраузерності;
  • неправильне визначення цільової аудиторії сайту;
  • невідповідність типів вебресурсу та способу залучення органічного трафіку;
  • відсутність мобільної адаптації;
  • неякісний контент;
  • повільне завантаження сайту;
  • нестача корисних тегів;
  • технічні несправності на сайті;
  • наявність фонового музичного наповнення;
  • додаткові помилки: відсутність внутрішніх посилань, неефективні заклики до дії або їх відсутність, багаторядкова форма зворотного зв’язку та інші.

Перевірте ваш сайт на наявність вказаних недоліків. Долучіть професійну команду до аудиту. Якщо ви тільки збираєтеся розпочати створення сайту, довірте його виготовлення кваліфікованим розробникам. Це зведе до мінімуму ймовірність створення помилок, які можуть привести ваш онлайн-проєкт до закриття.

Сайт компанії зі встановлення натяжних стель №8

Сайт Remodel

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 61171

 

Приклади сайтів компаній, що займаються встановленням натяжних стель

Якщо у вас ще немає власного сайту, але ви хочете знати, як його оформити і не припуститися помилок, які модні фішки використовувати, на що звернути увагу, погляньте на зразки сайтів компаній, які встановлюють натяжні стелі.

 

Як правильно оцінювати розробку сайту?

Відповісти на запитання про вартість сайту не так просто. Можна розрахувати ціну на спеціальному онлайн-калькуляторі, що є на офіційному ресурсі студії веброзробки. Але це буде лише попередня вартість, тому що вона залежить від декількох факторів:

  • типу сайту, функціоналу, рівня складності;
  • специфіки верстання;
  • розроблення дизайну з урахуванням кількості сторінок;
  • кількості сторінок, які потребують наповнення та тестування.

Дізнатися остаточну вартість можна тільки після заповнення брифу та уточнення всіх деталей, якщо не буде доповнень та доопрацювань.

Створення сайту за шаблоном стартує приблизно від 9 000 гривень. До цієї ціни плюсується кількість витраченого на розробку часу. Тому вартість сайту за готовим рішенням формату «all-inclusive» починається з 14 000 гривень. Мінімальна ціна унікального сайту складає понад 24 500 гривень. Враховується розроблення індивідуального дизайну, верстання, адаптація під гаджети, програмування, тестування та, за потреби, внесення змін перед запуском вебресурсу.

Якщо ви не маєте спеціальних знань у веброзробці, зверніться по професійну допомогу. Фахівці розрахують вартість створення сайту з урахуванням специфіки вашого бізнесу та особистих побажань.

Сайт компанії зі встановлення натяжних стель №9

Сайт Handyman

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 55705

 

Яка інформація знадобиться розробникам для створення сайту?

Замовляючи розробку сайту у вебстудії, будьте готові до того, що виконавець попросить у вас інформацію, яка ляже в основу проєкту. Тому є сенс підготувати її заздалегідь, щоб скласти бриф.

  1. Для визначення мети створення сайту дайте відповідь на запитання:
  • З якою метою створюєте?
  • Які функції він виконуватиме?
  • Як плануєте залучати трафік?
  • Які має перспективи?
  1. Надаючи інформацію про компанію, вкажіть повну назву, сферу діяльності, які послуги, переваги та ціновий діапазон.
  2. Доцільно проаналізувати нішу: кількість запитів у пошукових системах за вашим видом діяльності, враховуйте комерційний фактор, сезонність та наявність конкуренції. Що стосується конкуруючих вебресурсів у вашій ніші, вивчіть їхні акції та спеціальні пропозиції, подумайте, якими вигіднішими умовами ви можете привабити покупців на свій сайт. Надайте посилання на них.
  3. Наступний крок – аналіз цільової аудиторії. Хто ваш покупець? Необхідно визначити стать, вік, дохід, освіту, стиль життя тощо. Що хочуть отримати ваші потенційні клієнти? Для чого вони заходять на ваш сайт?
  4. Надайте логотип, палітру кольорів та інші елементи фірмового стилю, якщо вони є. Якщо їх немає, то розробники займуться створенням унікального дизайну «з нуля». Ви можете надіслати посилання на сайти, оформлення яких вам імпонує.
  5. Визначте терміни та бюджет на створення вебресурсу.

Найкраще опрацьовувати ці пункти зі співробітником вебстудії, так ви не пропустите жодних деталей.

Сайт компанії зі встановлення натяжних стель №10

Сайт Stellarlook

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 62369

 

Розробка сайту «під ключ» у вебстудії iFish: етапи

Створення вебресурсу в студії iFish передбачає декілька етапів:

  • Аудит конкуруючих сайтів.
  • Розробка структури та внесення до технічного завдання специфіки вебресурсу.
  • Створення вебдизайну.
  • Встановлення та налаштування CMS.
  • Етап верстання та програмування.
  • Базове заповнення 10-15 сторінок сайту контентом.
  • Переміщення готового вебресурсу на хостинг.

Окрема оплата нараховується за підбір домену та хостингу, технічну оптимізацію, рекламу вебресурсу, індивідуальне навчання роботи з готовим сайтом.

Розробляючи сайт «під ключ», вебстудія iFish вивчить ваш продукт, побудує вебпроєкт з урахуванням поставлених завдань та цілей, відбудує від конкурентів, допоможе продавати послуги зі встановлення натяжних стель, збільшить органічний трафік, налаштує відносини з ЦА та заощадить ваш час. На виході ви отримаєте готовий для просування сайт від кваліфікованих фахівців.

Щоб зробити замовлення на розроблення у вебстудії iFish, заповніть форму з розрахунку вартості, зателефонуйте, напишіть на електронну пошту або зв’яжіться через один з вказаних месенджерів. Ви можете поставити запитання та отримати швидку відповідь в онлайн-чаті.

Сайт компанії зі встановлення натяжних стель №11

Сайт Hmend

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 68664

 

Просування готового сайту

Розвивати сайт необхідно одразу після його виготовлення. Визначте заздалегідь бюджет просування. Щоб вебресурс приносив прибуток, знадобляться планомірні дії щодо наповнення, доопрацювання та підтримки протягом року-трьох. SEO просування сайту дозволить вам:

  • Подати цільовій аудиторії необхідну інформацію.
  • Підготувати потенційних клієнтів до проведення піар-акції.
  • Збільшити відвідування сайту.
  • Вибудувати доброзичливе ставлення до бренду.
  • Збільшити продаж послуг з встановлення натяжних стель.

Ви можете доручити просування ресурсу SEO-фахівцям. Вони регулярно проводитимуть усі необхідні заходи, відстежуватимуть ефективність обраної стратегії, а також коригуватимуть її за необхідності.

Детальнішу інформацію про просування сайту компанії зі встановлення натяжних стель можна дізнатись на нашому сайті ifish.com.ua.

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Сайт для медичного центру: ТОП 20 сайтів на медичну тему

#розробка

Сайт для компанії вантажних перевезень. Як розвивати бізнес у мережі?

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved