→ Встигни заробити MemeFi Coin — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Сайт-візитка адвоката чи юриста: 21 шаблон сайту для просування юридичних послуг

Зміст

У Єдиному реєстрі адвокатів України зареєстровано майже 60 тисяч адвокатів, у США зареєстровано та працюють понад 1,3 мільйона практикуючих юристів (або один юрист на 260 осіб), у Нідерландах приблизно 7 000, у Великій Британії та Італії приблизно 50 000, у Німеччині та Іспанії – 60 000 юристів та адвокатів. Незалежно від того, у якій країні ви ведете свою діяльність, розумієте, що у кожному великому та середньому місті будь-якої країни світу юридичні послуги пропонують десятки юридичних фірм. До того ж приблизно 10 провідних юридичних компаній зазвичай займають майже 30% ринку.

Як за умов жорсткої конкуренції пробитися новим юридичним фірмам? Як збільшити кількість клієнтів вже присутнім на ринку? Які канали просування працюють найефективніше? На ці та багато інших запитань ми надамо відповіді просто зараз.

 

Чи можуть візитки та клієнти за рекомендацією замінити сайт?

Однозначно ні. Ці інструменти можуть працювати разом та доповнювати один одного.

Друкована візитка була і залишається іміджевим інструментом юриста чи адвоката та носієм контактної інформації. Її зручно залишати у державних органах, на заходах, давати партнерам та клієнтам. Якщо ви тільки починаєте свій шлях, замовляйте дизайн візитки та її друк лише після того, як створите логотип і організуєте всі онлайн-інструменти:

  • зареєструєте доменне ім’я
  • створите корпоративну пошту
  • створите сторінки та облікові записи у соц.мережах
  • створите акаунти в месенджерах

Тільки після цього ви зможете повноцінно наповнити вашу візитну картку інформацією. Це дозволить вам раціонально використовувати рекламний бюджет і не платити повторно за дизайн та друк візиток, коли з’явиться сайт та інші онлайн-інструменти. Якщо ж ви давно практикуючий юрист, адвокат чи у вас фірма або адвокатське об’єднання і ви працюєте з клієнтами не перший рік, після створення сайту ці витрати для вас неминучі.

Приємний бонус! При замовленні сайту у нас скажіть менеджеру кодове слово – РИВОК і ми зробимо або оновимо вам дизайн візиток цілком БЕЗКОШТОВНО.

Сайт адвоката чи юриста №1

Сайт для Femida

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 54001

Кольори для юридичного сайту: особливості сприйняття

Світова практика показує: юридична допомога – найкращий продукт для онлайн-просування та реклами. А сайти адвокатів, юристів та юридичних фірм, поряд із особистими рекомендаціями клієнтів, — другий за значимістю ефективний інструмент для надання послуг та приваблення клієнтів. Зібрали рекомендації розробників вебсайтів та маркетологів, як створити багатосторінковий сайт, який викликає довіру та конвертує відвідувачів у реальних клієнтів.

«Кольори юристів» — чи існує таке поняття? Умовно так. Вбийте у пошуковий рядок Google запит «law firm website» або будь-який інший запит на тему, відкрийте десяток сторінок у видачі і ви зрозумієте, що найпопулярнішими кольорами сайтів юристів та юридичних компаній є: коричневий (традиції, впевненість, якість), синій (безпека, стабільність, допомога), чорний, сірий, червоний, бордовий та зелений відтінки.

У виборі стилістики та кольору сайту вебдизайнер керується айдентикою вашої компанії – логотип та фірмовий стиль, який ви розробили раніше та передасте нам перед розробкою сайту. Якщо айдентики немає, то варіантів два: розробити її разом із сайтом чи не розробляти, а просто зробити сайт у кольорах та стилі, який ви підберете разом із вебдизайнером.

Сайт адвоката чи юриста №2

Сайт для Righten

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 74692

 

Що ефективніше приваблює клієнтів у юридичній сфері: сторінка у соцмережах чи багатосторінковий сайт?

Представники найконсервативніших сфер бізнесу, таких як юристи, економісти та медики, здебільшого зрозуміли важливість інтернет-просування. Зниження ролі телебачення та друкованих видань, а також висока вартість розміщення реклами у ЗМІ та низька її ефективність змушують шукати альтернативні варіанти розкручування бізнесу. Оскільки активна частина суспільства перейшла у «цифру», а кількість переглядів телепередач, газет та журналів постійно знижується, важливо переходити до соціальних мереж та створити корпоративний вебсайт. І тут постає запитання: чи варто між ними обирати? І чи варто вести те й інше?

Відповідь залежить від багатьох факторів. Перерахуємо деякі з них:

  1. Якщо ви ведете індивідуальну діяльність, у вас немає помічників і ви не готові бути відкритою соціальною особистістю, не морочтеся зі сторінками в соціальних мережах і створіть собі сайт-візитку або лендинг без оновлюваних розділів таких як: новини, корисно знати, інфоцентр, блог, статті та інше.
  2. У вас індивідуальна юридична практика, але є кому допомогти у рутинних питаннях і ви готові нести знання в суспільство, живете своєю справою і хочете, щоб про вас дізналося якомога більше людей, сміливо створюйте сторінки у всіх можливих соціальних мережах, а сайту відведіть іміджеве завдання.
  3. Якщо у вас середня компанія, є активні особи, готові до медійності, створюйте і сайт з блогом, і сторінки у деяких близьких вам за духом соціальних мережах. Вам їх буде чим наповнити.
  4. Якщо ви лідер у своїй сфері, у вашій компанії працює велика кількість юристів та адвокатів, обов’язково ведіть Ютуб-канал, створіть не просто сайт, а сайт з безліччю інформаційних розділів, діліться успішними практиками та напрацюваннями.

Сайт адвоката чи юриста №3

Сайт для Burden

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 118367

 

Соціальні мережі: де створити сторінку юридичної фірми?

Просування юриста у Фейсбук

Facebook — соцмережа з найактивнішою та найплатоспроможнішою аудиторією. Надає можливість безкоштовного та платного розміщення рекламних матеріалів у профілі, різноманітні інструменти для контент-маркетингу, а також керування рекламною стратегією та аналізу її ефективності. Користувач може просувати персональну сторінку, бізнес-профіль, а також створювати групи, наприклад, «Сімейне право» або «Юридична консультація».

У 2020 році компанія Facebook запустила додаток Facebook Business Suite, за допомогою якого можна керувати бізнес-аккаунтами Facebook, Instagram та Messenger з одного інтерфейсу. Завдяки Business Suite можна оцінити охоплення, залученість та ефективність публікацій.

Сайт адвоката чи юриста №4

Сайт для Legalalien

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 62384

Головні переваги просування бізнесу у «Фейсбуці» — інтуїтивність, розширена статистика з реклами та публікацій, можливість одночасного керування профілями у Facebook та Instagram. Серед недоліків — можливості безкоштовного просування постійно обмежуються, достукатися до цільової аудиторії можна тільки із застосуванням таргетованої реклами. Частина інтерфейсу доступна лише англійською мовою, а відповіді від техпідтримки часто доводиться довго чекати.

Сайт адвоката чи юриста №5

Сайт для Lawpress

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 60126

Просування юриста в Інстаграм

Instagram — друга за кількістю користувачів та перша за динамікою приросту користувачів соцмережа України. Основна аудиторія – користувачі до 29 років, 60% з них – жінки. Бізнес-акаунти в Instagram дозволяють швидко запускати таргетовану рекламу. Доступна докладна статистика з публікацій. Формат stories – ще одна особливість соцмережі. Розміщення корисних привабливих сторіс з інтерактивними елементами підвищує активність користувачів та збільшує кількість підписників.

Сайт адвоката чи юриста №6

Сайт для Intagritz

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 68519

Просування юриста в Ютуб

YouTube — майданчик для публікації відеоматеріалів. Адвокати та юридичні компанії можуть привертати до себе увагу та рекламувати послуги, розміщуючи ролики про цікаві події та гучні судові процеси, пояснювати тонкощі законодавчих актів, відповідати на запитання та коментарі.

YouTube допомагає адвокату продемонструвати знання та компетентність, підвищити свою впізнаваність. В описі до профілю можна активувати посилання на вебсайт і профілі у соцмережах. Налаштування таргетованої реклами за темами, ключовими словами та групами дозволяє доносити користь цільовій аудиторії, не витрачаючи бюджет на нерелевантних користувачів. YouTube Analytics допомагає відстежувати час перегляду сюжетів, джерела трафіку, демографічні дані аудиторії, дані про «шерінг» на інших майданчиках. Про інтерес до ролика та якість контенту свідчить кількість лайків, дизлайків та коментарів. Від кількості лайків залежить місце у пошуку.

Соціальні мережі можна використовувати для збільшення впізнаваності адвокатів. Сильні особисті профілі юристів є ефективним інструментом у створенні позитивного іміджу юридичної компанії, де вони працюють. Крім того, соцмережам властивий ефект «сарафанного радіо» — користувачі діляться цікавим контентом та приводять до профілю потенційних клієнтів.

Тим не менш, соціальні мережі варто розглядати як додатковий інструмент, а головна роль у залученні клієнтів припадає на вебсайт.

Сайт адвоката чи юриста №7

Сайт для Fenimore

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 58958

 

Статусність, авторитет та компетентність: 6 причин створити сайт юридичної фірми

У залученні платоспроможних і престижних клієнтів традиційні методи можуть бути недостатньо дієвими. Новим інструментом стає вебсайт. Згідно з проведеними опитуваннями, люди, яким потрібна юридична допомога, до візиту до юриста вивчають безліч пропозицій. Навіть якщо вони дізналися про адвоката або компанію з рекомендацій знайомих, то намагаються знайти додаткову інформацію на сайті. Люди віддадуть перевагу компанії з вебсайтом, який відповідає їхнім очікуванням і поглядам на життя. Які ще переваги для адвокатів та юридичних фірм має сайт?

  1. Демонстрація досвіду та компетентності. Вебресурс допомагає транслювати досягнення, досвід командної та індивідуальної роботи та кваліфікацію юристів. На сайті компанії клієнти можуть ознайомитися зі спеціалізацією юристів та обрати потрібного.
  2. Залучення клієнтів. Сайт дозволяє адаптувати пропозиції до потреб потенційного клієнта завдяки використанню зображень, текстів, заголовків, ключових слів та інтерактивних елементів. Переводять на сайт потрібних людей контекстна та таргетована реклама, а також SEO-просування.
  3. Формування репутації. Придбати репутацію неможливо, але її можна створити. Наприклад, участю та перемогами у складних судових процесах, твердому дотриманні моральних принципів та висвітленням поглядів юристів на сайті.
  4. Економія грошей. Вебсайт замінює рекламу в друкованих ЗМІ та на телебаченні, а при пошуковій оптимізації у довгостроковій перспективі працює на юридичну компанію. Так вам не доведеться регулярно просуватися в офлайн-виданнях або платити за таргетинг.
  5. Економія часу. Клієнти можуть ознайомитись з потрібною інформацією на сайті: зі спеціалізацією компанії та юристів, вартістю послуг, режимом роботи організації. Також можна розмістити форму онлайн-запису на консультацію. Це заощадить час клієнтам та фахівцям фірми.
  6. Можливість онлайн-консультування. Онлайн-консультації дозволяють заробляти, перебуваючи у будь-якому куточку планети. Юристи та адвокати отримують додаткових клієнтів, які з низки причин не можуть або не хочуть приїжджати до офісу, а клієнти – часто послугу за нижчою ціною.

Звертаючись до юристів та адвокатів, ми розраховуємо на кваліфіковану допомогу та конфіденційність. У світі законів та права велике значення мають статус та впливовість. Сайт повинен викликати довіру, демонструвати авторитет, досвід та кваліфікацію команди юридичної фірми чи конкретного фахівця.

Сайт адвоката чи юриста №8

Сайт для Guardan

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 84802

 

Доменне ім’я та хостинг для юридичного сайту: які вибрати? 

Доменом або доменним ім’ям називають адресу сайту. Чи впливає довжина та вміст домену на ранжування ресурсу? Як вибрати оптимальне доменне ім’я? За даними досліджень, короткі та контекстні домени краще ранжуються у пошукових системах порівняно з довгими, які не відображають напряму сайту. Крім того, короткий і співзвучний із прізвищем адвоката або назвою юридичної фірми домен легше запам’ятовувати, простіше набирати у пошуковому рядку та зручніше розміщувати на візитівках. Цифри та спеціальні знаки у доменному імені ускладнюють їх введення та знижують позиції сайту у пошуковику. Тому їхнє застосування допускається тільки якщо вони присутні у назві юридичної фірми.

У доменному імені можна відображати вид юридичних послуг та регіон. Добре запам’ятовуються домени з коротким девізом, наприклад, слово «svoboda» у доменному імені адвоката з кримінальних справ, «children» або «deti» у домені юриста з практикою, пов’язаною із захистом прав дітей. Не рекомендується вибирати доменне ім’я, схоже на домени інших адвокатів та юридичних фірм — будь-яка помилка в набиранні може вивести клієнта на сайт конкурента.

Рекомендовані доменні зони для юридичних сайтів

  • .com
  • .com.ua
  • .ua (потрібна зареєстрована торгова марка)
  • .lawyer
  • .legal
  • .attorney
  • .company
  • .group
  • .ltd
  • .consulting
  • .team
  • .pro
  • .kiev.ua

Сайт адвоката чи юриста №9

Сайт для Justika

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 106058

Хостинг – місце зберігання даних сайту. Під час вибору хостинг-провайдера рекомендуємо врахувати такі фактори:

  • Надійність — від цього залежить збереження даних сайту. Оцінити надійність можна за відгуками інших користувачів. Додатковою гарантією буде послуга резервного копіювання даних.
  • Об’єм на сервері — він залежить від розміру та складності сайту.
  • Ціна хостингу — підбирають з огляду на потреби та якість сервісу, що надається. Різноманітність тарифних планів дозволяє вибрати оптимальний варіант оплати та пакет послуг.
  • Технічна підтримка — один із факторів, які визначають безперебійну роботу сайту, особливо при технічних збоях.
  • Час безперервної роботи сайту — розраховується як співвідношення часу, коли сервер або сайт були недоступні користувачам (downtime) та часу, протягом якого система працювала без збоїв (uptime). Нормальний час безперервної роботи – понад 95%, ідеальний – майже 99%.

Чому важливо ретельно вибирати доменне ім’я та хостинг? Доменне ім’я найчастіше вибирають раз і назавжди, це запам’ятовування вашого вебресурсу та легкість набору адреси сайту в інтернеті. Якісний хостинг – гарантія швидкої та безперебійної роботи вебсайту.

Сайт адвоката чи юриста №10

Сайт для Justizia

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 62440

 

Landing page VS багатосторінковий сайт: що вибрати

Односторінковий сайт юридичних послуг

Перевага односторінкового сайту для юриста – простота його створення та обслуговування. На лендингах можна розмістити інформацію про юриста або фірму, види та вартість послуг, контактні дані та відгуки клієнтів. Недоліки таких сайтів — складність та низька ефективність просування, і, як наслідок, низькі позиції у пошуковій видачі.

На односторінковому сайті неможливо повноцінно викласти інформацію про юристів та співробітників компанії, їхню спеціалізацію та досвід. Лендінг можуть використовувати юристи-початківці та адвокати з мінімальним набором послуг. Для повноцінного просування великої юридичної фірми потрібен повноцінний багатосторінковий сайт.

Сайт-візитка юриста, адвоката

Як уже зазначалося, це проміжний етап розвитку бізнесу в інтернеті. Щось середнє між односторінковим сайтом юридичних послуг та багатосторінковим. Створюйте цей вид сайту, якщо вам необхідний для іміджу, немає часу постійно працювати над наповненням і оновленням, немає бюджету для передавання цієї функції підряднику.

Створення юридичного сайту: багатосторінкового та з мовними версіями

Вам знайомий юридичний маркетинг, ви готові вкладати час і гроші у просування та розвиток проєкту? Тоді цей варіант для вас. І тут дуже багато роботи – і у момент розроблення, і після. З таким рішенням можна стати лідером онлайн, а отже, і офлайн.

Сайт адвоката чи юриста №11

Сайт для Lawmaster

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 119281

 

Формуємо структуру сайту юриста: must-have розділи

Основні завдання сайтів адвокатів та юридичних фірм — допомогти потенційним клієнтам знайти кваліфікованих фахівців та розповісти їм про можливості та переваги компанії. Немає єдиного стандарту дизайну та структури сайтів юристів, але є обов’язкові сторінки, які потрібно на ньому розмістити.

Домашня сторінка створює перше враження та формує атмосферу довіри, швидко та лаконічно презентує послуги та спонукає відвідувача до подальших дій.

Сайт адвоката чи юриста №12

Сайт для Legalor

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 70389

На сторінці «Про нас» можна коротко розповісти про місію та переваги юридичної фірми. Це розділ, де можна показати індивідуальність компанії, переконати вибрати саме вас.

Клієнти хочуть знати, з ким мають справу. 56% відвідувачів вебсайтів юридичних фірм відвідують сторінки юристів. У делікатній галузі права професіоналізм, довіра та конфіденційність мають першорядне значення, тому важливо продемонструвати досвід та відмінну репутацію співробітників. А отже фотографії юристів для сторінки «Біографії і досягненняя» краще замовити у професійних фотографів.

На сторінках видів юридичної практики можна описати види послуг. Це оптимізує пошук, оскільки клієнти найчастіше шукають розв’язання конкретних юридичних завдань у певному місті чи країні.

Сайт адвоката чи юриста №13

Сайт для Libery

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 43776

Контактні дані мають бути помітними на кожній сторінці сайту та на окремій сторінці «Зв’яжіться з нами». Розмістіть у цьому розділі усі необхідні відомості та вбудовану картку Google. Контактні дані мають збігатися з даними профілів у соціальних мережах та облікового запису Google My Business.

Сторінка «Відгуки» підвищує довіру цільової аудиторії, особливо якщо кожен відгук супроводжуватиметься відповіддю, а негативні коментарі — докладним розбором ситуації. 88% клієнтів юридичних компаній вважають відгуки не менш важливими, ніж особисті поради юристів на сайті.

Сайт адвоката чи юриста №14

Сайт для Rights-Defender

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 64848

Приклади успішних справ — є ще одним ефективним способом підвищити довіру до юридичної фірми. Вони демонструють результат – саме це потрібно бачити цільовій аудиторії. Відвідувачі хочуть бути впевненими, що їхня справа буде у надійних руках, а виграні справи переконують у цьому найкраще.

На сторінці «Блог» викладають статті про юридичну практику, термінологію та корисні поради. FAQ (Поширені запитання) — розділ з відповідями на популярні запитання. Він допомагає людям знайти відповідь на своє запитання та економить час співробітників.

Використовуйте на сайті заклики до дії, наприклад, онлайн-форму «Отримати консультацію». Цей елемент часто можна зустріти на головній сторінці або у розділі контактів. Крім обов’язкових сторінок, існує набір вимог до сайту, виконання яких робить його просування ефективнішим. Це адаптація вебресурсу під мобільні пристрої, швидке завантаження сторінок та елементів, а також пошукова оптимізація сайту.

Сайт адвоката чи юриста №15

Сайт для The legal way

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 61148

 

5 трендів у дизайні сайтів юридичних компаній

Дизайн сайтів юридичних компаній та незалежних адвокатів можна назвати найконсервативнішим. У цій сфері нові модні тенденції та швидкі зміни з’являються вкрай рідко. Це легко пояснити — клієнти, яким потрібна юридична допомога, передусім потребують захисту, стабільності та надійності. Тим не менш, юридичні сайти також змушені реагувати на зміни в digital-і. Розповідаємо про п’ять основних трендів у дизайні сайтів юристів:

  1. Синемаграфія (мікс фото- та відеоформату). Синемаграфія – це високоякісні зображення, де відео та фотографія поєднуються в плавному безперервному циклі. У динамічному світі використання UX (користувацького досвіду) стає важливішим, ніж будь-коли раніше. Використання інтерактивних елементів, таких як синемаграфія, привертає увагу та підвищує залучення користувачів. Наприклад, морська юридична фірма Arnold & Itkin LLP за допомогою синемаграфії вибудовує асоціацію з морем для своєї аудиторії — людей, які постраждали в морських аваріях.
  2. Шрифти із засічками. Передають авторитетність та професіоналізм юридичної фірми. Популярні шрифти такого формату – Casion, Garamond, Freight Text, Tiempos Text та Minion. У разі використання шрифту із засічками переконайтеся, що він легко читається на маленьких екранах. Має виграшний вигляд також мікс шрифту із засічками для заголовків або підзаголовків та шрифту без засічок для основного контенту.
  3. Відеоформат. За оцінкою Cisco, до 2022 року на відеоконтент припадатиме 82% світового трафіку. Вже сьогодні понад 72% покупців воліють дізнаватись про послуги компаній з відеороликів — про це говорить 7-й звіт відеомаркетингу Wyzowl’s State.
    Ключовими перевагами відеоконтенту для власників бізнесу є підвищення залучення користувачів, збільшення часу перебування на сайті та, відповідно, покращення його рейтингу у пошукових системах.
  4. Мікроанімація. Невеликі візуальні динамічні підказки привертають увагу користувача, спрямовують його дії та ненав’язливо спонукають до дії.
  5. Мінімалізм. Це лаконічний дизайн сторінок з відсутністю складної графіки, яскравих насичених кольорів та акуратним оформленням текстів. Використовуйте також плоскі фігури та іконки, мінімум кольорів та багато білого простору на сторінках вебсайту.

Зразок мінімалізму можна знайти не тільки у візуальній складовій, а й у текстовій. Наприклад, дизайн сайту Jeremy Hessing-Lewis, юриста з бізнес-практики з Ванкувера, повністю відбиває його кредо: «Менше. Краще» та девіз «Будь простішим. Закон складний. Наша робота – спілкуватися простою мовою». Тексти написані простими шрифтами. Чистий простір навколо текстового контенту використовується для таких кнопок, як «Заява про місію», «Вийти на контакт», «Переглянути профіль».

Усі новітні тенденції у дизайні сайтів юристів спрямовані на привернення уваги, спрощення та зручність взаємодії з клієнтами. Їхнє завдання — залучати, але не відволікати від головного.

Сайт адвоката чи юриста №16

Сайт для Law press

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 65449

 

Сайт адвоката «під ключ»: де створити та скільки коштує

Вибір варіанту розробки вебсайту залежить від терміновості та складності проєкту, а також знань та досвіду роботи у сфері розроблення. Безкоштовно або за невелику плату можна створити сайт-візитку самостійно за допомогою шаблону. Цей варіант навряд чи підійде юристу, кожна хвилина якого має вищу ціну. Повагу та довіру у клієнтів такий сайт швидше за все не викличе, а зробити SEO оптимізацію, і, як наслідок, отримати високі позиції у пошуковій видачі буде складно.

Замовлення розробки односторінкового сайту у спеціалізованій студії дозволить вам отримати дієвий інструмент для просування послуг незалежного юриста з вузьким набором послуг. Розробити лендинг на шаблоні коштує до 12 тисяч гривень, а створити вебсайт з нуля — понад 15 тисяч, залежно від терміновості виготовлення та системи керування сайтом.

Сайт адвоката чи юриста №17

Сайт для Justy

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 83482

Вартість створення багатосторінкового сайту за технічним завданням з індивідуальним дизайном складає 45 тисяч гривень та вище. На вартість впливає ціна системи керування контентом, складність технічного завдання, кількість сторінок, час, що витрачається на програмування та наповнення. Проєкти рівня «преміум» можуть коштувати замовнику 80 тисяч гривень, а корпоративний сайт великої юридичної компанії — від 180 тисяч гривень. Ознайомитись з етапами розроблення та вартістю послуг можна на сайті студії iFish.

Сайт адвоката чи юриста №18

Сайт для Courtia

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 110519

 

1000+ сайтів та супорт: переваги розробки сайту в iFish

Ми створили 1183 сайти для юридичних компаній, власників салонів інтер’єру, сільськогосподарських компаній, кафе та ресторанів, фото- та відеостудій, салонів краси та фітнес-центрів, медичних клінік і навіть компанії, яка перетворює сонячну енергію на електричну. Для кожного сайту знаходимо спеціальні «фішки», які допомагають утримати цільову аудиторію. Під час створення ресурсу:

  • спільно із замовником розробляємо технічне завдання;
  • вивчаємо сильні сторони та недоліки у сайтах конкурентів;
  • розробляємо унікальний вебдизайн;
  • встановлюємо та налаштовуємо системи керування контентом;
  • наповнюємо сайт контентом;
  • допомагаємо вибрати оптимальне доменне ім’я та розміщуємо сайт на хостингу;
  • готовий сайт оптимізуємо під пошукові системи;
  • навчаємо роботі із сайтом.

Сайт адвоката чи юриста №19

Сайт для Attorna

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 183960

Потрібен сайт, що продає, просування і виведення існуючого вебсайту в ТОП пошукових систем? Бажаєте дізнатися про умови співпраці та вартість роботи? Зв’яжіться з нами за телефоном або надішліть запит у чаті на сайті студії iFish та отримайте безкоштовну консультацію щодо проєкту!

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved